-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Палітурні роботи архівних справ
Місце надання послуг зазначено в Додатку № 2 до Оголошення
Завершена
175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2017 11:13 - 03.07.2017 18:00
Вимога
Вирішена
порядок денний протоколу
Номер:
82285281675c4ba0a06035e4953cc36d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-30-000112-a.c2
Назва:
порядок денний протоколу
Вимога:
Прошу дати пояснення, на чому грунтується впевненість тендерного комітету у небажанні укладати договір, що він оформлює розгляд скарги та дискваліфікацію одним протоколом.
Як давно Головне управління юстиціі у Дніпропетровській області практикує телепатію та яснобачення у діловодстві?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2017 11:00
Вирішення:
Додатком № 1 до Оголошення про проведення закупівлі послуг через систему електронних закупівель «Форма цінової пропозиції», зокрема, передбачено обов’язок Учасника на підписання Договору про закупівлю (Додаток № 3) протягом 3-х днів після проведення аукціону, у разі визнання пропозиції найкращою.
Підписану форму цінової пропозиції із відповідними обов’язками було надано ФОП Бачковою О.О. у складі своєї пропозиції.
Рішенням тендерного комітету від 10.07.20l7 № 10/2017 було визначено ФОП Бачкову Ольгу Олександрiвну переможцем в процедурi закупiвлi код ДК 021:2015 – 79971200-3 – Палітурні послуги (палітурні роботи архівних справ) та, відповідно, оприлюднено в електронній системі закупівель 11.07.2017.
Проте, станом на 03.08.2017 договір про закупівлю палiтyрних робiт архiвних спрaв до Головного територіального управління юстицiї у Днiпропетровськiй областi ФОП Бачковою О.О. надано не було.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність документів
Номер:
27ca677511e348b897dc06e6b799012d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-30-000112-a.b1
Назва:
Невідповідність документів
Вимога:
Нами було досліджено пакет документів, який наданий ФОП Бачкова О.О. та виявлено наступне:
При детальному огляді документів, які були надані ФОП Бачкова О.О. на підтвердження досвіту виконання аналогічних договорів встановлено, що договір від 19.12.2016 №19, укладений між ФОП Бачкова О.О. та Дніпропетровською міською радою, а також акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 18.01.2017 №19 при сппівставленні яких, виявлено, що реквізити зазначених документів містять ознаки фальсифікації (підробка підписів та печатки або підставлення відбитку реквізитів одного документу до тексту іншого). Таким чином, Головним територіальним управлінням юстиції у Дніпропетровській області не могло бути враховано дані документи під час розгляду пропозиції Фоп Бачкова О.О. та визначення її переможцем.
Вважаю, що наявність такого факту взагалі потребує звернення до правоохоронних органів.
Прошу тендерний комітет переглянути своє рішення та відхилити пропозицію ФОП Бачкова О.О. В іншому випадку будемо змушені самостійно звернутися до правоохоронних органів з приводу такого випадку.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 04.08.2017 14:51
Дата подачі:
12.07.2017 17:25
Вирішення:
Комітетом прийнято рішення щодо відхилення оскарження
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.08.2017 14:51