• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Обслуговування технічних засобів відеоспостереження

Торги не відбулися

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2021 11:36 - 06.07.2021 11:41
Вимога
Відхилено

уточнення кваліфікаційних вимог.

Номер: 097d587c8d6648149f1588fb44ce8919
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-002764-c.c7
Назва: уточнення кваліфікаційних вимог.
Вимога:
Відповіно до вимог документації, необхідно надати Сертифікати відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження. В інших відповідях на скарги, Замовник посилається виключно на сайт поліції охорони стосовно отримання даного сертифікату, що є неприпустимим в публічних закупівлях та порушує принципи ст. 5 Закону. В той же час, в документації не зазначається на якій саме сертифікації має відповідати учасник, адже таких систем є безліч, наприклад, ISO9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 37001 та ін. Окрім того, визначення "послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження;" є некоректним, адже сертифікується певний вид діяльності по КВЕД, а не "послуга". Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до документації та чітко зазначити систему сертифікації, якій має відповідає Учасник та вид КВЕд, що відповідає предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу, що згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі Обслуговування технічних засобів відеоспостереження період уточнень тривав до 11 години 41 хвилини 6 липня 2021 року. Вимога подана о 21 годині 23 хвилин 07липня 2021 року. Відповідно у Замовника відсутні правові підстави розглядати Вимогу, в зв’язку з її поданням поза межами періоду уточнень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

уточнення технічного завдання

Номер: d47b12a9310d408eb4e895d68c046850
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-002764-c.c6
Назва: уточнення технічного завдання
Вимога:
надайте будь ласка детальну специфікацію системи, яка підлягає обслуговуванню, а саме - тип обладнання, його марка, його кількість, рік введення в експлуатацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу, що згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі Обслуговування технічних засобів відеоспостереження період уточнень тривав до 11 години 41 хвилини 6 липня 2021 року. Вимога подана о 21 годині 09 хвилин 07липня 2021 року. Відповідно у Замовника відсутні правові підстави розглядати Вимогу, в зв’язку з її поданням поза межами періоду уточнень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Виключення дискримінаційної вимоги

Номер: c838549de9c141d3ae45ae0605ed13fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-002764-c.c5
Назва: Виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, що повторно стверджуєте, що Сертифікація може бути добровільною та здійснюватись в законодавчо нерегульованій сфері відповідно до порядку, визначеному договором між заявником і органом із сертифікації, та вважаєте ,що Ваша кваліфікаційна вимога не є по своїй суті дискримінаційною. У відповіді від 05.07.2021 на вимогу від 02.07.2021 Ви зазначаєте, що отримати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження може суб’єкт господарювання в добровільному порядку. Інформація щодо отримання сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, та наявності в органу, який сертифікує акредитації, зокрема наявна на сайті - https://dcszop.gov.ua. При цьому, Ви зазначаєте що учасник в складі пропозиції може надати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження будь-якого органу сертифікації, який має відповідну акредитацію. Слід зазначити, що відповідно до даних отриманих з сайту ДЕРЖАВНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАСОБІВ ОХОРОННОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ, на сьогоднішній день в Україні відсутній орган з сертифікації на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження. Крім цього, зазначене і підтверджується відповідно до даних, отриманих з Реєстру акредитованих ООВ/НААУ, відповідно до Переліку органів з сертифікації продукції, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 (ISO/IEC 17065:2012). В зазначеному Реєстрі відсутні будь – які органи з сертифікації, що є акредитованими на видачу сертифіката відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження. Тому ,Учасник повторно наполягає на тому, що вимога про наявність в Учасника сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження є дискримінаційною ,і вимагає її виключення з кваліфікаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, звертаємо увагу, що вимога щодо наявності сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження не є дискримінаційною, оскільки такий сертифікат можуть в добровільному порядку отримати всі учасники ринку аналогічних послуг. Звертаємо увагу, що на сайті ДЕРЖАВНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАСОБІВ ОХОРОННОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ, про який іде мова у вимозі, міститься атестат про акредитацію за №10071, відомості про видачу якого з додатком до сертифікату, також містяться на сайті https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Виключення з оголошення вимог, що мають ознаки дискримінаційних і порушуть основні приниципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: dcebc7e124a6435c85f7a71417572b4c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-002764-c.c4
Назва: Виключення з оголошення вимог, що мають ознаки дискримінаційних і порушуть основні приниципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовник, Учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі UA-2021-06-30-002764-c, детально ознайомився з відповіддю Замовника від 02.07.2021 року на вимогу від 01.07.2021, щодо наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, і повідомляє наступне. Замовник стверджуєте, що Сертифікація може бути добровільною та здійснюватись в законодавчо нерегульованій сфері відповідно до порядку, визначеному договором між заявником і органом із сертифікації. Замовник вважає за необхідне вимагати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, оскільки даним Сертифікатом учасник підтверджує якісні переваги на відповідному ринку послуг при розвитку вільних ринкових відносин. Замовник повідомляє, що в Україні існує орган сертифікації на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження та учасник може пройти сертифікацію добровільно і право замовника вимагати сертифікат, який не є обов’язковим згідно законодавства, але може бути отриманий в добровільному порядку. Однак на сьогоднішній день в Україні відсутній орган з сертифікації на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження. Крім цього, слід зазначити, що вимогами чинного законодавства визначено, що сертифікат відповідності – це документ, який видається організаціями з відповідними повноваженнями у сфері стандартизації, сертифікації та якості. Сертифікат відповідності підтверджує, що певна продукція відповідає вимогам, які встановлені у нормативному документі виробництва або в державних національних, галузевих стандартах, чи різного роду специфікаціях на продукцію. В залежності від обраної схеми, сертифікати відповідності можуть бути: серійними, які видаються для продукції що виробляється серійно на певному проміжку часу; на партію, які видаються на конкретну партію продукції, що постачається чи виготовляється згідно певного контракту, інвойсу та ін. Сертифікати відповідності потрібні для: виробників, імпортерів, розповсюджувачів та інших торгових організацій. Тобто чинним законодавством чітко врегульовано можливість отримання сертифікату відповідності саме на продукцію. Тому, з метою усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації, просимо передбачити в кваліфікаційних вимогах Замовника у закупівлі UA-2021-06-30-002764-c надання за наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату у складі тендерної пропозиції. В іншому разі просимо чітко конкретизувати та обгрунтувати вимоги та норму чинного законодавства, відповідно до якої врегульовано необхідність отримання сертифікату відповідності на послуги та зазначити який саме орган на сьогоднішній день видає сертифікати відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження та рівень його акредитації (наявність ліцензії). З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, повторно повідомляємо, що отримати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження може суб’єкт господарювання в добровільному порядку. Інформація щодо отримання сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, та наявності в органу, який сертифікує акредитації, зокрема наявна на сайті - https://dcszop.gov.ua . при цьому повідомляємо, що учасник в складі пропозиції може надати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження будь-якого органу сертифікації, який має відповідну акредитацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Приведення у відповідність Проекту Договору про обслуговування технічних засобів відеоспостереження, встановлених на об’єкті до Вимог ,визначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в частині визначення порядку зміни ціни Договору

Номер: 0204d45bfdad4c43a1a4d509c64fd3d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-002764-c.c3
Назва: Приведення у відповідність Проекту Договору про обслуговування технічних засобів відеоспостереження, встановлених на об’єкті до Вимог ,визначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в частині визначення порядку зміни ціни Договору
Вимога:
Існують розбіжності між п 7.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» та Розділом 3 проекту Договору про обслуговування технічних засобів відеоспостереження, встановлених на об’єкті, а саме п. 7.4.8. Оголошення визначено, що в проекті договору визначено наступний порядок зміни ціни Договору – Сторона, яка ініціює зміну ціни звертається до іншої сторони з відповідним листом-пропозицією, в якому обов’язково зазначається підстава зміни ціни Договору, відповідно до вимог ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов Договору та зазначається розрахунок, який застосовано Стороною для зміни ціни Договору. До листа-пропозиції надаються документи, які підтверджують виникнення підстави для зміни ціни Договору, або зазначається посилання на відкриті реєстри, в яких визначені такі підстави. Після досягнення домовленості щодо зміни ціни Договору Сторони підписують додаткову угоду, яка є невід’ємною частиною Договору. Учасник надає згоду про погодження з порядком зміни ціни договору. Однак, п. 3.2. та п 3.3. Договору про обслуговування технічних засобів відеоспостереження, встановлених на об’єкті, містить інший порядок зміни ціни Договору, ніж визначений Оголошенням. Просимо привести Проект Договору про обслуговування технічних засобів відеоспостереження, встановлених на об’єкті у відповідність вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду даної вимоги прийнято рішення задовольнити вимогу та внести відповідні зміни до проєкту Договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 1aadc52cd8074fdda485390bf3f15449
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-002764-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, а також наявності у працівників Учасника посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: відеосповіщувачі, Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації система відеоспостереження і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього ,на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! щодо наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування,монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження. Звертаємо увагу, що Сертифікація може бути добровільною та здійснюватись в законодавчо нерегульованій сфері відповідно до порядку, визначеному договором між заявником і органом із сертифікації. Замовник вважає за необхідне вимагати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження, оскільки даним Сертифікатом учасник підтверджує якісні переваги на відповідному ринку послуг при розвитку вільних ринкових відносин. Звертаємо увагу, що в Україні існує орган сертифікації на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем теле(відео)спостереження та учасник може пройти сертифікацію добровільно. Право замовника вимагати сертифікат, який не є обов’язковим згідно законодавства, але може бути отриманий в добровільному порядку підтверджується, зокрема, практикою АМКУ. Щодо наявності у працівників Учасника посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» повідомляємо, в даній частині до Оголошення внесено зміни.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.07.2021 14:12
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення кваліфікаційних вимог, що мають ознаки дискримінаційних вимог

Номер: 7cc3e0d993394580ace5703f12d08c06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-002764-c.c1
Назва: Щодо усунення кваліфікаційних вимог, що мають ознаки дискримінаційних вимог
Вимога:
Пунктом 4.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується копією аналогічного договору та відгуком. При цьому, в Розділі 1.1. Терміни, які вживаються в оголошені, Замовником визначено поняття Аналогічного договору та відгуку , а саме: Аналогічний договір - повністю або частково виконаний договір, який підтверджує факт надання учасником послуг обслуговування технічних засобів відеоспостереження. Відгук – лист від замовника за аналогічним договором, який підтверджує належне виконання учасником своїх зобов’язань, своєчасність надання послуг, відсутність претензій, судових спорів, компетентність працівників учасника, належну якість послуг, відгук має містити номер оголошення та назву Замовника даної спрощеної закупівлі. Оскільки послуга, що є предметом закупівлі може надаватись Учасником іншим суб’єктам господарювання, що не повинні здійснювати закупівлю з урахуванням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», і наявність таких господарських взаємовідносин може підтвердити наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, просимо виключити із терміну «Відгук» вимогу, що відгук має містити номер оголошення та назву Замовника даної спрощеної закупівлі. Додатково повідомляємо, що під час розгляду Скарги, поданої в закупівлі UA-2021-03-04-002913-b, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку, що кваліфікаційні вимоги Замовника щодо надання Учасником відгуку про виконання договорів з обов’язковим зазначенням номеру оголошення у Prozorro та назви Замовника даної спрощеної закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний учаснику, звертаємо увагу, що в розумінні оголошення Відгук – лист від замовника за аналогічним договором, який підтверджує належне виконання учасником своїх зобов’язань, своєчасність надання послуг, відсутність претензій, судових спорів, компетентність працівників учасника, належну якість послуг, відгук має містити номер оголошення та назву Замовника даної спрощеної закупівлі. Замовником не передбачено умовами оголошення надання відгуку лише від організацій, які є Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Відгук може бути надано контрагентом будь-якої форми власності за попередньо виконаним аналогічним договором. Замовник передбачив, що відгук має бути адресований Замовнику даної спрощеної закупівлі та містити номер оголошення даної спрощеної закупівлі, а не попередніх закупівель, за результатами яких укладено аналогічний договір. Замовник допускає надання в складі пропозиції учасником відгуку, виданого суб’єктом господарювання будь-якої форми власності , при цьому учасник зобов’язаний забезпечити оформлення відгуку відповідно до вимог Замовника. Отже, вимога не підлягає задоволенню, оскільки відсутній факт встановлення дискримінаційної вимоги, на який посилається учасник.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.07.2021 13:59