• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-92

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2021 17:40 - 11.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників

Номер: 78a4d4aa6df04f748732e39f02471464
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-002433-a.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Голові тендерного комітету Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно пункту 1.10 додатку 4 до тендерної документації (далі – Документація) Замовником встановлена вимога, згідно якої офіс або філія постачальника повинні розташовуватися на території м.Чернівці (надати підтверджуючі документи договір оренди, інше). Вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які здійснюють свою діяльність на всій території України, проте не мають офісу або філії на території м.Чернівці. Дискримінаційний характер вимоги щодо наявності у учасника представництва на певній території підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ № 12207-р/пк-пз від 01.06.2021, №4882-р/пк-пз від 12.03.2021, №4883-р/пк-пз від 12.03.2021, № 5639-р/пк-пз від 22.03.2021, №3661-р/пк-пз від 26.02.2021). Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення Закону шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виключити з пункту 1.10 додатку 4 до Документації вимоги щодо наявності офісу або філії на території м.Чернівці. Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня учаснику! На Вашу вимогу відповідаємо наступне. Стаття 3. Конституції України стверджує: “Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.” Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Статтею 16 Закону передбачено можливість Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та передбачено право замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Критерії які встановлені Замовником у тендерній документації пов’язані з наступним. Відповідно до Положення про Головне управління ДСНС України у Чернівецькій області, що затверджено наказом ДСНС України 04.02.2013 № 3 (в редакції 29.03.2021 № 167) основним завданням є реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб. Статтею 7 Кодексу цивільного захисту України одним із головних принципів здійснення цивільного захисту є гарантування та забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоров’я та власності – такий принцип покладено на рятувальників. Замовник самостійно, відповідно до вимог Закону, готує тендерну документацію щодо умов проведення тендеру встановлюючи певні вимоги до учасників, виходячи в тому числі, із завдань галузі ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ. Нами принципи закупівель не порушено, а прагнемо до якісного, економного, швидкого, впевненого, гарантованого підходу до оголошеної закупівлі. Замовник вправі самостійно встановлювати, відповідно до законодавчих, нормативно-правових актів свої вимоги для учасників. Наявність запасу пального є важливою складовою забезпечення постійної готовності до реагування та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, оперативного та цілодобового реагування на виклики. Тому, враховуючи особливості діяльності та завдання, які відповідно до Кодексу цивільного захисту України покладаються на замовника, встановлені умови жодним чином не можуть вважатися дискримінацією учасників, а встановлена в критеріях наявність матеріально-технічної бази є необхідною умовою для функціонування підрозділів реагування на відповідній території .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2021 17:50