• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Назарія Яремчука (від вул. Івана Кожедуба до вул.Яблунська) в м. Буча Київської області

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації

Завершена

16 781 443.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 907.22 UAH
Період оскарження: 24.06.2021 16:56 - 09.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні критерії

Номер: 02ec4b8e54964792b59e663234627ee0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-24-010743-c.b2
Назва: Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 6 до ТД наявна наступна вимога: Аналогічним буде вважатись договір виконання робіт капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі… Сума аналогічного договору має бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне: Враховуючи специфіку предмета аналогічних договорів (капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення) можна дійти висновку, що відомості про такі договори мають відображатись в системі https://prozorro.gov.ua/ (оскільки замовниками такого товару є установи та організації, які фінансуються з державного та місцевих бюджетів). За результатами аналізу відкритих джерел (зокрема: https://prozorro.gov.ua/, https://bi.prozorro.org/,) можна дійти висновку, що аналогічні договори, які відповідають встановленим вимогам за предметом, ціною та датою укладення мають лише декілька суб’єктів господарювання. У свою чергу наше підприємство не має договорів з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Водночас, наше підприємство має великий досвід виконання договорів аналогічних предмету закупівлі. Слід зазначити, що вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі. Серед принципів здійснення закупівель, гарантованих статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників. Також, частиною четвертою цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте, встановлення відповідних умов тендерної документації саме в такий спосіб необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників та не дозволяє нашому підприємству взяти участь в даній закупівлі. Враховуюче викладене, просимо Замовника усунути вимогу щодо цінової характеристики аналогічних договорів, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Додатком 6 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору: «Аналогічним буде вважатись договір виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Також аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт, що знаходяться в межах міських вулиць та доріг, які згідно проектної документації і вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» та ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці на дороги населених пунктів» відносяться до магістральних вулиць та доріг загальноміського значення. Сума аналогічного договору має бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Замовником обгрунтовано встановлений наступний критерій оскільки Замовник має бути впевнений, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт у об’ємах передбачених технічним завданням передбаченим у Додатку 2 до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ISO 45001

Номер: f5f654a10bb54d5a9d5dffa84c579357
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-24-010743-c.b1
Назва: ISO 45001
Вимога:
У ТД Замовником встановлено наступну вимогу: Учасник у складі пропозиції додатково має надати скановану копію з оригіналу документу в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) Сертифікація в системі ISO 45001 не є обов`язковою в Україні. Будівельні компанії не зобов`язані проходити таку сертифікацію. Взагалі, сертифікат ISO 45001:2018 є стандартом по охороні здоров’я та безпеки праці на робочому місці. З 01.01.2018 року в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції. Так, ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає не обов’язкову оцінку відповідності, а добровільну. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Враховуюче викладене, просимо Замовника усунути вимогу щодо сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу документу в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці», оскільки сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» є підтвердженням, що учасник несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників. Разом з тим відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Статус вимоги: Відхилено