-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 44510000-8 - Знаряддя
код ДК 021:2015 44510000-8 - Знаряддя
Завершена
1 508 716.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 13:30 - 08.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо надання відповідей
Номер:
19babc24953c4376bcae56b2bca9a198
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-001818-a.c3
Назва:
Щодо надання відповідей
Вимога:
Шановний Замовнику, може все ж таки Ви надасте відповідь на вимоги?
Не потрібно затягувати час.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2021 22:53
Вирішення:
Добрий день! Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник додержався строків надання роз’яснення на звернення та оприлюднив рішення в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо исо
Номер:
73bf971c5df645bb8443aa0d052a4137
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-001818-a.c2
Назва:
Щодо исо
Вимога:
Данна вимога"Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів. Додатково Учасник в окремій довідці, повинен зазначити посилання на реєстр за яким можливо перевірити чинність, наданого Сертифіката ISO 9001:2015." також є дискримінаційною.Учасник може представляти інтереси виробника,бути дистриб'ютором і т д. Учасник не зобов'язаний мати данні документи видані на своє ім'я тому вимагаємо внести зміни в ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 14:53
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Сертифікати ІSО встановлені для того, щоб переконатися, що товар, та процес його виробництва, постачання відповідають усім міжнародним стандартам у даній сфері.
Такі сертифікати ІSО як ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 не є дискримінацією, що доводить практика АМКУ, як органу оскарження. Для прикладу:
UA-2020-09-11-011829-b (рішення АМКУ 18799-р/пк-пз 06.10.2020)
UA-2020-07-13-003310-b (рішення АМКУ 15816-р/пк-пз 19.08.2020)
UA-2021-02-05-012171-a (рішення АМКУ No 4063-р/пк-пз від 03.03.2021)
Враховуючи зазначене, жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.07.2021 12:04
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо строків постачання товару
Номер:
0e728e47c8534e3d83bc1eb5261393cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-001818-a.c1
Назва:
Щодо строків постачання товару
Вимога:
Шановний Замовнику,Вам не здається,що данна вимога"2. Строк постачання товару: 2021 року, протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання заявки від замовника (вказаними партіями або в роздріб) в будь-який день робочого тижня. " є дискримінаційною по відношенню до учасників які знаходяться поза межами Запоріжжя.Вимагаємо внести зміни до документації і прописати адекватний термін,щодо постачання товару.В іншому випадку будемо вимушені звернутись до Амку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 14:30
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради № 520 від 01.09.2017 «Про призначення управителів багатоквартирних будинків м. Запоріжжя» призначено управителем багатоквартирних будинків у м. Запоріжжі, Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки її встановлено замовником, по-перше, замовник відповідає за обслуговування житлових будинків районів міста Запоріжжя та по-друге, з досвіду здійснення заходів, направлених на недопущення порушень під час надання послуг.
При закупівлі товару в строк зазначений в Додатку №3 тендерної документації «Строк постачання товару: 2021 року, протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання заявки від замовника (вказаними партіями або в роздріб) в будь-який день робочого тижня» це основна мета замовника, для надання у встановлені строки послуг, оскільки є управителем багатоквартирних будинків. Саме для реалізації даної мети замовником було включено дана вимога до тендерної документації за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 44530000-4: Кріпильні деталі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.07.2021 12:04