-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 89
Згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Торги не відбулися
689 504.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 20 685.13 UAH
мін. крок: 3% або 20 685.13 UAH
Період оскарження:
29.06.2021 15:57 - 05.07.2021 16:02
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
70c4e6c0227d44e083f4b4ea12f36347
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-002092-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У своєму рішенні ви вказуєте, що причиною відхилення нашої пропозиції є те, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Поясніть яким саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та яким конкретно вимогам до предмета закупівлі не відповідає наша пропозиція! Нами, у складі пропозиції, надано всі документи, що вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а отже, відхилення її є неправомірним та буде оскаржене до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 13:44
Вирішення:
Відносно причин невідповідності пропозиції умовам, та вимогам до предмета закупівлі визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне.
В тексті Оголошення зазначено, що учасник в своїй пропозиції надає кошторисну документацію, розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісному з ним програмному комплексі, засвідчену підписом та печаткою учасника та підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника з проектно-кошторисної роботи/інженера-кошторисника, який перебуває в трудових відносинах з учасником, або надання послуг яким підтверджено відповідним цивільно-правовим договором. Кошторисна документація має бути підтверджена наступними документами: договірна ціна; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; протокол узгодження цін на матеріали; дефектний акт; розрахунок заробітної плати; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою. Учасником не було враховано вказану вимогу і в пропозиції надано лише роздрукування з сайту ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва, вказана інформація на сайті може і має бути врахована лише при складанні інвесторського кошторису, що не може враховуватись замовником, як розрахунок заробітної плати, який входить в склад кошторисної документації, яка надається учасником.
Відповідно з п.5 додатку 6 Оголошення, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку для документального підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), а також повинен надати скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу, зазначеного ним аналогічного(их) договору(ів), виконаного у повному обсязі, акту (актів) виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання цього договору у повному обсязі відповідно до ціни договору, та скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу листа-відгуку від замовника за вказаним у формі ІІІ аналогічним договором (із зазначенням дати і вихідного номеру листа відгуку), про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням номеру та дати укладення договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника. Учасник в своїй пропозиції надав Довідку щодо виконання учасником аналогічного договору (Форма III п.5 Додатку №6 Оголошення), в якому вказується, що учасником виконано анаголічний договір, однак ним не було вказано адресу замовника, тим самим Форма III не відповідає вимогам Оголошення.
Згідно з п.1 Додатку 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Дана вимога не була виконана учасником і вказану в Оголошенні інформацію не було надано.
Враховуючи невідповідності наданої пропозиції Оголошенню, ненадання повного переліку документів, що вимагалися оголошенням про проведення спрощеної закупівлі або надання їх із значними порушеннями, пропозиція учасника не відповідає вимогам оголошення, в зв’язку з чим відхилення такого учасника є правомірним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 14:37
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
e973572601e8425d82f8b151e033dcd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-002092-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У своєму рішенні ви вказуєте, що причиною відхилення нашої пропозиції є те, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Поясніть яким саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та яким конкретно вимогам до предмета закупівлі не відповідає наша пропозиція!
Нами, у складі пропозиції, надано всі документи, що вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а отже, відхилення її є неправомірним та буде оскаржене до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2021 19:30
Вирішення:
«Відносно причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне:
В тексті оголошення зазначено, що всі документи, передбачені оголошенням та додатками до нього, учасник подає у вигляді сканованих кольорових копій, зроблених з оригіналу відповідних документів, в електронному вигляді, в форматі PDF, шляхом завантаження їх через електронну систему закупівель. Учасник не повинен відступати від встановленої Замовником форми складання документів, якщо така передбачена цим оголошенням та додатками до нього. Учасником не було враховано вказану вимогу і в пропозиції надані лише завірені ним чорно-білі копії документів на автомобілі зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення виконання робіт (Форма I Додатку 6 Оголошення). Також надано чорно-білу копію Балансу (звіту про фінансовий стан), відповідно до п.6 Додатку 6 Оголошення, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
За умовами п.2 додатку 6 Оголошення, також, надається копія ліцензії або свідоцтва організації, яка видала документ, що підтверджує наявність у представника учасника спрощеної закупівлі, який підписує документи пропозиції знань та успішне володіння українською мовою. Учасником надано сертифікати про акредитацію Київського національного університету будівництва і архітектури, але не надано копію ліцензії вказаного закладу.
Відповідно до п.3 додатку 6 Оголошення, для документального підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати довідку, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом спрощеної закупівлі. Учасник повинен підтвердити форму власності на вказане в формі I обладнання та матеріально-технічну базу. Учасником не підтверджена форма власності, надано лише оборотно-сальдову відомість, без надання інвентарних карток, як вимагається в Оголошенні.
Згідно з п.5 додатку 6 Оголошення, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку для документального підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), а також повинен надати скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу, зазначеного ним аналогічного(их) договору(ів), виконаного у повному обсязі, акту (актів) виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання цього договору у повному обсязі відповідно до ціни договору, та скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу листа-відгуку від замовника за вказаним у формі ІІІ аналогічним договором (із зазначенням дати і вихідного номеру листа відгуку), про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням номеру та дати укладення договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника. Учасник в своїй пропозиції надав Лист-відгук, в якому вказується, що учасником виконано два анаголічних договора, однак в підтвердження цього ним було надано лише один із договорів, за №67 від 12.04.2016 року, інший договір під №62 від 12.04.2016 року не надано.
Підсумовуючи все вищевказане, вважаємо, що учасником не надано всіх документів, що вимагалися оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а отже відхилення такого учасника є правомірним.»
Статус вимоги:
Відхилено