• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях учбового корпусу, спального корпусу та їдальні Комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради" по вул. Благовісна, 75 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області)

Місцезнаходження замовника: 19400, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛ. БЛАГОВІСНА, будинок 75, код за ЕДРПОУ 04591529, категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою. В тому числі не потребують перекладу з російської мови буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання, тощо. Інші документи викладені іноземною мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 6 р. ІІІ тендерної документації

Завершена

738 179.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 690.89 UAH
Період оскарження: 24.06.2021 20:45 - 08.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: 86c69c61b44c47a8913232db9a1cd9bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-24-005325-b.a1
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих. № 1 від 26.07.2021 До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» Місцезнаходження: 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 тел. (066) 579 46 55 код ЄДРПОУ 43694796 e-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: Комунальний заклад Корсунь – Шевченківський багатопрофільний навчально – реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради» код ЄДРПОУ 04591529 Місцезнаходження: 19402, Черкаська обл., Корсунь – Шевченківський р-н, вул. Благовісна, буд. 75 тел. 380473524215, 380983478877 e-mail: kors_inter@ukr.net Інформація про закупівлю: ID: 6d829ee0483141758b41ae17b9d590d0 Закупівля: UA-2021-06-24-005325-b Скарга на незаконні дії Замовника – Комунального закладу «Корсунь – Шевченківський багатопрофільний навчально – реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради» по процедурі закупівлі «Код за ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях учбового корпусу, спального корпусу та їдальні Комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради" по вул. Благовісна, 75 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області)» Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 24.06.2021 року була оголошена закупівля послуг за процедурою «Відкриті торги» з предметом закупівлі: «Код за ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях учбового корпусу, спального корпусу та їдальні Комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради" по вул. Благовісна, 75 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-24-005325-b). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 12.07.2021 00:00. Аукціон відбувався: 12.07.2021 11:28 – 12.07.2021 12:07. За результатами аукціону в закупівлі прийняли участь наступні учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» (далі – ТОВ «Укртехнобез») – 515 580,00 грн.; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЗАХИСТ-АСПС» (далі – ТОВ «СПЕЦЗАХИСТ-АСПС») – 515 585,00 грн.; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ») – 678 480,24 грн.; 4) Приватне підприємство «Експертно – технічний центр» (далі – ПП «Експертно – технічний центр») – 728 000,40 грн.; 5) Приватне підприємство «БУДСЕРВІС-2016» (далі – ПП «БУДСЕРВІС-2016») – 738 179,00 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 738 179,00 грн. Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Комунального закладу «Корсунь – Шевченківський багатопрофільний навчально – реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради» від 16.07.2021 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначено ПП «Експертно – технічний центр» переможцем процедури відкритих торгів «Код за ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях учбового корпусу, спального корпусу та їдальні Комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради" по вул. Благовісна, 75 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області) та прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником – переможцем. І. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції та повідомляє наступне. 1. Першою підставою для відхилення є: «Відповідно п. 1.3. Розділу І тендерної документації, визначено, що суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. У складі документів тендерної пропозиції надані згоди суб’єктів персональних даних, що не адресовані замовнику торгів та не містять посилання на дану закупівлю». Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - іншою інформацією та документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Згідно з даними пункту 1.3 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання та ідентифікатор даної закупівлі. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано листи – згоди на обробку персональних даних всіх суб’єктів персональних даних, чиї персональні дані надані у складі документів. Слід зазначити, що листи – згоди на обробку персональних даних відносяться до одного з кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 2. Другою підставою для відхилення було: «Згідно п. 4.4. частини 2 Розділу І тендерної період надання послуг: до 31.12.2021 року. Про змогу надати послуги у зазначений строк учасником в складі пропозиції надається гарантійний лист. Учасником не надано даного гарантійного листа.». Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - іншою інформацією та документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Підпунктом 4.4 пункту 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що період надання послуг: до 31.12.2021 року. Про змогу надати послуги у зазначений строк учасником в складі пропозиції надається гарантійний лист. В складі пропозиції Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано наступні документи: - лист про погодження з умовами тендерної документації, розуміння її змісту та поняття та про те, що вся подана інформація у складі пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною (файл з назвою «Довідки.pdf»); - гарантійний лист щодо спроможності надати послуги, що відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (файл з назвою «Довідки.pdf»). Таким чином, Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» підтвердив свою спроможність надати послуги до 31.12.2021 року. 3. Третьою підставою для відхилення є: «Згідно п.71. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. У складі пропозиції відсутній лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень.». Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - іншою інформацією та документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. В пункті 7.1 Проекту договору, який міститься в пункті 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається лист – згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в складі пропозиції надано лист – згода з проектом договору, в якій зазначено, що ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» погоджується з проектом договору про закупівлю та його умовами, який викладено в п. 7 розділу VI тендерної документації та спроможний виконати свої зобов’язання за ним, а також надано погоджений проект договору. Таким чином, Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» погодився з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень і відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. ІІ. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ПП «Експертно – технічний центр» і повідомляє наступне. 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – відповідно до частини 6 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з даними підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 1 тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у вигляді гарантійного листа-згоди стосовно спроможності надання послуг. В складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Експертно – технічний центр» надано гарантійний лист – згода, в якому зазначено, що ПП «Експертно – технічний центр» ознайомлений та погоджується з усіма технічними, кількісними та якісними вимогами замовника та підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в тендерній документації (додаток 1). В складі тендерної пропозиції ПП «Експертно – технічний центр» не надано гарантійного листа – згоди стосовно саме спроможності надання послуг відповідно до технічного завдання замовника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ПП «Експертно – технічний центр» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Експертно – технічний центр». Оплата за скаргу здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата розгляду скарги: 06.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2021 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.08.2021 13:21
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2021 17:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №18093-р/пк-пз від 06.08.2021 року виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net