-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області»
Місцезнаходження замовника: 19443, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, село Селище, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40; Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені пропозиції учасників – відповідно до документації (оголошення); Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики - згідно оголошення
Завершена
1 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 450.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 12:46 - 02.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність переможця вимогам закупівлі
Номер:
681df8f207ac475a9ca530f41a17e806
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-005119-c.b6
Назва:
Невідповідність переможця вимогам закупівлі
Вимога:
Вих. № 341 від "20" липня 2021 року
ВИМОГА
подана у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
«16» липня 2021 року відповідно до п.6 ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ Б/Н від 16.07.2021 року Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ" визнано переможцем торгів по спрощеній закупівлі ПП "Будсервіс-2016".
Розглянувши документи подані в складі пропозиції ПП "Будсервіс-2016" встановлено, що документи тендерної пропозиції даного учасника містять невідповіднІСТЬ вимогам, визначеним в ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» про які Замовник не ЗАЗНАЧАЄ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ ДАНОГО УЧАСНИКА.
За результатами розгляду пропозиції учасника ПП "Будсервіс-2016" Замовником зазначено, що «...встановлено повну відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", що суперечить нормі ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА…».
Тобто, Замовником зазначено, що пропозиція учасника ПП "Будсервіс-2016" відповідає ЛИШЕ умовам Оголошення, тобто Замовником не здійснювалась оцінка та розгляд пропозиції часника щодо відповідності вимогам до предмета закупівлі,чим порушено діючі норми ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ПОЛЯГАЄ в наступному:
Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про посадову особу від 07.07.2021року (файл "документи на повноваження.pdf"), наступного змісту "Учасник ТОВ "РЕМБУД-Р" даною довідкою повідомляє наступне, що посадова особа, яка уповноважена представляти інтереси товариства під час проведення процедури закупівлі є Директор товариства - Кулибаба Олег Володимирович, що діє згідно Наказу # 1 від 06.05.2021 року, Рішення власника від 12.09.2017 року та на підставі Статуту ПП "Будсервіс-2016".
Учасником спрощеної закупівлі UA-2021-06-25-005119-c є ПП "Будсервіс-2016", довідка надана від імені іншого суб'єкта господарювання - товариства ТОВ "РЕМБУД-Р", повноваження директору Кулибаба О.В. надаються на представлення інтересів товариства, при цьому рішення власника датоване 2017 роком, а наказ на директора травнем 2021 р. (через чотири роки).
При цьому, Замовник не зазначає дану невідповідність та недостовірність інформації.
відсутні підписи та відомості про головного інженера проекту (головного архітектора проекту) та особу, що склала кошторис, що є порушенням ДСТУ Д.1.1-7-2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (файл "кошторисні розрахунки.pdf");
працівники Ніколенко Р. А., Панченко А. О., Асауляк О. М., Єрхальова Н. В. прийняті на роботу різними наказами (розпорядженнями) про прийняття на роботу, які мають однакові номера та дати # 3 від 02.07.2021 року (файл "документ 1.pdf");
відповідно до п. 14.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхіді знання та досвід для виконання робіт, ...має бути складена ... з обов'язковим зазначенням інженерів-проектувальників, тощо кваліфікаційні сертифікати та свідоцтва яких вимагаються згідно даного пункту оголошення." Тобто, учасником не виконано дану вимогу та не надано "копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єкта архітектури інженера- проектувальника, а саме: архітектурне об'ємне проектування" та в довідці не зазначено власника такого сертифіката, а також не надано підтверджуючих документів щодо перебування такої особи в трудових чи інших відносинах. В складі пропозиції наявний кваліфікаційний сертифікат виданий Ніколенко Анатолію Юхимовичу (серії АА # 003029, архітектора з архітектурне об'ємне проектування), але відомості про дану особу не зазначені в довідці про наявність працівників (посада, ПІБ працівника, умов праці (тимчасово/на постійній основі), стажу роботи за фахом, досвіду роботи на займаній посаді ( років), освіти), та не додано документальне підтвердження трудових відносин (копії розпорядчих документів...) або копії угоди цивільно-правового характеру, чинного протягом всього терміну виконання робіт. Замовник ігнорує невиконання даної вимоги учасником і визнає його переможцем чим порушує прямі норми Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).» (п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 490 000 грн. 00 коп. зазначена Замовником в п. 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Початкові заявки:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" -1 488 944,04 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП"- 1 212 800,00 грн
ПП Лідер-Проект - 1 197 690,56 грн
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 1 170 000,64 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" - 1 145 000,00 грн.
За результатами електронного аукціону остаточні пропозиції:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" - 1 488 944,04 грн. (пропозицію прийнято);
ПП Лідер-Проект - 850 000,00 грн. (пропозицію відхилено);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" - 720 000,00 грн. (пропозицію відхилено);
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 719 000,00 грн. (пропозицію відхилено);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" - 718 999,99 грн. (пропозицію відхилено).
Відповідно до торгів переможець ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" не змінював початкову заявку протягом аукціону.
Дане свідчить про ймовірні ознаки ст. 28 ККУ, «Вчинення кримінального правопорушення групою осіб, групою осіб за попередньою змовою, організованою групою або злочинною організацією
1. Кримінальне правопорушення визнається таким, що вчинене групою осіб, якщо у ньому брали участь декілька (два або більше) виконавців без попередньої змови між собою.
2. Кримінальне правопорушення визнається вчиненим за попередньою змовою групою осіб, якщо його спільно вчинили декілька осіб (дві або більше), які заздалегідь, тобто до початку кримінального правопорушення, домовилися про спільне його вчинення…».
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122).
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ПП "Будсервіс-2016" не відповідає всім вимогам до предмета закупівлі, тому учасник ПП "Будсервіс-2016" не може бути визнаним переможцем спрощеної закупівлі відповідно. З повагою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2021 23:24
Вирішення:
На вимогу 20.07.2021, 23:24. ID: UA-2021-06-25-005119-c.b6, ПП "ДІ ПРОЕКТ", повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Тобто, відповідно до вищевказаних норм Закону визначено випадок і порядок звернення учасника, пропозицію якого було відхилено до Замовника з вимогою про надання додаткової аргументації щодо причин такого відхилення, водночас підстав, порядку та можливості звернення до Замовника щодо визначення пропозиції іншого учасника закупівлі переможцем – не передбачено взагалі.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" у порядку та у чіткій відповідності вимог Оголошення надано у складі пропозиції усі необхідні документи та інформацію, яка вимагалась, а тому Замовником обґрунтовано та правомірно було визначено переможцем процедури спрощеної закупівлі.
Замовник - "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
З урахуванням вищевикладених обставин, уповноважена особа Замовника "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ дійшла правильного та законного висновку щодо визначення пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" переможцем спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Безпідставне відхилення пропозиції
Номер:
783be053cd554bf79555243383135acd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-005119-c.b5
Назва:
Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Вих. № 340 від «20» липня 2021 р.
Вимога
подана у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
«16» липня 2021 року відповідно до п.3 ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ Б/Н від 16.07.2021 року Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ" відхилено пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДІ ПРОЕКТ», учасника спрощеної закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» відповідно п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДІ ПРОЕКТ» повністю не погоджується з підставами, відповідно до яких Замовником було відхилено (дискваліфіковано) пропозицію даного учасника, а саме:
1. В п.1 ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ Б/Н від 16.07.2021 року Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель документі зазначено, "Результат розгляду пропозиції – ПП "ДІ ПРОЕКТ"
Відповідно до п. 14.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники закупівлі повинні були надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно до Додатку 1) у вигляді сканкопій розрахунків відповідно до завдання на проектування та враховуючи всі вимоги чинного законодавства до даних розрахунків.
Вартість робіт визначати відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Учасником ПП «ДІ ПРОЕКТ» у складі пропозиції надано кошторисні розрахунки, які не відповідають вимогам, встановленим замовником (відповідно до Додатку 1) та вимогам чинного законодавства до даних розрахунків, а саме:
Кошторис №1 на вишукувальні роботи: п.4 Складання програми виконання робіт і п 5. Складання технічного звіту згідно ДБН не застосовуються одночасно.
П.6 роботи виконані в зимовий період – роботи передбачаються виконуватись у літній період,
Кошторис №2 на технічне обстеження, виконавець пропонує візуальне обстеження конструкцій Будинку культури, в той час як предметом даної закупівлі є «Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області»
Завданням на проектування передбачено Технічне обстеження і оцінка технічного стану будівлі на несучу спроможність несучих конструкцій на стійкість та міцність
Відсутній кошторис на енергоефективність будівлі, що є обов’язковим (звіт з енероаудиту)
Функції замовника експертизи не передбачено завданням на проектування...".
На виконання даного пункту Оголошення учасником в складі пропозиції надано кошторисні розрахунки, про що сам Замовник зазначив в ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ від 16.07.2021 року.
Замовник безпідставно зазначає, що кошторисні розрахунки не відповідають вимогам, встановленим замовником (відповідно до Додатку 1), з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», завдання на проектування - документ, у якому містяться обґрунтовані в межах законодавства вимоги замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об'єкта архітектури, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва і який складається відповідно до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, технічних умов.
Кошторисні розрахунки здійснюються на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»
Кошторисні розрахунки не можуть відповідати Додатку 1, оскільки вони мають відповідати ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Твердження Замовника, а саме: «Учасником ПП «ДІ ПРОЕКТ» у складі пропозиції надано кошторисні розрахунки, які не відповідають вимогам, встановленим замовником (відповідно до Додатку 1) та вимогам чинного законодавства до даних розрахунків, а саме:
Кошторис №1 на вишукувальні роботи: п.4 Складання програми виконання робіт і п 5. Складання технічного звіту згідно ДБН не застосовуються одночасно.
П.6 роботи виконані в зимовий період – роботи передбачаються виконуватись у літній період…» є безпідставним та спростовується наступним.
По-перше: Складання Кошторису № 1 на вишукувальні роботи регламентується ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», а не «ДБН» незрозуміло на який посилається Замовник.
По-друге, відповідно до п. 5 «Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.12.2021 року, що включає і зимовий період.
Твердження Замовника, а саме: «Кошторис №2 на технічне обстеження, виконавець пропонує візуальне обстеження конструкцій Будинку культури, в той час як предметом даної закупівлі є «Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» Завданням на проектування передбачено Технічне обстеження і оцінка технічного стану будівлі на несучу спроможність несучих конструкцій на стійкість та міцність
Відсутній кошторис на енергоефективність будівлі, що є обов’язковим (звіт з енероаудиту)
Функції замовника експертизи не передбачено завданням на проектування...".» спростовується з огляду на таке.
По-перше, учасником спрощеної закупівлі до пропозиції подано Кошторис № 2 на технічне обстеження на об’єкті: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області».
В п. 1 Кошторису № 2 на технічне обстеження допущена технічна помилка виключно в назві «Візуальне обстеження конструкцій Будинку культури», а не в розрахунку:
«К=0,75 (таблиця 1 об’єм від 5000 до 10000 м3)
К=0,30 (таблиця 2 п.3)
К=0,20 (таблиця 5 п.5)
К = 0,50 (таблиця 6 п.2)
К=1,03 (таблиця 7 п.2)
К=0,062 + 0,342 + 0,172 + 0,325 + 0,023 + 0,034 + 0,042 = 1,0 (таблиця 8 п.1, 4, 6, 7, 8, 9, 10)
ΣКу= 0,75 +0,3 + 0,5 х 0,2 = 1,15
Т=1,03 х (1 + 1,15) х 1,0 = 2,2145»,
оскільки розрахунок виконаний на підставі СОУ Д.1.2-02-02495431-001: 2008 «Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд».
По-друге, учасником ПП «ДІ ПРОЕКТ» надано кошторисний розрахунок на виконання Технічного звіту згідно СОУ Д.1.2-02-02495431-001: 2008 «Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд» щодо оцінки з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд.
По-третє, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником не вимагалось складання кошторису на енергоефективність будівлі.
Згідно п. 18, Додатку 1, «Закласти кошторисну вартість в гл.11 на виконання «сертифікат будівлі» та виконання технічної інвентаризації будівлі», - дана вимога є завданням для виконання кошторисної частини проекту, як складової проектної документації, що не може виділятись окремо згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». В проектну документацію розроблено входить розробка розділу «Енергоефективність» згідно ДБН А.2.2-3-2014, вартість якого розрахована ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 та визначена кошторисним розрахунком, а саме: «Кошторис № 3 на проектні роботи», який додано до пропозиції.
По-четверте.
Інформація про те, що "Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно до Додатку 1) у вигляді сканкопій розрахунків відповідно до завдання на проектування та враховуючи всі вимоги чинного законодавства до даних розрахунків.
Вартість робіт визначати відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7-2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», зазначена Замовником в розділі 14 Інша інформація п.14.1 Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
А вимоги до учасника містяться в п.14.2 "Вимоги до учасника" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Твердження Замовника, що функції замовника експертизи не передбачено завданням на проектування суперечить Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Проекту договору Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи норми ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та умови Проекту договору, який підписується учасником-переможцем та Замовником, і підлягає до виконання сторонами, функції замовника експертизи визначені та покладені на учасника даним Договором, а саме:
- подати і отримати на розроблену проектно-кошторисну документацію позитивний звіт експертизи... (п.1.1 Проекту договору);
- усі витрати, пов'язані з ... проходженням експертиз, оплачуються безпосередньо Виконавцем у встановленому порядку (п.п.2.6. Проекту договору);
- закінчення робіт - визначається датою приймання - передачі проектно-кошторисної документації з позитивним звітом експертизи (п.п.3.1 Проекту договору).
Відповідно до вищезазначеного, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДІ ПРОЕКТ» повністю «відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Всупереч зазначеному, Замовник безпідставно, в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», відмовив учаснику спрощеної закупівлі ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ДІ ПРОЕКТ».
Відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).» (п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 490 000 грн. 00 коп. зазначена Замовником в п. 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Початкові заявки:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" -1 488 944,04 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП"- 1 212 800,00 грн
ПП Лідер-Проект - 1 197 690,56 грн
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 1 170 000,64 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" 1 145 000,00 грн. За результатами електронного аукціону остаточні пропозиції:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" - 1 488 944,04 грн
ПП Лідер-Проект - 850 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" - 720 000,00 грн
ПП "ДІ ПРОЕКТ" - 719 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" - 718 999,99 грн.
Пропозиція учасника ПП "ДІ ПРОЕКТ" є економічно вигідною.
Враховуючи результати аукціону, а саме: зменшення учасником вартості пропозиції, розгляд та оцінка Замовником кошторисних розрахунків є недоречною, адже учасник запропонував виконати роботу за ціну, що майже в два рази менша за початкову пропозицію, яку в загальній сумі давали кошторисні розрахунки.
Відповідно ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122).
Враховуючи вищевикладене, Замовнику необхідно виконати норми Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати незаконно прийняте рішення оформлене ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ від 16.07.2021 року щодо відхилення учасника ПП "ДІ ПРОЕКТ", пропозиція якого відповідає умовам та вимогам закупівлі, визнати даного учасника переможцем закупівлі та відповідне рішення оприлюднити в електронній системі закупівель.
Додатково інформуємо, що згідно п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- № 340 від 20 липня 2021.pdf 20.07.2021 21:30
Дата подачі:
20.07.2021 21:30
Вирішення:
На вимогу 20.07.2021, 21:30. ID: UA-2021-06-25-005119-c.b5, ПП "ДІ ПРОЕКТ", повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Стосовно обставин, зазначених у вимозі повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 14.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно до Додатку 1) у вигляді сканкопій розрахунків відповідно до завдання на проектування та враховуючи всі вимоги чинного законодавства до даних розрахунків.
Завдання на проектування (Додаток 1) передбачало, зокрема, виконати технічний звіт: Технічне обстеження і оцінка технічного стану будівлі на несущу спроможність несущих конструкцій на стійкість та міцність; Вимоги з енергозбереження та енергоефективності. Відповідно до чинного законодавства. Закласти кошторисну вартість в гл.11 на виконання «сертифікат будівлі» та виконання технічної інвентаризації будівлі (БТІ креслення).
Учасником ПП «ДІ ПРОЕКТ» у складі пропозиції надано кошторисні розрахунки, які не відповідають вимогам, встановленим замовником (відповідно до Додатку 1) та вимогам чинного законодавства до даних розрахунків, а саме:
Кошторис №1 на вишукувальні роботи: п.4 Складання програми виконання робіт і п 5. Складання технічного звіту згідно ДБН не застосовуються одночасно.
П.6 роботи виконані в зимовий період – роботи передбачаються виконуватись у літній період
Кошторис №2 на технічне обстеження, виконавець пропонує візуальне обстеження конструкцій Будинку культури, в той час як предметом даної закупівлі є «Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області»
Завданням на проектування передбачено Технічне обстеження і оцінка технічного стану будівлі на несучу спроможність несучих конструкцій на стійкість та міцність
Відсутній кошторис на енергоефективність будівлі, що є обов’язковим (звіт з енергоаудиту).
До кошторисних розрахунків ПП «ДІ ПРОЕКТ» включені витрати на функції замовника експертизи, що не передбачено завданням на проектування, крім того на вказані витрати також безпідставно нараховано податок на додатну вартість.
Замовник - "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
З урахуванням вищевикладених обставин, уповноважена особа Замовника "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ дійшла правильного та законного висновку щодо відхилення пропозиції учасника ПП «ДІ ПРОЕКТ».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про скасування рішення щодо визначення переможцем ПП "БУДСЕРВІС-2016"
Номер:
946f0f7938f24b498568661285655306
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-005119-c.b4
Назва:
Про скасування рішення щодо визначення переможцем ПП "БУДСЕРВІС-2016"
Вимога:
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» (UA-2021-06-25-005119-c) щодо визначення переможцем учасника - ПП "БУДСЕРВІС-2016"
25.06.2021 р. Селищенський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Селищенської сільської ради Черкаської області (далі – Замовник) оголосив спрощену закупівлю в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області», (далі – Закупівля). Ми, Приватне підприємство "Лідер-Проект", у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду виконання робіт, що відповідають предмету закупівлі, взяли участь в Процедурі закупівлі та подали пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання пропозицій. Аукціон проведено 09.07.2021. Розкриття пропозицій учасників відбулось в цей же день. Згідно з реєстром отриманих пропозицій участь в закупівлі взяло 5 учасників, а саме: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" з остаточною ціновою пропозицією 718 999,99 грн. - ПП "ДІ ПРОЕКТ" з остаточною ціновою пропозицією 719 000,00 грн.; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" з остаточною ціновою пропозицією 720 000,00грн.; - Ми з остаточною ціновою пропозицією 850 000,00 грн.; - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" (далі – Переможець) з остаточною ціновою пропозицією 1 488 944,04 грн. (хоча можна сказати, що вона не остаточна а єдина, так під час аукціону Переможець не приймав у ньому участь). Проте, протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.07.2021 р. нашу пропозицію було відхилено, як і пропозиції трьох попередніх учасників. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Переможця. Тим же протокольним рішенням від 16.07.2021 р. (далі – Рішення) Переможця визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір. Ми вважаємо Рішення безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі з порушенням принципів здійснення закупівель, з огляду на наступне. Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону 922 Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Детальним аналізом документів пропозиції Переможця виявлено невідповідності вимогам Оголошення про закупівлю, а саме: - довідка в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників - У довідці відсутні контактні телефони учасника та номер контактного телефону керівництва. Позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копію договору виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) - У відгуці від 12.05.2021 р. № 149 не вказане фактичне виконання договору, яке є обов’язковим. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1) - У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначені ті працівники відносно яких вимагались сертифікати, інші працівники відсутні. Проте, технічним завданням вимагалось виконання проектантом топооснови в м. 1:500 та технічного обстеження і оцінка технічного стану будівлі на несущу спроможність несущих конструкцій на стійкість та міцність. Отже, такі працівники як: геодезист та експерт-будівельний у підприємства відсутні. Додаток 2 до Оголошення Проект договору: 2.6. Усі витрати, пов’язані з погодженнями експлуатуючих організацій та проходженням експертиз, оплачуються безпосередньо Виконавцем у встановленому порядку - У розрахунках ціни пропозиції Переможця відсутні витрати на проходження експертизи п. 6.3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» Враховуючи вищенаведене, пропозиція Переможця підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тобто при розгляді нашої пропозиції та пропозиції Переможця, замовником застосовано дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, що виражено в прийнятому Замовником Рішенні. В свою чергу Замовником порушено принцип здійснення закупівель: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином Рішення підлягає скасуванню з підстав зазначених вище. Прийняте Замовником Рішення порушує наше право на чесні та прозорі торги. Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо, прийняти рішення про скасування протокольного рішення від 16.07.2021 р. уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» про визначення переможцем ПП "БУДСЕРВІС-2016". В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом України «Про публічні закупівлі» інтересів, ПП "Лідер-Проект" буде вимушене оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
19.07.2021 16:32
Вирішення:
На вимогу 19.07.2021, 16:32. ID: UA-2021-06-25-005119-c.b4, ПП «Лідер-Проект», повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Тобто, відповідно до вищевказаних норм Закону визначено випадок і порядок звернення учасника, пропозицію якого було відхилено до Замовника з вимогою про надання додаткової аргументації щодо причин такого відхилення, водночас підстав, порядку та можливості звернення до Замовника щодо визначення пропозиції іншого учасника закупівлі переможцем – не передбачено взагалі.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" у порядку та у чіткій відповідності вимог Оголошення надано у складі пропозиції усі необхідні документи та інформацію, яка вимагалась, а тому Замовником обґрунтовано та правомірно було визначено переможцем процедури спрощеної закупівлі.
Замовник - "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
З урахуванням вищевикладених обставин, уповноважена особа Замовника "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ дійшла правильного та законного висновку щодо визначення пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" переможцем спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація ПП "Лідер-Проект"
Номер:
3f7f4e383f804f6e85a2b186194af3a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-005119-c.c3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація ПП "Лідер-Проект"
Вимога:
Вимога на неправомірне рішення уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» (UA-2021-06-25-005119-c) про дискваліфікацію учасника ПП "Лідер-Проект" Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником було оголошено про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області».
Наше підприємство вирішило прийняти участь у закупівлі та у встановлений оголошенням строк подало пропозицію для участі у процедурі закупівлі. За результатами розгляду пропозицій 16.07.2021 року уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП "Лідер-Проект". Згідно з абзацом 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». ПП "Лідер-Проект" не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та умови оголошення про закупівлю. Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням». Відхиливши пропозицію Учасника ПП "Лідер-Проект" Замовник прийняв рішення, що свідчить про упередженість його дій. ПП "Лідер-Проект" не погоджується з даним рішенням з огляду на наступне. Відповідно до пункту 14.2 оголошення, яким встановлено перелік документів та інформації, які має надати Учасник у складі своєї пропозиції, а саме поміж іншого: довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником ПП "Лідер-Проект" у складі його пропозиції було надано довідку №51 від 08.07.2021 року що містить відомості про учасника, в якій вказано інформацію стосовно системи та ставки оподаткування, як того вимагалось оголошенням, а саме: пункт 8. Єдиний податок. Крім того, інформаці ю про систему оподаткування ПП "Лідер-Проект" зазначено в розрахунках, які складено відповідно до завдання на проектування. Проте, як вбачається Замовником було відхилено пропозицію ПП "Лідер-Проект" з причини того, що «довідка №51 від 08.07.2021 року не містить про систему оподаткування, на якій перебуває такий учасник». Проте це не відповідає дійсності, оскільки Учасник ПП "Лідер-Проект" у вищезазначеній довідці зазначив «інформацію ПРО систему оподаткування» як того вимагало оголошення. Відповідно до пункту 6.1 Проекту договору (Додаток 2 до оголошення), у якому міститься вимога про надання листа-згоди з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором), якого має надати Учасник у складі своєї пропозиції. Учасником ПП "Лідер-Проект" у складі його пропозиції було надано лист-згоду №58 від 08.07.2021 року, в якій ПП "Лідер-Проект" погоджується з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. А також погоджується із незастосуванням до нас статей 617, 879, 906 Цивільного кодексу України, якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються договором, як того вимагалось оголошенням. Таким чином, рішення Замовника призводять до порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію учасника ПП "Лідер-Проект", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що Учасником ПП "Лідер-Проект" надано необхідну інформацію, як того вимагалось оголошенням на закупівлю, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо, прийняти рішення про скасування протокольного рішення від 16.07.2021 р. уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» стосовно дискваліфікації учасника ПП "Лідер-Проект". В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом України «Про публічні закупівлі» інтересів, ПП "Лідер-Проект" має всі підстави для звернення до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на неправомірне рішення 19.07.2021 16:23
Дата подачі:
19.07.2021 16:23
Вирішення:
На вимогу 19.07.2021, 16:23. ID: UA-2021-06-25-005119-c.c3, ПП "Лідер-Проект", повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Стосовно обставин, зазначених у вимозі повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 14.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасникам даної спрощеної закупівлі необхідно було надати у пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників.
Учасником ПП «Лідер-Проект» у складі документів пропозиції надано довідку про приватне підприємство Лідер-Проект № 51 від 08.07.2021, яка не містить інформацію про систему оподаткування та ставку оподаткування, на якій перебуває такий учасник.
Згідно норм Податкового кодексу України, виділяється загальна та спрощена система оподаткування, обліку та звітності, водночас, пунктом 293.1. статті 293 ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - прожитковий мінімум), другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - мінімальна заробітна плата), третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).
Пункт 293.2. Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами або радами об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
1) для першої групи платників єдиного податку - не більше 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;
2) для другої групи платників єдиного податку - не більше 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
293.3. Відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:
1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з цим Кодексом;
2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
Тобто, із вищенаведеного вбачається, що вказана учасником ПП «Лідер-Проект» інформація у довідці № 51 від 08.07.2021 щодо системи та ставки оподаткування, а саме слово «Єдиний» не відображає систему та ставку оподаткування, на якій перебуває такий учасник.
Крім того, додатково зазначаємо, що відповідно до п. 14.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності пропозиції учасника інформації про технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі, іншим вимогам оголошення, учасник у складі пропозиції повинен був надати інформацію та документи стосовно повноважень учасника, зокрема, копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт), учасником ПП «Лідер-Проект» у складі документів пропозиції було надано лише 1-3, 12-13 сторінки паспорту директора Касьян Т.В., тоді як відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок, а отже паспорт директора ПП «Лідер-Проект» Касьян Т.В. надано не у повному обсязі, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також у складі пропозиції ПП «Лідер-Проект» надано кошторисні розрахунки, які не відповідають вимогам, встановленим замовником (відповідно до Додатку 1) та вимогам чинного законодавства до даних розрахунків, а саме, до розрахунків включені витрати на експертизу проекту в сумі 28 035,74 грн., тоді як таку функцію не передбачено завданням на проектування, що також не відповідає вимогам умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, отже така пропозиція була повністю правомірно відхилена замовником.
Замовник - "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
З урахуванням вищевикладених обставин, уповноважена особа Замовника "СЕЛИЩЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" СЕЛИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ дійшла правильного та законного висновку щодо відхилення пропозиції учасника ПП «Лідер-Проект».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Про скасування рішення щодо визначення переможцем ПП "БУДСЕРВІС-2016"
Номер:
86c23666af594aedbf0db52d260d6329
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-005119-c.a2
Назва:
Про скасування рішення щодо визначення переможцем ПП "БУДСЕРВІС-2016"
Вимога:
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» (UA-2021-06-25-005119-c) щодо визначення переможцем учасника - ПП "БУДСЕРВІС-2016"
25.06.2021 р. Селищенський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Селищенської сільської ради Черкаської області (далі – Замовник) оголосив спрощену закупівлю в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області», (далі – Закупівля).
Ми, Приватне підприємство "Лідер-Проект", у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду виконання робіт, що відповідають предмету закупівлі, взяли участь в Процедурі закупівлі та подали пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання пропозицій.
Аукціон проведено 09.07.2021. Розкриття пропозицій учасників відбулось в цей же день.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій участь в закупівлі взяло 5 учасників, а саме:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" з остаточною ціновою пропозицією 718 999,99 грн.
- ПП "ДІ ПРОЕКТ" з остаточною ціновою пропозицією 719 000,00 грн.;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-ГРУП" з остаточною ціновою пропозицією 720 000,00грн.;
- Ми з остаточною ціновою пропозицією 850 000,00 грн.;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС-2016" (далі – Переможець) з остаточною ціновою пропозицією 1 488 944,04 грн. (хоча можна сказати, що вона не остаточна а єдина, так під час аукціону Переможець не приймав у ньому участь).
Проте, протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.07.2021 р. нашу пропозицію було відхилено, як і пропозиції трьох попередніх учасників.
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Переможця. Тим же протокольним рішенням від 16.07.2021 р. (далі – Рішення) Переможця визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Ми вважаємо Рішення безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі з порушенням принципів здійснення закупівель, з огляду на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону 922 Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детальним аналізом документів пропозиції Переможця виявлено невідповідності вимогам Оголошення про закупівлю, а саме:
- довідка в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників - У довідці відсутні контактні телефони учасника та номер контактного телефону керівництва.
Позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт, а також копію договору виконання цих робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) - У відгуці від 12.05.2021 р. № 149 не вказане фактичне виконання договору, яке є обов’язковим.
На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1) - У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначені ті працівники відносно яких вимагались сертифікати, інші працівники відсутні. Проте, технічним завданням вимагалось виконання проектантом топооснови в м. 1:500 та технічного обстеження і оцінка технічного стану будівлі на несущу спроможність несущих конструкцій на стійкість та міцність. Отже, такі працівники як: геодезист та експерт-будівельний у підприємства відсутні.
Додаток 2 до Оголошення Проект договору:
2.6. Усі витрати, пов’язані з погодженнями експлуатуючих організацій та проходженням експертиз, оплачуються безпосередньо Виконавцем у встановленому порядку - У розрахунках ціни пропозиції Переможця відсутні витрати на проходження експертизи
п. 6.3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»
Враховуючи вищенаведене, пропозиція Переможця підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Тобто при розгляді нашої пропозиції та пропозиції Переможця, замовником застосовано дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, що виражено в прийнятому Замовником Рішенні.
В свою чергу Замовником порушено принцип здійснення закупівель: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином Рішення підлягає скасуванню з підстав зазначених вище.
Прийняте Замовником Рішення порушує наше право на чесні та прозорі торги.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо, прийняти рішення про скасування протокольного рішення від 16.07.2021 р. уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» про визначення переможцем ПП "БУДСЕРВІС-2016".
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом України «Про публічні закупівлі» інтересів, ПП "Лідер-Проект" буде вимушене оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2021 15:06
Опис причини скасування:
Технічна помилка при публікації
Дата скасування:
19.07.2021 16:34
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірна дискваліфікація ПП "Лідер-Проект"
Номер:
5b1b46ebf6da402f9e46fe591593f437
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-005119-c.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація ПП "Лідер-Проект"
Вимога:
Вимога на неправомірне рішення уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» (UA-2021-06-25-005119-c) про дискваліфікацію учасника ПП "Лідер-Проект"
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником було оголошено про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області».
Наше підприємство вирішило прийняти участь у закупівлі та у встановлений оголошенням строк подало пропозицію для участі у процедурі закупівлі.
За результатами розгляду пропозицій 16.07.2021 року уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП "Лідер-Проект".
Згідно з абзацом 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
ПП "Лідер-Проект" не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та умови оголошення про закупівлю.
Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відхиливши пропозицію Учасника ПП "Лідер-Проект" Замовник прийняв рішення, що свідчить про упередженість його дій. ПП "Лідер-Проект" не погоджується з даним рішенням з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 14.2 оголошення, яким встановлено перелік документів та інформації, які має надати Учасник у складі своєї пропозиції, а саме поміж іншого: довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників.
Учасником ПП "Лідер-Проект" у складі його пропозиції було надано довідку №51 від 08.07.2021 року що містить відомості про учасника, в якій вказано інформацію стосовно системи та ставки оподаткування, як того вимагалось оголошенням, а саме: пункт 8. Єдиний податок.
Крім того, інформаці ю про систему оподаткування ПП "Лідер-Проект" зазначено в розрахунках, які складено відповідно до завдання на проектування.
Проте, як вбачається Замовником було відхилено пропозицію ПП "Лідер-Проект" з причини того, що «довідка №51 від 08.07.2021 року не містить про систему оподаткування, на якій перебуває такий учасник».
Проте це не відповідає дійсності, оскільки Учасник ПП "Лідер-Проект" у вищезазначеній довідці зазначив «інформацію ПРО систему оподаткування» як того вимагало оголошення.
Відповідно до пункту 6.1 Проекту договору (Додаток 2 до оголошення), у якому міститься вимога про надання листа-згоди з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором), якого має надати Учасник у складі своєї пропозиції.
Учасником ПП "Лідер-Проект" у складі його пропозиції було надано лист-згоду №58 від 08.07.2021 року, в якій ПП "Лідер-Проект" погоджується з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. А також погоджується із незастосуванням до нас статей 617, 879, 906 Цивільного кодексу України, якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються договором, як того вимагалось оголошенням.
Таким чином, рішення Замовника призводять до порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію учасника ПП "Лідер-Проект", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що Учасником ПП "Лідер-Проект" надано необхідну інформацію, як того вимагалось оголошенням на закупівлю, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо, прийняти рішення про скасування протокольного рішення від 16.07.2021 р. уповноваженої особи «Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дошкільної освіти" Селищенської сільської ради Черкаської області при закупівлі робіт: «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщення «Селищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Селищенської сільської ради Черкаської області» стосовно дискваліфікації учасника ПП "Лідер-Проект".
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом України «Про публічні закупівлі» інтересів, ПП "Лідер-Проект" має всі підстави для звернення до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2021 14:53
Опис причини скасування:
Технічна помилка при публікації
Дата скасування:
19.07.2021 16:27