-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка
Завершена
2 170 186.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 850.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 850.93 UAH
Період оскарження:
29.06.2021 15:38 - 12.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо надання автризаційного листа виробника
Номер:
3cfc1a665a88426dbde131f6d2db4b51
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-006518-c.c3
Назва:
Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2021 13:08
Вирішення:
Шановний Учасник!
Розглянувши вашу Вимогу та повідомляю, про її незадоволення, так як Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання, керуючись ст. 3, 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
В тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки чи конкретні товари. Також звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є системний блок. Тому, якщо Ви є виробником даного системного блоку і у Вас є відповідні документи та дозволи, то Вам не потрібен авторизаційний лист. Авторизаційний лист потрібен буде тільки тоді, коли Ви не в змозі самі збирати системні блоки і будете змушені замовляти збірку у будь-якого виробника України та зарубіжжя. Ми не обмежується Вас у виборі виробників системних блоків, яких в нашій країні достатня кількість.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог Додатку 4 до тендерної документації
Номер:
59d8832f9f5840cbbdad617f0d781d53
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-006518-c.c2
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог Додатку 4 до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, оскільки Технічні вимоги та характеристики (Додаток 4) до Тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, такі, що звужують коло учасників до єдиного, лишаючи права нас, як учасника пропонувати еквівалент корпусу системного блоку, а саме:
1) Технічні вимоги Системних блоків визначені таким чином (Наявність системи безпеки: Наявність механічного фіксатор від довільного випадання кабелю на БЖ;
Наявність дверцят на передній панелі, що закриває роз'єми USB, кнопку включення і перезавантаження;
Замок з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки увм/вимк ПК
Датчик розкриття корпуса;
Наявність роз’єму для замка kensington;
Відсіки для накопичувачів: 5,25" зовнішніх відсіків, не менше 5 шт, 3,5" зовнішніх відсіків, не менше 3 шт, 3,5" внутрішніх відсіків, не менше 7 шт), що саме єдина модель корпусу підпадає під такі характеристики, а саме CROWN CMC-SMP 888А (CM-PS450 SMART) (детальніше за посиланням: http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Corporate%20solutions/cbox/cmc-smp888%D0%B0/ , тобто Технічна специфікація містить посилання на конкретні марку, виробника та на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, торгову марку та спосіб виробництва виключаючи можливість пропонувати відповідний еквівалент (оскільки його не існує).
2) Вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року є також дискримінаційною, що потенційно звужує коло потенційних виробників даного типу товару, та відповідно звужує коло учасників.
Вимагаємо внести зміни таким чином, щоб була наявна можливість пропонувати еквівалент корпусу Системних блоків та привести документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та нагадуємо, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У разі ігнорування даної вимоги, будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України на умови тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2021 12:48
Вирішення:
Шановний Учасник!
Розглянувши вашу Вимогу та повідомляю, про її незадоволення, так як Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання, керуючись ст. 3, 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
По перше, в тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки чи конкретні товари. Вимоги до корпусу встановлені виходячи з того, що він виступає гарантом збереження всіх складових персонального комп’ютера, які забезпечують його працездатність. Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є системний блок, а не корпус вимоги до якого Ви вимагаєте змінити. В тендерній документації до закупівлі вказані мінімальні технічні характеристики до обладнання, які нам потрібні і кожен учасник в змозі запропонувати обладнання з характеристиками не гірше, а іноді краще, ніж було потрібно згідно тендерної документації та бюджету закупівлі
По друге, вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року було встановлено за для того, щоб збігалися терміни закінчення гарантії на системній блок (36 міс.) и закінчення терміну дії санітарно-епідеміологічної експертизи на Системні блоки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови ТД
Номер:
e876a7a43bc34ad3852a45046034fc37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-006518-c.c1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Ретельно вивчивши тендерну документацію було виявлено дискримінаційну вимогу яка в свою чергу значно свужує коло потенційних Учасників/постачальників. а саме: згідно Додатку 4 до тендерної документації - "висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року". Повідомляємо наступне що зазначений висновок надаеться на термін 5 років та більшість вітчізняних виробників його отримали у 2018 році то вони дійсні до 2023 року. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу оскільки рік видачі висновку ніяким чином не впливає на якість запропонованих системних блоків та значно звужує коло потенційних учасників/постачальників.
Прошу розглянути дану вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2021 11:50
Вирішення:
вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на системні блоки, виданий не раніше 2020 року було встановлено за для того, щоб збігалися терміни закінчення гарантії на системній блок (36 міс.) и закінчення терміну дії санітарно-епідеміологічної експертизи на Системні блоки.
Статус вимоги:
Відхилено