-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул. Шкільна (від вул. Набережна до буд. 15) в с. Башлики Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Завершена
4 414 556.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 145.56 UAH
мін. крок: 1% або 44 145.56 UAH
Період оскарження:
29.06.2021 08:31 - 11.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення замовника
Номер:
18088e71eea744b498a4389ed4d1c366
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-000152-c.a4
Назва:
Оскарження рішення замовника
Скарга:
Оскарження рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-06-29-000152-c_Віаком.docx 20.08.2021 12:34
- рішення від 25.08.2021 №19146.pdf 26.08.2021 10:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2021 №20004.pdf 03.09.2021 16:58
- рішення від 02.09.2021 №20004.pdf 07.09.2021 15:57
- Відповідь на скаргу Віаком.docx 26.08.2021 21:29
- Відповідь на скаргу Віаком.pdf 27.08.2021 08:10
- Протокол виконання АМКУ.pdf 08.09.2021 09:36
- Протокол виконання АМКУ.pdf 08.09.2021 09:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 13:19
Дата розгляду скарги:
02.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2021 10:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.09.2021 15:58
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2021 09:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу очкарження виконано
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
44644a9a7c004a0f81437f10e7219b46
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-000152-c.b3
Назва:
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- 5.Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1..pdf 26.07.2021 21:47
- 4.Кошторис наданий ПП «МВМ Шляхбуд».pdf 26.07.2021 21:47
- 2.Тендерна документація.zip 26.07.2021 21:47
- 1.Протокол № 2 від 16.07.2021 р..pdf 26.07.2021 21:47
- 3.Тенедерна пропозиція ПП «МВМ Шляхбуд»..zip 26.07.2021 21:47
- 3.Тенедерна пропозиція ПП «МВМ Шляхбуд». 2.zip 26.07.2021 21:47
- Скарга.PDF 26.07.2021 21:47
- СКАРГА.docx 26.07.2021 21:47
- Рішення від 28.07.2021 № 17249.pdf 28.07.2021 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2021 № 18088.pdf 09.08.2021 16:38
- рішення від 06.08.2021 № 18088.pdf 11.08.2021 17:14
- Відповідь на скаргу РОСТРАНС.docx 29.07.2021 10:09
- Відповідь на скаргу Ространс.pdf 29.07.2021 10:09
- Протокол виконання рішення.pdf 12.08.2021 08:14
- Протокол виконання рішення.pdf 12.08.2021 09:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2021 21:50
Дата розгляду скарги:
06.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.08.2021 17:14
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2021 09:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Органу оскарження виконано
Вимога
Є відповідь
вимога щодо скасування рішень замовника
Номер:
f616cd5dbadb4a329805d068449086eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-000152-c.c2
Назва:
вимога щодо скасування рішень замовника
Вимога:
ВИМОГА
ТОВ „Інтерроуд” ознайомилось із підствами відхилення тендерної пропозиції, визначеними у протоколі № 1 від 16 липня 2021 року, вважає їх несуттєвими, незаконними та таким, що порушують принципи визначені Законом України „Про публічні закупівлі”, зокрема принцип максимальної економії та ефективності, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі з наступних міркувань:
1. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції копії трудової книжки та посвідчень про перевірку знань з охорони праці п′яти працівників, зазначаємо наступне.
Законом (п.16 ст.29) чітко визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відсутність у складі тендерної пропозиції копії трудової книжки Павліва Ігоря Володимировича та посвідчень про перевірку знань із охорони праці по п’яти працівниках, відносяться до документів, що підтверджують відповідість учсаника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям передбачених статтею 16 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надав учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Щодо усунення даних невідповідностей, зокрема надання учаснику можливості дозавантажити необхідні документи, наявна практика Антимонопольного комітету, із даним рішенням можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-008441-a .
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що Замовником порушено вимоги законодавства про публічні закупівлі, що призвело до незаконного відхилення тендерної пропозиції учасника.
2. Щодо нібито відсутності у поданій учасником довідці № 54 від 12.07.2021 інформації про гарантійні зобов’язання на виконані роботи.
У додотку 1, п.2 , розділу ІV тендерної документації Замовника, чітко вказано, що учасник повинен надати: „Інформацію в довільній формі щодо гарантійних зобов’язань на виконані роботи (строк)”.
Як вбачається із даної вимоги, інформація надається учасником у довільній формі та є гарантією щодо якості виконання підрядником робіт в подальшому.
Разом з тим, варто зауважити, що чітка форма згідно якої повинна бути подана дана інформації – відсутня, тому учасником було подано інформаційну довідку № 54 від 12.07.2021 щодо гарантійних зобов’язань у довільній формі.
У наданій довідці ТОВ «ІНТЕРРОУД» чітко вказано, що учасник зобов’язується дотримуватись гарантійних зобов’язань у строки визначені чинним законодавством та вимогами замовника.
Окрім того, ТОВ „Інтерроуд” в складі тендерної пропозиції надало погодження із проєктом договору підряду, чим автоматично погодилось дотримуватись конкретних гарантійних строків в 14 років.
Разом з тим, зауважимо, що згідно вимог Закону, проєкт договору підряду є складовою тендерної пропозиції, а згідно статті 41 Закону, умови договору не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону.
В разі визначення учасника переможцем, сторони підписують договір із яким погодився та подав учасник у складі своєї тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, вважаємо, що Замовник безпідствно, необгрунтовано посилається на підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРРОУД».
3. Щодо відсутності у банківській гарантії фактичної адреси учасника.
Однією нібито „вагомою” підствою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРРОУД» стала відсутність у банківській гарантії фактичної адреси учасника.
Замовником не взято до уваги, що учасником у гарантії вказано офіційну адресу (місцезнаходження) вказану у державному реєстрі.
Варто зауважити, що статтею 25 Закону визначено, що Замовник має право зазначити в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
Забезпечення тендерної пропозиції - це надання забезпечення виконання зобов’язань Учасника перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами і, в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види, зокрема: 1) банківська гарантія, 2) страхова гарантія, 3) гарантія фінансових установ.
Звідси, варто зауважити, що Замовник не має права обмежувати учасників у виборі установи, яка повинна видавати гарантію.
У тендерній документації Замовника (розділі ІІ пункті 2) вказано, що вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Даною вимогою Замовником порушено принцип здійснення публічних закупівель, адже втановлено дискримінаційну умову.
Окрім встановлення дискримінаційної умови, щодо визначення конкретного виду тендерного забезпечення пропозиції, Замовник також визначив ряд інших, несуттєвих вимог які жодним чином не впливають на зміст пропозиції в цілому, зокрема щодо зазначення у гарантії фактичної адреси підприємства.
Зазначаємо, що згідно норм чинним законодавства такі поняття як „юридична” та „фактична” адреси взагалі не визначені. Замість цього законодавством визначено термін «місцезнаходження юридичної особи» (стаття 93 ЦК України).
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, теж вказана графа – „місцезнаходження юридичної особи”.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до норм чинного законодавства учасником у гарантії було зазначено офіційну адресу, яка зазначена у державному реєстрі як місцезнаходження товариства „Інтерроуд”.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що невідповідності вказані у протоколі № 1 від 16 липня 2021 року ніяким чином не впливають на зміст пропозиції учасника в цілому та не можуть бути підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРРОУД», а тому вимагаємо:
1. скасувати рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРРОУД» (протокол уповноваженої особи від 16.07.2021 № 1);
2. скасувати рішення замовника про визначення переможця закупівлі (протокол уповноваженої особи від 16.07.2021 № 2);
3. надати можливість ТОВ «ІНТЕРРОУД», відповідно до вимог ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», виправити невідповідності у тендерній пропозиції.
У разі ігнорування даної вимоги, ТОВ «ІНТЕРРОУД» буде змушене звертатись до Антимонопольного комітету України з метою задоволення своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 20.07.2021 14:58
- вимога.PDF 20.07.2021 15:01
Дата подачі:
20.07.2021 14:58
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, вважаємо її необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню, у зв’язку із наступним.
1. Тендерною документацією (додаток 1, п. 2 Розділу ІІ) вимагалось надання: Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.* Довідка повинна обов’язково містити наступну інформацію про працівників: 1) прізвище, ім’я, по-батькові; 2) форма працевлаштування (основне місце роботи/сумісник/за цивільно-правовим договором/штатний робітник субпідрядної організації/ робітник субпідрядної організації за цивільно-правовим договором); 3) посада (для штатних робітників) або вид виконуваної роботи (для робітників за цивільно-правовим договором); 4) освіта і спеціальність; 5) загальний стаж роботи, років.У разі залучення Учасником до виконання вказаних у тендерній документації робіт працівників субпідрядника, подається в складі тендерної пропозиції Учасником така ж довідка про персонал субпідрядника. Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність наступних фахівців: інженерно-технічного персоналу; спеціалісти робочих професій.Додатково до довідки Учасник надає копії трудових книжок/цивільно-правових договорів по кожному із працівників, вказаному у довідці, а також копії посвідчень про перевірку знань із охорони праці.
Учасник не виконав вказану вимогу. По-перше, у тендерній пропозиції відсутня копія трудової книжки Павліва Ігоря Володимировича (головний інженер, єдиний працівник інженерно-технічного персоналу). По-друге, посвідчення про перевірку знань із охорони праці надано лише щодо чотирьох із дев’яти працівників, вказаних у довідці. Замовник критично оцінює доводи автора вимоги щодо можливості дозавантаження документів, яких не було у складі тендерної пропозиції, адже Законом чітко передбачено, що надання учаснику можливості виправити невідповідності протягом 24 годин є можливим лише щодо ПОДАНИХ документів. Підтвердженням тому є судова практика із розгляду таких справ.
2. Тендерною документацією (додаток 1, п. 2 Розділу ІV) передбачено надання інформації в довільній формі щодо гарантійних зобов’язань на виконані роботи (строк). В свою чергу, в проекті договору про закупівлю, що є невід’ємною складовою тендерної документації, передбачено, що гарантійний строк експлуатації становить 14 (чотирнадцять) років від дня прийняття об’єкта замовником (п.16.1 проекту договору про закупівлю).
У наданій учасником довідці № 54 від 12.07.2021р. учасник не вказав строку гарантійних зобов’язань на виконані роботи, що не відповідає встановленій вимозі Замовника. Учасник обмежився загальними фразами щодо гарантії на роботи. Посилання автора вимоги на те, що гарантійний строк міститься у проекті договору про закупівлю позбавлено будь-якого змісту, адже Замовник виокремив вимогу щодо надання інформації про гарантійні зобов’язання (СТРОК).
3. Тендерною документацією (п. 2 Розділу ІІІ) передбачено: Учасник закупівлі під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.:… Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа – «Страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити. Учасником надано страхову гарантію, в якій не зазначено фактичної адреси принципала (страхувальника), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, щодо «дискримінаційності» вимоги повідомляємо, що строк оскарження УМОВ тендеру закінчився. Якщо автор вимоги не оскаржив таку вимогу/не звернувся за її роз’ясненням/ не вимагав її вилучити, то це означає, що він погодився на неї. Відтак, учасник несе всі ризики, пов’язані із можливою невідповідністю тендерної пропозиції тендерній документації.
Враховуючи наведене, вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
c2b0beeb91c24e5da002c0e93d903df0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-29-000152-c.b1
Назва:
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до прийнятого рішення (Протокол № 2 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Цуманської селищної ради від 16.07.2021 р.) переможцем було обрано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд», але звертаємо Вашу увагу на наступне.
Відповідно п. 1 Розділу ІV «Документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ДОДАТКУ № 1 до тендерної документації – «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у додатку 2 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена також наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- локальними кошторисами;
- підсумковою відомістю ресурсів.».
Згідно п. 1,1 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Відповідно п. 6.1 п. 6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;».
Відповідно пункту 1.1. п. 1 ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації передбачено - розбирання існуючого асфальтобетонного покриття в кількості 2049,49/107,96 (одиниці виміру м2/м3).
Таким чином технічна специфікація тендерної документації передбачає розбирання існуючого асфальтобетонного покриття в кількості 2049,49 м2 (метрів квадратних) або 107,96 м3 (метрів кубічних).
В той же час згідно п. 1 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, який наданий учасником перебачено – розбирання існуючого асфальтобетонного покриття в кількості 20,49 (одиниця виміру 100 м3), що дорівнює 2049,00 м3 (метрів кубічних), що не відповідає технічній специфікації, якою передбачено кількість 2049,49 м2 (метрів квадратних) або 107,96 м3 (метрів кубічних).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації, яка міститься в ДОДАТКУ № 2 «Технічна специфікація на Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул. Шкільна (від вул. Набережна до буд. 15) в с. Башлики Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» до тендерної документації.
Відповідно пункту 2.2. п. 1 ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації передбачено - навантаження та перевезення будівельного сміття в кількості 107,96/194,328 (одиниці виміру м3/т).
Таким чином технічна специфікація тендерної документації передбачає навантаження та перевезення будівельного сміття в кількості 107,96 м3 (метрів кубічних) або 194,328 т (тон).
В той же час згідно п. 2 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, який наданий учасником перебачено – навантаження сміття в кількості 1,0796 (одиниця виміру 100 т), що дорівнює 107,96 т (тон), що не відповідає технічній специфікації, якою передбачено кількість 107,96 м3 (метрів кубічних) або 194,328 т (тон).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації, яка міститься в ДОДАТКУ № 2 «Технічна специфікація на Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул. Шкільна (від вул. Набережна до буд. 15) в с. Башлики Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» до тендерної документації.
Відповідно пункту 3.2. п. 3 ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації передбачено – влаштування присипних узбіч в кількості 21,66 (одиниці виміру м3).
Таким чином технічна специфікація тендерної документації передбачає навантаження та перевезення будівельного сміття в кількості 21,66 м3 (метрів кубічних).
В той же час згідно п. 42 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, який наданий учасником перебачено – влаштування присипних узбіч в кількості 1,55 (одиниця виміру 100 м3), що дорівнює 155,00 м3 (метрів кубічних), що не відповідає технічній специфікації, якою передбачено кількість 21,66 м3 (метрів кубічних).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації, яка міститься в ДОДАТКУ № 2 «Технічна специфікація на Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул. Шкільна (від вул. Набережна до буд. 15) в с. Башлики Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» до тендерної документації.
Відповідно п. 2 п. 4.1. п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Вище вказане є підставою відхилення для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5377-р/пк-пз від 18.03.2021 р. (UA-2021-01-06-001457-c) та № 15500 -р/пк-пз від 08.07.2021 р. (UA-2021-05-19-003447-a).
На основі вище викладеного просимо переглянути рішення (Протокол № 2 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Цуманської селищної ради від 16.07.2021 р.) щодо обрання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» та перейти до розгляду наступних пропозицій. В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2021 09:32
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 1.1. п. 1 ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації передбачено розбирання існуючого асфальтобетонного покриття в кількості в кількості 2049,49 м2 (метрів квадратних) або 107,96 м3 (метрів кубічних). Учасником переможцем передбачено – розбирання існуючого асфальтобетонного покриття в кількості 20,49 (одиниця виміру 100 м3), що дорівнює 2049,00 м3 (метрів кубічних). Відповідно пункту 2.2. п. 1 ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації передбачено - навантаження та перевезення будівельного сміття в кількості 107,96/194,328 (одиниці виміру м3/т). Учасником-переможцем передбачено – навантаження сміття в кількості 1,0796 (одиниця виміру 100 т), що дорівнює 107,96 т (тон). Цілком очевидно, що Учасник ДОПУСТИВ ПОМИЛКУ ПРИ ВКАЗІВЦІ ОДИНИЦІ ВИМІРУ у локальному кошторисі.
В свою чергу, відповідно до Переліку формальних помилок , формальною помилкою є «помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) ТА/АБО ЦИФРИ (ЦИФР), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), ЩО НЕ ВПЛИВАЄ НА ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЇЇ СПОТВОРЕННЯ та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
Відповідно до пункту 3.2. п. 3 ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації передбачено – влаштування присипних узбіч в кількості 21,66 (одиниці виміру м3). Учасником переможцем передбачено влаштування присипних узбіч в кількості 1,55 (одиниця виміру 100 м3), що дорівнює 155,00 м3 (метрів кубічних). Зазначимо, що Учасник переможець готовий виконати роботи із влаштування присипних узбіч в кількості НЕ МЕНШІЙ як встановлено замовником чим не порушено вимоги документації в цій частині.
Відповідно до прийнятого рішення (Протокол № 2 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Цуманської селищної ради від 16.07.2021 р.) переможцем було обрано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд». Відтак, при підготовці договору про закупівлю із переможцем, локальний кошторис, як невід’ємна частина договору про закупівлю буде приведений у відповідність до технічного завдання Замовника.
ТАКОЖ, відповідно до ч.3 ст. 31 Закону, «У разі якщо учасник, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
В свою чергу, відповідно до ч.4 ст. 33 Закону, «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОЦІНКИ ТА РОЗГЛЯДУ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ПРОПОЗИЦІЇ, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».
Тендерна пропозиція автора вимоги не розглядалась та не відхилялась, а тому учасник не має правових підстав подавати вимогу.
Враховуючи наведене, вимога підлягає відхиленню як недійсна.
Статус вимоги:
Не задоволено