• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування громадського туалету та мобільних туалетних кабін

Завершена

470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 700.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2021 18:03 - 10.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного рішення замовника про визначення переможця

Номер: 2ade4b4bb4cd40e1b683e6e9c6612b20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-26-000220-c.a1
Назва: Вимога щодо неправомірного рішення замовника про визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Ознайомившись з протоколом уповноваженої особи Ганни Лукіної від 15 липня 2021 року щодо визначення ФОП КОБЗАР ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуги з технічного обслуговування громадського туалету та мобільних туалетних кабін код ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» (номер оголошення про проведення закупівлі UA-2021-06-26-000220-c) учасник процедури закупівлі ФОП КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ звертається з вимогою щодо неправомірного рішення замовника про визначення переможця процедур закупівлі. 1. Дана закупівля підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, яким регламентується порядок проведення закупівель. Частиною 31 пункту 1 статті 1 розділу І Закону зазначено, що «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Тендерна документація розроблена та затверджена Уповноваженою особою, або тендерним комітетом регламентує порядок проведення процедури закупівлі. Частиною 2 «Внесення змін до тендерної документації» розділу ІІ. «ПОРЯДОК УНЕСЕННЯ ЗМІН ТА НАДАННЯ РОЗ’ЯСНЕНЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» замовником визначено: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цьому пункті інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.» 6 липня 2021 року уповноваженою особою замовника внесено зміни у тендерну документацію. Всупереч вимогам тендерної документації, замовник тендерну документацію із внесеними змінами не розміщено додатково до початкової редакції тендерної документації, а оголошення про проведення закупівлі містить лише тендерну документацію зі змінами від 06 липня 2021 року. Тендерна документація на проведення закупівлі, яку затверджено рішенням замовника 25 червня 2021 року відображається лише в історії змін, чим порушено статтю 10 Закону та вимоги тендерної документації. 2. Під час розрахунку ціни тендерної пропозиції ФОП КОБЗАР ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧЕМ допущено арифметичну помилку, виправлення якої не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» та частина 6 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V. «РОЗГЛЯД І ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної пропозиції не передбачають виправлення арифметичних помилок, допущених учасниками про розрахунку ціни тендерної пропозиції. Враховуючи вищєвикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення про визначення ФОП КОБЗАР ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуги з технічного обслуговування громадського туалету та мобільних туалетних кабін код ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» (номер оголошення про проведення закупівлі UA-2021-06-26-000220-c). 2. Відмінити тендер на підставі частини 2 пункту 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа КП «Парк культури та відпочинку Придніпровський» ДМР розглянула вимогу щодо неправомірного рішення замовника про визначення переможця за ідентифікатором UA-2021-06-26-000220-c.a1, яку було подано 16.07.21 о 17:41 учасником ФОП КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ та повідомляє наступне. 1. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) до тендерної документації щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування громадського туалету та мобільних туалетних кабін (код ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень) було внесено зміни. У порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни, що були внесені до тендерної документації, розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації разом із переліком змін. Зазначена інформація оприлюднена уповноваженою особою відповідно до статті 10 Закону та відображається в електронній системі закупівель як «Остання редакція». Також, в електронній системі закупівель в «Історії змін» інформації про закупівлю відображаються у хронологічному порядку початкова редакція тендерної документації, нова редакція тендерної документації, проект договору про закупівлю (Додаток 5 зі змінами) та перелік змін. Слід зазначити, що відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель є ДП «ПРОЗОРРО», тому замовник не відповідає за відображення оприлюдненої інформації. 2. Стосовно арифметичної помилки у розрахунку ціни тендерної пропозиції ФОП КОБЗАР ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ повідомляю таке. На сьогодні чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено механізму чи порядку виправлення арифметичної помилки, допущеної в тендерній пропозиції учасника, а поняття арифметичної помилки – узагалі відсутнє. Законодавчо дане питання не врегульовано. При цьому, Законом не передбачено відхилення тендерної пропозиції через допущення учасником арифметичної помилки та жодна з підстав для відхилення тендерних пропозицій, визначених у статті 31 Закону, не може бути застосована для відхилення пропозиції учасника через таку помилку. Разом з цим, згідно статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених Законом або не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення) – це порушення законодавства про закупівлі. Виходом з цієї ситуації, може бути, зокрема, відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі через неукладення договору про закупівлю з вини учасника. Враховуючи вищевикладене, вимогу учасника ФОП КИРКО РУСЛАН ПАВЛОВИЧ щодо скасування рішення про визначення ФОП КОБЗАР ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуги з технічного обслуговування громадського туалету та мобільних туалетних кабін код ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» та відміни тендеру відхилено.
Статус вимоги: Відхилено