• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб дезінфекційний "Соліклор", засіб дезінфекційний «Санітаб»

Завершена

199 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2021 10:51 - 05.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо незаконного відхилення

Номер: 9644339731704a658281f4b7d743ebe3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-000876-b.b2
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення
Вимога:
Шановний замовнику, ми категорично не згодні з відхиленням нашої пропозиції, яка відповідає всім вимогам до подібних хлорвмісних засобів, та має найбільш економічно обґрунтовану ціну. Згідно Статті 14 п. 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава -114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити та не розглядати еквіваленти НЕ МОЖЕТЕ! Закупівля проводиться за державні кошти. В період уточнення було звернення про внесення змін та вимога про внесення на розгляд еквівалентів. Але Ви порушили Закон і заборонили надати еквіваленти, без професійного обґрунтування. Пояснення , яке ви вказали, це блеф, адже замовляєте не якісь специфічні засоби, а звичайні хлорвмісні засоби на основі дихлорізоціанурової кислоти: Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, що визначено в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент в даній закупівлі не передбачається! Про безпечність засобів чітко описується в Інструкціях і вона однакова. Так засоби «Соліклор» та «Санітаб» відносяться до 3 класу помірнр небезпечних речовин при потраплянні до шлунку, та до 4 класу малонебезпечних речовин при попаданні на шкіру… Саме до 3 та 4 класів відносяться і запропоновані нами засоби «Госпісепт» та «Бланідас 300» ( Інструкція п.1.7) Отже, безпечність персоналу при дотриманні Інструкції по застосуванні – однакові і ваші аргументи не підтверджуються. Отже, всі засоби з такою діючою речовиною, яка виділяє активний хлор, не можуть суттєво відрізнятись, хіба що виробник придумає якийсь маркетинговий хід, та все ж призначення, застосування і все інше для таких засобів ОДНАКОВЕ!. Аргументація відхилення нашої пропозиції взагалі далека від професійного рішення, адже вказати, що асортимент запропонованої продукції не відповідає вимогам, це вже занадто. Ви купуєте не собі додому, а в державну установу і тому повинні дотримуватись Закону « Про публічні закупівлі». Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Що із вище вказаного Ви порушили ? Все! Про які заощадження йдеться мова, коли відхиляєте пропозицію, яка могла б заощадити 115 610 грн, тобто 58% від заявленої суми! Такої різниці ще не було. Про яку прозорість йде мова, коли ви викладаєте дискримінаційні вимоги і не реагуєте на звернення учасників. Де та конкуренція із заявленими вами засобами? Лише один завідомий учасник, який не зробив жодного кроку на зниження в аукціоні, бачучи таку шалену різницю між учасниками. Це і підтверджує вашу корупційну змову! Ми запропонували засоби, які мають всю відповідну документацію, а саме: внесені до Реєстру дезінфекційних засобів, мають Висновок СЕЕ, Сертифікати якості, затверджені Інструкції. Саме ці документи підтверджують якість запропонованої продукції, тож вимога дотримана: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Тендерної документації до предмету закупівлі, визначеним у цьому Додатку. Згідно Протоколу, Ви вказуєте на якісь не зрозумілі для вас речі, чомусь порівнюєте таблетки й гранули. Згідно Інструкції п.1.3 в складі міститься дихлорізоціанурова кислота 80,5%, адипінова кислота, бікарбонат та карбонат натрію, п.1.4 при розчинені 2,68г гранул виділяється 50+/- 3% активного хору, що відповідає вашій вимозі ( у вимогах – не менше 30%). Допоміжні речовини забезпечують стабільність засобу, пом’якшують воду, мають миючі, емульгуючі, відбілюючі властивості, тобто ті ж самі властивості що і заявлений вами засіб. Вас засмучує невідповідність рН, про яку ви самі нічого й не знаєте, тож дійсно рН засобу Бланідас 300 має значення 6,5од ( наближене до нашої шкіри), і це вказує на те, що робочі розчини не пошкоджують інструменти, на відміну від лужного середовища 9-11 од. Та така відмінність не може впливати на інші характеристики засобу і ніяким чином не є гіршим. Але саме ця невідповідність потягла за собою 115 610 грн. Це абсурд !!! Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівель. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника та зговір замовника та саме учасника під якого й прописана закупівля. Підтвердженням цього і є відхилення нашої пропозиції. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Отже, вимагаємо: повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку, надати професійну аргументацію невідповідності нашої пропозиції. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування нашого звернення, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я ,представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки та перешкоджанню корупційної змови
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Вашу «вимогу» повідомляемо наступне. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у редакції від 19 вересня 2019 року № 114-IX (стаття 14 частина 14) «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Тому надаємо Вам додаткові роз’яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (нова редакція) розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти будуть прийматись у пропозиціях учасників, це його право, а не обов’язок. В період уточнень, а саме 01.07.2021 р., замовник надав відповідь щодо розгляду аналогів/еквівалентів, а тому всі учасники були поінформовані щодо умов закупівлі. Замовник є вільним у визначенні предмету закупівлі, його технічних і якісних характеристик, а учасники закупівлі мають надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Згідно Закону (ст.29) після автоматичної оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення. Тому пропозиції учасників оцінювались не лише за вартістю, а й на відповідність вимогам Оголошення. У Додатку №1 до Оголошення вказані «Технічні, якісні та кількісні характеристики товару», який оголошено до закупівлі. Міститься також вимога, що «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Тендерної документації до предмету закупівлі, визначеним у цьому Додатку». Але в наданому ТОВ «ІМЕД» у складі пропозиції листі «Технічні, якісні та кількісні характеристики товару» (вих. №39-02/04/1564/01 від 06.07.2021 року) замість характеристики запропонованих засобів дезінфекційний засіб «Бланідас 300» та дезінфекційний засіб «Госпісепт» надані назви і характеристики заявлених до закупівлі товарів «Соліклор» і «Санітаб». Таким чином вимоги Оголошення ТОВ «ІМЕД» не виконані. Запропоновані ТОВ «ІМЕД» дезінфекційні засоби були оцінені на відповідність вимогам Додатку №1 до Оголошення - «Технічні, якісні та кількісні характеристики товару». При оцінці відповідності запропонованого ТОВ «ІМЕД» дезінфекційного засобу «Бланідас 300» «Технічним, якісним та кількісним характеристикам товару» Додатку №1 до Оголошення встановлена невідповідність засобу вимогам замовника за хімічним складом - відсутність у складі засобу мийного компоненту – поверхнево активної речовини (не карбонат натрію і не гідрокарбонат натрію), регулятора рН, антикорозійного компоненту, наповнювача. Відповідно, робочі розчини засобу не мають здатності до піноутворення (інформація про наявність у робочих розчинів здатності до піноутворення в інструкції відсутня). Хімічний склад засобу «Бланідас 300» у формі гранул не відрізняється від хімічного складу засобу у формі таблеток. Запропонований засіб не відповідає вимогам також за водневим показником (рН) 1,0% (за препаратом) водного розчину засобу (вимога Оголошення – 9,0–11,0, згідно наданого зразка сертифікату якості на засіб «Бланідас 300» від 02.02.2021 р. норматив показника рН для 0,1% розчину засобу – 6,0-7,0, фактичний показник рН – 6,5. Таким чином, за нормативом і фактичним значенням показника рН запропонований засіб не відповідає вимогам замовника до предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що згідно Державних санітарних норм і правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я», затверджених наказом МОЗ України від 11.08.2014 р. № 552, якість передстерилізаційного очищення медичних виробів на наявність залишків лужних компонентів мийних засобів оцінюється при показнику рН робочих розчинів понад 8,5. На підставі викладеного було зроблено висновок про невідповідність запропонованого до закупівлі засобу «Бланідас 300» (гранули) вимогам до предмету закупівлі згідно Оголошення Додаток №1 по п.1. Дезінфекційний засіб «Госпісепт», запропонований до закупівлі по пункту 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики товару» Додатку №1 до Оголошення у якості еквіваленту до заявленого до закупівлі засобу «Санітаб», за складом нагадує засіб «Бланідас 300» і також виробляється у двох препаративних формах – таблетки і гранули, які не відрізняються за хімічним складом. Проте препаративна форма засобу «Госпісепт» в Ціновій пропозиції ТОВ «ІМЕД» не вказана, гарантійний лист виробника засобу «Госпісепт» - ТОВ «Бланідас», також не містить даних про препаративну форму засобу. На підставі встановленого пропозиції ТОВ «ІМЕД» визнана такою, що не відповідає вимогам Оголошення. Також слід підкреслити, що Цінова пропозиція ТОВ «ІМЕД» (вих. 39-02/04/1564 від 06.07.2021 р.) містить твердження, що «ми погоджуємось з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації». Таким чином, процедура закупівлі і оцінка пропозиції ТОВ «ІМЕД» проведені замовником у повній відповідності до вимог Закону і Оголошення про закупівлю. Жодних підстав для задоволення «вимоги» і скасування рішення згідно Протоколу №86 від 13.07.2021 р. немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо внесення змін до документації

Номер: 411e3a1ccd294bdc980cf3d26e32a3e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-000876-b.c1
Назва: щодо внесення змін до документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Оголошена Вами закупівля за кодом ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (Засіб дезінфекційний "Соліклор", засіб дезінфекційний «Санітаб») є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Відповідно до законодавства спрощені закупівлі проводяться з дотриманням принципів здійснення закупівель, серед яких є принцип добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Крім того, ч. 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, звертаємо увагу на можливе порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 1 (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) до оголошення про спрощену закупівлю, якими передбачити можливість подачі учасниками у пропозиції еквівалентів товару для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 4 Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може але не зобов’язаний вказати аналоги та/або еквівалент, тому наші Технічні, якісні та кількісні характеристики товару (Додаток №1) залишаються без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні