• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні брикети з лушпиння вівса, код національного класифікатора України ДК 021:2015 : 09110000-3 «Тверде паливо»

Паливні брикети з лушпиння вівса - 200 тони

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2021 11:08 - 11.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга в АМКУ

Номер: abd6390b313e40b084f3c4801bd8517e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-002311-c.a1
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК» Код ЄДРПОУ 43237630 Місцезнаходження: вул. Ладозька, буд.22, кв. 17, м. Запоріжжя, 69121 електронна пошта: pavel.tishaev.86@gmail.com телефон: +380953684583 Замовник: Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області код ЄДРПОУ 41783306 Місцезнаходження: Україна, 53283, Дніпропетровська область, смт Червоногригорівка, вул. Ярмарочна, 33 +380993130539 chsr7@ukr.net Підстави подання скарги: Неправомірні рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «РАЙК» та дискваліфікацію учасника - ТОВ «РАЙК» Номер закупівлі та назва предмету закупівлі UA-2021-06-29-002311-c ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо Дотримання строку подання скарги Скарга подається у строк, визначений ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Про порушення своїх прав ТОВ «РАЙК» дізналося – 22.07.2021р. СКАРГА Замовником торгів є Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-29-002311-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК» (далі — ТОВ «РАЙК», Скаржник) приймає участь у процедурі закупівлі код за ДК 021:2015-09110000-3 – «Тверде паливо» та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Замовником за результатами розгляду документів Учасників закупівлі було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «РАЙК» (протокол № 65 від 22.07.2021 року). Не погоджуємося з таким рішенням Замовника, оскільки вважаємо, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимоги Тендерної пропозиції та тим самим порушив права і законні інтереси Скаржника як учасника процедури закупівлі. Обґрунтування скарги: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 65 від 22.07.2021 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАЙК», так як, за результатами розгляду тендерної пропозиції Замовник нібито не розуміє, що пропонує ТОВ «РАЙК», оскільки в різних документах різна назва. Якщо ж це еквівалент, то необхідно було і в тендерній пропозиції і в специфікації до проекту договору і в усіх інших документах зазначати «брикет з деревини». На підставі п.1 ч. 2 ст. 31. Закону, Замовником нашу тендерну пропозицію відхилено, як таку, що не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Категорично не погоджуємося з таким рішенням Замовника з огляду на наступне: 1. Для участі у процедурі закупівлі Скаржником було заповнено і та завантажено до електронної системи закупівель тендерну пропозицію, Проєкт договору та Специфікацію до Проєкту договору, в яких зазначено предмет закупівлі – Паливні брикети з лушпиння вівса, код національного класифікатора України ДК 021:2015-09110000-3 – «Тверде паливо» згідно вимог та форм визначених Тендерною документацією. Більше того, згідно Примітки до Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником зазначено, що «У разі згоди з істотними умовами проекту Договору, Учасник торгів надає лист-згоду з проектом договору та підписує кожну сторінку Договору із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою (за наявності), зіскановує в PDF форматі (бажано одним файлом). Тобто Замовником не вимагалося заповнення форм наведених у Додатку Проєкту договору та Специфікації до цього проекту, а висувалась тільки вимога про підпис та скріплення печаткою кожного аркушу Проєкту Договору. Саме на виконання цієї вимоги Скаржником було подано у складі тендерної пропозиції файли: «2. Тендерна пропозиція.PDF», «3. Лист-згода з умовами Договору.PDF». 2. Відповідно до вимог п.п.2 п.6.8. розділу 6 Тендерної документації Замовник зазначає, що Учасником може бути запропоновано товар, що є еквівалентом зазначеному вище. В такому випадку цей товар за своїми технічними параметрами повинен відповідати показникам. Така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції. У відповідності до п.2.1 Проєкту Договору «2.1.Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає ДСТУ 8358:2015, а також технічними вимогами закупівлі та засвідчується відповідними актами.» Слід зазначити, що ДСТУ 8358:2015«Брикети та гранули паливні з деревинної сировини» не встановлює технічні та якісні характеристики для паливних брикетів з лушпиння вівса. Цим ДСТУ 8358:2015«Брикети та гранули паливні з деревинної сировини» регламентовано технічні та якісні характеристики для брикетів та гранул паливних з деревинної сировини. Більше того, Замовником в тендерній документації (п.6.3. розділу 6 Тендерної документації) у відповідності до вимог п.6 у таблиці 1 «Технічні вимоги до брикетів та гранул паливних» визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що відносяться до брикетів та гранул паливних з деревини. Таким чином, Скаржником керуючись вимогами п.п.2 п.6.8. розділу 6 Тендерної документації, умовами п. 2.1. Проєкту Договору та вимогами ДСТУ 8358:2015, було надано усі підтвердні документи, щодо відповідності Предмету закупівлі (його технічним та якісним характеристикам) на еквівалент товару – паливні брикети з деревини, які за своїми технічними та якісними характеристикам, є кращої якості, ніж того вимагає Замовник) файл: «1-1. Технічна специфікація (1).рdf». 3. Відповідно до вимог п.п.1, 3 п.6.8. розділу 6 Тендерної документації Замовник зазначає, що також учасником надається: 1. Копію сертифікату/протоколу випробувань, щодо якості на брикети з лушпиння вівса. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий. (Сертифікат/Протокол випробувань на паливні брикети із лушпиння вівса, виданий не раніше 2020 року). У випадку, якщо учасник не є виробником запропонованої продукції, надати: сертифікат офіційного представника, підприємства-виробника або дилера представника, на продукцію (в складі своє пропозиції). 3. Радіаційний сертифікат виданий, уповноваженим на це органом не раніше 2021 року, на об'єм не менше ніж той, що закуповується. Скаржником, на виконання цих вимог Замовника в складі своєї тендерної пропозиції було надано файл: «1-1. Технічна специфікація (1).рdf». В якому надано скановані копії Технічної специфікації на товар, що поставлятиметься за результатами цієї процедури закупівлі, Протоколу випробувань №0749 від 16.04.2021р., протоколу випробувань № 0759 від 19.04.2021р., Сертифікату відповідності від 16.04.2021р. на брикети з деревини (еквівалент), які видані на виробництво брикетів паливних в період з 16.04.2021р. до 15.04.2022р. Також, Скаржником надано сканкопію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.05.2021р., який видано на виробництво брикетів паливних в цілому та дійсний на термін дії ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини». Звертаємо увагу, що таким Висновком взагалі не передбачено його видання на конкретний об’єм товарів, наголошуємо, що цей Висновок видано на все виробництво брикетів паливних з деревини, що є значно більшим ніж об’єм товарів за цією закупівлею (значно більше , ніж 200 тон). Таким чином, Замовник встановивши в Тендерній документації вимоги щодо визначення щодо «еквіваленту товару», та визначення відповідності щодо якісних та технічних вимог до предмета закупівлі у відповідності до ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини» на стадії розгляду тендерних пропозицій застосовує дискримінаційний підхід до розгляду та оцінки тендерної пропозиції Скаржника та приймає рішення, яким безпідставно та необґрунтовано відхиляє його тендерну пропозицію, позбавляючи перемоги у цій процедурі закупівлі. 4. Також слід наголосити, що відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника Замовник послався на частину 2 пункт 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», однак частина 2 статті 31 цього Закону не містить пункту 1, а тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника відбулося без дотримання вимог чинного законодавства, що є достатньою підставою для визнання такого рішення Замовника безпідставним і незаконним та його скасування. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «РАЙК» (протокол № 65 від 22.07.2021 року) незаконним та безпідставним, а відхилення Тендерної пропозиції Скаржника таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права Скаржника як учасника закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника та відхиливши його тендерну пропозицію на підставі вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції як найбільш економічно вигідної пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінація учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вимоги Скаржника: Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-29-002311-c. 3. Зобов’язати Замовника СКАСУВАТИ рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАЙК» (протокол № 65 від 22.07.2021 року). 4. Зобов’язати Замовника визнати ТОВ «РАЙК» ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі UA-2021-06-29-002311-c код за ДК 021:2015-09110000-3 – Тверде паливо. Перелік документів, що підтверджують наявність порушених прав та охоронюваних інтересів Скаржника: 1. ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини». З повагою Директор ТОВ «РАЙК» _________________ П.О.Тішаєв
Дата розгляду скарги: 12.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.08.2021 11:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.08.2021 18:08
Автор: ТОВ "РАЙК", Тішаєв Павло Олексійович +380953684583 raik37@ukr.net