-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Безалкогольні напої (Безалкогольні напої)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-001431-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Безалкогольні напої». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
36 034.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 360.34 UAH
мін. крок: 1% або 360.34 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 09:14 - 02.07.2021 16:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b1fff9671c8a44f487c2bda0f2512398
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-000764-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику, надайте, будь-ласка, можливість надання еквіваленту до вказаного Вами у Технічних вимогам товару. Вимагаючи товар конкретної торгової марки окремих виробників, Ви обмежуєте участь у закупівлі виробників безалкогольних напоїв інших торгових марок, зокрема мінеральної води. Також, просимо виділити мінеральну воду в окремий лот, оскільки це інший вид безалкогольних напоїв, ніж солодкі води, відповідає він іншому ДСТУ 878-93 Води мінеральні фасовані. Не всі виробники України виробляють солодкі напої, а напої вказаних Вами торгових марок не виробляє жоден виробник мінеральних вод в Україні. Отже участь взяти можуть лише дистриб'ютори, перекупники. Технічні вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними та порушують принципи публічних закупівель. Адже Замовник має право вимагати все, що не заперечить чинному законодавству України та не порушує принципи публічних закупівель, а також здорову конкуренцію. У разі відхилення нашої вимоги, обґрунтуйте, будь-ласка, своє рішення та потребу саме в безалкогольних напоях конкретних торгових марок з посиланням на чинні нормативно-правові акти. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 12:03
Вирішення:
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регламентовано порядок проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може зазначити, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, зазначення замовником інформації про аналог та/або еквівалент – це право замовника. Водночас, детальний аналіз ринку дає можливість стверджувати про наявність достатньої кількості постачальників товарів торгівельних марок, які вказані Замовником у Додатку І до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, зазначений товар зарекомендував себе як якісний та надійний продукт, який використовується замовником тривалий час. Технічні характеристики товарів, що містять посилання на конкретну торговельну марку, конструкцію або виробника, визначені лише за основними характеристиками та не включають весь перелік характеристик для визначення аналогів за всіма параметрами. У зв’язку з вищезазначеним постачання аналогів не передбачене та розглядатись не буде.
Щодо визначення частин предмета закупівлі (лот):
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 3 Розділу I “Загальні положення” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також згідно з пунктом 5 Розділу I “Загальні положення” Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу I Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Статус вимоги:
Відхилено