• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Столярні вироби (Протипожежні двері)

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2021 14:13 - 07.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження щодо визнання переможця

Номер: fe8564ce4ced4a2fb78b3be97aa87c28
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-006547-c.b2
Назва: Оскарження щодо визнання переможця
Вимога:
20 липня 2021 р. замовник Комунальне підприємство «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради по предмету закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) № UA-2021-06-25-006547-c, рішенням Протоколу № 20_07-01пр від 20.07.21 р. визначив ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі. Учасник ТОВ «Ріал Дорс» не може погодитись з таким рішенням тому що : 1.Замовник в тендерній документації Р.3 п.5 п/п 13 зазначив вимогу: інформаційний лист від Учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі.Учасник ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» надав «Інформаційний лист посилання на конкретний пункт Статуту» №21/07-21-07 від 04 липня 2021р., в якому зазначив можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі у відповідності до пунктів 1.5 та 2.2 Статуту. Предмет закупівлі визначений ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері). В п. 1.5 Статуту зазначено : «Товариство має право створювати на території України, а також за її межами філії та представництва, а також дочірні підпрємства згідно чинного законодавства.Філії та представництва діють від імені Товариства на підставі відповідних Положент, а дочірні підприємства діють від свого імені на підставі затверджених товариством Статутів.Товариство має право здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству України. Товариство має право вступати в будь-які обїєднання, фонди та асоціації,як на Україні так і за її межами.Товариство має право створювати самостійно та разом з фізичними та(або) юридичними особами резидентами та(або) нерезидентами України підприємства різних організаційно-правових форм, визначених діючим законодавством України. Вказаний учасником ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» пункт 1.5 Статуту ніяк не підтверджує відповідність учасника предмету закупівлі , а посилання на нього в Інформаційному листі є неправдивим. В п.2.2 Статуту зазначено : « Предметом діяльності Товариства є здійснення виробничої , торгівельної, інноваційно-посередницької, консультаційної, інжинірингової,транспортної , рекламної , культурно-освітньої та іншої діяльності, що не суперечить чинному законодавству України». Вказаний учасником ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» пункт 2.2 Статуту ніяк не підтверджує відповідність учасника предмету закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері). , а посилання на нього в Інформаційному листі є недостатнім для визначення відповідності вимоги. Разом з тим , Учасником ТОВ «Ріал Дорс» надана Довідка щодо видів діяльності № 0909 від 09.07.21р.,в якої зазначено ,що ТОВ «Ріал Дорс» проводить свою діяльність на підставі Модельного статуту та згідно видів діяльності зазначених в ЄДР : 25.12 Виробництво металевих дверей та вікон (основний); 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій ; 25.72 Виробництво замків і дверних петель ; 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів; 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів; 33.20 Установлення та монтаж машин та устаткування , які в повному обсязі дозволяють виконати вимоги Замовника по предмету закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері). В результаті розгляду вищезазначених документів , Замовник приймає рішення про відхилення більш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Ріал Дорс» та приймає документи ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» , які ніяк не відповідають вимогам стосовно відповідності предмету закупівлі, проявивши бездіяльність стовно невідповідності , яка має місто в Інформаційному листі №21/07-21-07 від 04 липня 2021р.Порушивши вимоги ст.5 Закону : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому Пропозиція ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» повинна бути відхилена. Законом також зазначено: Будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника та/або централізованої закупівельної організації, які порушують права та законні інтереси учасника (учасників) за результатами проведення відбору, вирішуються в судовому порядку. 2. В Технічній специфікації Замовника щодо предмету закупівлі зазначений перелік робіт , який повинен виконати Переможець: Замір існуючих отворів на об’єктах. Виготовлення протипожежних дверей та металевих дверних блоків. Доставка протипожежних дверей на об’єкт. Демонтаж існуючих дверей та блоків . Монтаж дверей та блоків. Забивання щілин між дверною коробкою та стіною вогнестійкою піною. Встановлення лиштви. Установка фурнітури та регулювання пристроїв для самозачинення дверей. , а Учасник відповідно до нього повинен надати Довідку про обладнання . Учасник ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» надав «Перелік обладнання,задіяного у виробництві металевих протипожежних дверних блоків» № 04/07-21-21 , але в цьому Переліку відсутнє обладнання та інструменти за допомогою яких будуть проводитись демонтаж , монтаж та встановлюватися дверні блоки. Відсутність вказаної інформації є порушенням вимог тендерної документації та вимог п/п1.п.2 та п.1 ст.16 Закону. Тому Пропозиція ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» повинна бути відхилена. 3. В Технічній специфікації Замовника щодо предмету закупівлі зазначений перелік робіт , який повинен виконати Переможець і в тому числі : Забивання щілин між дверною коробкою та стіною вогнестійкою піною. Також в Технічній документації вказано: Матеріали і комплектуючі вироби повинні відповідати вимогам нормативної документації і підтверджуватися документами про якість заводів-постачальників. Вогнестійка піна є важливою складовою при монтажі дверей і згідно вимог Замовника, ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» повинен був надати Сертифікат відповідності на монтажну піну, але в складі його пропозиції такий документ відсутній. В тендерній документації Замовника Р.5 п.3 п/п 2 зазначено :Замовник відхиляє тендерну пропозицію як що : 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, що також є порушенням вимог п/п1.п.2 та п.1 ст.16 Закону. Тому Пропозиція ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» повинна бути відхилена. Також просимо Вас звернути увагу на Протокол №16_07-01 від 16.07.21 р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ « Ріал Дорс». 1. Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ « Ріал Дорс» на підставі того, що завантажені ним документи в відведені 24 години на виправлення помилок не входять до переліку документів , визначених у п.16 ст.29 ЗУ. п.16 ст.29 ЗУ визначає : «п.16. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Тобто Замовник визначає,що завантажені документи не можуть розглядатись як підтверджуючі кваліфікаційні критерії учасника ТОВ « Ріал Дорс». 2. В той же час Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням Рішення в Протоколі відповідно до п.1 част.1 ст.31 ЗУ , яка визначає : не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Таким чином в кінцевій частини Протоколу Замовник визначає,що завантажені документи , відсутність яких на день аукціону , стали підставою для відхилення Пропозиції учасника ТОВ « Ріал Дорс», не можуть розглядатись як підтверджуючі кваліфікаційні критерії учасника згідно ст.16 ЗУ, а в Рішенні Протоколу Замовник визначає , що пропозиція відхилена відповідно до вимог п.1 част.1 ст.31 ЗУ : «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону», тим самим визнає, що завантажені документи підтверджують кваліфікаційні критерії учасника , тому що інших підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ « Ріал Дорс», передбачених ЗУ не зазначено , а вимоги Замовника не передбачені ЗУ не можуть бути підставою для дискваліфікації , таким чином резолютивна частина Протоколу не відповідає дійсності ,а її положення суперечать одне одному. На підставі вищезазначеного і враховуючи, що учасник ТОВ « Ріал Дорс» надав найбільш економічно вигідну ціну, вважаємо , що замовник Комунальне підприємство «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) № UA-2021-06-25-006547-c порушив вимоги ЗУ та своєї тендерної документації, а саме : Ст.5 ЗУ : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ст.26 п.11 Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Ст 23 п.3 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того в тендерній документації Замовника зазначено : «Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції Учасника (питома вага критерію – 100%)». На підставі вищезазначеного вимагаємо відмінити рішення Протоколу № 20_07-01пр від 20.07.21 р. про визнання переможцем ТОВ «МТ 10 – ІНВЕСТ» , в іншому випадку залишаємо за собою право звернутись в органи оскарження та АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пропозиція ТОВ «МТ 10 - ІНВЕСТ» була розглянута у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиція ТОВ "МТ 10 - ІНВЕСТ" код ЄДРПОУ 35543267 відповідає умовам тендерної документації Замовника та Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник неухильно дотримується норм та вимог законодавства України. Зазначаємо, що будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення пропозийії

Номер: 912bacbd23c849178d316837be64abd5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-006547-c.b1
Назва: Оскарження відхилення пропозийії
Вимога:
16 липня 2021 р. замовник Комунальне підприємство «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради по предмету закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) № UA-2021-06-25-006547-c, рішенням Протоколу №16_07-01 від 16.07.21 р. відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ « Ріал Дорс». Учасник ТОВ «Ріал Дорс» не може погодитись з таким рішенням тому що : 1. Відповідно п.5 п. 6.2 Протоколу . На вимогу Замовника був наданий Договір №1 ,оренди приміщення , в якому можливо прочитати реквізити виконавців Договору , а печатки відповідають назвам Орендаря та Орендодавця ,зазначеним в першому листі , де вказані Сторони Договору. Тому ми вважаємо,що висновок Замовника про ненадання відповідного документа носить упереджений характер. 2. .Відповідно п.6.1,п.6.3 Протоколу. Ст. 22 п.3 Закону зазначає : Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник в тендерній документації вимагає надання учасниками Гарантійного листа про те, що вся інформація , яка викладена в тендерній документації Замовника є зрозумілою; та Гарантійного листа щодо зрозумілості формальних несуттєвих помилок. Вимоги таких листів не передбачені законодавством ,тому носять дискримінаційний та упереджений характер. Крім того в тендерній документації Замовника зазначено: Р.5 п.2 «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі» , тоб то Гарантійний лист про те, що вся інформація , яка викладена в тендерній документації Замовника є зрозумілою, повинен підтвердити зрозумілість того що ніякі листи не потрібні (не передбачені законодавством) , як що відсутні будь які запитання або уточнення стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, а листи-гарантії стосовно виконання учасниками норм Закону не можуть вимагатись Замовником тому, що Закон повинен виконуватись всіма сторонами без надання будь яких гарантій. 3. Відповідно до п.6.4.Протоколу. Замовник вимагає інформаційний лист від Учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі.Тоб-то в Статуті повинно бути зазначено : 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) , але такого виду діяльності не існує, тому ця вимога Замовника носить дискримінаційний та упереджений зміст. Учасником ТОВ «Ріал Дорс» надана Довідка щодо видів діяльності № 0909 від 09.07.21р.,в якої зазначено ,що ТОВ «Ріал Дорс» проводить свою діяльність на підставі Модельного статуту та згідно видів діяльності зазначених в ЄДР ,які в повному обсязі дозволяють виконати вимоги Замовника по предмету закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) № UA-2021-06-25-006547-c і це не може бути підставою для відхилення пропозиції. 4. Відповідно до п.6.5 Протоколу Учасник не надав гарантійний лист щодо кінцевої вартості тендерної пропозиції включені всі витрати,в тому числі прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток . Учасник ТОВ «Ріал Дорс» вважає,що не надання листа не може бути підставою для відхилення його пропозиції тому,що кінцева вартість зазначена в тендерній пропозиції №0911 від 09.07.21 р. а також вказано : «Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у даній тендерній пропозиції».Тобто учасник підтверджує вимоги Замовника стосовно кінцевої вартості тендерної пропозиції.Крім того надання листа такого змісту не вимагається Законом , тому така вимога носить упереджений характер. 5.Відповідно до п.6.6 Протоколу Учасник не надав гарантійний лист що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України. Учасник ТОВ «Ріал Дорс» вважає,що не надання листа не може бути підставою для відхилення його пропозиції тому,що ним наданий Лист-гарантія № 099 від 09.07.21р. стосовно того,що вся інформація, яка надана в складі тендерної документації є достовірною. Крім того надання листа такого змісту не вимагається Законом , тому така вимога носить упереджений характер. 6. Відповідно до п.6.7 Протоколу Учасник ТОВ «Ріал Дорс» не надав Згоду з умовами по аномально низькій ціні. Закон визначає,що «Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)».У цьому випадку учасник повинен виконувати вимоги Закону . Така Згода Законом не вимагається від учасників , тому вимога Замовника носить упереджений характер і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. 7. Відповідно до п.6.8 Протоколу Учасник ТОВ «Ріал Дорс» не надав лист про можливість укладення Договору відповідно до умов Закону «не може бути укладено раніше ніж через 10 днів… не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення». Учасник ТОВ «Ріал Дорс» вважає , що зазначена інформація є положенням Закону і безумовно підлягає виконанню , Закон не потребує підтвердження листом згоди його положень , тому вимога Замовника носить упереджений характер і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. 8. Відповідно до п.6.9 Протоколу Учасник ТОВ «Ріал Дорс» не надав Ліцензію державної інспекції техногенної безпеки України.При цьому в «Технічній специфікації» учасник підтвердив ,що він ознайомлений з вимогою замовника про надання такої ліцензії , але відповідно до вимог законодавства ТОВ « Ріал Дорс» надав Довідку про ліцензування № 0900 від 09.07.21р. в якої зазначив,що Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, діяльність що є предметом закупівлі не входить до Переліку видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню, тому ТОВ «РІАЛ ДОРС» у складі тендерної пропозиції не надає відповідну Ліцензію на провадження господарської діяльності, що складає предмет закупівлі.Дії учасника та зміст наданої інформації відповідає вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції. Крім того в Законі та в тендерній документації Замовника зазначено : «Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції Учасника (питома вага критерію – 100%)». Своїм рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «Ріал Дорс», Замовник грубо проігнорував вимоги Закону та тендерної документації тому, що учасником ТОВ «Ріал Дорс» надана найнижча ціна під час проведення аукціону. На підставі вищезазначеного вважаємо що Листи та Довідки , які не надав Учасник ТОВ « Ріал Дорс» або не вимагаються Законом, або необхідний Замовнику зміст по суті питань зазначений в інших документах учасника, що суттєво не впливає на зміст тендерної пропозиції і дозволяє виконати вимоги тендерної документації Замовника в повному обсязі. Учасник ТОВ «Ріал Дорс» надав найнижчу ціну під час проведення аукціону. Тому вважаємо Протокол (рішення) №16_07-01 від 16.07.21 р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ « Ріал Дорс» необґрунтованим та просимо його відмінити.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Повідомляємо, що ваша пропозиція була відхилена відповідно до п. 1 част. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Обґрунтування зазначені у Протоколі (рішенні) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції від 16.07.2021р. № 16_07-01. Зазначаємо, що будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Статус вимоги: Відхилено