• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Завершена

198 632.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 993.16 UAH
Період оскарження: 25.06.2021 09:52 - 07.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Гришенкової В.І.

Номер: ed78d196997f446ebda1fe59cb60fb08
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-000473-a.b3
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Гришенкової В.І.
Скарга:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення тендерного комітету №26-а від 16.07.2021 року причина дискваліфікації моєї тендерної пропозиції є невідповідність вимогам тендерної документації в частині невідповідності кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто учасник повинен мати не менше двох працівників і пропозиція відхилена керуючись абз.1, п.1, ч.1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля, затверджена рішенням тендерного комітету від 25.06.2021 року не містила жодної вимоги щодо кількості працівників, а саме те, що їх кількість повинна була бути не менше двох (це вимога, яка встановлюється Замовником). Я, Гришенкова Валентина Іванівна, є фізичною особою – підприємцем, у мене укладено Договір на надання послуг з транспортного експедитування вантажів №4 від 15.03.2021 року. Вищезазначений договір надавався у складі тендерної пропозиції. Послуги водія, вантажника, експедитора надаються на умовах вищезазначеного договору. Подібні договори має велика кількість підприємців України, що не забороняється Законодавством. Працівник, який надає дані послуги зазначений у довідці №7 від 08 липня 2021 року, яка міститься у складі тендерної пропозиції. На даний момент діючим Законодавством України з питань публічних закупівель не передбачено будь яких вимог щодо кількості працівників, які може мати фізична особа – підприємець. На вимогу, яка встановлена Замовником було надано відповідну інформацію. Вважаю дії Замовника неправомірними! Також Замовником у Протоколі щодо прийняття рішення тендерного комітету №26-а від 16.07.2021 року аргументовано, що Учасник мав право звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації до Замовника та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру і у відведений Законом період Учасник не звертався до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями. Щодо звернень за роз’ясненнями стосовно пунктів Тендерної документації повідомляю, що дане питання міститься у ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», а не у ст.29 ч.1, яка зазначена у Протоколі щодо прийняття рішення тендерного комітету №26-а від 16.07.2021 року. При цьому відповідно до ст..24 Закону звернення за роз’ясненнями не є обов’язком Учасників, а зазначається тільки те, що Учасники мають право звернутися за роз’ясненнями. При підготовці тендерної пропозиції я як Учасник процедури закупівлі керувалася вимогами, які зазначені у Тендерній документації на закупівлю код ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля. Відповідно до вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2021 11:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.08.2021 11:32
Дата виконання рішення Замовником: 10.08.2021 11:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет Нижнянського обласного психоневрологічного інтернату прийняв та врахував в роботі висновок ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТІМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 17654-р/пк-пз від 02.08.2021 р. Рішенням тендерного комітету було вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Гришенкової Валентини Іванівни та скасувати рішення про визначення ТОВ "Леон 2020" переможцем процедури закупівлі "Зернові культури та картопля",оголошнення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженного органу за № UA -2021-06-25-000473-a
Автор: ФОП "ГРИШЕНКОВА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА", Валентина Гришенкова +380505733400 grishenckova.v@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 606d7230c09a42239b9c31c4795409e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-000473-a.b2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Вимагаю переглянути рішення щодо дискваліфікації пропозиції, яку я, фізична особа – підприємець Гришенкова В.І., подала на участь у торгах код ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення тендерного комітету №26-а від 16.07.2021 року причина дискваліфікації моєї тендерної пропозиції є невідповідність вимогам тендерної документації в частині невідповідності кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто учасник повинен мати не менше двох працівників. На підставі вищевикладеного, прошу надати мені пояснення і вказати в якому саме пункті тендерної документації міститься вимога, про те, що кількість працівників повинна була бути не менше двох? Тендерна документація процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля, затверджена рішенням тендерного комітету від 25.06.2021 року не містила жодної вимоги щодо кількості працівників, а саме те, що їх кількість повинна була бути не менше двох (це вимога, яка встановлюється Замовником). Щодо звернень за роз’ясненнями стосовно пунктів Тендерної документації повідомляю, що дане питання міститься у ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», а не у ст.29 ч.1, яка зазначена у Протоколі щодо прийняття рішення тендерного комітету №26-а від 16.07.2021 року. При цьому відповідно до ст..24 Закону звернення за роз’ясненнями не є обов’язком Учасників, а зазначається тільки те, що Учасники мають право звернутися за роз’ясненнями. Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому прошу звернути увагу на те, що наступний учасник також має тільки одного працівника, так як у медичній книжці водія зазначене інше підприємство, ніж назва наступного учасника…. Відповідно до вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до положень абз.1,п.1,ч.1 ст.31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у т.ч. у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним ( кваліфікаційному) критеріям,установленим статтею 16 Закону. Під час проведення закупівлі " Зернові культури та картопля" індефікатор закупівлі UA-2021-06-25-000473-а замовником серед інших критеріїв був встановлений критерій " наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід".Звертаємо увагу Учасника ,що слово " працівників" вживається в законі та відповідно і в тендерній документації в множині, а не в однині.Тобто,для підтвердження своєї кваліфікації Учасник повинен був надати інформацію не по одному найманому працівнику,а по крайній мірі по двох або навіть більшій кількості працівників.. Пропозиція Учасника не відхилялась через те,що він не звертався до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненнями. У разі уточнення, заперечення або роз'ясненнями.У вимог тендерної документації відповідно до ч.1 ст.24 Закону Учасник мав право ( на його розсуд) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/ або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру.У відведений Законом період Учасник не звертався до замовника.Таким чином,є всі підстави вважать,що положення тендерної документації були зрозумілі Учаснику та не викликали заперечень.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника З приводу незаконного рішення (Протокол №26 від 07.07.2021 року, засідання тендерного комітету)

Номер: cfb25aec12c74b058e6bee50bc47f8e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-25-000473-a.c1
Назва: Вимога до Замовника З приводу незаконного рішення (Протокол №26 від 07.07.2021 року, засідання тендерного комітету)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОНОМ - КР» ЄДРПОУ 42321814 р/рUA 403057500000026004053529958 50086, м. Кривий Ріг, в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» вул. Телевізійна,2а МФО 305750 тел. 067-558-86-77. E-mail 42321814@ukr.net тел. 067-539-58-99. №115 Від 14.07.2021 До Нижнянського обласного психоневрологічного інтерната Адреса: 93290, Україна, Луганська область, смт.Нижнє, вул. Паркова, буд. 13 тел.: +380645541451 e-mail: internatn@ukr.net Інформація про закупівлю UA-2021-06-25-000473-a Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-25-000473-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 14.07.2021 року Вимога до Замовника З приводу незаконного рішення (Протокол №26 від 07.07.2021 року, засідання тендерного комітету) 25.06.2021 року Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-25-000473-a. Предмет закупівлі код ДК 021:2015 - 03210000 – 6: Зернові культури та картопля . ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГРОНОМ-КР» (код ЄДРПОУ 42321814) (надалі – Підприємство) взяло участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію. До участі у закупівлі (UA-2021-06-25-000473-a) було подано пропозиції від наступних учасників: № Учасник ЄДРПОУ Остаточна пропозиція, грн 1 ТОВ «АГРОНОМ-КР» 42321814 133 654,00 2 ФОП «Гришенкова Валентина Іванівна» 2353709649 133 655,00 3 ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» 2833400499 156 070,00 4 ТОВ Леон 2020 43393371 196 635,00 За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ТОВ «АГРОНОМ - КР» Код в ЄДРПОУ 42321814, цінова пропозиція якого складала 133 654,00 грн . 14.07.2021 року Протоколом №26 від 07.07.2021 року, засідання тендерного комітету, було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «АГРОНОМ-КР», з наступних підстав: - Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (Додаток 4). В порушення цієї вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ (довідку, лист-гарантію тощо), який підтверджує можливість постачання продукції , що повністю відповідає всім якісним характеристикам предмету закупівлі, які викладення в Додатку 4. ТОВ «АГРОНОМ-КР» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та законні інтереси, також такі дії порушують норми та принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного: 1. По- перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (Додаток 4). Вимога щодо надання довідки або листа-гарантії відсутня в даному розділі. Долучається доказ (фотоматеріал з тендерної документації Замовника): 2. По-друге, навіть в самому Додатку 4 Тендерної документації замовника відсутня дана вимога. Докази долучаються: Таким чином, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» є неправомірним та таким, що порушує наші права відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». - Наступна підстава для відхилення полягає в тому, що Учасником не надано повністю завіренні наступні документи: довідка ст.17 загальна; проект договору. Таким чином Учасником порушено вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». ТОВ «АГРОНОМ-КР» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та законні інтереси, також такі дії порушують норми та принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного: - Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовник вимагає, щоб всі сторінки тендерної пропозиції мають містити підпис уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою*(за винятком сторінок оригіналів, виданих іншими установами). Згідно наданих нами документами, вбачається, що всі документи завірені підписом та печаткою уповноваженої особи, а саме директора Полам М.В., окрім документів виданих іншими установами. Тобто, ТОВ «АГРОНОМ-КР» виконав вимогу, що передбачена п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» в повному обсязі та належним чином, а тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» є неправомірним та таким, що порушує наші права відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». - Замовник наступною підставою для відхилення пропозиції Учасника зазначає, відхилення від форми проекту договору, а саме зазначення суми ПДВ. ТОВ «АГРОНОМ-КР» не погоджується з даною підставою для відхилення, так як згідно наданих документів Учасником, вбачається, що Учасник є платником на додану вартість, тому зазначав суми з урахування ПДВ. Крім того, в самій тендерній документації міститься вимога, що якщо учасник є платником ПДВ, то суми зазначає з урахування ПДВ. Враховуючи вищевикладене, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» є неправомірним та таким, що порушує наші права відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім цього, необхідно зазначити, що ознайомившись з даним протоколом №26, ТОВ «АГРОНОМ-КР» було виявлено порушення, а саме щодо зазначених дат в ньому. В самому протоколі зазначена дата 07.07.2021 року, а на самому сайті викладено даний протокол 14.07.2021 року. Аукціон було завершено 12.07.2021 року. З цього виникає питання: «Яким чином даний протокол міг бути затверджений 07.07.2021 року?». Дана підстава ставить під сумнів неупередженість, правомірність дій Замовника, а тому є підставою для скасування даного протоколу, так як Замовником порушено ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо: 1. Скасувати Протокол №26 від 07.07.2021 року, яким прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» 2. Приступити до процедури укладання договору про закупівлю з Переможцем. Директор М.В. Полат
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника щодо відміни протоколу тендерного комітету та вимогу щодо підписання з Учасником договору не задоволено. Тендерний комітет Нижнянського обласного психоневрологічного інтернату розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне: 1.Відповідно до ч.3 ст.31 у разі якщо учасник,тендерна пропозиція якого відхилена,вважає недостатньою аргументацію,зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій,такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати лиши додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації,а не вимагати скасувати рішення тендерного комітету та підписувати договір. Тобто вимога не відповідає нормам ст31 Закону і ми як замовники вправі залишити її без розгляду.Проте тендерним комітетом,враховуючи один із принципів здійснення закупівель " відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель" прийнято рішення на дати відповідь на вимогу. 2.Пункт1 розділу ІІІ" Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" містить такий узагальнений вираз як " інформацію про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" без перерахування різноманітних документів,довідок та декларацій.Адже не можливо їх всі перерахувати та передбачити,які документи можуть підтверджувати відповідність товару вимогам тендерної документації.З цієї ж причини( неможливості перерахувати всі документи) в протоколі тендерного комітету вказано,що Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ( довідку,лист- гарантію,тощо) Тендерний комітет не перераховує документи,а вживає слово "тощо" тобто будь-який документ. 3.Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ " Інструкція з підготовки тендерноїпропозиції" всі сторінки тендерної пропозиції мають містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та скріплені печаткою.Тобто якщо документ складається з кількох сторінок,то підпис та печатка Учасника повинні бути на кожній сторінці.Учасником ця вимога не була додержана,про що вказано в протоколі тендерногокомітету. 4. Тендерна документація містить додаток 5 ( проєкт договору),який має певну форму і Учасник повинен дотримуватись її.Вимога,що якщо учасник є платником ПДВ,то суми зазначає з урахуванням ПДВ прописана в п.1 Розділі V"Оцінка тендерної пропозиції" та стосується питання подання тендерних пропозицій.У разі уточнення забезпечення або роз'яснення вимог тендерної документації відповідно до ч.1 ст29 Закону Учасник мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.У відведений Законом період Учасник не звертався до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненнями. 5.При складанні протоколу засідання тендерного комітету була допущена технічна помилка в даті складання документа.Замість 14.07.2021р. зазначена дата 07.07.2021 р. Це пояснюється тим. що протокол створювався на шаблоні попереднього,який був складений саме 07.07.2021.Ця технічна помилка ніяк не впливає на сміст протоколу і не може бути причиною його відміни.
Статус вимоги: Не задоволено