-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування та заправки побутових кондиціонерів
Торги не відбулися
6 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60.00 UAH
мін. крок: 1% або 60.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2017 15:18 - 02.08.2017 18:00
Вимога
Відхилено
Зміни до договору
Номер:
42af63ed5e1a4d8686aaf845580428c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-01-001635-b.b1
Назва:
Зміни до договору
Вимога:
Направляємо наші пропозиції до договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміни до договору.pdf 04.08.2017 13:02
Дата подачі:
04.08.2017 13:02
Вирішення:
Пунктом 6.1. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовнику надано право вимагати від учасників подання ними документально-підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно п.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору по закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі.
Конкретизація норм Закону проведена наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 від 13.04.2016 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (далі-Порядок). Так, згідно п.6.3 наказу під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно п.6.9. означеного наказу пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Пунктами 6.3, 6.9 Порядку пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
При цьому вимоги, передбачені статтею 17 Закону встановлюються для тендерів з метою здійснення конкурентного відбору учасників, оскільки статтею 17 Закону указані підстави, у разі наявності яких замовник відмовляє або може відмовити в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерні пропозиції. При цьому тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 30 частини першої статті 1 Закону).
Так, абзацом другим частини першої статті 35 Закону визначено, що замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, Законом встановлено імперативну норму щодо строку надання переможцем документів, визначених замовником.
Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі.
Згідно з частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Отже, якщо такі документи переможцем не надані (не надані/ не надані у строк, встановлений Законом /не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації).
Відтак, замовник наділений правом визначати певні умови, яким повинен відповідати виконавець (учасник), а відтак небажання учасником погоджуватись на умови проекту договору є підставою для відмови учаснику в укладенні договору й подальшій співпраці. Після проведення аукціону внесення змін до істотних умов договору є недопустимим.
Підсумовуючи вищеозначене, тендерний комітет Рівненського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області вважає Ваші вимоги необгрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено