-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інструмент ручний
Інструмент ручний
Завершена
60 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 304.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 304.50 UAH
Період оскарження:
25.06.2021 08:55 - 02.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" та визначення переможцем учасника АТ "Альцест", пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника
Номер:
6ca822dd01f24258862a20133512dc2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-25-000183-a.c1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"
та визначення переможцем учасника АТ "Альцест", пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника
Вимога:
ВИМОГА
25.06.2021 р. АТ «Оператор газорозподільної системи «ХАРКІВГАЗ» (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронній системі закупівель) було розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2021-06-25-000183-a «44510000-8 Знаряддя» з очікуваною вартістю 60 900 грн з ПДВ.
07.07.2021 року за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку:
№ з/п Учасник Остаточна пропозиція,
грн. з ПДВ
1 ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 37 500,00 грн
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТОВА КОМПАНІЯ "ПРОМІНСТРУМЕНТ" 43 990,00 грн
3 АТ "Альцест" 53 640,00 грн
4 НВП "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" 53 900,00 грн
5 ФОП "ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 56 850,00 грн
07.07.2021 р. тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" за результатами проведеного аукціону була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною і почалась її оцінка.
Однак, згідно протоколу №400 від 08.07.2021 року уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у зв’язку з тим, що учасником було запропоновано еквівалент товару.
ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки воно прийнято з порушення положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закону), а саме:
ч.5 ст.14 Закону – відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вказав, що аналог товару, запропонований Учасником, який за своїми технічними, якісними характеристиками є однаковим або кращим за товар, визначений Замовником, розглядатися не буде.
Учасник ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції запропонував аналог товару, визначеного Замовником, який за своїми технічними, якісними характеристиками є рівнозначним або кращим, однак Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» саме у зв’язку з наданням еквіваленту товару.
Вважаємо, що Замовник при розгляді пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» застосував дискримінаційний підхід, що призвело до відхилення пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною ціною.
У випадку, якщо Замовник не зазначив про неможливість подання учасниками еквіваленту предмету закупівлі, то подання такого еквіваленту не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Крім того, Замовник протоколом №409 від 09.07.2021 року визначив переможцем закупівлі учасника АТ «Альцест». Однак, як вбачається з документів тендерної пропозиції, що розміщені в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам Замовника, що міститься в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме розділу IV Підготовка та подання пропозицій. Згідно положень вказаного розділу учасник повинен подати окремими файлами: п.6 «якщо Учасник не є виробником предмета закупівлі – дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів, або інші документи, в яких зазначаються характер взаємовідносин з виробником».
АТ «Альцест» не надано у складі тендерної пропозиції жодного документу, який підтверджує наявність повноважень на представництво інтересів виробника продукції запропонованих торгівельних марок (ні сертифікатів дистриб’ютора, ні листів виробника або інших документів, в яких зазначаються характер взаємовідносин з виробникам).
Таким чином, учасником АТ «Альцест» не виконано вимоги Замовника, передбачені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що в свою чергу є підставою для відхилення пропозиції такого учасника, як такої що не відповідає умовам, що визначені в такому оголошенні.
Відповідно до п.19 ч.1 ст.1 Закону переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
На підставі вищевикладеного, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу Замовника:
- Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою АТ «Харківгаз» №409 від 09.07.2021 року про визначення переможцем спрощеної закупівлі АТ «Альцест», як такий, що прийнятий з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та вимог Замовника;
- Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою АТ «Харківгаз» №400 від 08.07.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» та повторно розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2021 17:28
Вирішення:
Пунктом 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У електронній закупівлі UA-2021-06-25-000183-a замовником умовами Оголошення про проведення закупівлі (Додаток 1) були зазначені торгівельні марки інструментів, проте жодного згадування про можливість подання у пропозиції Учасником аналогів (або еквівалентів) у Оголошенні про проведення закупівлі не було.
Щодо питання про не надання ТОВ «Альцест» у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність повноважень на представництво повідомляємо, що Учасником в електронну систему закупівель ProZorro 06-07-2021, 16:13:25 був експортований файл «2. Довідка щодо повноважень.pdf», в якому є Сертифікат ТОВ «Світ інструментів Україна» (представництво торгівельних марок ТМ Sparta, TM MTX, ТМ Сибртех, ТМ Gross, TM Stels, TM PALISAD, TM DENZEL), Дилерський сертифікат ТОВ «ПРОМАРТ» (представництво ТМ X-Spark) та свідоцтво про офіційне ділерство ТОВ «ОК «ПРОМІНСТРУМЕНТ» . Всі завантажені документи про представництво торгівельних марок є дійсними у 2021 році.
З огляду на наведене вище вважаємо, що визначення ТОВ «Альцест» переможцем електронної закупівлі UA-2021-06-25-000183 є цілком правомірним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.07.2021 09:26