-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область
Завершена
1 409 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 090.70 UAH
мін. крок: 1% або 14 090.70 UAH
Період оскарження:
29.06.2021 14:16 - 05.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на протокол розгляду пропозиції замовника 09 липня № 35
Номер:
36005d560d704bf2afbc285f01d8a654
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-002405-b.a3
Назва:
Вимога на протокол розгляду пропозиції замовника 09 липня № 35
Вимога:
Тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не відповідає вимогам п.6 розділу II «Інструкція з підготовки пропозиції» та Додатку №1 Тендерної документації, а саме:
В порушення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва Переможцем в розрахунок договірної ціни не включено Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів (у складі прямих витрат підрядник визначає за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4);
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599):
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
Переможець надав розрахунок кошторисної заробітної плати в сумі 9832,72 грн.
У разі не скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» залишаємо за собою право на подання скарги до Органу державного фінансового контролю або до суду.
Дата подачі:
13.07.2021 11:37
Вирішення:
На вимогу вих.№ 646 від 13.07.2021, подану ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» через електронну систему закупівель 13.07.2021 о 11:37 на протокол розгляду пропозиції замовника 09 липня № 35, Замовник спрощеної закупівлі UA-2021-06-29-002405-b «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» надає відповідь щодо поставлених ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» вимог «тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не відповідає вимогам п.6 розділу II «Інструкція з підготовки пропозиції» та Додатку №1 Тендерної документації», а саме:
В порушення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва Переможцем в розрахунок договірної ціни не включено Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів (у складі прямих витрат підрядник визначає за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4);
На сам перед, Учасник задля складання цінової пропозиції (вартості виконання будівельних робіт), керується документами, які оприлюднені Замовником спрощеної закупівлі. Згідно п.6 Розділ ІІ. Інструкція з підготовки пропозиції Оголошення даної спрощеної закупівлі, визначено, що «Учасники спрощеної закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Пропозиція учасника закупівлі повинна містити та відповідати технічному завданню (Додаток 1 до Оголошення), технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі передбаченим проектом будівництва (робочим проектом).
Ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та інших діючих нормативних документів.
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
Також, згідно п. 6.2.1. Національного стандарту України «Настанова щодо визначення прями витрат у вартості будівництва» ДСТУ-Н Б Д.1.1.-2:2013 встановлено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування(машино-година) в поточних цінах.
Так як Замовником не вимагалось обов’язкове застосування будівельних машин для даного виду робіт, то цінова пропозиція (договірна ціна із розрахунками) учасника ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» складена у відповідності із технічним завданням Замовника та відповідає ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, зокрема п 6.2.1.5.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599):
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Переможець надав розрахунок кошторисної заробітної плати в сумі 9832,72 грн.
Щодо розміру кошторисної заробітної плати. В даному випадку ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» помилково робить посилання на п. 4 наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281, так як даний пункт використовується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), а не під час складання вартості будівельних робіт. При визначенні вартості робіт, що є предметом даної спрощеної закупівлі застосовуються вимоги п.5 наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281, яким встановлено, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Тому, Учасником правомірно надано розрахунок кошторисної заробітної плати в сумі 9832,72 грн.
Таким чином, враховуючи вищенаведене Замовник не має достатніх правових підстав скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД», яке оформлене Протоколом розгляду пропозиції замовника від 09 липня 2021 року № 35.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.07.2021 20:06
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення
Номер:
2317824c4bb449108aa2b5f3e48caacf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-002405-b.a2
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область», на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Опорним закладом «Городоцький ліцей» Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» (код в ЄДРПОУ 41538218) згідно Протоколу розгляду пропозицій №35 від 09 липня 2021 року.
Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не відповідає умовам, визначеним Оголошенням спрощеної закупівлі та додатками до нього, а саме:
• Згідно пункту 1 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: форми пропозиції (форма згідно Додатку № 2 на бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи). Учасник не повинен відступати від даної форми. Крім того, у Додатку 2 до Оголошення спрощеної закупівлі вказано: «Форма пропозиції подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.» Однак, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надав у складі своєї пропозиції форму «Тендерна пропозиції» вих.№1 від 05.07.2021р., яка складена не по формі згідно Додатку 2 Оголошення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 1 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: підписаний та заповнений зі сторони Учасника проект договору на виконання робіт скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника (додаток № 3 до оголошення). Однак, учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не заповнений пункт 4.1 Розділу 4 «Договірна ціна» проєкту договору.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 5 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: учасник, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, має надати копії договору, а також документів, які підтверджують його виконання, а також оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, датований не раніше опублікування оголошення про закупівлю. Учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надав у складі своєї пропозиції 2 аналогічний договори: Договір на виконання робіт №25/20 від 20.03.2020р., укладений з Обарівським ліцеєм Рівненської районної ради Рівненської області, та Договір підряду №12-05 від 12.05.2020р., укладений із фізичною особою-підприємцем Трушем Богданом Григоровичем. Однак у таких договорах наявні невідповідності:
1) щодо Договору на виконання робіт №25/20 від 20.03.2020р.: згідно довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) вартість виконаних будівельних робіт з початку будівництва по звітний місяць включно становить 1483480,00 грн., однак вартість робіт згідно п.3.1 такого договору становить 799256,00 грн.. Також учасником не надано додаткової угоди до такого договору про збільшення вартості робіт.
2) щодо Договору підряду №12-05 від 12.05.2020р.: договір підряду №12-05 був укладений 12.05.2020р. та діяв (згідно п.18.1 цього договору) до 31.12.2020р.. Згідно п.3.1 такого договору, кошторис є невід′ємною частиною договору. Однак, такий кошторис, а саме Договірна ціна, був складений у 2021 році, про що свідчить напис: Договірна ціна на Капітальний ремонт адміністративного складського приміщення за адресою: м. Рівне, вул. Соломії Крушельницької 77А (зовнішнє утеплення та опорядження фасаду), що здійснюється у 2021 році».
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 5 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: наявність можливості застосування заходів із захисту довкілля Учасником повинна документально підтверджуватися договорами на вивезення та утилізацію (захоронення) сміття. Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції Договір №04766/03 про захоронення побутових відходів від 01.04.2021р., однак предметом такого договору є надання послуг захоронення будівельних відходів. Тобто, учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не надано договорів на вивезення сміття. Крім того, згідно п.1.2 цього договору вивезення побутових відходів для захоронення здійснюється власним транспортом Замовника – ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД». Також технічним завданням (Додаток 1 до Оголошення спрощеної закупівлі) передбачено вид роботи – вивезення сміття 0,982 т. Однак, учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не надано підтвердження наявності транспортних засобів для вивезення сміття.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 6 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: до ціни пропозиції (за формою, згідно з Додатком 2 до Оголошення) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: календарний графік виконання робіт (згідно додатку Л.1 ДБН А.3.1-5:2016). Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції календарний графік, складений у невідповідності із додатком Л.1 ДБН А.3.1-5:2016, зокрема у ньому не вказано: найменування робіт згідно Технічного завдання (Додаток 1 до Оголошення спрощеної закупівлі), одиниці вимірювання, кількості.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 7 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника має бути надане у складі пропозиції та повинно мати: Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період учасника з копіями електронних квитанцій про прийняття даної звітності уповноваженим органом або з відміткою уповноваженого органу про прийняття. Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» за 2020 рік із відміткою «звіт отримано 26.02.2021р. підпис», однак не вказано якою посадовою особою якого саме органу отриманий такий звіт.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 7 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника має бути надане у складі пропозиції та повинно мати: Лист-згода учасника на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI (із змінами та доповненнями). Однак, учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції Лист-згода директора на обробку персональних даних, а не учасника.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
• Згідно пункту 7 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника має бути надане у складі пропозиції та повинно мати: довідку, яка містить відомості про підприємство: • реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, електронна пошта), повне та скорочене найменування учасника; • керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб; • форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); • основні види діяльності. Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції довідку вих.№6 від 05.07.2021р., в якій вказано: організаційно-правова форма – ТОВ. Згідно ч.1 ст.83 Цивільного кодексу України, юридичні особи можуть створюватися у формі товариств, установ. Законодавство України не передбачено для юридичних осіб такої організаційно-правової форми, як ТОВ.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» порушив умови Оголошення спрощеної закупівлі у цій частині.
Отже, враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього та підлягає відхиленню.
На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» (код в ЄДРПОУ 41538218) згідно Протоколу розгляду пропозицій №35 від 09 липня 2021 року;
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» як таку, що не відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.
Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги, зберігаємо за собою право звернутись до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо ініціювання моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» за ідентифікатором UA-2021-06-29-002405-b або суду, з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 13.07.2021 14:46
Дата подачі:
10.07.2021 23:09
Вирішення:
На вимогу, яка подана через електронну систему 10.07.2021 о 23:09 по спрощеній закупівлі UA-2021-06-29-002405-b, ТОВ «Тепломодерн», яке приймало участь у спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область», Замовник даної закупівлі вважає за необхідне надати обгрунтування та відповіді по кожному описаному, на думку даного учасника, факту невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД», а саме:
• Згідно пункту 1 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- форми пропозиції (форма згідно Додатку № 2 на бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи). Учасник не повинен відступати від даної форми. Крім того, у Додатку 2 до Оголошення спрощеної закупівлі вказано: «Форма пропозиції подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.»
В складі пропозиції учасника ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надана форма «Тендерна пропозиції» вих.№1 від 05.07.2021р., яка складена згідно форми визначеної в Додатку №2 Оголошення спрощеної закупівлі та містить всю необхідну інформацію та відомості, які визначенні у формі зазначеній в Додатку №2 до Оголошення.
• Згідно пункту 1 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- підписаний та заповнений зі сторони Учасника проект договору на виконання робіт скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника (додаток № 3 до оголошення).
Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» наданий проект підписаного та заповненого зі сторони Учасника договору, згідно форми визначеної в додатку №3 до Оголошення із не заповненим пункт 4.1 Розділу 4 «Договірна ціна» проєкту договору, так як ціна договору сторонами буде визначатися по результатах електронного аукціону, та окрім того в тексті проекту договору міститься застереження, наступного змісту:
«Додатки до Договору формуються за результатами закупівлі з урахуванням вимог до предмету закупівлі та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Зазначений в цьому додатку проект договору не є остаточними і вичерпними, і умови договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.»
Тому, досить логічним є те, що Учасником заповненні ті поля, умови договору, які узгоджує на дату надання такого проекту, враховуючи, що по умовах проведення спрощеної закупівлі ціна (вартість) робіт визначається по результатах аукціону, то в такому випадку приймаючи участь в аукціоні Учасник підтверджує ту ціну - остаточна цінова пропозиція визначається по закінченню останнього етапу електронного аукціону та яка в подальшому має бути відображена в договорі.
• Згідно пункту 5 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: учасник, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, має надати копії договору, а також документів, які підтверджують його виконання, а також оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, датований не раніше опублікування оголошення про закупівлю. Таким чином із тексту оголошення закупівлі вбачається, що вимога Замовника була надання одного договору , а не декілька.
Учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надав у складі своєї пропозиції 2 аналогічних договори: Договір на виконання робіт №25/20 від 20.03.2020р., укладений з Обарівським ліцеєм Рівненської районної ради Рівненської області, та Договір підряду №12-05 від 12.05.2020р., укладений із фізичною особою-підприємцем Трушем Богданом Григоровичем. Договір на виконання робіт №25/20 від 20.03.2020р.: згідно довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) вартість виконаних будівельних робіт, що підтверджується умовами договору та Актами приймання виконаних будівельних робіт становить 799 256,00 грн., що відповідає умовам договору. Також учасником надано Договір підряду №12-05 від 12.05.2020р. на виконання робіт протягом 2020 року. Згідно п.3.1 такого договору, кошторис є невід′ємною частиною договору, а саме Договірна ціна, яка по об’ємах робіт, кількості та іншій інформації співпадає з роботами, які підтверджуються Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат та Актами приймання будівельних робіт складеними у червні 2020 році, про що також підтверджено Замовником таких робіт в листі (оригінал листа наявний у складі пропозиції Учасника).
• Згідно пункту 5 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: наявність можливості застосування заходів із захисту довкілля Учасником повинна документально підтверджуватися договорами на вивезення та утилізацію (захоронення) сміття.
Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції Договір №04766/03 про захоронення побутових відходів від 01.04.2021р., предметом такого договору є надання послуг захоронення будівельних відходів. Також, згідно умов договору, вивезення побутових відходів здійснюється Замовником, тобто учасником самостійно, що не заборонено законом. Таким чином, учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» виконано вимогу щодо надання договорів на вивезення та захоронення сміття.
Також технічним завданням (Додаток 1 до Оголошення спрощеної закупівлі) передбачено вид роботи – вивезення сміття 0,982 т., що відповідає умовам зазначеного договору. Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» не надано підтвердження наявності транспортних засобів для вивезення сміття, так як вимогами оголошення не передбачалося надання відомостей про наявність транспортних засобів для вивезення сміття.
• Згідно пункту 6 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: до ціни пропозиції (за формою, згідно з Додатком 2 до Оголошення) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: календарний графік виконання робіт (згідно додатку Л.1 ДБН А.3.1-5:2016).
Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі пропозиції календарний графік, складений у відповідності з додатком Л.1 ДБН А.3.1-5:2016, в якому зазначені види робіт по розділах робіт які визначені в додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі та найменування робіт повністю відповідає Технічному завданню. Враховуючи також, що в оголошенні не була визначена вимога, що Учасник має надати графік виконання робі, що є предметом спрощеної закупівлі по кожній позиційний робіт, а не розділу, тому наданий учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» календарний графік виконання робіт по Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу «Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область відповідає вимога визначеним в Оголошенні спрощеної закупівлі.
• Згідно пункту 7 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника має бути надане у складі пропозиції та повинно мати: Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період учасника з копіями електронних квитанцій про прийняття даної звітності уповноваженим органом або з відміткою уповноваженого органу про прийняття.
Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції копію «Балансу» та копію «Фінансова звітність малого підприємництва» за 2020 рік із відміткою «звіт отримано 26.02.2021р. підпис», окрім того по умовах Оголошення спрощеної закупівлі не зазначено, що у разі отримання уповноваженим органом звітності «нарочним» обов’язковою умовою є зазначення ПІБ, посаду тощо посадової особою яка отримала такий звіт.
• Згідно пункту 7 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника має бути надане у складі пропозиції та повинно мати: Лист-згода учасника на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI (із змінами та доповненнями). Однак, учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції Лист-згода директора на обробку персональних даних, а не учасника.
Враховуючи вимоги Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; суб'єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Під згодою суб'єкта персональних даних слід розуміти добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Враховуючи вказані норми суб’єкти господарювання з точки зору Закону не є суб’єтами персональних даних, тому учасник ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» згоду на обробку персональних даних надав в особі керівника товариства, тобто суб’єкта, який з точки зору Закону є суб’єктом персональних даних.
• Згідно пункту 7 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі: документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника має бути надане у складі пропозиції та повинно мати: довідку, яка містить відомості про підприємство: • реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, електронна пошта), повне та скорочене найменування учасника; • керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб; • форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); • основні види діяльності.
Учасником ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» надано у складі його пропозиції довідку вих.№6 від 05.07.2021р., в якій вказано: організаційно-правова форма – ТОВ, водночас дана інформація Учасника надана на фірмовому бланку, де вказана повна назва товариства в тому числі і організаційно – правова форма: Товариство з обмеженою відповідальністю.
Отже, враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього, тому керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має достатніх правових підстав для виконання вимог ТОВ «Тепломодерн», а саме для:
- скасування рішення про визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» (код в ЄДРПОУ 41538218) згідно Протоколу розгляду пропозицій №35 від 09 липня 2021 року;
- відхилення пропозиції ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД» як таку, що не відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.07.2021 14:50
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення
Номер:
421d0b313a1a4c618a8228f1eaa777a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-002405-b.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область», на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Опорним закладом «Городоцький ліцей» Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №35 від 09 липня 2021 року.
Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним Оголошенням спрощеної закупівлі та додатками до нього, а саме:
• Щодо першої підстави відхилення:
Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «Учасник при поданні своєї пропозиції не виконав вимогу п.5 Розділу ІІ Оголошення, а саме в складі пропозиції Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно відомостей згаданої довідки Учасник зазначив 9 (дев′ять) працівників (в тому числі і осіб по цивільно-правових угодах), водночас у складі пропозиції учасника не надав листів-згоди на обробку персональних даних за підписами працівників, зазначених у вищевказаній довідці, тобто такі листи-згоди відсутні».
Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, положень Закону України «Про захист персональних даних», положень Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) – директора Янковського Олександра Анатолійовича на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Учасник підписанням пропозиції підтвердив, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Крім того, нами у складі нашої пропозиції було надано лист-згоду на обробку персональних даних Вих.№2021/07-13т від 05.07.2021р.. Також згідно переліку формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, до формальних помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині.
• Щодо другої підстави відхилення:
Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «При огляді та розгляді пропозиції ТОВ «Тепломодерн» встановлено те, що Учасник при поданні своєї пропозиції не виконав вимогу п.5 Розділу ІІ Оголошення, а саме в складі пропозиції Учасник надав Довідку про наявність обладнання, інструменти, транспортні засоби, будівельні машини і механізми. Згідно відомостей вказаних у довідці Учасником вказано 20 (двадцять) одиниць обладнання, інструменти, транспортні засоби, будівельні машини і механізми, з яких два транспортних засоби (по позицій 19 та 20 Довідки), перебувають в користуванні шляхом надання послуг ФОП Слободанюк І.І. (копія договору надано в складі пропозиції). Таким чином, згідно вимог п.5 Розділу ІІ Оголошення Учасник мав надати підтвердження наявності у такої третьої особи власних або орендованих транспортних засобів (будівельних машин) шляхом надання завіреними керівником такої третьої особи копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин). Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутня копія свідоцтва про реєстрації транспортного засобу МАЗ 630303 КТ 25, 14 років ФОП/фізичній особі Слободанюку Івану Івановичу. Наявна в складі пропозиції Учасника копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 630303 КТА 25, ВК 8790 АН, рік випуску 2007 належить ТОВ «МОНТАЖБУДПРОЕКТ» свідчить про те, що даний транспортний засіб не належить особі, яка згідно договору №01 від 10.02.2021р. має забезпечити надання послуг та належить ФОПФО Слободенюк І.І.»
Згідно п.5 Розділу ІІ Оголошення спрощеної закупівлі було встановлено умову: «Наявність можливості Учасника використовувати транспортні засоби (будівельні машини) на умовах надання йому послуг третьою особою підтверджується завіреними керівником або уповноваженою особою копіями договорів про надання послуг транспортними засобами (будівельними машинами). В такому випадку також надається підтвердження наявності у такої третьої особи власних або орендованих транспортних засобів (будівельних машин) шляхом надання завіреними керівником такої третьої особи копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин).»
Нами у складі нашої пропозиції надано договір про надання послуг №01 від 10.02.2021р., а також завірені керівником такої третьої особи – фізичною особою–підприємцем Слободянюк І.І. копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин), зокрема на власний вантажний самоскид МАЗ 6501С5 та на орендований ним у ТОВ «МОНТАЖБУДПРОЕКТ» автокран МАЗ630303 КТА 25. Таким чином, нами дотримано умови щодо підтвердження наявності у такої третьої особи власних або орендованих транспортних засобів (будівельних машин) шляхом надання завіреними керівником такої третьої особи копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин).
Крім того, нами залучено транспортні засоби для виконання робіт за предметом закупівлі на підставі договору про надання послуг (а не договору оренди/суборенди), в якому зокрема вказано якою саме спецтехнікою Виконавець надаватиме послуги та ідентифіковано її шляхом зазначення у договорі про надання послуг найменування техніки, модель, реєстраційний номер, рік випуску. Тобто, при укладенні договору про надання послуг №01 від 10.02.2021р. Сторони погодили всі істотні умови такого договору, а те, що Виконавець надаватиме послуги згідно такого договору технікою, що не перебуває у власності Виконавця, не суперечить чинному законодавству України та не є умовою недійсності такого правочину згідно положень Цивільного кодексу України.
Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Тепломодерн» повністю відповідає умовам Оголошення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.
На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн»;
- скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №35 від 09 липня 2021 року;
- розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн».
Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги, зберігаємо за собою право звернутись до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо ініціювання моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» за ідентифікатором UA-2021-06-29-002405-b або суду, з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 13.07.2021 14:43
Дата подачі:
10.07.2021 23:08
Вирішення:
На Вашу вимогу, яка подана через електронну систему 10.07.2021 о 23:08 по спрощеній закупівлі UA-2021-06-29-002405-b щодо:
- надати додаткові роз’яснення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн»;
- скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №35 від 09 липня 2021 року;
- розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн».
29 червня 2021р. в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу «Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область (Код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-29-002405-b).
І так, Пунктом 5 «Вимоги до Учасника» Розділу ІІ Оголошення даної спрощеної закупівлі встановлено вимогу, що для участі у закупівлі учасники повинні надати:
- довідку за формою що містить підтвердження наявності в Учасника працівників/фізичних осіб злучених за цивільно-правовими договорами відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
№ з/п Посада ПІБ Освіта Спеціальність Кваліфікація Досвід роботи на займаній посаді (років) Досвід роботи в цілому (років)
1 2 3 4 5 6 7 8
На підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати:
- завірені керівником або уповноваженою особою копії дипломів, копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника) для працівників, що працевлаштовані за основним місцем роботи та/або завірені керівником або уповноваженою особою копії наказів про призначення на посаду для працівників, які є сумісниками та/або завірені керівником або уповноваженою особою копії цивільно-правових угод для осіб, що залучені за такими цивільно-правовими договорами (на всіх працівників/осіб залучених за цивільно-правовими договорами, зазначених у Довідці), Пропозиція Учасника повинна містити лист-згоду на обробку персональних даних за підписам працівників, зазначених у вищевказаній довідці .
Згідно ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
У період визначений ч.7 ст.14 Закону жодний із Учасників не звертався з вимогою щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі щодо внесення змін до змісту оголошення, таким чином можна зробити висновок, що Учасник, який має намір та/або подав свою пропозицію погодився із умовами та вимогами визначеними Оголошенням спрощеної закупівлі № UA-2021-06-29-002405-b
На виконання вимог ч.11 ст.14 Закону, уповноваженою особою Замовника було проведено розгляд пропозицій починаючи із пропозиції, яка за результатами електронного аукціону по даній закупівлі електронною системою було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію учасника, в тому числі пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
За результатами розгляду пропозиції Учасника – учасника ТОВ «Тепломодерн» вбачається, що пропозиція даного Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
Учасником учасника ТОВ «Тепломодерн» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №2021/07-07m від 05.07.2021р.), проте у пропозиції Учасника відсутні лист-згоду на обробку персональних даних за підписами працівників, зазначених у вищевказаній довідці .
Відповідно, пропозиція ТОВ «Тепломодерн» була відхилена на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Висновок уповноваженої особи грунтується на наступних нормативно – правових актах.
Статтею 32 Конституції України проголошено право людини на невтручання в її особисте життя. Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
З метою конкретизації права людини, гарантованого статтею 32 Конституції України, та визначення механізмів його реалізації 1 червня 2010 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про захист персональних даних» (далі - Закон), який набрав чинності з 1 січня 2011 року. Предметом правового регулювання Закону є правовідносини, пов’язані із захистом персональних даних під час їх обробки.
Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону, відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
До персональних даних можна віднести будь-які відомості, за якими ідентифікується або може бути ідентифікована фізична особа. Зокрема, прізвище, ім’я, по батькові, адреса, телефони, паспортні дані, національність, освіта, сімейний стан, релігійні та світоглядні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо. Також, це дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї.
Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя.
Цивільним кодексом визначено, що фізична особа має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію. Збирання, зберігання, використання і поширення інформації про особисте життя фізичної особи без її згоди не допускаються, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Фізособа, яка поширює інформацію, зобов'язана переконатися в її достовірності. Фізособа, яка поширює інформацію, отриману з офіційних джерел (інформація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, звіти, стенограми тощо), не зобов'язана перевіряти її достовірність і не несе відповідальності в разі її спростування. Фізособа, яка поширює інформацію, отриману з офіційних джерел, зобов'язана робити посилання на таке джерело.
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; суб'єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Під згодою суб'єкта персональних даних слід розуміти добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб'єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб'єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Тобто, якщо певна інформація дає змогу володільцю виділити із групи людей конкретну особу, то її можна вважати персональними даними. Тому, дані, які самі по собі не є персональними даними, за певних обставин (коли вони дають змогу ідентифікувати особу) ними стають.
Проте, якщо сукупність певних даних не дає змогу ідентифікувати особу, то їх обробка не захищається Законом України «Про захист персональних даних». Хочемо звернути увагу, що така ж позиція викладена і в Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 – головному документі ЄС, що регулює захист прав фізичних осіб під час обробки персональних даних. Це, зокрема стосується і даних, які були деперсоналізовані (стали анонімними).
Так, у пункті 26 цього Регламенту сказано, що «принципи захисту даних, відповідно, не можна застосовувати до анонімної інформації, зокрема інформації, що не стосується фізичної особи, яку ідентифіковано чи можна ідентифікувати, або персональних даних, що стали анонімними у такий спосіб, що суб’єкта даних неможливо чи більше неможливо ідентифікувати. Таким чином цей Регламент не стосується опрацювання такої анонімної інформації, у тому числі, для статистичних або дослідницьких цілей».
Аналізуючи, довідку, яка надана Вами у складі пропозиції вбачається, що згідно зазначених ТОВ «Тепломодерн» відомостей можна ідентифікувати особу, так як подана інформація містить посаду, прізвище, ініціали та іншу інформацію, яка ідентифікує таку фізичну особу, як найманого Вами працівника. Також у складі своєї пропозиції ТОВ «Тепломодерн» надавалися копії інших документів, а саме дипломи про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації, накази на прийняття, копії цивільно-правових угод тощо, які ідентифікуються з особою та які є персональними даними такої особи. Тому, з метою виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Замовником у змісті оголошення була визначена вимога, щодо надання у складі пропозиції Учасника лист-згоду на обробку персональних даних за підписам працівників, зазначених у вищевказаній довідці. Таким чином, у пропозиції ТОВ «Тепломодерн» відсутні лист-згода на обробку персональних даних за підписами працівників, які зазначені Вами у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №2021/07-07m від 05.07.2021р.), а тому правомірно уповноваженою особою здійснений висновок, що пропозиція ТОВ «Тепломодерн» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Лист-згода про обробку персональних даних Вих.№2021/07-13т від 05.07.2021р., наданий як від Учасника ТОВ «Тепломодерн» спрощеної процедури не може розглядатися, як належний документ, який підтверджує згоду на обробку персональних даних працівників, які зазначені Вами у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №2021/07-07m від 05.07.2021р.) , тому що згода на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; суб'єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Під згодою суб'єкта персональних даних слід розуміти добровільне волевиявлення фізичної особи.
Щодо пунктом 5 «Вимоги до Учасника» Розділу ІІ Оголошення даної спрощеної закупівлі встановлено вимогу, що для участі у закупівлі учасники повинні надати:
- інформаційна довідка, яка містить інформацію про обладнання, інструменти, транспортні засоби, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць), що необхідно для виконання умов договору, з наданням завірених керівником або уповноваженою особою копій документів, що підтверджують право власності та/або користування та/або надання послуг таким обладнанням, інструментами, транспортними засобами, будівельними машинами і механізмами.
Наявність можливості Учасника використовувати транспортні засоби (будівельні машини) на умовах надання йому послуг третьою особою підтверджується завіреними керівником або уповноваженою особою копіями договорів про надання послуг транспортними засобами (будівельними машинами). В такому випадку також надається підтвердження наявності у такої третьої особи власних або орендованих транспортних засобів (будівельних машин) шляхом надання завіреними керівником такої третьої особи копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин).
При огляді та розгляді пропозиції ТОВ "Тепломодерн" встановлено те, що Учасник при поданні своєї пропозиції не виконав вимогу п.5 Розділу ІІ Оголошення, а саме в складі пропозиції Учасник надав Довідку про наявність обладнання, інструменти, транспортні засоби, будівельні машини і механізми. Згідно відомостей вказаних у довідці Учасником вказано 20 (двадцять) одиниць обладнання, інструменти, транспортні засоби, будівельні машини і механізми, з яких два транспортних засоби (по позицій 19 та 20 Довідки), перебувають в користуванні шляхом надання послуг ФОП Слободанюк І.І. (копія договору надано в складі пропозиції). Таким чином, згідно вимог п.5 Розділу ІІ Оголошення Учасник мав надати підтвердження наявності у такої третьої особи власних або орендованих транспортних засобів (будівельних машин) шляхом надання завіреними керівником такої третьої особи копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин). Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутнє копія свідоцтва про реєстрації транспортного засобу МАЗ 630303 КТ 25, 14 років ФОП/ фізичній особі Слободанюку Івану Івановичу. Наявне в складі пропозиції Учасника копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 630303 КТА 25, ВК 8790 АН, рік випуску 2007 належить ТОВ «МОНТАЖБУДПРОЕКТ» свідчить про те, що даний транспортний засіб не належить особі, яка згідно договору № 01 від 10.02.2021р. має забезпечити надання послуг та належить ФОП/ФО Слободенюк І.І.
Замовник при розгляді пропозиції учасника аналізує умови копій договорів, які надаються Учасником, та розглядає пропозицію такого учасника на предмет наявності документів, інформації та відомості які підтверджують таку інформацію/відомості та аналізує такі документи на предмет відповідності умовам оголошення спрощеної закупівлі. Оголошенням було визначено, що учасник у разі використання транспортних засобів (будівельних машин) на умовах надання йому послуг третьою особою підтверджується завіреними керівником або уповноваженою особою копіями договорів про надання послуг транспортними засобами (будівельними машинами). В такому випадку також надається підтвердження наявності у такої третьої особи власних або орендованих транспортних засобів (будівельних машин) шляхом надання завіреними керівником такої третьої особи копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин). У складі пропозиції ТОВ "Тепломодерн" відсутній документ, який підтверджував право користування чи власності ФОП/ фізичній особі Слободанюку Івану Івановичу на транспортний засіб МАЗ 630303 КТА 25, ВК 8790 АН, рік випуску 2007, який згідно копій документів, які надані в складі пропозиції належить ТОВ «МОНТАЖБУДПРОЕКТ». Також, копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 630303 КТА 25, ВК 8790 АН, рік випуску 2007 належить ТОВ «МОНТАЖБУДПРОЕКТ» мала бути завірена керівником такої третьої особи.
Тому, підсумовуючи вищевикладене, Замовник – Опорний заклад “Городоцький ліцей»“ Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області надає вам як Учаснику спрощеної закупівлі, в порядку визначеному абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ "Тепломодерн" умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та водночас немає достатніх правових підстав виконати (задоволити) інші вимоги викладені у ВИМОЗІ від 10.07.2021р., яка подана о 23:08 через електронну систему закупівель, а саме:
- скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини дворового фасаду) опорного закладу Городоцький НВК «школа-сад» за адресою: вул. Б.Хмельницького, 3, с. Городок, Рівненський район, Рівненська область» товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №35 від 09 липня 2021 року;
- розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.07.2021 14:46