-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 32320000-2-Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти комп’ютерним та мультимедійним обладнанням)
Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, акта тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти „Нова українська школа” буде здійснюватись до 31 грудня 2021 року відповідно до плану асигнувань.
Торги відмінено
772 182.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 860.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 860.91 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 15:09 - 30.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у змінах до тендерної документації
Номер:
08eee3223a9d402da872511520c968c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-003866-b.a3
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у змінах до тендерної документації
Скарга:
Скаржник виявив в змінах до тендерної документації вимоги та положення, які не відповідають законодавству, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, що безпосередньо порушує право скаржника на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та спеціальними нормативно-правовими актами України. Визначення Замовником дискримінаційних умов у змінах до ТД робить недоцільним прийняття Скаржником участі у торгах, оскільки виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку, які співпрацюють з конкретним виробником обладнання. При цьому, Скаржник може запропонувати за замістом аналогічні або навіть кращі по характеристикам продукти, аніж ті, які запропонує той учасник, який співпрацює з конкретним виробником або його представником. Тобто, ТД орієнтована на конкретного виробника обладнання (без об’єктивної потреби та доцільності), або навіть і конкретного учасника, що безпосередньо порушує право та охоронюваний законом інтерес Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга,_що_закупівлі_UA_2021_06_25_003866_b.odt 05.08.2021 21:03
- Скарга, що закупівлі UA-2021-06-25-003866-b.pdf 05.08.2021 21:03
- Інформація_від_Скаржника_щодо_«внесених_змін_Замовником_від_06_08.odt 20.08.2021 14:22
- Інформація_від_Скаржника_щодо_«внесених_змін_Замовником_від_06_08.pdf 20.08.2021 14:22
- Інформація_від_Скаржника_щодо_«внесених_змін_Замовником_від_06_08.doc 20.08.2021 14:37
- пояснення.pdf 06.08.2021 12:55
- Пояснення АМКУ.docx 06.08.2021 12:57
- пояснення.pdf 12.08.2021 17:03
- Відпов. оскарж. на умови.doc 12.08.2021 17:03
- пояснення амку.pdf 12.08.2021 17:03
- амку 25.08.2021.pdf 25.08.2021 11:52
- Додаток_3_Технічні_характеристики.doc 25.08.2021 11:52
- Перелік Змін.docx 25.08.2021 11:52
- Пояснення.docx 25.08.2021 11:52
- пояснення.pdf 26.08.2021 08:35
- Пояснення.docx 26.08.2021 08:35
- Рішення від 09.08.2021 № 18115pdf.pdf 10.08.2021 10:47
- Інформація про перенесення розгляду скарги та запит Замовнику №13862.pdf 19.08.2021 10:38
- Інформація про перенесення розгляду скарги №14012.pdf 31.08.2021 18:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2021 №20016.pdf 03.09.2021 16:00
- рішення від 02.09.2021 №20016.pdf 07.09.2021 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2021 21:05
Дата розгляду скарги:
18.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.08.2021 10:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.09.2021 16:33
Дата виконання рішення Замовником:
14.09.2021 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі у відповідності до ч.1 ст.32 ЗУ "Ппро публічні закупівлі"
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
9caa79ace8bb4de98b83efa409692a6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-003866-b.c2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скаржник виявив в тендерній документації вимоги та положення, які не відповідають законодавству, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, що безпосередньо порушує право скаржника на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та спеціальними нормативно-правовими актами України. Визначення Замовником дискримінаційних умов у ТД робить недоцільним прийняття Скаржником участі у торгах, оскільки виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку, які співпрацюють з конкретним виробником програмного забезпечення. При цьому, Скаржник може запропонувати за замістом аналогічні або навіть кращі по характеристикам продукти, аніж ті, які запропонує той учасник, який співпрацює з конкретним виробником або його представником. Тобто, ТД орієнтована на конкретного виробника програмного забезпечення та інтерактивних дошок (без об’єктивної потреби та доцільності), або навіть і конкретного учасника, що безпосередньо порушує право та охоронюваний законом інтерес Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга, що закупівлі UA-2021-06-25-003866-b.pdf 11.07.2021 21:13
- Скарга,_що_закупівлі_UA_2021_06_25_003866_b.docx 11.07.2021 21:13
- рішення від 14.07.2021 № 16040.pdf 14.07.2021 21:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2021 № 16860.pdf 23.07.2021 14:23
- рішення від 22.07.2021 № 16860.pdf 27.07.2021 19:38
- пояснення.pdf 19.07.2021 13:46
- Пояснення антим.doc 19.07.2021 13:46
- запит.pdf 19.07.2021 13:46
- Відповідь Козинськоі_ ТГ Вих_1243_07.pdf 19.07.2021 13:46
- Лист підтвердження спроможності поставки=.pdf 19.07.2021 13:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.07.2021 21:20
Дата розгляду скарги:
22.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2021 21:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.07.2021 19:39
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2021 12:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до умов тендерної документації, відповідно до прийнятого рішення
Вимога
Без відповіді
Щодо характеристик інтерактивної дошки
Номер:
47391a7623c443b791d75ac9bdeaf4f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-003866-b.c1
Назва:
Щодо характеристик інтерактивної дошки
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовник!
Поясніть, будь ласка, на що Ви опираєтесь коли прописуєте характеристики інтерактивної дошки ?
Ви вказуєте конкретні розміри інтерактивної дошки, які СУТТЄВО ОБМЕЖУЮТЬ КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ Вашої закупівлі, а це в свою чергу означає, що Ваш тендер ПРОПИСАНИЙ ПІД ОДНОГО УЧАСНИКА
Просимо видалити дискримінаційні Вимоги!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 150.pdf 09.07.2021 10:27
Дата подачі:
05.07.2021 11:09