-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
-
Завершена
312 575 423.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 312 575.42 UAH
мін. крок: 0.1% або 312 575.42 UAH
Період оскарження:
04.04.2017 09:36 - 18.06.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та порушення законодавства
Номер:
f7a01ce9550e4dbdbb0e9e0401fb2f5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-04-000197-b.b2
Назва:
Встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів та порушення законодавства
Скарга:
В новій редакції Тендерної документації від 14.06.2017 року містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” (в тому числі п. 4 статті 22 ЗУ) : 1) Вимога в Додатку 2 щодо надання копій трудових книжок для документального підтвердження кваліфікації працівників, є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 КУ не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. А також надання в пропозиції усіх працівників відповідно до Технічного завдання 5; 2) Вимога в Додатку 3 нової редакції від 14.06.2017 року щодо надання аналогічних договорів, в яких обсяг наданих послуг повинен становити: в частині регенерації дорожнього одягу методом “холодного ресайклінгу” - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5 ) та в частині влаштування верхнього шару покриття із застосуванням ЩМА - не менше 50% від загального обсягу даних послуг, визначених в Технічному завданні (Додаток 5), 3) Вимога щодо надання переліку усіх машин, механізмів, техніки та обладнання, які необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 5). Дана вимога суттєво
ускладнює підготовку тендерної пропозиції і збільшує ймовірність дискваліфікації
пропозиції Замовником.
Оскільки ми маємо належний досвід виконання аналогічних договорів , матеріально-технічну базу та працівників для надання даного виду послуг (більш детально обґрунтовано у скарзі, котра додається), то вважаємо, що дані вимоги обмежуть наше право брати участь у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір підряду по Вул. Василіянок та акти вик. робіт.zip 16.06.2017 19:09
- договір підряду по вул. гвардійська та акти вик. робіт.zip 16.06.2017 19:09
- договір підряду по вул. Грюнвальдська та акти вик. робіт.zip 16.06.2017 19:09
- скарга.pdf 16.06.2017 19:09
- довідка про виконання аналогічних договорів.pdf 16.06.2017 19:10
- довідка про наявність обладнання.pdf 16.06.2017 19:10
- довідка про працівників.pdf 16.06.2017 19:10
- довідка-відгук.pdf 16.06.2017 19:10
- довідка-відгук_1.pdf 16.06.2017 19:10
- довідка-відгук_2.pdf 16.06.2017 19:10
- заява_1.pdf 16.06.2017 19:10
- заява_2.pdf 16.06.2017 19:10
- заява_3.pdf 16.06.2017 19:10
- платіжне доручення.pdf 16.06.2017 19:10
- договір підряду по вул. Кисилевської та акти вик. робіт.zip 16.06.2017 19:16
- договір підряду по вул. Хоткевича 85-75а-79-81 та акти вик. робіт.zip 16.06.2017 19:27
- договір підряду по вул. Хоткевича 77-83 та акти вик. робіт.zip 16.06.2017 19:27
- Договір підряду по вул. Хіміків та акти вик. робіт.zip 16.06.2017 19:27
- Рішення від 20.06.2017 № 3986 + Лист Замовнику.pdf 20.06.2017 18:49
- Інформація про резулютивну частину рішення від 05.07.2017 № 4414.pdf 06.07.2017 20:20
- Рішення від 05.07.2017 № 4414.pdf 10.07.2017 19:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2017 19:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.07.2017 19:16
Скарга
Виконана замовником
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
5bc0ccd3d3dc49b0a839ecfca8e31b8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-04-000197-b.b1
Назва:
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
Вимога Замовника в Додатку 3 тендерної документації на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-06 Івано-Франківськ – Надвірна на ділянці км 0+000 - км 26+700 (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» про надання відомостей про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2013 – 2016 рр. з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загальною вартістю не менше 200 млн. грн. є дискримінаційною.
Відповідно до п. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну вартість виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання.
Оскільки наша організація має належний досвід виконання аналогічних договорів та матеріально-технічну базу для надання даного виду послуг (більш детально обґрунтовано у скарзі, котра додається), то вважаємо, що даний факт обмежує наше право брати участь у даній закупівлі.
Порушено статтю 3 та п. 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, п. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 28.04.2017 15:43
- довідка про матеріально-технічну базу.pdf 28.04.2017 15:43
- договори оренди.zip 28.04.2017 15:43
- Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf 28.04.2017 15:43
- Договір підряду по Вул. Василіянок та акти вик. робіт.zip 28.04.2017 15:43
- договір підряду по вул. гвардійська та акти вик. робіт.zip 28.04.2017 15:43
- договір підряду по вул. Грюнвальдська та акти вик. робіт.zip 28.04.2017 15:43
- договір підряду по вул. Кисилевської та акти вик. робіт.zip 28.04.2017 15:43
- Договір підряду по вул. Хіміків та акти вик. робіт.zip 28.04.2017 15:43
- договір підряду по вул. Хоткевича 77-83 та акти вик. робіт.zip 28.04.2017 15:43
- договір підряду по вул. Хоткевича 85-75а-79-81 та акти вик. робіт.zip 28.04.2017 15:43
- довідка-відгук.pdf 28.04.2017 15:43
- довідка від ГУДКСУ в Івано-Франківській області.pdf 28.04.2017 15:43
- платіжне доручення.pdf 28.04.2017 15:43
- платіжне доручення.pdf 28.04.2017 15:43
- довідка від ГУДКСУ в Івано-Франківській області.pdf 28.04.2017 15:43
- реєстр договорів 2016 рік.pdf 24.05.2017 12:16
- реєстр договорів 2015 рік.pdf 24.05.2017 12:45
- реєстр договорів за 2013 рік.pdf 24.05.2017 13:52
- реєстр договорів за 2014.pdf 24.05.2017 14:59
- суми договорів.pdf 24.05.2017 15:02
- рішення від 04.05.2017 № 2634+лист Замовнику.pdf 05.05.2017 20:50
- Інформація про резулютивну частину рішення від 24.05.2017 № 3209.pdf 25.05.2017 19:43
- рішення від 24.05.2017 № 3209.pdf 29.05.2017 20:17
- Заперечення UA_2017-04-04-000197-b.pdf 19.05.2017 11:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2017 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.05.2017 20:18
Дата виконання рішення Замовником:
15.06.2017 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення Антимонопольного комітету внесено зміни до тендерної документації