-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали: Шприци, вата, марля, бинти, скарифікатори та ін.
Завершена
277 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 12:38 - 09.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Не погодження з рішенням переможця
Номер:
7f80367d425d4a7ab724836d37eed8e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-002425-b.c1
Назва:
Не погодження з рішенням переможця
Вимога:
ФОП Старішко Олег Іванович просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі № UA-2021-06-25-002425-b, що була опублікована Вами Комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» 25 червня 2021 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протоколу засідання Тендерного Комітету Замовника про визначення Переможця від 19 липня 2021р., а саме невідповідність тедерної пропозиції ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича тендерній документації Замовника. Мають місце такі порушення:
1.У складі тендерної пропозиції на сторінці 13 ФОП Якунькін зазначає, що У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесена інформація, передбачена п.9ч.2ст.9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.
У даному реєстрі інформація про ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича відсутня.
2.У складі тендерної пропозиції на сторінці 25 ФОП Якунькін надає інформацію щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”. Дана інформація не достовірна.
3.У складі тендерної пропозиції на сторінці 46 ФОП Якунькін знову надає інформацію по статті 17 по зразку, наведеному в п. 3.1.2 тендерної документації, але не по формі, так як необхідні вирази потрібно було підкреслювати.
І взагалі інформація по статті 17 подана 5 разів зовсім різна та не достовірна (з різних тендерних процедур), так як і декілька разів подані зовсім різні довідки з різною інформацією з ліцензування діяльності та заходів із захисту довкілля.
4.У складі тендерної пропозиції на сторінці 48 ФОП Якунькін надає довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка стосується тендерної процедури UA-2021-06-22-000279-a.
5.Цінова пропозиція ФОП Якунькін заповнена не по зразку. Загальна ціна тендерної пропозиції, яка повинна зазначена цифрами та прописом, взагалі не заповнена.
Також в ціновій пропозиції зазначено ціна за одиницю та загальна вартість з ПДВ.
ФОП Якупькін С.С. не являється платником ПДВ., але дану інформацію не зазначив в ціновій пропозиції, а навпаки недостовірно подав цінову.
Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ФОП Якунькіна Сергія Сергійовича по закупівлі № UA-2021-06-25-002425-b не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На підставі викладеного, ФОП Старішко Олег Іванович, ВИМАГАЄ:
1.Скасувати рішення щодо визнання переможця UA-2021-06-25-002425-b
2.Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства згідно п. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ФОП Старішко Олег Іванович залишає за собою право звернення до АМКУ, відповідних органів МОЗ, Департаменту охорони здоров’я в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 20.07.2021 17:02
- протокол відповідь.pdf 23.07.2021 15:14
Дата подачі:
20.07.2021 17:02
Вирішення:
З приводу питання №1: Відповідно до ч.5 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Дане положення також продубльовано в п. 3.1 Додатка №3 до Тендерної документації, затвердженої рішенням Замовника від 24.06.2021 р. Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритою та загальнодоступною, пошук за яким можна здійснити перейшовши за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Тому, інформація, передбачена п.9ч.2ст.9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, а тому підтвердженню Учасником не підлягає, а перевіряється Замовником самостійно, що й було зроблено Замовником під час початкової перевірки пропозиції першого Учасника, за результатами якої невідповідності вимогам законодавства виявлено не було. Зміст документу, який не є обов’язковим до подання відповідно до вимог законодавства та тендерної документації не може розцінюватися як підстава до відхилення тендерної пропозиції.
З приводу питання №2: «У складі тендерної пропозиції на сторінці 25 ФОП Якунькін надає інформацію щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”», пункти 1-10 якої збігаються з пунктами 1-10 ч.1 статті 17 чинного Закону, тому заява про «надання інформації щодо ст.17 до внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”» є незрозумілою та необгрунтованою, щодо змісту підтвердження по ч.9 ч.1 Закону, то інформація за цим пунктом є загальнодоступною, тому до подачі не вимагається і її зміст в документі як недолік розцінюватися не може. До розгляду відповідно до вимог ст. 17 Закону було прийнято документ на ст. 38, який містить повний перелік підстав, який є достатнім для кваліфікації.
З приводу питання №3: подання на сторінці 46 не є порушенням умов тендерної документації, оскільки відповідно до умов ч 3.1 Додатка №3 до ТД: «Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону щодо Учасника, надається у вигляді листа/листів в довільній формі або за формою згідно зразка, викладеного у п. 3.1.2. Додатка №3).». Документи Учасником було подано у довільній формі, а їхній зміст відповідає вимогам законодавства та тендерної документації.
Заява про: «І взагалі інформація по статті 17 подана 5 разів зовсім різна та не достовірна (з різних тендерних процедур), так як і декілька разів подані зовсім різні довідки з різною інформацією з ліцензування діяльності та заходів із захисту довкілля.» не підкріплена жодними доказами про «розбіжність та недостовірність», а форма та зміст документів про ліцензування та захист довкілля є довільною, тому недоліком розцінюватися не може. Надані Учасником документи були прийняті Замовником до розгляду та визнані достатніми для підтвердження відповідності вимогам законодавства та тендерної документації.
З приводу питання №4: Відповідно до положень ч.1,2 ст. 16 Закону: «1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В тендерній документації замовником було встановлено лише 1 кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який було задоволено учасником шляхом подачі відповідних документів згідно з вимогами тендерної документації. Документ про наявність матеріально-технічної бази тендерною документацією не вимагався, тому до розгляду його не було прийнято, а з огляду на відсутність імперативності подачі даного документу, його зміст не може бути визнаний підставою для відхилення пропозиції Учасника.
З приводу питання №5: вимогами тендерної документації не визначено вимогу імперативного заповнення форми без внесення жодних змін чи доповнень, нею вказано лише потребу дотримуватися форми. Відповідно до змісту слова дотримуватися в українській мові його значенням є: Дотримуватися (додержуватися) – бути прихильником якихось думок, поглядів, планів тощо, керуватися ними в своїх діях. Дотримуватися передових ідей, курсу, класифікації. “Говорила вона їдко, не дотримуючись правил звичайної пристойності” (Юрій Збанацький), “Карташ дотримувався плану Максимова” (Вадим Собко).
Тобто, форма тендерної пропозиції була вказана як зразок для заповнення з вказанням необхідної інформації, яку заповнений документ повинен містити. Надана Учасником Тендерна пропозиція містить Загальну ціну пропозиції в двох місцях та становить 211 276,80 грн. без ПДВ. Оскільки дана інформація вказана в двох графах ідентичною, а поле про частку ПДВ в сумі заповнене нулем, можна зробити висновок, що учасник подає пропозицію вказуючи ціну без ПДВ, оскільки він не є платником ПДВ. Зважаючи на те, що цю інформацію можна перевірити шляхом додавання всіх позиції, ціни яких були розписані в таблиці окремо, та їхня сума збігається з ціною пропозиції, яка була вказана в електронних полях, внесених в системі публічних закупівель та з сумою, яка вказана в тендерній пропозиції, можна зробити висновок, що правильною слід вважати ціну пропозиції в 211 276,80 грн. без ПДВ, а зроблену Учасником помилку вважати формальною відповідно до вимог чинного законодавств та тендерної документації. Окрім того, низкою положень законодавства та тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція є остаточною та включає всі необхідні до сплати податки, збори, інші платежі, про що Учасником також було надано підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції.
Отже, рішення про відповідність вимогам тендерної документації пропозиції ФОП Якунькін С.С. та визнання помилок формальними (несуттєвими) та такими, що не не впливають на зміст тендерної пропозиції залишається чинним. Протокол про визначення переможця від 19.07.2021р. залишається чинним.
Статус вимоги:
Відхилено