-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Біохімічний аналізатор (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори)
Біохімічний аналізатор (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 10:18 - 07.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення Замовником вимог передбачених Ст.5 та Ст.22 Закону
Номер:
2c473736c8ba49748966a69fc817c3f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-002013-c.c2
Назва:
Порушення Замовником вимог передбачених Ст.5 та Ст.22 Закону
Вимога:
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Біохімічного аналізатора (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-25-002013-c .
Додаток 4 до тендерної документації (надалі – Документація) містить ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ до предмета закупівлі.
Технічна специфікація до предмету закупівлі містять, зокрема, такі вимоги:
- Тип аналізатора: Автоматичний, відкритого доступу;
- В зв ’язку з наявністю складських запасів реагентів виробництва 8РШКЕАСТ 8.А.И, Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника 8РЖКЕАСТ 8.А.И про сумісність реагентів із аналізатором який наданий в Тендерній пропозиції (надалі – Дискримінаційна вимога 1)
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 4 Документації замовник проводить закупівлю автоматичного біохімічного аналізатора з реагентною системою ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ. Тобто предмет закупівлі, маючи «відкритий доступ», може використовувати для проведення відповідних біохімічних досліджень реагенти від будь-яких виробників. В той же час Документація містить в собі дискримінаційну вимогу про те, що учасники цієї процедури закупівлі мають надати гарантійний лист від виробника «SPINREACT S.A.U.» про сумісність реагентів виробництва цієї компанії із аналізатором який наданий учасником в складі його Тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації, що є публічно доступною в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики пі vitro в обіг, ведення якого, відповідно до наказу МОЗ від 10.02.2017 № 122 здіїіснює Держлікслужба, продукція виробництва компанії «SPINREACT S.A.U.» представлена в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ».
Також потрібно відмітити, що вимоги Технічної специфікації до предмету закупівлі Додатку 4 Документації, за сумою усіх технічних вимог, описують продукцію виключно одного виробника, а саме: Аналiзатор автоматичний бiохiмiчний, модель MIURA 200, виробництва компанії "I.S.E. S.r.l., Sistemi Intellingenti Elettronici", що відповідно до інформації, що є публічно доступною в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики пі vitro в обіг, ведення якого, відповідно до наказу МОЗ від 10.02.2017 № 122 здіїіснює Держлікслужба, представлена в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ».
Решта представлених на ринку України автоматичних біохімічних аналізаторів, обіг яких дозволено на території України (вимога Додатку 4 Документації), не підтверджують відповідність усім в сукупності Технічним та якісним характеристикам та загальним вимогам, що приведені в тендерній документації.
Таким чином виконати умову щодо поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, зможуть лише ті учасники, які можуть запропонувати до участі у закупівлі продукцію, що представлена в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ», що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі до Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом видалення з тексту Документації Дискримінаційної вимоги 1 як такої, що не впливаючи на використання предмету закупівлі за його цільовим призначенням створює привілегіовані умови для ТОВ «ЛАБСВІТ» та дискримінаційні вимоги до решти учасників в тому числі і для Скаржника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 16:03
Вирішення:
В Додатку 4, Тендерної документації зазначається: «Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону з метою встановлення відповідності запропонованого учасником товару вимогам Замовника уповноважена особа може прийняти рішення про залучення державних органів, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а також використовувати дані відкритих джерел.
До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент».
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником»
В разі, якщо запропонований Товар будь яким Учасником є еквівалентом, та це буде підтверджено, то Замовник зобов’язується прийняти це до уваги. В такому випадку, наявність реагентів іншого виробника, не буде причиною для відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення Замовником вимог п.4 Статті 23 Закону
Номер:
c4f3dfc5ea3f44aca2bcdf627d48d3ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-002013-c.c1
Назва:
Порушення Замовником вимог п.4 Статті 23 Закону
Вимога:
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Біохімічного аналізатора (ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-25-002013-c
Додаток 4 до тендерної документації (надалі – Документація) містить ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ до предмета закупівлі.
Технічна специфікація до предмету закупівлі містять, зокрема, таку вимогу:
«Тип кювет: Матеріал Bionex®, оптичний пластик» (надалі – "Вимога конкретної торгової марки");
"Вимога конкретної торгової марки" містить посилання на конкретну торгову марку, а саме містить посилання на торгову марку Bionex® - матеріалу з якого мають бути виготовлені кювети.
Відповідно до п.4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Просимо привести зміст Тендерної документації відповідно до вимог Закону шляхом видалення з тексту Документація назву торгової марки BIONEX®
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 15:07
Вирішення:
В Додатку 4, Тендерної документації зазначається: «Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону з метою встановлення відповідності запропонованого учасником товару вимогам Замовника уповноважена особа може прийняти рішення про залучення державних органів, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а також використовувати дані відкритих джерел.
До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником»
Статус вимоги:
Відхилено