-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт коридору першого поверху Чагорської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
631 788.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 158.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 158.94 UAH
Період оскарження:
27.06.2021 13:59 - 02.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо скасування протоколу № 1 від 12.07.2021р.
Номер:
df821b0e4b414cd3b386136ca6463661
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-27-000096-c.c2
Назва:
Щодо скасування протоколу № 1 від 12.07.2021р.
Вимога:
Вимога щодо надання учасником листа, про те, що Учасник при визначені ціни за роботу, яку він пропонує виконати за Договором, визначено з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, сплату митних тарифів, суперечить Законам і Кодексам України, оскільки дані витрати являються імперативною нормою для істотних умов договору і не можуть бути замінені за рішенням (домовленістю) суб'єктів іншими умовами, або ж листами.Лист про витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, усіх інших витрат надано у складі пропозиції. З урахуванням наявності листа про погодження з істотними умовами договору, дана вимога не може являтись підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Вимога про надання листа, щодо укладання договору не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, протизаконна, оскільки дана норма є частиною Закону України Про публічні закупівлі, а отже не може бути предметом обговорення між учасниками публічних закупівель. У пункті 4 форми цінової пропозиції дана вимога виконана, а оскільки в оголошені не зазначено про окрему встановлену форму, дана вимога виконана у листі «Форма пропозиція», що не було заборонено документацією про закупівлю. З урахуванням наявності форми «пропозиція», дана вимога не може являтись підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Вимога про надання копії відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), із зазначенням пункту «Місцезнаходження» та інформацією щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові), у разі не внесення даних до реєстру надати пояснення та посилання на відповідні норми законодавства (сканкопія з оригіналу), що видані уповноваженим органом не раніше ніж за 5 календарних днів до дати розкриття пропозицій є протизаконною, оскільки згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З урахуванням наявності зазначеної інформації у відкритих реєстрах, дана вимога не може являтись підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
З огляду на вищевикладені безпідставні причини, які не впливають на суть і зміст предмету закупівлі, та засновані на незаконному втручанні в норми Законодавства України, вимагаємо скасувати протокол №1 від 12.07.2021 року, та визнати ТОВ "Експріелтсервіс" переможцем закупівлі.
Визнання переможцем ПП "НВФ"Капітал" являється незаконним, оскільки даний учасник:
1. Не наклав на свою пропозицію кваліфікованого електронного підпису, що вимагалось документацією оголошення, а отже у замовника були відсутні законні підстави розглядати його пропозицію. Спосіб подання тендерної пропозиції чітко визначений у оголошені із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
2. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відповідає вимогам оголошення.
3. Згідно Закону України «про освіту», узгодження непереривного виробничого процесу в закладах освіти є виключною компетенцією директора закладу, а отже акт огляду з узгодженням надано без підпису уповноваженої законом особи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 11:28
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
У документації до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі з урахуванням положення вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені вимоги щодо надання учасником у складі пропозиції документів, як приклад:
1. Вимога щодо надання учасником листа, про те, що Учасник при визначені ціни за роботу, яку він пропонує виконати за Договором, визначено з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, була чітко передбачена в загальних положеннях документації.
2. Вимога про надання листа, щодо укладання договору не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, була чітко передбачена Розділ 5. Результати проведення та укладання договору про закупівлю п.2 Строк укладання договору
3. Вимога про надання копії відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), із зазначенням пункту «Місцезнаходження» та інформацією щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові), у разі не внесення даних до реєстру надати пояснення та посилання на відповідні норми законодавства (сканкопія з оригіналу), що видані уповноваженим органом не раніше ніж за 5 календарних днів до дати розкриття пропозицій, була чітко передбачена в додатку №1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовник, п.2 Інші вимоги та відповідні документи, які мають бути надані учасником у складі пропозиції, під пункт 3.
Учасник ТОВ «Експріелсервіс», не виконав вищезазначені вимоги документації до спрощено закупівлі, у зв’язку з чим у Замовник, згідно діючого законодавства розглянув підстави для розгляду відхилення пропозиції учасника, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо, що під час розгляду та вивчення поданих пропозицій учасником ПП "НВФ"Капітал", враховано інформацію, яка міститься на офіційному майданчику, що наявності електронного цифрового підпису накладеного 06 липня 2021 у 22:22.
Крім того, повідомляємо, що Чагорська сільська рада під час здійснення публічних закупівель є Замовником торгів (спрощених закупівель) згідно пункту статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону).
За результатами перевірки пропозиції вищезазначеного учасника, встановлено наявність акту огляду, який підписаний та завірений печаткою Чагорською сільською радою та уповноваженою особою учасника ТОВ "НВФ"Капітал".
Ваші твердження щодо підпису акту огляду директором будівельного об’єкту не вимагалось згідно умов Документації.
Наголошуємо, що на директора / керівники структурних підрозділів не є уповноваженими особами на підпис офіційних документів, зокрема акту про огляд об’єкту, що є предметом закупівлі.
Оскаржувати зміст документу з посиланням на Закон України «Про освіту» є недоцільним.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
2390be54d2104d3f810bce1b145f640d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-27-000096-c.c1
Назва:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Згідно чисельних рішень судів України різних інстанцій, та рішень антимонопольного комітету України, вимога щодо наявності аналогічних договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), є протиправною та упередженою. Аналогічно з вищезазначеним, правомірно вимагати лише один аналогічний договір, тому вимога про наявність трьох аналогічних договорів за кожен рік є протиправною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2021 16:48
Вирішення:
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля товарів, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.14 Закону.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення спрощеної процедури закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема вищезазначеною статтею встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно п. 2.1 Додатку № 2 Документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону, зокрема: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
Зазначена вимога потребує більш конкретизації для учасників, як приклад щодо аналогії предмету договору, що є аналогією предмет закупівлі - назва, тип предмету закупівлі та / або роботи згідно технічного завдання?
Крім того, аналогічність виконання договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), свідчить про досвід роботи з бюджетними закладами, що відрізняється від виконання аналогічних договорів з суб’єктами господарської діяльності приватної власності.
Додатково повідомляємо що вимога встановлена нами - «щодо кількості, вартості договору, джерело походження коштів (бюджетні)» є необхідністю, так як в публічній інформації бюджетної організації буде можливо перевірити всю інформацію по виконанню самого договору, внесення змін до нього, а по комерційних організації такої можливості не має. При виконання даної вимоги документації у майбутньому замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник.
Замовник стверджує, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи, кількість договорів, їх суми та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість виконання умов договору.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Поряд з тим, Вами не доведено, що досвід виконання аналогічних договорів безпосередньо може виконати лише один учасник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено