• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для відеонагляду

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2021 11:09 - 05.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень проведення закупівлі, скасування незаконного рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: 0d244b025f6d4eb69cdce5a7c21e4d42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-001035-b.b3
Назва: Вимога щодо усунення порушень проведення закупівлі, скасування незаконного рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Повний зміст зміст вимоги у доданому файлі. ФОП БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА проведено вивчення змісту пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича, за підсумками якого встановлено невиконання вказаним учасником вимог Замовника, викладених в документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та надання вказаним учасником у складі документації пропозиції недостовірної інформації щодо технічних характеристик пропонованого ним до закупівлі товару. Відповідно до змісту частини 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ФОП БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА 21.07.2021 через сторінку закупівлі в електронної системи публічних закупівель України ProZorro подано вимогу Замовнику № UA-2021-06-29-001035-b/1/1 від 21.07.2021 з викладенням змісту встановлених невідповідностей пропозиції ФОП Кучера Дмитра Борисовича вимогам Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі обладнання для відеонагляду Вимоги до блока безперебійного живлення (ББЖ). На підтвердження вказаного у вимозі зазначені посилання на офіційне джерело інформації – сайт виробника за посиланням https://logicpower.ua/product/3172 та долучено офіційний документ виробника – інструкція користувача (файл 3170_3172_3336_3405_(LPM_525_625_700_825_VA-P)_manual_ua.pdf додається), отримана на офіційному сайті виробника, пропонованого Замовнику учасником ФОП Кучер Дмитро Борисович блоку безперебійного живлення (ББЖ) LogicPower LPM-700VA-P. Крім того, у вимогі викладено наслідки подання пропозиції учасником закупівлі товару, який не відповідає вимогам до предмета закупівлі та у декілька разів дешевший за товар, який відповідає вимогам документації закупівлі. Вимога також містить інформацію, що за вказаних обставин відсутня можливість конкуренції у інших учасників, які дотримувались при наданні пропозиції вимог документації закупівлі, з ціновою пропозицією ФОП Кучера Дмитра Борисовича. Замовнику повідомлено, що прийняття ним пропозиції ФОП Кучера Дмитра Борисовича порушує вимоги основних принципів публічної закупівлі, визначених у частині першій статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», а саме: «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників". Визнанням переможцем закупівлі пропозиції ФОП Кучера Дмитра Борисовича Замовником фактично порушуються такі принципи, як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. За результатами розгляду вимоги Скаржника Замовником винесено рішення відхилити її як недійсну. У коментарях до свого рішення Замовником зазначено (дослівно): «…Відповідно до змісту пункту 1 частини 13 статті 14 Закону «Спрощені закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник розглядає та перевіряє на відповідність вимогам пропозицію Учасника, тобто документи, завантажені в Учасником в систему Prozzoro. Будь-яка інформація, отримана Замовником з інших джерел, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника в зв'язку з невідповідністю Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі пропозиції Учасника. Учасник ФОП Кучер Д. Б. надав в складі пропозиції документ, в якому вказав, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Тому причин для відхилення пропозиції учасника не вбачаємо. Проте наголошуємо, що якість поставленого товару (в т.ч. блок безперебійного живлення) буде перевірено під час поставки та в разі виявлення недоліків, Договір буде розірвано і проведено нову спрощену закупівлю.» Скаржник не згоден рішенням про відхилення вимоги з наступних підстав: Відповідно до змісту абзацу першого частини п’ятнадцятої статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону (дослівно): «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.» Таким чином вимоги частини п’ятнадцятої статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» розповсюджуються і на проведення спрощених закупівель. Згідно зі змістом вимог абзацу третього частини п’ятнадцятої статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону (дослівно): «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Враховуючи, що у вимозі Скаржника факт надання учасником ФОП Кучером Дмитром Борисовичем у складі документації пропозиції недостовірної інформації підтверджено наданням офіційної інформації з офіційного інтернет сайту виробника товару LogicPower LPM-700VA-P та технічною документацією виробника товару LogicPower LPM-700VA-P, Замовник, відповідно до вимог абзацу третього частини п’ятнадцятої статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону, зобов’язаний відхилити пропозицію учасника ФОП Кучер Дмитро Борисович на підставах, передбачених пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також останнім реченням коментаря, в якому Замовником вказано: «Проте наголошуємо, що якість поставленого товару (в т.ч. блок безперебійного живлення) буде перевірено під час поставки та в разі виявлення недоліків, Договір буде розірвано і проведено нову спрощену закупівлю.» створює передумови для корупційних зловживань з боку Замовника, так як відсутність конкуренції та вибір на власний розсуд постачальника у спрощеній закупівлі у вказаному випадку, робить її організацію та проведення формальним, а також фактично знищує сам зміст спрощеної закупівлі у розумінні Закону. Крім того, додатковим вивченням змісту документації пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича Скаржником встановлено, що на виконання вимог п.п. 5 п. 11. Вимоги до Учасників Закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі документації пропозиції учасник повинен надати (дослівно з дотриманням розміщення тексту відповідно до змісту оголошення): «Копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.» У складі документації пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича міститься файл «Всі документи згідно умов тендерної закупівлі.pdf» на 21 сторінці якого міститься «ДОВІДКА про ліцензію». Дослівний зміст вказаної довідки: «ФОП Кучер Дмитро Борисович, повідомляє, що для продажу товару, який вказаний в тендерній закупівлі, ФОП Кучеру Дмитру Борисовичу не потрібна ліцензія на даний вид господарської діяльності». Тобто, вказаним учасником відсутність ліцензії пояснюється відсутністю у нього потреби в ліцензії «на даний вид господарської діяльності». А щодо наявності чи відсутності «документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності» в документації пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича взагалі відсутня будь-яка, передбачена вимогами оголошення про спрощену закупівлю, інформація. Посилання на будь-який нормативно-правовий акт, який визначає наявність чи відсутність потреби в ліцензії чи документі дозвільного характеру на певний вид господарської діяльності у документах пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича відсутні. Враховуючи викладене, пропозиція учасника ФОП Кучер Дмитро Борисович не містить «лист роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів», надання якого передбачено п.п. 5 п. 11. Вимоги до Учасників Закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зазначене порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі є підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича, передбаченою пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вказане порушення також було виявлено іншим учасником закупівлі ФОП КОВАЧ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, яким 21.07.2021 подано відповідну вимогу, ідентифікатор вимоги UA-2021-06-29-001035-b.b2. Замовником відхилена вказана вимога як не дійсна та надано наступний коментар до відповіді: «Вимога пп.5 п.11 Оголошення щодо надання копії ліцензії або документу дозвільного характеру передбачає обов’язкову умову її застосування: якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки для виконання закупівлі за цією процедурою законодавство України не передбачає необхідності отримання дозволу або ліцензії, то на підставі пп.5 п.11 в Учасників не виникає зобов’язання щодо надання в складі тендерної пропозиції копії ліцензії або документа дозвільного характеру. В свою чергу, інша частина пп.5 п.11 Оголошення щодо надання листа-роз’яснення, передбачає обов’язок Учасників надавати такий лист-роз’яснення у випадках, якщо такий Учасник відповідно до законодавства України не повинен чи не зобов’язаний складати той чи інший документ, який передбачений Оголошенням про закупівлю. Проте, враховуючи вищевикладене, слід враховувати, що на підставі пп.5 п.11 в Учасників не виникло зобов’язання щодо надання в складі тендерної пропозиції копії ліцензії або документа дозвільного характеру, а тому й зобов’язання щодо надання листа-роз’яснення із законодавчими підставами ненадання копії ліцензії або документу дозвільного характеру в Учасників не виникло.». Тобто у своєму коментарі Замовником підтверджено необґрунтованість зазначених ним у п.п. 5 п. 11. Оголошення вимог до учасників закупівлі щодо надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру, так як потреба у вказаних документах, на думку Замовника, відсутня. Крім того, з незрозумілих причин, Замовником розділено пп.5 п.11 Оголошення на частини, не зважаючи на те, що у змісті пп.5 п.11 Оголошення, викладеному на сторінці закупівлі, відсутнє будь-яке розділення ні на частини, ні на абзаци. Тобто, Замовником зроблено трактування вимог пп.5 п.11 Оголошення, яке не відповідає фактичному змісту Оголошення та на користь інтересів ФОП Кучера Дмитра Борисовича. Результати розгляду вимог учасників щодо наявності підстав відхилення пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича та зміст коментарів Замовника до результатів розгляду вказаних вимог свідчать про наявність у діях Замовника порушень вимог Закону, які можуть призвести до допущення: недобросовісної конкуренції серед учасників; відсутності максимальної економії, ефективності та пропорційності; відсутності відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; дискримінації учасників та не рівного ставлення до них; не об’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тобто фактичне нехтування Замовником принципів публічних закупівель. Крім того, дії Замовника можуть свідчити про наявність підстав для корупційних дій і зловживань. Відповідно до змісту частини другої статті 3. Сфера застосування Закону Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Відповідно до змісту пункту 1 частини 13 статті 14 Закону «Спрощені закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника торгів – ФОП Кучер Дмитро Борисович, підлягає відхиленню на підставах, передбачених пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Статтею 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено: 1. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Зазначене свідчить, що Замовник при винесенні рішення про обрання переможця закупівлі не дотримався принципів здійснення закупівель, встановлених ст.5 Закону. Таким чином, Замовником створено передумови для порушення прав Скаржника та інших учасників закупівлі. У випадку не вжиття Замовником заходів по самостійному усуненню порушень, ФОП БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА буде оскаржено рішення Замовника, викладені у Протоколі від 21.07.2021 № 124 та результатах розгляду вимоги № UA-2021-06-29-001035-b/1/1 від 21.07.2021, у передбаченому Законом порядку. Відповідно до змісту частини 20 статті 14 Закону «Спрощені закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником (Тернопільська міська рада, Територіальне управління Рахункової палати по Львівській, Волинській, Рівненській та Тернопільській областях (у м. Львів)), або до суду. Виходячи з вищевикладеного, керуючись частиною 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Здійснити повторний розгляд офіційної інформації, викладеної у вимогі № UA-2021-06-29-001035-b/1/1 від 21.07.2021 із залученням фахівців, які володіють знаннями та навичками для оцінки технічних характеристик пропозиції ФОП Кучер Дмитро Борисович. 3. Усунути порушення вимог Закону, зазначені у цій вимогі. 4. Скасувати незаконне рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Кучер Дмитро Борисович у встановленому Законом порядку. З повагою Фізична особа-підприємець БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На вашу вимогу повідомляємо, що Замовником вже було розглянуто аналогічні вимоги з аналогічними аргументами і Замовник не вбачає потреби повторно розглядати ті ж самі аргументи
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.07.2021 16:44
Вимога
Залишено без розгляду

незаконна кваліфікація переможця

Номер: 2823b03b59964998983c4477da175704
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-001035-b.b2
Назва: незаконна кваліфікація переможця
Вимога:
КП "Тернопільводоканал" у закупівлі UA-2021-06-29-001035-b переможцем було визначено Кучер Дмитро Борисович. Проте у документах, поданих у складі пропозиції цього учасника є недоліки, які є підставою для відхилення цього учасника. Відповідно до умов оголошення про проведення процедури за купівлі учасник у складі пропозиції повинен надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Кучер Дмитро Борисович надав довідку про ліцензію від 14.07.2021, у якій не зазначив ЖОДНИХ законодавчих підстав ненадання ліцензії. Дана довідка не містить ЖОДНИХ посилань на будь-які нормативно-правові акти, що не відповідає умовам оголошення про проведення процедури закупівлі. Таким чином, рішення про кваліфікацію даного учасника є неправомірним. З огляду на вищезазначене просимо скасувати рішення про визначення переможцем у закупівлі UA-2021-06-29-001035-b Кучера Дмитра Борисовича.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога пп.5 п.11 Оголошення щодо надання копії ліцензії або документу дозвільного характеру передбачає обов’язкову умову її застосування: якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки для виконання закупівлі за цією процедурою законодавство України не передбачає необхідності отримання дозволу або ліцензії, то на підставі пп.5 п.11 в Учасників не виникає зобов’язання щодо надання в складі тендерної пропозиції копії ліцензії або документа дозвільного характеру. В свою чергу, інша частина пп.5 п.11 Оголошення щодо надання листа-роз’яснення, передбачає обов’язок Учасників надавати такий лист-роз’яснення у випадках, якщо такий Учасник відповідно до законодавства України не повинен чи не зобов’язаний складати той чи інший документ, який передбачений Оголошенням про закупівлю. Проте, враховуючи вищевикладене, слід враховувати, що на підставі пп.5 п.11 в Учасників не виникло зобов’язання щодо надання в складі тендерної пропозиції копії ліцензії або документа дозвільного характеру, а тому й зобов’язання щодо надання листа-роз’яснення із законодавчими підставами ненадання копії ліцензії або документу дозвільного характеру в Учасників не виникло.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.07.2021 12:20
Вимога
Вирішена

Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, скасування незаконного рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: dcfeccbb3c2a452b96a9372a57274ff9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-001035-b.b1
Назва: Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, скасування незаконного рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Замовником торгів комунальне підприємство «Тернопільводоканал» (надалі – Замовник) було розпочато процедуру спрощеної закупівлі у системі Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-29-001035-b. Фізична особа - підприємець БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами документації подала свою пропозицію. Предметом закупівлі було, код ДК 021:2015 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (обладнання для відеонагляду)» Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021: 2015: 35125300-2 Камери відеоспостереження для охоронних систем, ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-29-001035-b, про що зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та на сторінці закупівлі уповноваженого органу. Участь у спрощеній закупівлі прийняло сім учасників: 1. КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ - 349 729 грн. з ПДВ; 2. ФОП "Пилипів Сергій Андрійович" - 363 978 грн. з ПДВ; 3. ФОП "БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" - 374 999 грн. з ПДВ; 4. ФОП "КОВАЧ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" - 375 000 грн. з ПДВ; 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАР ТЕКНОЛОДЖІ" - 397 058,04 грн. з ПДВ; 6. ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" - 453 630 грн. з ПДВ; 7. ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" - 480 000 грн. з ПДВ. За результатами проведеного аукціону ФОП КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ подав найнижчу цінову пропозицію - 349 729 грн. з ПДВ. За підсумками розгляду результатів аукціону за вказаною закупівлею та кваліфікації його переможця уповноваженою особою Замовника згідно зі змістом п. 17 протоколу від 21.07.2021 № 124 винесено рішення (дослівно): «Результат розгляду пропозиції: пропозиція Фізичної особи підприємця Кучера Дмитра Борисовича відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.» ФОП БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА проведено вивчення змісту пропозиції учасника ФОП Кучера Дмитра Борисовича, за підсумками якого встановлено невиконання вказаним учасником вимог Замовника, викладених в документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі та надання вказаним учасником у складі документації пропозиції недостовірної інформації щодо технічних характеристик пропонованого ним до закупівлі товару, а саме: Відповідно до змісту вимог Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі обладнання для відеонагляду (Код ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони) Вимоги до блока безперебійного живлення (ББЖ): - Повинен забезпечити живленням систему відеоспостереження не менше 120 хвилин після втрати зовнішнього джерела живлення. - Від блока безперебійного живлення буде працювати мережеве обладнання, апаратного комплексу кодування, архівування, зберігання відеопотоку. - гарантія не менше 12 міс. Учасником ФОП Кучер Дмитро Борисович у складі документів пропозиції надано файл «Цінова пропозиція.pdf», в якому в формі Пропозиції запропоновано Замовнику торгів до закупівлі LogicPower LPM-700VA-P. Також у складі документів пропозиції міститься файл «технічні характеристики.pdf» від 14.07.2021 Технічні характеристики предмету закупівлі обладнання для відеонагляду (Код ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони), в змісті якого щодо вимог до блока безперебійного живлення (ББЖ) вказано: «Блок безперебійного живлення (ББЖ) LogicPower LPM-700VA-P: - забезпечує живленням систему відеоспостереження на 120 хвилин після втрати зовнішнього джерела живлення. - Від блока безперебійного живлення буде працювати мережеве обладнання, апаратного комплексу кодування, архівування, зберігання відеопотоку. - гарантія 12 міс.» При перегляді технічних характеристик вказаного ББЖ на офіційному сайті виробника за посиланням https://logicpower.ua/product/3172 та отриманого з вказаного сайту Інструкція користувача Лінійно - інтерактивне джерело безперебійного живлення МОДЕЛЬ LPM - 525VA-P LPM - 625VA-P LPM - 700VA-P LPM - 825VA-P (файл 3170_3172_3336_3405_(LPM_525_625_700_825_VA-P)_manual_ua.pdf додається) встановлено, що час його роботи від батареї (рядок «Час резервної роботи» на сторінці 7 Розділ 10. «Технічні характеристики») складає 3-20 хвилин, що значно менше заявлених в документації учасника ФОП Кучер Дмитро Борисович 120 хвилин. Крім того на сайті виробника та в інструкції користувача зазначена ємність вбудованого акумулятора, яка складає 9 A*год, що дає підстави вважати, що застосування вказаного ББЖ за будь-яких умов не дасть змоги забезпечити живлення системи відеоспостереження на 120 хвилин після втрати зовнішнього джерела живлення. Розрахунок часу роботи ББЖ проведено в онлайн-калькуляторі за посиланням http://proline.biz.ua/calculator-ups-time-count#. Враховуючи викладене ФОП Кучер Дмитро Борисович надано недостовірну інформацію щодо технічних характеристик Блоку безперебійного живлення (ББЖ) LogicPower LPM-700VA-P та запропоновано до закупівлі товар, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі. Таким чином пропозиція учасника ФОП Кучер Дмитро Борисович не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме забезпечити живленням систему відеоспостереження не менше 120 хвилин після втрати зовнішнього джерела живлення. Враховуючи викладене та відповідно до вимог пункту 1 частини 13 «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:» статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника ФОП Кучер Дмитро Борисович підлягає відхиленню. Звертаємо увагу Замовника, що включення до складу своєї пропозиції учасником ФОП Кучер Дмитро Борисович блока безперебійного живлення (ББЖ), у якого час живлення системи відеоспостереження після втрати зовнішнього джерела живлення менший у шість разів від ББЖ зазначеного у вимогах Додатку 2 до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вартість якого значно нижча (більш ніж у чотири рази), дала змогу ФОП Кучер Дмитро Борисович надати цінову пропозицію значно нижчу від учасників, які пропонували товар, що відповідає вимогам вищевказаного додатку. Так, для порівняння, вартість пропонованого ФОП Кучер Дмитро Борисович блока безперебійного живлення (ББЖ) LogicPower LPM-700VA-P складає 1 066,00 грн. без ПДВ, загальна вартість за вказаною позицією товарів складає 9 594,00 грн. без ПДВ. Вартість блока безперебійного живлення (ББЖ) з акумуляторною батареєю ємністю 45 A*год, що дозволяє забезпечити живлення системи відеоспостереження на 120 хвилин після втрати зовнішнього джерела живлення, включеного до складу пропозицій інших учасників закупівлі, складає від 4695,00 грн. до 5 710,00 грн. Відповідно загальна вартість за вказаною позицією товарів, що відповідає технічним вимогам Замовника до блока безперебійного живлення (ББЖ), складає від 42 255,00 грн. до 51 390,00 грн. Різниця в вартості складає щонайменше 33 000,00 грн. Таким чином, пропозиція учасником ФОП Кучер Дмитро Борисович товару, який не відповідає вимогами Замовника до предмету закупівлі, зазначеним у Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі обладнання для відеонагляду (Код ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони) Вимоги до блока безперебійного живлення (ББЖ), призвела до його здешевлення та можливості надання неконкуретної цінової пропозиції. Прийняття Замовником такої пропозиції створює передумови для порушення принципів публічної закупівлі, визначених Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) (далі – Закон). Відповідно до змісту частини другої статті 3. Сфера застосування Закону Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Відповідно до змісту пункту 1 частини 13 статті 14 Закону «Спрощені закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника торгів – ФОП Кучер Дмитро Борисович, підлягає відхиленню на підставах, передбачених пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Статтею 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Зазначене свідчить, що Замовник при винесенні рішення про обрання переможця закупівлі не дотримався принципів здійснення закупівель, встановлених ч.1, 2, 4, 5 ст.5 Закону. Таким чином, Замовником створено передумови для порушення прав Скаржника та інших учасників закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку товарів та послуг, щодо яких оголошено вказану закупівлю. Має численні виконані угоди на постачання аналогічного товару. У випадку не вжиття Замовником заходів по самостійному усуненню порушень ФОП БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА буде оскаржено рішення Замовника, викладені у Протоколі від 21.07.2021 № 124, у передбаченому Законом порядку. Відповідно до змісту частини 20 статті 14 Закону «Спрощені закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Виходячи з вищевикладеного, керуючись частиною 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможцем закупівлі ФОП Кучер Дмитро Борисович, пропозиція якого містить недостовірні відомості щодо пропонованого до закупівлі товару. 3. Переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Кучер Дмитро Борисович у встановленому Законом порядку. З повагою Фізична особа-підприємець БОНДАР НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Відповідно до змісту пункту 1 частини 13 статті 14 Закону «Спрощені закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник розглядає та перевіряє на відповідність вимогам пропозицію Учасника, тобто документи, завантажені в Учасником в систему Prozzoro. Будь-яка інформація, отримана Замовником з інших джерел, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника в зв'язку з невідповідністю Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі пропозиції Учасника. Учасник ФОП Кучер Д. Б. надав в складі пропозиції документ, в якому вказав, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.Тому причин для відхилення пропозиції учасника не вбачаємо. Проте наголошуємо, що якість поставленого товару (в т.ч. блок безперебійного живлення) буде перевірено під час поставки та в разі виявлення недоліків, Договір буде розірвано і проведено нову спрощену закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні