-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (постачання та встановлення програмного забезпечення на ПК в закладах освіти Дарницького району м.Києва)
постачання та встановлення програмного забезпечення на ПК в закладах освіти Дарницького району м.Києва
Завершена
4 734 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 670.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 670.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2017 10:57 - 01.06.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на рішення Замовника, викладені в протоколах розгляду тендерних пропозицій №521 від 22.06.2017; №527 від 23.06.2017
Номер:
b0e857ec6d10420e984eac00e15fe4d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-04-000534-b.b2
Назва:
скарга на рішення Замовника, викладені в протоколах розгляду тендерних пропозицій №521 від 22.06.2017; №527 від 23.06.2017
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтліст» (надалі – Скаржник) взяло участь у відкритих торгах на закупівлю Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник) ДК 021:2015 код 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (номер процедури UA-2017-05-04-000534-b) (надалі – торги).
Мінімальну ціну за тендерною пропозицією надало Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТЕК ПРО», яке рішенням Замовника було дискваліфіковано.
Відповідно, переможцем торгів мав бути визнаний Скаржник.
Однак Замовник своїми рішеннями, викладеними відповідно в протоколі розгляду тендерних пропозицій №521 від 22.06.2017 р. та протоколі розгляду тендерних пропозицій №527 від 23.06.2017 р., дискваліфікував Скаржника та визнав переможцем торгів товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС» (надалі – Олмакс).
Скаржник не погоджується із зазначеними вище рішеннями Замовника та вважає їх незаконними з наступних підстав:
1. Щодо незаконності рішення Замовника, викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій №521 від 22.06.2017 р. про відхилення тендерної пропозиції Замовника:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник визначив ст. 30 Закону– невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- подано копію договору оренди приміщення без підтвердження передачі приміщення у вигляді акту прийому передачі;
- подано лише одну копію аналогічного договору, що порушує умов п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Вимога щодо надання учасником акту прийому –передачі приміщення в пункті 1.2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації відсутня.
Жодних вказань щодо кількості аналогічних договорів в пункті 3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації немає.
Скаржник в складі своєї тендерної пропозиції подав копію договору оренди №5ВА-06 від 24.03.2006 р., завірену підписом керівника та печаткою Скаржника, довідку про виконання аналогічних договорів та копію договору №кд/2014/100 від 29.09.2014 р., тобто виконав всі вимоги пунктів 1.2 та 3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.
2. Щодо незаконності рішення Замовника, викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій №527 від 23.06.2017 р. про визначення переможцем торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС»:
Скаржник вважає, що Олмакс мав бути дискваліфікований Замовником, оскільки останній порушив вимогу тендерної документації, а саме:
Пунктом 1 Розділу III тендерної документації визначене обов’язковість подання кожним учасником завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Олмакс, всупереч вимог пункта 1 Розділу III тендерної документації, зазначені документи не подав і мав бути або недопущеним до участі в торгах або дискваліфікованим.
Таким чином, Замовник знайшов причину, якої насправді не існує, щоб відхилити пропозицію Скаржника, яка на 600 000,00 грн. дешевша за пропозицію Олмакса, якого незаконно визнав переможцем.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись чинним законодавством України, Скаржник просить:
1) рішення Замовника, викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій №521 від 22.06.2017 р. про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОФТЛІСТ» відмінити;
2) рішення Замовника, викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій №527 від 23.06.2017 р. про визначення переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС», відмінити;
3) прийняти нове рішення, згідно яким Скаржника визначити переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга софтлист ua 2017 05 04 000534 b.pdf 01.07.2017 13:08
- Оплата Софтлист скарга ua 2017 05 04 000534 b.pdf 01.07.2017 13:08
- рішення від 04.07.2017 № 4330+лист Замовнику.PDF 05.07.2017 21:38
- Інформація про резулютивну частину рішення від 20.07.2017 №4809.pdf 21.07.2017 10:38
- Рішення від 20.07.2017 № 4809.PDF 25.07.2017 16:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2017 13:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2017 16:44
Дата виконання рішення Замовником:
27.07.2017 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Софтліст» на закупівлю – «ДК 021:2015: 72260000-5 Постачання та встановлення програмного забезпечення на ПК в закладах освіти Дарницького району м. Києва»;
2. Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Олмакс Сістемс» переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015: 72260000-5 Постачання та встановлення програмного забезпечення на ПК в закладах освіти Дарницького району м. Києва».
3. Визначити переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015: 72260000-5 Постачання та встановлення програмного забезпечення на ПК в закладах освіти Дарницького району м. Києва» Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтліст»
Вимога
Є відповідь
Порушення при проведенні процедури закупівель
Номер:
ff3874716d9e4b17ab4c103fb717b7f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-04-000534-b.b1
Назва:
Порушення при проведенні процедури закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Антек Про» приймало участь в закупівлі в Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації за № UA-2017-05-04-000534-b. Процедура закупівель визначена як «відкриті торги з публікацією англ.мовою». Предмет закупівлі : ДК 021:2015 код 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (постачання та встановлення програмного забезпечення на ПК в закладах освіти Дарницького району м.Києва).
Кінцевим строком подання пропозицій визначено 05 червня 2017 року. Того ж дня в системі електроних закупівель prozorro стали відомі кількість учасників та їх назви, а також почався процес оцінки документації учасників. 13 червня 2017 року Замовником опублікований протокол засідання тендерного комітету за № 477 від 13 червня 2017 року, де визначено, що пропозиції всіх п’ятьох учасників відповідають умовам тендерної документації та допущені до аукціону. Після проведення електроного аукціону наша пропозиція визначена системою електронних закупівель prozorro як така, що має найнижчу ціну, учасника ТОВ «Софтліст» другою. Але вже 22 червня замовником опубліковані протоколи відхилення тендерних пропозицій № 520 та № 521 учасників ТОВ « Антек Про» та ТОВ «Софтліст» відповідно. В цих протоколах із посиланням на технічну помилку відхиляються пропозиції двох учасників, як ті що не відповідають кваліфікаційним критеріям. При цьому різниця в вартості пропозицій з третім учасником, ТОВ «Олмакс сістемс» становить більше 644 000 тисяч гривень. Відхилення пропозицій на цьому етапі з посиланням на невідповідність кваліфікаційним вимогам є порушення регламенту закупівель, а різниця в ціні пропозицій вказує на наявність в діях Замовника корупційної складової.
Пропозиція ТОВ «Антек Про» відхилена, як така, в якої немає актів прийому-передачі приміщення . В той же час в додатку 1 до тендерної документації вказано :
1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання);
1.2. Копії документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/складу) завірені підписом та печаткою учасника;
Про вимогу надати акти прийому-передачі приміщення не вказано .
Наведана ТОВ «Антек Про» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід цілком відповідає наведеному зразку в тендерній документації. Посилання Замовника, що в ній наведено адміністративно-менеджерський персонал необгрунтоване. В довідці вказано, що переважна більшість працівників мають вищу технічну освіту, в штатному розкладі наявні начальник відділу і провідний фахівець, залучення яких планувалося для виконання послуг, що є предметом закупівлі. А в документації немає жодної вимоги щодо кваліфікації працівників. Адже відхилення по цьому пункту є також необґрунтованим та таким, що порушує права учасника.
Відхилення на підставі того, що відсутня інформація про те, в якому стані знаходиться обладнання
( робочому чи ні ) також є безпідставним, адже в документації конкурсних торгів не наведено зразок довідки, тобто довідка вимагалася в довільній формі.
Відхилення пропозиції ТОВ «Софтліст» також безпідставне, адже в документації ніде не вказано, що в довідці про виконання аналогічних договорів повинно бути два та більше договори. Якщо є така вимога, то це повинно бути вказано в тендерній документації. У всякому разі, на етапі оцінки Замовник міг побачити, що в довідці про виконані договори наявний один договір у трьох учасників з п’яти. I на етапі оцінки три пропозиції з п’яти повинні були бути відхилені. Тому посилання Замовника на технічну помилку при розгяді пропозиції безпідставне, адже для оцінки на цьому етапі Замовник мав 20 ( двадцять ) днів.
В той же час 23 червня 2017 року наведено протокол розгляду пропозиції ТОВ «Олмакс Сістемс», де це підприємство визначено переможцем, а також повідомлення про намір укласти договір. Але однією з вимого тендерної документації є :
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Ця вимога не виконана в пропозиції переможця. Адже прискіпливе ставлення до розгляду тендерних пропозицій застосовано лише до учасників, які надали ціну нижче від ТОВ «Олмакс Сістемс».
Враховуючи вказане, вимагаємо :
1. Відминити несправедливу дискваліфікацію учасників закупівлі, як таку, що порушує регламент електронних закупівель prozorro та дискредитує всю систему електроних закупівель в цілому.
2. В разі неможливості відмінити торги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2017 13:14
Вирішення:
щодо закупівлі ДК 021:2015 код 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (постачання та встановлення програмного забезпечення на ПК в закладах освіти Дарницького району м. Києва) повідомляємо:
Стосовно копій документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази, то учасником ТОВ «Антек Про» було надано дві копії договорів оренди приміщень. При цьому в умовах договорів оренди приміщень визначено, що приміщення передаються на підставі документів «акт прийому-передачі». Таким чином, за відсутності даного документу у складі пропозиції, замовник не має можливості отримати підтвердження наявності матеріально-технічної бази в учасника.
Замовник, керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає надання інформації про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому безпосереднім виконавцем умов договору за результатами закупівлі у випадку закупівлі постачання та встановлення програмного забезпечення адміністративний персонал не може бути. Для цього необхідно працівник робочої спеціальності, або, принаймні, інженерної.
Стосовно довідки про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, то у вимогах тендерної документації дійсно вимагалась довідка в довільній формі. При цьому були зазначені вимоги стосовно інформації, що повинна бути відображена в такій довідці для покращення розуміння замовником стану та якості матеріально-технічної бази учасника – «Довідка із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання)»
Документи, які відсутні (або подані у формі, що суперечить вимогам документації) у пропозиції ТОВ «Антек Про» стосуються кваліфікаційних критеріїв, що визначаються ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Це зобов’язує замовника відхилити дану пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено