• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи I-III ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області

Завершена

12 654 271.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 12 654.27 UAH
Період оскарження: 02.06.2017 15:32 - 16.06.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення Замовником

Номер: 19a92ce937bc4ed9917d3995dab3571f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-02-001503-b.a3
Назва: Скарга щодо порушення Замовником
Скарга:
Вих. № 42/06 від «30» червня 2017 р. До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Скаржник (Учасник закупівлі): Товариство з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр» 49005, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Біологічний, 2А, оф.16 Код ЄДРПОУ 39107995 тел..: +38(098) 862-34-21 електронна адреса: afinacentr2016@gmail.com Замовник закупівлі: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації м. Київ, вул. Мельникова, 40, 04119 Код ЄДРПОУ 21467647 тел. (044) 206-74-31 електронна адреса: drrgkh_tender@ukr.net Скарга щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель «02» червня 2017 року Замовником було оголошено відкриті торги з «Реконструкція комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-02-001503-b, ID 477fc406dd5d460ab0559e25bd0e0ad3. «22» червня 2017 року Замовником було опубліковано Протоколи засідання тендерного комітету Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації № 48 від 22.06.2017 року, яким було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр» (далі – ТОВ «АфінаЦентр», Скаржник) та № 49 від 22.06.2017 року, яким було визнано переможцем даних торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКОМПЛЕКСБУД» (код ЄДРПОУ 35703778) (далі – ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД», Переможець). Наша пропозиція, як зазначено у Протоколі № 48 від 22.06.2017 року, була відхилена Замовником через те, що не було виконано вимог тендерної документації, а саме п. 4 Розділу VI, згідно якого учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. У протоколі засідання тендерного комітету № 48 від 22.06.2017 року Замовник зазначив, що на виконання даної вимоги ТОВ «АфінаЦентр» надало довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові, однак перелік повноважень передбачених установчими документами/довіреністю у довідці – відсутній. Вважаємо, що наша пропозиція була відхилена безпідставно, оскільки в довідці про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері (вих. № 19/06-20 від 19.06.2017, файл № 33) чітко зазначено, що повноваження директора щодо підпису документів тендерної документації та підписання договору про закупівлю у разі перемоги у тендері, підтверджується Статутом, наказом про призначення директора № 10 від 06.10.2015 року, Протоколами загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 05/10-1 від 05.10.2015 року та № 01/02-1 від 01.02.2016 року, а саме: право першого підпису на документах, що стосуються діяльності ТОВ «АфінаЦентр» (зазначено у наказі про призначення) та самостійного підписання договорів про закупівлю товарів, надання послуг (виконання робіт) до 35 мільйонів гривень включно та вчинення інших юридичних дій стосовно даних договорів. (зазначено у Протоколі загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 01/02-1 від 01.02.2016 року. Перелічених у довідці повноважень директора цілком достатньо для підписання документів нашої тендерної пропозиції та договору про закупівлю у разі перемоги у тендері. Крім того, у складі нашої пропозиції були долічені Статут (файл № 6), наказ про призначення директора № 10 від 06.10.2015 року (файл № 3), Протоколи загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 05/10-1 від 05.10.2015 року (файл № 1) та № 01/02-1 від 01.02.2016 року (файл № 2). Вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» вважаємо, що Замовником було прийнято помилкове рішення про визнання переможцем даного учасника, оскільки даним учасником не було виконано всіх вимог Тендерної документації Замовника, а саме: 1. У п. 5 Розділу ІІI Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні докумети: - довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. №219/17 від 19.06.2017р.), в даній довідці зазначено обладнання: - відбійний молоток Макіта – 4 одиниць; - Дриль електрична Бош – 6 одиниць; - Трансформатор ТДС – 2 одиниці; - Страхувальні канати – 11 одиниць; - Пояс монтажний – 9 одиниць; - Автокран МАЗ 5334 – 1 одиниця; - Самоскид КАМАЗ – 1одиниця; - Вантажний автопідйомник ЗИЛ – 1 одиниця; - Фасадні риштування – 7 комплектів. Однак у підсумковій відомості ресурсів зазначено інше обладнання, а саме: кран переносний, крани на автомобільному ходу, навантажувачі одноковшові, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, котел електричний бітумний, пістолет монтажний, лебідки електричні, пилка дискова, апарат для газового зварювання і різання, дрилі електричні, вібратори поверхневі, шуруповерти, люльки двомісні, фарборозпилювачі ручні, перфоратори електричні та пневматичний. Тобто можна зробити висновок, що у даного учасника/переможця недостатньо обладнання та техніки для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. 2. У п. 5 Розділу ІІI Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні докумети: - Довідку, яка містить інформацію про ПІБ працівників, кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи вцілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в даній довідці зазначена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів у кількості 15 чоловік, що є занадто малою кількістю робітників для виконання робіт по даній закупівлі у строки що зазначені у Тендерній документації (до 31.12.2017), оскільки згідно розрахунків загальна кошторисна трудомісткість становить 72,42163 тис.люд-год. До того ж згідно інформаційного листа про залучення субпідрядника (вих. № 211/17 від 19.06.2017р.) даним учасником/переможцем не планується залучати субпідрядників. З огляду на вищевикладене, вбачається, що Переможцем не були виконані кваліфікаційні критерії згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність необхідного обладнання та працівників, необхідних для виконання робіт по даній закупівлі), а тому даний учасник жодним чином не міг бути визнаний, як переможець торгів, а навпаки Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника, як таку що не відповідає умовам Замовника відповідно до п.4. ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вищезазначені порушення, що були допущені Переможцем даних торгів, не можна віднести до формальних помилок, оскільки у Тендерній документації Замовника чітко зазначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описи. Натомість вважаємо, що ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржником) було виконано всі вимоги, що були зазначені у тендерній документації Замовника, а підстави відхилення нашої пропозиції є неправомірними та безпідставними, а Замовник приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції порушив принципи здійснення закупівлі, що зазначені у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1 Розділом V Тендерної документації Замовника основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Хочемо зауважити, що ціна нашої пропозиції є набагато меншою ніж у наступного учасника ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД», який був визнаний переможцем даних торгів (різниця складає 1 903 070,03 грн. (один мільйон дев’ятсот три тисячі сімдесят гривень 03 коп.)), тобто наявний факт безпідставного витрачення бюджетних коштів, оскільки наша пропозиція відхилена безпідставно. Крім того, 26.06.2017 року ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржник) звертався до Замовника з Вимогою щодо безпідставності відхилення нашої пропозиції та визнання ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» переможцем даних торгів (Вих. № 26/06-1 від «26» червня 2017 р.), а також скасування зазначених Протоколів засідання тендерного комітету Замовника № 48 та № 49 від 22.06.2017 року, однак Замовник до цього часу не надав жодної відповіді на нашу Вимогу, що може розцінюватися як корупційна змова між Замовником та Переможцем даних торгів з метою розкрадання бюджетних коштів. Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно вищезазначеними діями Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушені права Скаржника, чим надано право на звернення до органу оскарження з відповідною скаргою. Наведене вище свідчить про наявність підстав для задоволення нашої скарги в повному обсязі. Враховуючи вищевикладене: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення факту порушень процедури закупівлі з боку Замовника під час оцінки тендерних пропозицій Скаржника та Переможця. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 4. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем даних торгів ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД». 5. Зобов’язати Замовника визнати переможцем даних торгів Скаржника, оскільки нами були виконані всі вимоги зазначені у Тендерній документації Замовника. Додаток: - Платіжне доручення № 1070 від 30.06.2017 р. про оплату за подання скарги. Директор ТОВ «АфінаЦентр» С.М. Василенко
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.07.2017 18:18
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2017 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до Рішення №4820-р/пк-пз від 20.07.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з Реконструкції комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (Протокол № 48 від 22.06.2017 р. та рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРКОМПЛЕКСБУД» було скасовано. Замовником було повторно проведено розгляд пропозицій учасників.
Автор: ТОВ "Афінацентр", Василенко Сергій Миколайович +380988623421 afinacentr2016@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: cd50a2aeb68144b095ef064133e270d4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-02-001503-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник закупівлі: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації м. Київ, вул. Мельникова, 40, 04119 Код ЄДРПОУ 21467647 тел. (044) 206-74-31 електронна адреса: drrgkh_tender@ukr.net Скаржник (Учасник закупівлі): Товариство з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр» 49005, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Біологічний, 2А, оф.16 Код ЄДРПОУ 39107995 тел..: +38(098) 862-34-21 електронна адреса: afinacentr2016@gmail.com Вимога до Замовника торгів «02» червня 2017 року Замовником було оголошено відкриті торги з «Реконструкція комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-02-001503-b. «22» червня 2017 року Замовником було опубліковано Протоколи засідання тендерного комітету Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації № 48 від 22.06.2017 року, рішенням якого було відхилено пропозицію ТОВ «АфінаЦентр» та № 49 від 22.06.2017, рішенням якого було визнано переможцем даних торгів ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» (код ЄДРПОУ 35703778). Наша пропозиція була відхилена Замовником через те, що не було виконано вимог тендерної документації, а саме п. 4 Розділу VI, згідно якого учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. У протоколі засідання тендерного комітету № 48 від 22.06.2017 року Замовник зазначив, що на виконання даної вимоги ТОВ «АфінаЦентр» надало довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові, однак перелік повноважень передбачених установчими документами/довіреністю у довідці – відсутній. Вважаємо, що наша пропозиція була відхилена безпідставно, оскільки в довідці про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері (вих. № 19/06-20 від 19.06.2017) чітко зазначено, що повноваження директора щодо підпису документів тендерної документації та підписання договору про закупівлю у разі перемоги у тендері, підтверджується Статутом, наказом про призначення директора № 10 від 06.10.2015 року, Протоколами загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 05/10-1 від 05.10.2015 року та № 01/02-1 від 01.02.2016 року, а саме: право першого підпису на документах, що стосуються діяльності ТОВ «АфінаЦентр» (зазначено у наказі про призначення) та самостійного підписання договорів про закупівлю товарів, надання послуг (виконання робіт) до 35 мільйонів гривень включно та вчинення інших юридичних дій стосовно даних договорів. (зазначено у Протоколі загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 01/02-1 від 01.02.2016 року. Перелічених у довідці повноважень директора цілком достатньо для підписання документів нашої тендерної пропозиції та договору про закупівлю у разі перемоги у тендері. Крім того, у складі нашої пропозиції були долічені Статут, наказ про призначення директора № 10 від 06.10.2015 року, Протоколи загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 05/10-1 від 05.10.2015 року та № 01/02-1 від 01.02.2016 року. Відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1 Розділом V Тендерної документації Замовника основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Хочемо зауважити, що ціна нашої пропозиції є набагато меншою ніж у наступного учасника, який був визнаний переможцем даних торгів (різниця складає 1 903 070,03 грн. (один мільйон дев’ятсот три тисячі сімдесят гривень 03 коп.)), тобто наявний факт безпідставного витрачення бюджетних коштів, оскільки наша пропозиція відхилена безпідставно. Вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» вважаємо, що Замовником було прийнято помилкове рішення про визнання переможцем даного учасника, оскільки даним учасником не було виконано всіх вимог Тендерної документації Замовника, а саме: 1. У п. 5 Розділу ІІI Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні докумети: - довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Даним учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. №219/17 від 19.06.2017р.), в даній довідці зазначено обладнання: - відбійний молоток Макіта – 4 одиниць; - Дриль електрична Бош – 6 одиниць; - Трансформатор ТДС – 2 одиниці; - Страхувальні канати – 11 одиниць; - Пояс монтажний – 9 одиниць; - Автокран МАЗ 5334 – 1 одиниця; - Самоскид КАМАЗ – 1одиниця; - Вантажний автопідйомник ЗИЛ – 1 одиниця; - Фасадні риштування – 7 комплектів. Однак у підсумковій відомості ресурсів зазначено інше обладнання, а саме: кран переносний, крани на автомобільному ходу, навантажувачі одноковшові, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметрм до 160 мм, котел електричний бітумний, пістолет монтажний, лебідки електричні, пилка дискова, апарат для газового зварювання і різання, дрилі електричні, вібратори поверхневі, шуруповерти, люльки двомісні, фарборозпилювачі ручні, перфоратори електричні та пневматичний. Тобто можна зробити висновок, що у даного учасника недостатньо обладнання та техніки для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. 2. У п. 5 Розділу ІІI Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні докумети: - Довідку, яка містить інформацію про ПІБ працівників, кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи вцілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Даним учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в даній довідці зазначена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів у кількості 15 чоловік, що є занадто малою кількістю робітників для виконання робіт по даній закупівлі у строки що зазначені у Тендерній документації (до 31.12.2017). До того ж згідно інформаційного листа про залучення субпідрядника (вих. № 211/17 від 19.06.2017р.) даним учасником не планується залучати субпідрядників. З огляду на вищевикладене, вбачається, що даним учасником не були виконані кваліфікаційні критерії згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність необхідного обладнання та працівників, необхідних для виконання робіт по даній закупівлі), а тому даний учасник жодним чином не міг бути визнаний, як переможець торгів, а навпаки Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника, як таку що не відповідає умовам Замовника відповідно до п.4. ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». А натомість вважаємо, що ТОВ «АфінаЦентр» було виконано всі вимоги, що були зазначені у тендерній документації Замовника, а підстави відхилення нашої пропозиції є неправомірними та безпідставними, а Замовник приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції порушив принципи здійснення закупівлі, що зазначені у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Нагадуємо Вам, що відповідно до ч.2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Тому на підставі вищевказаного вимагаємо: 1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації № 48 від 22.06.2017 року, яким було відхилено пропозицію ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржника). 2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації № 49 від 22.06.2017 року, яким було визнано переможцем даних торгів ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» (код ЄДРПОУ 35703778). 3. Визнати переможцем закупівлі ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржника), оскільки товариством було дотримано в повному обсязі вимоги Замовника, а цінова пропозиція є найбільш економічно вигідною. 4. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї у строки, що зазначені у ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель), тобто до 30.06.2017 року, будемо змушені подати відповідні скарги до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.). Директор ТОВ «АфінаЦентр» С.М. Василенко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув Вашу Вимогу та повідомляє наступне. Так, дійсно згідно п. 4 Розділу VI тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. Учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» (далі – Учасник) було надано довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові, проте перелік повноважень уповноваженої особи передбачених установчими документами/довіреністю у довідці не зазначено. Звертаємо Вашу увагу, що не було вимогою тендерної документації зазначити перелік установчих документів, згідно яких уповноважується особа на підписання договору, а чітко зазначено: довідка в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. Зважаючи на викладене вище, Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» не було виконано умов тендерної документацію, у зв’язку з чим і було відхилено пропозицію Учасника. Разом з тим, повідомляємо, розглянувши детальніше пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» були виявлені наступні порушення. Згідно умов тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: • календарний графік виконання робіт; • договірна ціна; • локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; • розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); • розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; • підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; • розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281). Однак, у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» відсутній розрахунок показників адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації. Слід зазначити, відповідно до п.1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте звернень до замовника за роз'ясненнями щодо умов тендерної документації не надходило. Відповідно до п.2 Розділу V відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Крім того, слід зазначити, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «УКРКОМПЛЕКСБУД.» повністю відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 01a9cdd0d7b0421099ecb497b927bd39
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-02-001503-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник закупівлі: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації м. Київ, вул. Мельникова, 40, 04119 Код ЄДРПОУ 21467647 тел. (044) 206-74-31 електронна адреса: drrgkh_tender@ukr.net Скаржник (Учасник закупівлі): Товариство з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр» 49005, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Біологічний, 2А, оф.16 Код ЄДРПОУ 39107995 тел..: +38(098) 862-34-21 електронна адреса: afinacentr2016@gmail.com Вимога до Замовника торгів «02» червня 2017 року Замовником було оголошено відкриті торги з «Реконструкція комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-02-001503-b. «22» червня 2017 року Замовником було опубліковано Протоколи засідання тендерного комітету Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації № 48 від 22.06.2017 року, рішенням якого було відхилено пропозицію ТОВ «АфінаЦентр» та № 49 від 22.06.2017, рішенням якого було визнано переможцем даних торгів ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» (код ЄДРПОУ 35703778). Наша пропозиція була відхилена Замовником через те, що не було виконано вимог тендерної документації, а саме п. 4 Розділу VI, згідно якого учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. У протоколі засідання тендерного комітету № 48 від 22.06.2017 року Замовник зазначив, що на виконання даної вимоги ТОВ «АфінаЦентр» надало довідку про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові, однак перелік повноважень передбачених установчими документами/довіреністю у довідці – відсутній. Вважаємо, що наша пропозиція була відхилена безпідставно, оскільки в довідці про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері (вих. № 19/06-20 від 19.06.2017) чітко зазначено, що повноваження директора щодо підпису документів тендерної документації та підписання договору про закупівлю у разі перемоги у тендері, підтверджується Статутом, наказом про призначення директора № 10 від 06.10.2015 року, Протоколами загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 05/10-1 від 05.10.2015 року та № 01/02-1 від 01.02.2016 року, а саме: право першого підпису на документах, що стосуються діяльності ТОВ «АфінаЦентр» (зазначено у наказі про призначення) та самостійного підписання договорів про закупівлю товарів, надання послуг (виконання робіт) до 35 мільйонів гривень включно та вчинення інших юридичних дій стосовно даних договорів. (зазначено у Протоколі загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 01/02-1 від 01.02.2016 року. Перелічених у довідці повноважень директора цілком достатньо для підписання документів нашої тендерної пропозиції та договору про закупівлю у разі перемоги у тендері. Крім того, у складі нашої пропозиції були долічені Статут, наказ про призначення директора № 10 від 06.10.2015 року, Протоколи загальних зборів ТОВ «АфінаЦентр» № 05/10-1 від 05.10.2015 року та № 01/02-1 від 01.02.2016 року. Відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1 Розділом V Тендерної документації Замовника основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Хочемо зауважити, що ціна нашої пропозиції є набагато меншою ніж у наступного учасника, який був визнаний переможцем даних торгів (різниця складає 1 903 070,03 грн. (один мільйон дев’ятсот три тисячі сімдесят гривень 03 коп.)), тобто наявний факт безпідставного витрачення бюджетних коштів, оскільки наша пропозиція відхилена безпідставно. Вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» вважаємо, що Замовником було прийнято помилкове рішення про визнання переможцем даного учасника, оскільки даним учасником не було виконано всіх вимог Тендерної документації Замовника, а саме: 1. У п. 5 Розділу ІІI Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні докумети: - довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Даним учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. №219/17 від 19.06.2017р.), в даній довідці зазначено обладнання: - відбійний молоток Макіта – 4 одиниць; - Дриль електрична Бош – 6 одиниць; - Трансформатор ТДС – 2 одиниці; - Страхувальні канати – 11 одиниць; - Пояс монтажний – 9 одиниць; - Автокран МАЗ 5334 – 1 одиниця; - Самоскид КАМАЗ – 1одиниця; - Вантажний автопідйомник ЗИЛ – 1 одиниця; - Фасадні риштування – 7 комплектів. Однак у підсумковій відомості ресурсів зазначено інше обладнання, а саме: кран переносний, крани на автомобільному ходу, навантажувачі одноковшові, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметрм до 160 мм, котел електричний бітумний, пістолет монтажний, лебідки електричні, пилка дискова, апарат для газового зварювання і різання, дрилі електричні, вібратори поверхневі, шуруповерти, люльки двомісні, фарборозпилювачі ручні, перфоратори електричні та пневматичний. Тобто можна зробити висновок, що у даного учасника недостатньо обладнання та техніки для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. 2. У п. 5 Розділу ІІI Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні докумети: - Довідку, яка містить інформацію про ПІБ працівників, кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи вцілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Даним учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в даній довідці зазначена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів у кількості 15 чоловік, що є занадто малою кількістю робітників для виконання робіт по даній закупівлі у строки що зазначені у Тендерній документації (до 31.12.2017). До того ж згідно інформаційного листа про залучення субпідрядника (вих. № 211/17 від 19.06.2017р.) даним учасником не планується залучати субпідрядників. З огляду на вищевикладене, вбачається, що даним учасником не були виконані кваліфікаційні критерії згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність необхідного обладнання та працівників, необхідних для виконання робіт по даній закупівлі), а тому даний учасник жодним чином не міг бути визнаний, як переможець торгів, а навпаки Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника, як таку що не відповідає умовам Замовника відповідно до п.4. ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». А натомість вважаємо, що ТОВ «АфінаЦентр» було виконано всі вимоги, що були зазначені у тендерній документації Замовника, а підстави відхилення нашої пропозиції є неправомірними та безпідставними, а Замовник приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції порушив принципи здійснення закупівлі, що зазначені у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Нагадуємо Вам, що відповідно до ч.2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Тому на підставі вищевказаного вимагаємо: 1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації № 48 від 22.06.2017 року, яким було відхилено пропозицію ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржника). 2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації № 49 від 22.06.2017 року, яким було визнано переможцем даних торгів ТОВ «УКРКОМПЛЕКСБУД» (код ЄДРПОУ 35703778). 3. Визнати переможцем закупівлі ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржника), оскільки товариством було дотримано в повному обсязі вимоги Замовника, а цінова пропозиція є найбільш економічно вигідною. 4. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї у строки, що зазначені у ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель), тобто до 30.06.2017 року, будемо змушені подати відповідні скарги до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.). Директор ТОВ «АфінаЦентр» С.М. Василенко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув Вашу Вимогу та повідомляє наступне. Так, дійсно згідно п. 4 Розділу VI тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. Учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» (далі – Учасник) було надано довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові, проте перелік повноважень уповноваженої особи передбачених установчими документами/довіреністю у довідці не зазначено. Звертаємо Вашу увагу, що не було вимогою тендерної документації зазначити перелік установчих документів, згідно яких уповноважується особа на підписання договору, а чітко зазначено: довідка в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. Зважаючи на викладене вище, Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» не було виконано умов тендерної документацію, у зв’язку з чим і було відхилено пропозицію Учасника. Разом з тим, повідомляємо, розглянувши детальніше пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» були виявлені наступні порушення. Згідно умов тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: • календарний графік виконання робіт; • договірна ціна; • локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; • розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); • розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; • підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; • розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281). Однак, у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» відсутній розрахунок показників адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації. Слід зазначити, відповідно до п.1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте звернень до замовника за роз'ясненнями щодо умов тендерної документації не надходило. Відповідно до п.2 Розділу V відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Крім того, слід зазначити, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «УКРКОМПЛЕКСБУД.» повністю відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції комплексу будівель Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №5 за адресою вул. Київська, 306-а м. Бровари Київської області (Код ДК 021:2015 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Статус вимоги: Відхилено