• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Завершена

1 320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2021 14:52 - 07.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Документація замовника містить дискримінаційні умови

Номер: f5a249cf09e04c8f8b94205e87065e27
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-007353-c.c3
Назва: Документація замовника містить дискримінаційні умови
Скарга:
Документація замовника містить дискримінаційні умови
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2021 10:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.07.2021 20:57
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Луценко Роман 380505405950 epltd@i.ua
Скарга
Скасована

Документація замовника містить дискримінаційні умови

Номер: d0632b0e11964697b4f8b32405225ffc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-007353-c.b2
Назва: Документація замовника містить дискримінаційні умови
Скарга:
Документація замовника містить дискримінаційні умови
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 05.07.2021 12:59
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Луценко Роман 380505405950 epltd@i.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону Про публічні закупівлі.

Номер: d11778713a434db899ae0fe88aba1266
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-007353-c.b1
Назва: Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону Про публічні закупівлі.
Вимога:
Тендерною документацією від Учасників вимагається надати, зокрема, надати копію висновку з оцінки впливу на довкілля, отримання якого є обов’язковим (під час сортування або збагачення вугілля) відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, виданого на ім’я вітчизняного виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (висновок має бути оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною по відношенню до себе з огляду на наступне: По-перше, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" друга категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: видобувну промисловість, а саме: - видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; - перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Отже, ті виробники, які не належать до сфери видобувної промисловості та не здійснюють видобування корисних копалин та їх переробку (збагачення) не підпадають під дію Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", а постачальники тим більше не підпадають під дію вказаного Закону. Наше підприємство співпрацює з виробником вугільної продукції ТОВ «ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС» договір поставки вугільної продукції № 15 від 20.06.2020 року – додається/. Дане підприємство не займається видобуванням корисних копалин та їх переробленням, у тому числі збагаченням, а займається легальним виробництвом сортового вугілля шляхом лише сортування вже готової придбаної товарної продукції на певні розміри (фракції) (наприклад, з сортового вугілля ДГ (13-100) шляхом сортування отримується вугілля ДГ (13-25), ДГ (13-50), ДГ (25-80), ДГ (50-100), що не є видобуванням або збагаченням вугілля, а тому вимога Закону № 2059-VIII не поширюється на його діяльність. По-друге, відповідно до вимог статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" від 23.05.2017 року № 2059-VIII цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності. Дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом. Закон України "Про оцінку впливу на довкілля" є чинний з 18.06.2017 року та введено його в дію з 18.12.2017 року. Як зазначалося вище, наше підприємство співпрацює з виробником вугільної продукції ТОВ "Таврійський Альянс", цей виробник займається виробництвом вугільної продукції шляхом сортування з 05.12.2009 року /Договір оренди майнового комплексу та обладнання № 017 від 05.06.2014 року – додається/. Таким чином виробник вугільної продукції ТОВ «ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС» почав свою діяльність ще до початку функціонування Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, а тому відповідно до приписів статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом. Таким чином виробники, які почали свою діяльність до моменту набрання чинності Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" не зможуть надати висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Наше підприємство має можливість поставити на адресу Замовника торгів легально вироблене вугілля кам'яне, що становить предмет закупівлі за даними торгами, але із-за вимоги Замовника щодо надання висновку, оприлюдненого в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність провадження планової діяльності виробника з екологічно допустимим впливом на довкілля щодо сортування та зберігання вугільної продукції, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання, ми не зможемо взяти участь в цій Процедурі. З наведеного виходить, що Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників тільки виробниками з видобувної промисловості, які почали свою діяльність після 18.12.2017 року та мають висновок, оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, що є порушення Закону, тому просимо Замовника вилучити з Документації вимогу щодо надання висновку, оприлюдненого в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність провадження планової діяльності виробника з екологічно допустимим впливом на довкілля щодо сортування та зберігання вугільної продукції, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VІІІ від 23.05.2017 року, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умовами тендерної документації на закупівлю Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 09110000-3 - Тверде паливо (09111100-1 Вугілля (вугілля кам’яне)) Замовником встановлено вимогу надання учасниками копії висновку з оцінки впливу на довкілля, що є обов’язковим для вітчизняного виробника вугілля на виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 - VІІІ від 23.05.2017 року. Висновок має бути виданий на виробника, чия вугільна продукція пропонується до постачання та оприлюднений в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Наявність такого висновку у вітчизняних виробників передбачена Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", яким установлено, що планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Отже, друга категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: 1)видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; 2) перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Предметом закупівлі є вугілля кам’яне ДГ 25-80, яке отримується шляхом переробки, тобто сортуванням (збагаченням). Отже, виробник ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС", який здійснює плановану діяльність із сортування/збагачення вугілля, що може мати значний вплив на довкілля, підлягає обов’язковій оцінці впливу на довкілля на виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 - VІІІ від 23.05.2017 року. Звертаємо увагу на те, що така вимога встановлена для Учасників, які пропонують вугілля вітчизняного виробництва, та не встановлена для Учасників, які запропонують вугілля імпортного виробництва.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.07.2021 20:59