-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об`єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи будівлі зупиночного пункту Татарів, Івано-Франківської області, м. Яремче, с.Татарів, вул.Незалежності ,275"
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з технічних питань: Томко Ігор Миколайович – головний інженер виробничого структурного підрозділу «Івано-Франківське територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця». 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Промислова 18, А, телефон : (0342) 59-21-36
Торги відмінено
852 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 260.00 UAH
Період оскарження:
29.06.2021 13:23 - 03.07.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо документів
Номер:
d20429b7998b4db5910e6f41896b5165
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-002009-b.c1
Назва:
Щодо документів
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено, що перед поданням пропозиції Учасник має оглянути об’єкт, щодо якого планується виконання робіт та підписати акт огляду об’єкту у представника Замовника. Звертаємо увагу, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважимо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що огляду об’єкту та підписання акту огляду до подачі пропозицій, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про огляд об’єкту та підписання акту огляду, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі відмови у задоволенні даної вимоги, зазначене дискримінаційне положення тендерної документації буде оскаржене у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2021 16:55