-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бланки
Завершена
101 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 505.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2021 11:33 - 06.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Скарга на знаходження постачальника в м. Житомир
Номер:
a7ff1f20e50f4308903de630533cc19c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-000705-a.c2
Назва:
Скарга на знаходження постачальника в м. Житомир
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до п.1 Додаткових вимог Оголошення № 48 про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель від 30.06.2021 року, а саме: “Місце знаходження Учасника повинне бути в м. Житомирі, для можливості поставки та виготовлення продукції протягом 24 год”.
Закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. А тому, встановлені в ТД вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 ГК України. Встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, оскільки виготовлення та доставка продукції може бути виконана з інших міст та областей за вказаний час. При виконанні доставки автомобілем підприємства - час який займає доставка не є ключовим, подолання відстані до найближчих міст не перевищує 40 хвилин, а до сусіднього обласного центру - 3х годин. Тому місцезнаходження Учасника в м. Житомирі є принципово некоректним твердженням для забезпечення продукцією Замовника протягом 24 годин.
Вищевказані дискримінаційні вимоги вказують на наявність корупційних дій та зловживань з боку тендерного комітету. Наше підприємство має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без усунення Замовником дискримінаційних вимог наша пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в ТД, оскільки підприємство розташоване не в м. Житомир, але ми маємо змогу забезпечити продукцією замовника протягом 24 годин. А тому, вищевказані дискримінаційні вимоги порушують наші права як потенційного учасника закупівлі. Вимагаємо внести зміни до ТД шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, виключивши вимогу про те, що місцезнаходження Учасника повинне бути в м. Житомирі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2021 01:47
Вирішення:
Добрий день. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону). Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Насамперед, необхідно розуміти, в чому полягає принцип недискримінації учасників, а також які умови можуть вважатися дискримінаційними. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Відповідні висновки суду можна знайти в рішенні суду у справі №42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 р. та рішенні у справі №13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства» від 29.04.2008 р. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником жодним чином не можуть вважатися дискримінаційними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
2.1. Інформація про предмет закупівлі – Бланк. 2.2. Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки.
Номер:
b07b764244b44b868eb13fe6263323e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-000705-a.b1
Назва:
2.1. Інформація про предмет закупівлі – Бланк. 2.2. Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки.
Вимога:
Щодо додаткових вимог до проведення спрощеної закупівлі №UA-2021-06-30-000705-a за кодом
ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на площадку Житомир.docx 02.07.2021 11:50
- СЗ Протокол відповіді на вимогу.doc 02.07.2021 15:56
Дата подачі:
02.07.2021 11:50
Вирішення:
Добрий день. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону). Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Насамперед, необхідно розуміти, в чому полягає принцип недискримінації учасників, а також які умови можуть вважатися дискримінаційними. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Відповідні висновки суду можна знайти в рішенні суду у справі №42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 р. та рішенні у справі №13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства» від 29.04.2008 р. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником жодним чином не можуть вважатися дискримінаційними
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.07.2021 16:00