-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг для медичного персоналу та інші медичні вироби (одноразового використання)
39 позицій (детальніше в додатку №1.1 до ТД)
Прекваліфікація
від початку періоду пройшло 1 514 днів
8 045 675.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 456.75 UAH
мін. крок: 1% або 80 456.75 UAH
Період оскарження:
26.06.2021 16:11 - 24.07.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:
824ba5c31e764fc69492cf8edbf73b8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-26-000194-c.c2
Назва:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга:
Дискримінаційна вимога тендерної документації: Пунктом 29 Таблиці у Додатку № 1 тендерної документації встановлено специфічні вимоги до предмета закупівлі, таким чином, що запропонувати продукцію можливо лише одного виробника.
Обґрунтування наявності порушень прав учасника з наведенням законодавчих норм: Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають товар з саме такими технічними характеристики які вимагає Замовник торгів в той час товар, що накуповується, відповідає лише одному виробнику.
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларацiя_про_вiдповiднiст__Пов'язки__стерил_нi,_Допомога-I,_10-Д_ред_2.pdf 23.07.2021 15:23
- Декларацiя_про_вiдповiднiст__№003_вiд_16.06.2020р._з_додатком.pdf 23.07.2021 15:23
- Декларацiя_про_вiдповiднiст__№10-07-2018_ТОВ_Леон-Фарм.jpg 23.07.2021 15:23
- Додаток_до_Декларацiя_про_вiдповiднiст__№10-07-2018_ТОВ_Леон-Фарм.jpg 23.07.2021 15:23
- Копiя_висновку_державноi_санiтарно-епiдемiологiчноi_експертизи_№05.03.02-0411413_вiд_20.03.2015р.pdf 23.07.2021 15:23
- Копiя_висновку_державноi_санiтарно-епiдемiологiчноi_експертизи_№602-123-20-117182_вiд_17.04.2018р_Славна.pdf 23.07.2021 15:23
- Копiя_декларацiя_вiдповiдностi_№502019_вiд_03.06.2019р._з_Додатком_№1_Серветки_ВОЛЕС_iз_нетканого_матерiалу_просоченi_спиртовим_розчином.pdf 23.07.2021 15:23
- Копiя_декларацiя_про_вiдповiднiст__№19117325.11-Iс-2021_вiд_26.04.2021р_Славна.pdf 23.07.2021 15:23
- Копiя_декларацiя_№28_про_вiдповiднiст__вiд_28.09.2019р._з_додатком_Серветки_марлевi_медичнi_Вiола_Стерил_нi.pdf 23.07.2021 15:23
- Копiя_Сертифiкату_вiдповiдностi_№UA.TR.002.СВ.1159-19_вiд_12.08.2019р._з_Додатом_№1_та_Додатком_№2.pdf 23.07.2021 15:23
- Копiя_iнструкцii_ТК.IЗ.007-01_з_медичного_використання_ВМП_Серветка_марлева_медична_Славна,_стерил_на.pdf 23.07.2021 15:23
- Свiдоцтво_про_державну_реeстрацiю_№11343-2012_з_додатком.pdf 23.07.2021 15:23
- Сертифiкат_якостi_Допомога-I-Повязка_ант.сорб.стер.для_пiсляопер.ран_10х14.pdf 23.07.2021 15:23
- Iнструкцiя_з_використання_Повязка_атравматична_мазева_Atrauman.pdf 23.07.2021 15:23
- Iнструкцiя_з_використання_Повязка_MEDICARE_антимiкробна_сорбцiйна_стерил_на_для_пiсляоперацiйних_ран_10х14_см.pdf 23.07.2021 15:23
- Iнструкцiя_з_використання_Повязка_AQUACEL_Ag_Hydrofiber.pdf 23.07.2021 15:23
- Скарга.pdf 23.07.2021 15:23
- Скарга.pdf.p7s 23.07.2021 16:00
- рішення від 27.07.2021 № 17035.pdf 27.07.2021 21:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2021 16:34
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2021 21:06
Вимога
Відхилено
Вимога-ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
15b0717483df4ae2ab7cd879000dda75
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-26-000194-c.b1
Назва:
Вимога-ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» як виробник стерильного одягу, має намір прийняти участь у процедурі закупівлі 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг для медичного персоналу та інші медичні вироби (одноразового використання), ідентифікатор закупівлі за UA-2021-06-26-000194-c, які оголосила Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради, ЄДРПОУ: 02009867 (далі-Замовник). На думку ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» окремі положення тендерної документації грубо порушують принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» як виробник стерильного одягу для медичного персоналу та пацієнтів не має можливості прийняти учать у цій тендерній процедурі, оскільки такі позиції, як Серветка марлева медична (10 см х 10 см (16 шарів) , стерильна (тип 17); Серветка марлева медична (5 см х 5 см (8 шарів) №5, стерильна (тип 17); Серветка (Використовуватись для місцевого лікування післяопераційних ран. Не повинна містити антибіотики і фармпрепарати, розміру: 10 х 14 см. прямокутної форми. самоклеюча. виготовлена з атравматичного сітчастого матеріалу, що не липне до рани, і антисептичного сорбційного слою на основі ацетата целюлози просоченого частками гідроксиду алюмінію та обробленого колоїдним сріблом; вміст гідроксиду алюмінію - 15 мас. %, колоїдного срібла - 0,05 мг/г. ефективність сорбції мікроорганізмів не менше 99,99%. Швидкість змачування не більше 15 сек. паро- і повітропроникна. стерильна, апірогенна та нетоксична; для одноразового використання. індивідуальне пакування.) не є характерними для нашого виробництва, що дискримінує нас як потенційного учасника, який має великий досвід в виробництві стерильного одягу для медичного персоналу та пацієнтів, та має можливість запропонувати гарну якість продукції та найкращу ціна, для економії бюджету та комфортної праці співробітників лікарні.
Вимагаємо винести в окремий лот наступні найменування, які не є характерними для виробництва одягу для медичного персоналу та пацієнтів, а саме: Серветка марлева медична (10 см х 10 см (16 шарів) , стерильна (тип 17); Серветка марлева медична (5 см х 5 см (8 шарів) №5, стерильна (тип 17); Серветка (Використовуватись для місцевого лікування післяопераційних ран. Не повинна містити антибіотики і фармпрепарати, розміру: 10 х 14 см. прямокутної форми. самоклеюча. виготовлена з атравматичного сітчастого матеріалу, що не липне до рани, і антисептичного сорбційного слою на основі ацетата целюлози просоченого частками гідроксиду алюмінію та обробленого колоїдним сріблом; вміст гідроксиду алюмінію - 15 мас. %, колоїдного срібла - 0,05 мг/г. ефективність сорбції мікроорганізмів не менше 99,99%. Швидкість змачування не більше 15 сек. паро- і повітропроникна. стерильна, апірогенна та нетоксична; для одноразового використання. індивідуальне пакування.)
Вимагаємо усунути порушення та дискримінаційні, незаконні вимоги зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України. Також зауважуємо що АМКУ були вже розглянуті аналогічні скарги, та прийняті рішення на усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 19.07.2021 16:54
Дата подачі:
14.07.2021 11:22
Вирішення:
Тендерний комітет Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної радирозглянув Ваше прохання стосовно процедури закупівлі Медичні матеріали за кодом33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг для медичного персоналу та інші медичні вироби (одноразового використання), відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднена для загального доступу та потенційних учасників Тендерна документація
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разіподілу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл назначну кількість лотів (по найменуваннях, чи групі найменувань) призведе до додаткових ризиків , що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників , не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань медичних виробів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить підзагрозу життя та здоров’я пацієнта. Хочемо зазначити, що лікувальний заклад робить замовлення малими частинами протягом року, і існує велика ймовірність того що даний Учасник як виробник не буде постачати дрібними партіями, адже це економічно їм не вигідно. Тоді Учасник вдається до послуг перевізників, а тут вже не можливість контролю якості перевезення, що суперечить чинному законодавству та термінів поставки, І знову ж це може призвести до неможливості надання своєчасного медичного обслуговування.
Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичнихосіб-підприємців, торговців товарами.
Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Відхилено