-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини фасаду) учбового корпусу КЗ «Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Б. Хмельницького, 47, смт. Клевань, Рівненського району, Рівненської області
Завершена
2 816 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 084.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 084.04 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 15:03 - 08.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
на відповідь замовника про скасування протоколу засідання тендерного комітету
Номер:
ed76818275cd49a2a51d7dd0c78cfed5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-007624-c.b2
Назва:
на відповідь замовника про скасування протоколу засідання тендерного комітету
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель ProZorro, Комунальний заклад "Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів" Рівненської обласної ради (надалі - Замовник) було проведено відкриті торги UA-2021-06-25-007624-c на закупівлю: Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини фасаду) учбового корпусу КЗ «Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Б. Хмельницького, 47, смт. Клевань, Рівненського району, Рівненської області.
Замовник розмістив у електронній системі закупівель відповідь на вимогу Приватного підприємства «ВЕСТІНВЕСТБУД» про скасування протоколу засідання тендерного комітету, в якій вказано, що не може бути взятий до уваги Лист №7/7-1010 від 04.10.2000 р. Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській кошторисній документації» датований до моменту вступу у дію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, які набули чинності 01.01.2014.
Дійсно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 набуло чинності 01.01.2014року , зокрема в п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано , що кошти на утримання ( включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) складає до 2,5 % від суми глав 1-9 , графа 7. А Лист №7/7-1010 від 04.10.2000 р. Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській кошторисній документації» роз’яснює, як розподіляються витрати виконання функцій замовника при здійсненні етапів будівництва.
Лист №7/7-1010 від 04.10.2000 р. Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській кошторисній документації» не втратив чинності, що можна легко перевірити, наприклад на сайті https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1010241-00#Text або ZakonOnline і не брати до уваги Лист №7/7-1010 від 04.10.2000 р. при складанні зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва є порушенням.
У свою чергу замовник, на думку підприємства, дещо дезінформований стосовно не чинності вище визначеного оспорюваного листа, тому підприємство рекомендує досконало вивчити дане питання, адже у протилежному випадку виникне сумнів у законності прийнятих рішень замовником.
У відповідності до вище викладеного, підприємство просить керуватись нормами чинного законодавства та достовірними даними, адже замовник несе відповідальність за прийняття незаконного рішення ігноруючи суттєві факти, розглянути дану вимогу, скасувати попередньо прийнятий протокол №34 від 20.07.2021р. щодо визнання переможця, прийняти нове рішення та продовжити процедуру у відповідності до чинного законодавства, в протилежному випадку підприємство буде змушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету.
З повагою
Директор ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» Л.І. Шекель
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога2.pdf 27.07.2021 11:24
Дата подачі:
27.07.2021 11:24
Вирішення:
За результатом розгляду вимоги, опублікованої на сайті уповноваженого органу з питань публічних закупівель 27 липня 2021 року о 11:24 год., № UA-2021-06-25-007624-c.b2. Комунальний заклад «Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної рад повідомляє наступне:
При здійсненні закупівель Замовник керується нормами чинного законодавства та в жодному разі не ставить під сумнів обізнаність учасників у нормах чинного законодавства.
Визначення виконавця технічного нагляду проводить Замовник, шляхом укладання договору на проведення технічного нагляду.
Наполегливо просимо, наступного разу, у разі виникнення сумнівів щодо зазначення замовником вимог у тендерній документації, висловлювати на етапі, де можна було учаснику звернутись за роз’ясненням, уточненням та відповідною пропозицією щодо корегування тендерної документації. Однак на цьому етапі учасник не висловлював жодних побажань та не надавав ніяких рекомендацій, значить учаснику було все зрозуміло. Інші учасники, ідентично керувались нормами чинного законодавства, тому Замовник не вбачає підстави для відміни раніше прийнятих рішень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Про скасування протоколу засідання тендерного комітету
Номер:
98822e0d29d7409cad84dddc3637bd9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-007624-c.b1
Назва:
ВИМОГА Про скасування протоколу засідання тендерного комітету
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель ProZorro, Комунальний заклад "Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів" Рівненської обласної ради (надалі - Замовник) було проведено відкриті торги UA-2021-06-25-007624-c на закупівлю: Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини фасаду) учбового корпусу КЗ «Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Б. Хмельницького, 47, смт. Клевань, Рівненського району, Рівненської області.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у електронній системі закупівель протокол засідання тендерного комітету №34 від 20.07.2021р. , яким визнав переможцем закупівлі робіт: «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини фасаду) учбового корпусу КЗ «Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Б. Хмельницького, 47, смт. Клевань, Рівненського району, Рівненської області.» ТзОВ – фірма «Картакоз».
Детально вивчивши даний протокол, підприємство (надалі - Заявник), виявило, що Замовник не правомірно прийняв рішення про визнання переможцем ТзОВ – фірма «Картакоз», так як : згідно п 4.3 Технічного завдання ( Додатку №2 до тендерної документації ) Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» розрахував вартість проведення технічного нагляду в розмірі 2,5 відсотка від підсумку граф 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
Відповідно Листа №7/7-1010 від 04.10.2000 р. Державного комітету будівництва , архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській кошторисній документації» зазначено , що при складанні інвесторської кошторисної документації в главі 10 зведеного кошторисного розрахунку враховуються кошти на покриття витрат з утримання служби замовника в розмірі 2,5 відсотків від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
Використання зазначених коштів здійснюється на підставі кошторисів доходів і видатків, складених та затверджених у встановленому порядку, пропорційно обсягам виконаних робіт.
При цьому витрати виконання функцій замовника залежно від етапів здійснення будівництва усереднено розподіляються:
- підготовчо-організаційний етап (вибір площадки будівництва; складання договору на проведення проектно-вишукувальних робіт; надання вихідних даних для проектування; отримання технічних умов та архітектурно-планувального завдання тощо) - 15%;
- здійснення будівельно-монтажних робіт (ведення технічного нагляду за будівництвом, уточнення обсягів виконаних робіт та проведення взаєморозрахунків; забезпечення об'єктів будівництва матеріалами і устаткуванням поставки замовника тощо) - 75%;
- введення об'єктів в експлуатацію (здійснення контролю і технічного нагляду за своєчасним виконанням пусконалагоджувальних робіт; визначення балансової вартості об'єкту; участь в роботі робочої та приймальної комісії з приймання закінченого
будівництвом об'єкту тощо) - 10%.
Отже, згідно Листа №7/7-1010 від 04.10.2000 р. Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській кошторисній документації» при розрахунку робіт з ведення технічного нагляду за будівництвом їх вартість необхідно обчислювати як 1,875% від підсумку граф 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (2,5×0,75 = 1,875%).
У відповідності до вище викладеного, підприємство просить розглянути дану вимогу, скасувати попередньо прийнятий протокол №34 від 20.07.2021р. щодо визнання переможця, прийняти нове рішення та продовжити процедуру у відповідності до чинного законодавства, в протилежному випадку підприємство буде змушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету.
Всі необхідні документи для розгляду вимоги Ви маєте.
З повагою
Директор ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» Л.І. Шекель
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Клевань санаторна.pdf 21.07.2021 13:06
Дата подачі:
21.07.2021 13:07
Вирішення:
За результатом розгляду вимоги, опублікованої на сайті уповноваженого органу з питань публічних закупівель 21 липня 2021 року о 13:07 год., № UA-2021-06-25-007624-c.b1 Комунальний заклад «Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної рад повідомляє наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення частини фасаду) учбового корпусу КЗ «Клеванська санаторна школа І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Б. Хмельницького, 47, смт. Клевань, Рівненського району, Рівненської області» розрахунок вартості робіт (повний комплект кошторисної документації (договірна тверда ціна з розрахунками до неї, локальні кошториси, відомості ресурсів і інші розрахунки у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)) з обов‘язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ, відповідно до вартості предмета закупівлі запропонованої учасником під час проведення робіт надається при поданні тендерної пропозиції, а також перед укладанням договору за результатами торгів. (п.4.1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі»).
Відповідно до підпункту 5.8.13 пункту 5.8 «Складання зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7.
Отже, на виконання вимог Тендерної документації та у порядку встановленому ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця ТОВ-фірми «Кортакоз» міститься розрахунок договірної ціни, згідно зведеного кошторисного розрахунку - зазначено кошти на утримання служби замовника, (включаючи витрати на технічний нагляд) - (2,5 %).
Посилання у вимозі Приватного підприємства «ВЕСТІНВЕСТБУД» на лист № 7/7-1010 від 04.10.2000р. Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про врахування коштів на утримання служби замовника в інвесторській документації» Замовником не може бути взятий до уваги, адже лист датований до моменту вступу у дію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, які набули чинності 01.01.2014.
Статус вимоги:
Відхилено