-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Двигуни, частини двигунів та інші супутні запасні частини
Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2021 р. згідно із заявок Замовника. Товар поставляється на склад Замовника КП «Муніципальна дорожня компанія» м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, індекс 76006. Доставка товару здійснюється за рахунок Продавця. Товар повинен бути новим, без механічних пошкоджень.
Завершена
77 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 388.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 388.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 14:02 - 02.07.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконне відхилення
Номер:
0f65114523c1463588d4e13d0674d189
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-001978-a.c1
Назва:
Незаконне відхилення
Вимога:
Шановий замовник-корупціонер. Я розумію, що Вам потрібно відмити бюджетні кошти через своїх друзів, а саме ТОВ Автоексперт. Але я ВИМАГАЮ надати мені обґрунтовану відповідь, чому моя тондерна пропозиція була відхилена? Мною було виконано всі вимоги документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі. А саме в частині екстреної поставки Товару протягом 3-х годин робочого дня. Наданий мною гарантійний лист, це підтверджує. Також повідомляю, що вимогами оголошення ніде НЕВИМАГАЛОСЬ надання інформації яким саме чином буде здійснюватися екстрена поставка Товару. Наданий мною договір співпраці з ТОВ «Нова Пошта» НЕОЗНАЧАЄ що в мене НЕМАЄ в наявності власного транспорту чи іншої можливості поставити Товар протягом 3-х годин. Тому вважаю Ваші дії незаконними та які суперечать статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаю скасувати Ваше НЕЗАКОННЕ рішення і повернути мою пропозицію на кваліфікацію. В іншому випадку я буду звертатися до суду, Антимонопольного комітету та Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді на вимогу ФОП Ільїна Л.А від 13.07.2021 р..PDF 14.07.2021 13:40
Дата подачі:
13.07.2021 17:47
Вирішення:
Детально ознайомившись із вимогою Учасника Фізичної особи-підприємця Ільїна Любові Андріївни, код ЄДРПОУ 1369310784, номер вимоги UA-2021-06-25-001978-a.c1, повідомляємо, що вказана вимога не відповідає умовам частини чотирнадцятої статті 14 та частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не підлягає задоволенню.
Водночас у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне:
Згідно пункту 3 Додатку № 2 до документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Екстрена поставка товару здійснюється протягом 3 (трьох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару. Учасник у складі пропозиції надає лист-гарантію наступного змісту: «Ми, __(назва Учасника)__, гарантуємо поставку Товару на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) протягом 3 (трьох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару».
Учасник надав зазначений вище лист-гарантію під назвою Гарантійний лист № 01 від 01.07.2021 р, який міститься у пдф файлі «13 довідки різні.pdf».
Згідно завантаженої Учасником Довідки – відомості про підприємство № 01 від 01.07.2021 р, яка міститься у пдф файлі «13 довідки різні.pdf» юридична адреса, поштова та фактична адреси одні і ті ж самі: Україна, 21000, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стельмаха, буд. 3, кв. 18.
Жодних документів чи інформації, які підтверджують реальну можливість поставити товар з м. Вінниця на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) протягом 3 (трьох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару Учасник не надав, а тільки надав договір про надання послуг з організації перевезення відправлень з ТОВ «Нова Пошта» на підтвердження можливості поставки товару та Додаток № 1 до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень – Заява про приєднання до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень.
Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення перевірити достовірність поданої Учасником інформації та реальної можливості Учасника поставити товар на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) протягом 3 (трьох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару, про що Учасником надано гарантійний лист.
Отже, у відповідності до частини 15 статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Виходячи із вище написаного та реалізуючи свої права уповноваженої особи Замовника Вовчук В.Ю. 09.07.2021 через функціонал Нової Пошти (на офіційному сайті Нової пошти https://novaposhta.ua) Зворотний зв’язок направлено Новій Пошті звернення зареєстроване під номером 20210709/02390, яким просив повідомити чи може Ваша компанія адресно доставити посилку (товар, запасні частини) з м. Вінниця до м. Івано-Франківськ протягом 3 (трьох) годин робочого дня. Якщо це неможливо, то прошу повідомити приблизний мінімальний час такої доставки (копія звернення під номером 20210709/02390 до Нової Пошти додавалася до протокольного рішення (протоколу) № 306 від 12 липня 2021 року про відхилення пропозиції Учасника на стадії кваліфікації, який завантажений в електронній системі закупівель під назвою «Протокол відхилення пропозиції ФОП Ільїна Л.А..PDF»).
09.07.2021 р. на електронну адресу Замовника (kpmdk.if@gmail.com) надійшла відповідь від Нової Пошти, яка зазначила, що якщо вантаж буде відправлено сьогодні, то доставка можлива на завтра. На жаль, доставка вантажу за 3 години не доступна (копія відповіді Нової Пошти, яка надійшла на електронну адресу Замовника (kpmdk.if@gmail.com) додавалася до протокольного рішення (протоколу) № 306 від 12 липня 2021 року про відхилення пропозиції Учасника на стадії кваліфікації, який завантажений в електронній системі закупівель під назвою «Протокол відхилення пропозиції ФОП Ільїна Л.А..PDF»).
До того ж, за усіма розрахунками час подолання відстані навіть власним автомобілем від м. Вінниця до м. Івано-Франківськ становить, як мінімум, 5 год., без врахування часу на оформлення товару, виписку накладних і завантаження.
Отже, Учасник надав недостовірну інформацію про те, що він гарантує поставку Товару на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) протягом 3 (трьох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару, оскільки гарантує неможливе виконання такої екстреної поставки Товару з м. Вінниця до м. Івано-Франківськ (на склад Замовника: м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13).
Підписавши тендерну пропозицію Учасник погодився, що у разі не відповідності умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, його пропозиція може бути відхилена.
Замовник діє у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, у разі наявності підстав для відхилення пропозиції, передбачених частиною 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен відхилити таку пропозицію.
Ваша пропозиція відхилені з підстав невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Виходячи із вищеописаного вважаємо, що Замовником було прийнято правомірне рішення про відхилення пропозицію Учасника - Фізичної особи-підприємця Ільїна Любові Андріївни, а вимога Фізичної особи-підприємця Ільїна Любові Андріївни не підлягає задоволенню.
Водночас, наголошуємо, Замовник категорично не погоджується із зазначеними у вимозі обставинами та звинуваченнями зі сторони Учасника. Замовником було належним чином проведено кваліфікацію Учасника у відповідності до всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що невірне трактування Учасником умов документації спрощеної закупівлі призвело до надання недостовірної інформації Учасником про гарантування поставки Товару на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) протягом 3 (трьох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару, оскільки гарантує неможливе виконання такої екстреної поставки Товару з м. Вінниця до м. Івано-Франківськ (на склад Замовника: м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13), а в кінцевому результаті це призвело до відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Виходячи із вимоги Учасника та загалом із вищеописаного, можна зробити висновок, що Учасник недотримується етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях, не виявляє повагу до інших суб’єктів сфери закупівель і чинить тиск на Замовника, з метою досягти своєї мети будь яким способом. Вважаємо, що під час здійснення кваліфікації Учасників у даній закупівлі Замовник дотримався усіх норм та вимог документації спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі», а звинувачення висунуті Замовнику безпідставними та такими, які не відповідають дійсності.
Прошу ФОП Ільїну Л.А. в подальшому контролювати свої емоції з висловлювань в електронній системі закупівель, дотримуватися етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях, виявляти повагу до інших суб’єктів сфери закупівель і не чинити тиск на Замовника КП «Муніципальна дорожня компанія» та інших Замовників, утримуватися від необґрунтованих звинувачень як щодо КП «Муніципальна дорожня компанія», так і інших Замовників та Учасників, та подавати інформацію, документи, які носять достовірний характер та у відповідності до встановлених вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.07.2021 13:40