1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вакуумних туалетів) Лот 1 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вакуумних туалетів) Лот 2 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вакуумних туалетів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: лот 1, 2 - 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: лот 1, 2 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. лот 1, 2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: очікувана вартість закупівлі 32 414 000,16 грн. (тридцять два мільйони чотириста чотирнадцять тисяч грн. 16 коп.), з ПДВ: Лот № 1 - 27 610 840,91 грн. з ПДВ (двадцять сім мільйонів шістсот десять тисяч вісімсот сорок грн. 91 коп.) , з ПДВ Лот № 2 – 4 803 159,25 грн. з ПДВ (чотири мільйони вісімсот три тисячі сто п`ятдесят дев’ять грн. 25 коп.) , з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: лот 1, 2 - Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.07.2021 18:00 11. Умови оплати: лот 1, 2 - Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1 - 828 324,00 грн. (вiсiмсот двадцять вiсiм тисяч триста двадцять чотири грн. 00 коп.) банківська гарантія та/або договір страхування Лот 2 – 144 090,00 грн. (сто сорок чотири тисячi дев`яносто грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): лот 1, 2 - гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.07.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот № 1 – 276 108,00 грн.(двiстi сiмдесят шiсть тисяч сто вiсiм грн. 00 коп.) Лот № 2 – 48 030,00 грн. (сорок вiсiм тисяч тридцять грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Завершена
32 414 000.16UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 48 030.00 UAH
Період оскарження:25.06.2021 15:12 - 30.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику
Номер:c4ddbc20ddda4550becacc1d3a8cb2d1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-25-007765-c.b9
Назва:Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вами було розглянуто наш лист №001129 від 13.07.2021р. (розміщено у системі прозорро 14.07.2021 в 12:21, ID: UA-2021-06-25-007765-c.a3), та Вами було надано відповідь, що наша вимога буде задоволена, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Враховуючи, що зазначені зміни ще не було внесено до тендерної документації, а період уточнень спливає 23.07.2021р., направляємо Вам повторно нашу вимогу, та просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:d1fa3103024342e99bfb536a2761994e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-25-007765-c.c7
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно вимог п. 2.3 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати: « У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати:- скановану копію листа філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням; - скановану копію кресленика з відміткою філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням. Філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця», згідно розпорядження № ЦЦТЕХ-10/62 від 22.01.2021р. вже не ставить відмітки на кресленнях виробників та не надає листів щодо результатів перевірки на предмет можливості його використання для виробництва продукції та її подальшого застосування за призначенням. Зважаючи на те, що об’ява згідно даного аукціону з’явилася на торгівельній площадці після 22.01.2021р., вважаємо що вимога по п.2.3. Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційною, яка суттєво звужує коло потенційних учасників та продукцію можуть пропонувати тільки ті учасники, які вже мають зазначені документи. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та змінити пункт 2.3 Додатку 1 тендерної документації наступним чином: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.07.2021 15:53
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: запасні частини до вакуумних туалетів не є продукцією залізничного призначення, тому внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:03.08.2021 18:04
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику
Номер:cd4f13cf276545a38f1be63a4b028796
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-25-007765-c.b6
Назва:Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо розглянути нашу вимогу у Додатку.
Вирішення:Шановний учасник!
Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Вирішення:Шановний учасник!
Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Вирішення:Шановний учаснику дякуємо за вимогу, в тендерній документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:27102dd345564ce0a9612104f3e20aa5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-25-007765-c.c2
Назва:Вимога
Вимога:
Згідно вимог п. 2.3 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати:
« У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати:- скановану копію листа філії НДКТІ
АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням;
- скановану копію кресленика з відміткою філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням.
Філія НДКТІ АТ «Укрзалізниця», згідно розпорядження № ЦЦТЕХ-10/62 від 22.01.2021р. вже не ставить відмітки на кресленнях виробників та не надає листів щодо результатів перевірки на предмет можливості його використання для виробництва продукції та її подальшого застосування за призначенням.
Зважаючи на те, що об’ява згідно даного аукціону з’явилася на торгівельній площадці після 22.01.2021р., вважаємо що вимога по п.2.3. Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційною, яка суттєво звужує коло потенційних учасників та продукцію можуть пропонувати тільки ті учасники, які вже мають зазначені документи. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та змінити пункт 2.3 Додатку 1 тендерної документації наступним чином: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.07.2021 14:11
Вирішення:Шановний учаснику дякуємо за вимогу, в тендерну документацію будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:d88328b5726c480c86bb9fd1f5604c58
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-25-007765-c.c1
Назва:Вимога
Вимога:
Маємо намір взяти участь у даному аукціоні. Продукція, яку ми пропонуємо до постачання, виготовляється згідно з вимогами держаних діючих стандартів. Для уникнення дискримінаційних вимог, просимо Замовника доповнити тендерну документацію вимогою: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану копію такого документу. * Всі стандарти, надані в складі тендерної пропозиції, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.07.2021 14:10
Вирішення:Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне, для надання повної та адекватної відповіді на Вашу вимоги, пропонуємо Вам в наступному питанні вказати за яким ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо виробляється дана продукція, та в подальшому викласти цей документ в тендерній пропозиції. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Скарга
Скасована
б
Номер:db598bc26d52484db717fb96575e40eb
Пов'язана прекваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД"