• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт сантехвузлів КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 30 "Ладусі" за адресою: вул. Вілєсова, 9

Місцезнаходження замовника - 93400 Луганська обл., м.Сєвєродонецьк пр.Центральний, 54-Б ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Торги не відбулися

193 256.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 966.28 UAH
Період оскарження: 25.06.2021 15:59 - 05.07.2021 09:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога-скарга

Номер: 50ae3021b60245f8aa0ec7f89f0d51de
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-002728-a.b4
Назва: Вимога-скарга
Вимога:
Опис сарги у документі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.07.2021 10:01
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога скарга

Номер: c62e18d3ef4d4436aa074ba9389b2244
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-002728-a.b3
Назва: Вимога скарга
Вимога:
Вимога у документі додатку
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.07.2021 10:01
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога-скарга

Номер: fb31281de1164253afe63f7f38615706
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-002728-a.b2
Назва: Вимога-скарга
Вимога:
25 червня 2021 року ВІДДІЛОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ проведено тендер на предмет закупівлі: Капітальний ремонт сантехвузлів КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 30 "Ладусі" за адресою: вул. Вілєсова, 9 За рішення оформленим протоколом №289 від 13.07.2021 року перемогло Приватне підприємство ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП». Наголошуємо, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне. 1. Згідно вимог пункту 3.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те , чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку(якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується),із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки. Учасник ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» не надав довідку із зазначенням вичерпного переліку. 2. Згідно вимог пункту 3.13 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції заповнений проект договору. Учасник ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» не надав заповнений проект договору. (відсутня дата) 3. Згідно вимог пункту 3.3, у складі тендерної пропозиції учасника надаєтся «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (далі довідка) за формою додатку №4 документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт , будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення , що є предметом закупівлі згідно Додатку №6 цієї документації. Учасником ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» надано довідку від 06 липня 2021 року Вих № 010-07/21 Таблиця 1 в якій зазначено право власності на поз. №1 Вантажний фургон Volkswagen Crafter – «власне» . Натомість , був наданий договір № 0707-21 на оренду автомобіля від 07 липня 2021р що суперечить інформації, наданої в довідці. 4. У пояснювальній записці 257_ДЦ_ДЦ , учасника ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» відсутня область у якій будуть виконуватися роботи. 5. У договірній ціні 257_ДЦ_ДЦ , учасника ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» не зазначено назва організації підрядника. 6. Учасником ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» була надана довідка від 06 липня 2021 року Вих № 010-07/21 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиця 2 в якій відсутній працівник водій , а тому незрозуміло як буде проходити керування транспортним засобом для перевезення сміття на відстань 10 км на орендованому транспортному засобі Volkswagen Crafter.( договір № 0707-21 на оренду автомобіля від 07 липня 2021р також не містить положень про надання водія для керування) 7. Згідно наданим учасника ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП», Договором оренди обладнання №2306 від 23 червня 2021 року установлено що – згідно п 2.1 Обладнання передаєтся Орендарю для проведення будівельних та ремонтних робіт у відповідності до договору №2306 від 23.06.2021р між Фізична особа-підприємець Стрижак С.А та ТОВ «ЕНКІ ПРОМ ГРУП»; п 3.1 Обладнання повинно бути передано Орендодавцем та прийнятим Орендарем протягом трьох днів з моменту підписання даного Договору; п 3.2 Передача майна в оренду здійснюється повноважними представниками сторін за актом прийому-передачі. Але учасник ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» не надав вище згаданого акту прийому передачі обладнання чим порушив вимогу Тендерної документації Додатку №4 та не підтвердив належним чином право власності або користування на обладнання. 8. Документи які було подано учасником , були насправді не в сканованому вигляді та печатки та підпис були накладені за допомогою програмного забезпечення Word. Це легко перевіряється якщо завантажити документи – будь який текст виділяєтся та копіюєтся, печатку та підпис можливо перетягувати. Таким чином учасником ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» не було додержано вимоги Тендерної документації а саме п 3.1 Зміст і спосіб подання пропозиції пп1 «….Також, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.» 9. Учасник ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» надав у своїй пропозиції статут який не завірений належним чином. Тільки остання сторінка у кольоровому зображені з печаткою і підписом, усі інші сторінки електронна чорно-біла копія незавірена належним чином. 10. Учасник ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» не надав у своїй тендерній пропозиції наказ про призначення директора та копію документу що посвідчую особу уповноважену на підпис документів згідно вимоги додатку №5 «Повноваження особи щодо підпису документів пропозиції та договору на виконання робіт Учасника спрощеної закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, а також копією документу, що посвідчує його особу.». З пропозиції даного учасника взагалі неможливо встановити який саме підпис у директора, бо ні в одному документі засвідченого його підпису немає, а також документи які б посвідчували його особу. Директор ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» не ставив жодного власноручного підпису у пропозиції що встановлю що всі документи тендерної пропозиції учасника – нікчемні. 11. В графіку виконання робіт відсутній конкретні найменування робіт які будуть виконуватися та в який термін. Замість цього лише вказано, назва об’єкту та період виконання. Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Доданий Графік ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» взагалі не відповідає функції та завданню графіку , та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт. Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від ВІДДІЛУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ прийняти рішення про визнання пропозиції ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП» такою ще не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» та скасувати рішення оформлене протоколом №289 від 13.07.2021 року про визнання даного учасника переможцем.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 16.07.2021 15:46
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога-скарга

Номер: 3e30d66192b34134b326e10fca30532a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-002728-a.b1
Назва: Вимога-скарга
Вимога:
25 червня 2021 року ВІДДІЛОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ проведено тендер на предмет закупівлі: «Капітальний ремонт сантехвузлів КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 30 "Ладусі" за адресою: вул. Вілєсова, 9» За рішення оформленим протоколом №289 від 13.07.2021 року перемогло Приватне підприємство ТОВ«ЕНКІ ПРОМ ГРУП». Наголошуємо, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ПП "ЮФ "Каррал"" 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНКІ ПРОМ ГРУП" Ціна учасника ПП "ЮФ "Каррал"" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник протоколом №286 13.07.2021 дискваліфікував даного учасника через (далі текст з протоколу замовника): 1) Згідно вимог пункту 3.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати Довідку у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і цим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки. 2) Згідно вимог пункту 3.13 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати заповнений проєкт договору. Учасник ПП «ЮФ»Каррал» не надав заповнений проект договору. 3) Згідно вимог пункту 3.3, у складі тендерної пропозиції учасника нається «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»(далі довідка) за формою додатку №4 документації , яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини та механізми учасника (із зазначенням моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку №6 цієї документації. Учасником ПП «ЮФ»Каррал» надано довідку 07.07.2021 №3 в якій зазначено право власності на поз.6 Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150л – орендоване. Натомість, в підсумковій відомості ресурсів не зазначено право власності – орендоване , що суперечить інформації, наданої в довідці. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Далі наведено обгрунтування: 1) Пункт 3.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації на закупівлю робіт код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Об’єкт «Капітальний ремонт сантехвузлів КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 25 "Журавлик", розташованого за адресою: пр. Гвардійський, 63-в» у даному пункті НЕ має вимоги надати довідку у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку. А саме тому цей пункт у рішенні замовника є нікчемним. Натомість ПП «ЮФ»Каррал» надало таку довідку Вих №17 від 07.07.2021 року в якій перелічений список документів у яких використовується печатка. Замовником причини невідповідності необгрунтовані, посилання на норми закону також не зроблені. 2) Заповнений проект договору був наданий у відповідності до даних які мав учасник ПП «ЮФ»Каррал», що стосується ціни та дати , то ці данні записується вже на етапі підписання договору з переможцем , бо ціну за результатом електронного аукціону та дату підписання заздалегідь неможливо дізнатися. Аргументація замовника стосовну незаповненого договору є нікчемною , та має на меті тільки створити формальні причини для дискваліфікації. 3) Стосовно довідки 07.07.2021 №3 в якій зазначено право власності на поз.6 Розчинозмішувачі пересувні, місткість 150л – орендоване а у відомості ресурсів НІЧОГО не зазначено, це не суперечить інформації наданої у довідці! Більш того відсутність у відомості ресурсів походження не є невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі ,так як у ТД немає такої вимоги, а тому причини для дискваліфікації згідно до до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» ВІДСУТНІ! Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, Вимагаємо: 1. Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «ЮФ»Каррал» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 16.07.2021 15:46