• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти інтерактивного обладнання для оснащення освітніх закладів Смотрицької селищної ради

Завершена

295 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 475.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2021 13:01 - 11.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна вимога Замовника

Номер: b89bdbdf452249638e4df0abd96c5d39
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-004090-c.a4
Назва: Неправомірна вимога Замовника
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 2 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Більше того, Ви вимагаєте Сертифікат тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, тому що вигідний Вам постачальник зробив собі цей Сертифікат конкретно на обладнання "INTBOARD". А як же навчання по користуванню іншим обладнанням, що є також предметом цієї закупівлі, наприклад, проектором чи інтерактивним комплексом в цілому??? Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про пубічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації. Окрім того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання того чи іншого дозволу/посвідчення/декларації відповідності/висновку СЕЕ/грифу чи свідоцтва МОН з метою участі в закупівлі, а відтак сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично не наступила. Звертаємо Вашу увагу, що налаштування інтерактивного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника. Це забезпечить безпечність та якість встановлення інтерактивного обладнання. Шановний Учасник, на сьогодні сертифікат спікера від МОН має декілька організацій на території України. По-друге, нічого не заважає відповідальним особам пройти таке навчання у відповідних підрозділах МОН. Тому, ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 5ab3c49a22724bf8a00b5d5d305e1798
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-004090-c.a3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 7.8. Додатку 2 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ та ДОКУМЕНТ-КАМЕРУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора, ноутбука та БФП Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку та документ-камеру)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та видалити пункт 7.8. щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу надаємо вам відповідь. Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним Законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. Окрім того постановою КМУ від 10.08.1994 р. № 545 " Про затвердження Положення про представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених)" зазначено можливість реєстрації прав інтелектуальної власності нерезидентів України через представників. Отже нерезидент також може мати реєстрацію права інтелектуальної власності на торгівельну марку. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок, документ-камер), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійніть обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торговельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво - додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивної дошки, документ-камери), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Вищезазначеною вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійніть обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торовельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: f05b13a9a7374aebae66d277dad889f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-004090-c.a2
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 7.8 Додатку 2 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на інтерактивну дошку та документ-камеру). Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати пункт 7.8. Додатку 2, інакше ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав, що вплине на збільшення строків проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Детально ознайомились із Вашим зверненням повідомляємо наступне. Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою при закупівлі товару, який є предметом даної закупівлі. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торовельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для нашого закладу. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок, документ-камер), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торговельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Замовник не вбачає жодних порушень та обмеження учасників при проведеннні закупівлі. Враховуючи вищевикладене тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Свідоцтво МОН

Номер: 0ef11298f5db42288dd921b4ad9a9739
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-004090-c.a1
Назва: Свідоцтво МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 2 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам". Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам передбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використанні комп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані: - дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах; - придбати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України; - придбати і використовувати комп'ютерні програми навчального призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України.». Вимоги, зазначені у документації ніяким чином не обмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників, представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Також зазначаємо, що у наведеному Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на комп'ютерні та інтерактивні комплекси, комп'ютерне та навчальне обладнання, а також на допоміжні матеріали і засоби навчання для закладів освіти (станом на березень 2021 року) зазначається не лише 1 підприємство, а перелік складається з 41 постачальників. Також наголошуємо, що тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2021 18:04