-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до гідропередач (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Запасні частини до гідропередач (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Завершена
9 480 901.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 22 761.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 22 761.00 UAH
Період оскарження:
29.06.2021 15:38 - 27.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про відхилення пропозиції
Номер:
431d214d868147e5bccc8bfceee1dc5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-003222-b.b2
Назва:
Скарга на рішення про відхилення пропозиції
Скарга:
Замовником торгів розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-29-003222-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом багатолотової закупівлі є, - «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», що зазначено у оголошенні та ТД.
Скаржник подав свою пропозицію на Лот № 1 - “Гідропередача в сборі УГП-230”.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.08.2021 року.
Підставою для відхилення зазначено наступне –
“Не відповідає умовам технічної̈ специфікації̈ та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної̈ документації. Не відповідає вимогам тендерної̈ документації̈, а саме: не відповідає п.4.1 Додатку 1 тендерної̈ документації̈ «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», учасником надана довідка «Дані на товар» від 30.07.2021 на «Втулку уплотнительную», що не відповідає предмету закупівлі. Тендерна пропозиція відхилена на підставі: - абзацу 2 пункту 2 частини першої̈ статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної̈ документації”
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
ТОВ “СПЕЦСЕРВІСБУД” було відхилено через описку в тексті документа «Дані на товар» від 30.07.2021.
Але, слід зазначити, що пунктом 5.1. тендерної документації встановлено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.»
До відома, описка (англ. typographical error, typo) — це помилка, зроблена під час набирання друкованого тексту.
Беручи до уваги надані учасником в складі тендерної пропозиції документи на гідропередачу в сборі УГП-230, які містяться в електронному архіві «Технічна частина.zip», та норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» та допустити його до аукціону. Помилка, що допущена учасником, пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, є опискою. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» пропонує до постачання гідропередачу в сборі УГП-230.
Слід додати, що зі змісту відповіді Міністерства економіки України на запит 660/2017, рекомендаціям якої має дотримуватися усі Замовники, встановлено, що: “статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів”.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевказаного,
ПРОСИМО:
1. Визнати вимоги скаржника обґрунтованими;
2. Визнати рішення про відхилення пропозиції скаржника за Лотом № 1 (Гідропередача в сборі УГП-230) неправомірним;
3. Скасувати Протокол Розгляду Тендерних Пропозицій від 27.08.2021 року закупівлі в електронній системі закупівлі UA-2021-06-29-003222-b;
4. Зобов’язати ФІЛІЮ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" повторно розглянути тендерні пропозиції учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ UA-2021-06-29-003222-b .pdf 01.09.2021 15:49
- рішення від 03.09.2021 №20059.pdf 03.09.2021 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.09.2021 №20915.pdf 15.09.2021 17:20
- рішення від 14.09.2021 №20915.pdf 17.09.2021 12:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2021 15:50
Дата розгляду скарги:
14.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2021 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2021 12:28
Дата виконання рішення Замовником:
13.10.2021 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії від 14.09.2021 № 20915-р/пк-пз, замоаником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦСЕРВІСБУД" за процедурою закупівлі — "Запасні частини до гідропередач (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-29-003222-b, за лотом № 1.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e45a7de046c04797ba42964f02329bd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-003222-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВ “СПЕЦСЕРВІСБУД” було відхилено через описку в тексті документа «Дані на товар» від 30.07.2021.
Але, слід зазначити, що пунктом 5.1. тендерної документації встановлено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно)
відносяться:
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.»
До відома, описка (англ. typographical error, typo) — це помилка, зроблена під час набирання друкованого тексту.
Беручи до уваги надані учасником в складі тендерної пропозиції документи на гідропередачу в сборі УГП-230, які містяться в електронному архіві «Технічна частина.zip», та норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» та допустити його до аукціону. Помилка, що допущена учасником, пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, є опискою. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» пропонує до постачання гідропередачу в сборі УГП-230.
Слід додати, що зі змісту відповіді Міністерства економіки України на запит 660/2017, рекомендаціям якої має дотримуватися усі Замовники, встановлено, що: “статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.08.2021 07:46
Дата подачі:
28.08.2021 07:46
Вирішення:
Замовник не погоджується із твердженням учасника щодо формальності допущеної помилки, адже документ «Дані на товар» передбачає зазначення всіх суттєвих даних щодо тендерної пропозиції учасника: найменування продукції, перелік нормативно-технічної документації, за якою вона виготовляється, супровідних документів, умов гарантії, транспортування тощо. Зазначення неточної або невірної інформації у даному документів призводить до спотворення інформації, незалежно від того, навмисно чи ненавмисно допущена помилка.
Статус вимоги:
Не задоволено