• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання медалей зі стрічкою в комплекті (ДК 021:2015:18530000-3 Подарунки та нагороди

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2021 14:20 - 11.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення про визначення переможця

Номер: ae299e9b32eb46afb6c171233f46ccd2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-002429-b.b1
Назва: Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
​Відповідно до пункту 6.1. тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлені замовником в додатку 3 та 5 цієї тендерної документації. Проте у складі тендерної пропозиції ФОП Овчаренко Володимир Олексійович надав технічну специфікацію, яка має назву «16.Технічна специфікація.pdf», в якій на порушення вказаних вимог не зазначено конкретної інформації щодо якості запропонованого товару, зокрема, вказано лише, що «якість товару має відповідати вимогам державних стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду», тобто, учасник надав інформацію не у ствердній формі, жодним чином не конкретизуваши інформацію щодо якості саме пропонованого ним товару, що є порушенням вимог тендерної документації. Крім того, ФОП Овчаренко Володимир Олексійович у вищевказаному документі не надав конкретних технічних, якісних, кількісних характеристик запропонованого товару, а лише передрукував креслення та вимоги Замовника з тендерної документації, що підтверджується, зокрема, зазначенням ним у документі, що «Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами. Торгові марки, фірми та моделі тощо вказуються з метою більш детальнішого опису якісних характеристик обладнання, оскільки від технічних характеристик залежить якість проведення заходу та вартість оренди». ​Аналогічна практика викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1051-р/пк-пз від 21.01.2021 (індивідуальний номер закупівлі UA-2020-12-11-005399-c) та рішенні №11493-р/пк-пз від 25.05.2021 (індивідуальний номер закупівлі UA-2021-02-18-008769-b), в яких зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, тобто учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним характеристикам предмета закупівлі. ​Відповідно до пункту 4.3 таблиці 2 додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати кошторис витрат. ​Однак, в порушення вищевказаної вимоги ФОП Овчаренко Володимир Олексійович надав у складі тендерної пропозиції документ під назвою «17. Довідка КОШТОРИС ВИТРАТ.pdf», у якій не зазначив жодного конкретного розрахунку витрат на виготовлення (придбання) та доставку запропонованого товару, а лише вказав, що «до ціни моєї пропозиції по даній закупівлі включаються наступні витрати: - податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені; - витрати на доставку; - навантаження і розвантаження, підняття на поверх; - інші витрати, передбачені для товару даного виду та умов допорогової закупівлі.» ​Вказане свідчить про фактичну відсутність у учасника ФОП Овчаренко Володимир Олексійович документу, який вимагався замовником, а саме КОШТОРИС ВИТРАТ, який передбачає детальний розрахунок витрат на виробництво (придбання) та доставку товару з урахуванням ряду економічних показників відповідно до вимог чинного законодавства України. Враховуючи зазначені недоліки, вимагаємо від замовника скасувати протокол № 375-ДВТ рішення уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23 липня 2021 року про визнання переможцем спрощеної закупівлі ФОП Овчаренко Володимир Олексійович та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Овчаренко Володимир Олексійович з урахуванням вищевказаних підстав відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу про скасування рішення про визначення переможця Відповідно до пункту 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлені замовником в додатку 3 та 5 цієї тендерної документації. В додатку 3 п.4 «Інформація, щодо підтвердження якості послуг» зазначено перелік документів, які Замовник вимагав щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам, а саме: 4.1. Гарантійний лист щодо надання послуг у необхідній кількості та якості, що відповідає законодавству України, технічним умовам, що пропонуються Учасником, а також у строки, встановлені замовником (на фірмовому бланку (за наявності). 4.2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 5 тендерної документації. 4.3. Кошторис витрат. ФОП Овчаренко Володимир Олексійович вищезазначений перелік документів надано. Необхідно зазначити, що Замовником у тендерній документації не було встановлено форму «Кошториса витрат» та вимогу щодо надання Додатку 5 «Технічні вимоги до закупівлі» у ствердній формі. Крім того, Додаток 5 не містить перелік документів, установлених Замовником, які необхідно було надати учасникам. У відповідь на вимогу ТОВ «Платформа Інфо» про скасування рішення уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23 липня 2021 року про визнання переможцем закупівлі ФОП Овчаренко Володимир Олексійович повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім цього відповідно до частини 3 статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, проаналізувавши зазначені вище норми Закону до замовника може звернутися учасник тендерна пропозиція якого відхилена або учасник тендерна пропозиція якого була розглянута за результатами проведеного аукціону. Пропозиція учасника ТОВ «Платформа Інфо» замовником не розглядалась і оцінки щодо такої пропозиції не надавалось. У свою чергу, порядок оскарження процедури закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, у задоволенні вимоги про скасування рішення уповноваженої особи Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23 липня 2021 року про визнання переможцем закупівлі ФОП Овчаренко Володимир Олексійович відмовляємо.
Статус вимоги: Відхилено