-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Сортувальники банкнот, банкнотно-лічильні машини, калькулятори з функцією друку
Торги відмінено
12 245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 0% або 3 300.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2017 14:45 - 06.06.2017 16:00
Вимога
Без відповіді
Скарга На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
56148bc9f48b4e508a566ac20637cecd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-31-000838-b.b3
Назва:
Скарга На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
СКАРГА
На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Цим листом висловлюємо подяку за розгляд скарги та надану відповідь на розміщену на сайті zakupki.prom.ua.
На тому ж сайті ми повідомили АБ «УКРГАЗБАНК» про невдоволеність відповіддю.
Цим листом повідомляємо про свій намір подати Заяву до правоохоронних органів України.
Також ми плануємо звернутися до засобів масової інформації з метою висвітлити організацію закупівлі за державний кошт обладнання, що не відповідає тендерній документації.
Також ми плануємо розгорнути обговорення по даному питанню в соціальних мережах (Facebook та ін.).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга .pdf 07.08.2017 15:29
Дата подачі:
07.08.2017 15:29
Вимога
Вирішена
Оскарження визначеного переможця
Номер:
95a4d6863ee8404897012d42331d675c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-31-000838-b.b2
Назва:
Оскарження визначеного переможця
Вимога:
СКАРГА
По Лоту №1 – Сортувальники банкнот – 116 шт.
На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники надають підтверджено документально інформацію про їх відповідність технічним вимогам замовника та кваліфікаційним критеріям учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
п. 1 учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
п. 4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Акцептована ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК» пропозиція учасника ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» «Лот № 1 – Сортувальники банкнот» не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме:
- Сертифікат дистриб’ютора ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» не відповідає оригіналу;
- Сертифікати відповідності на вимоги «Декларації відповідності Обладнання ЄС/EU/Declaration of Conformity» до «Лот № 1 – Сортувальники банкнот», а саме не відповідає запропонованому предмету закупівлі тому що наданий на тип обладнання «Лічильник валютної дискримінації».
Акцептована ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК» пропозиція учасника ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» «Лот № 1 – Сортувальники банкнот» не відповідає технічним вимогам Тендерної документації. Технічні характеристики запропонованого ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» обладнання, а саме ресурс обладнання в різних документах заявлений по різному, т.ч. – надана інформація являється недостовірною:
Не підтверджена відповідність вимогам Замовника щодо Технічних характеристик запропонованого ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» обладнання:
В технічних вимогах Банку до сортувальників банкнот Тип 1 зазначена вимога - «Продуктивність у всіх режимах, банкнот/хв, не менше» «650» Учасник у листі № 1907/7 п.2 таблиці відповідності вимогам зазначає для Сортувальник банкнот МІВ SB-2000S - «1000». Для підтвердження наведених даних Учасник в інструкції з експлуатації розділ 9 «Технічні характеристики» вказує «Швидкість перерахунку банкнот 1000/1200/1500», т.ч. – надана інформація являється недостовірною.
Також вважаємо за доцільне оскаржити подання ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» в представленій документації (Інструкціях з експлуатації) технічної інформації російською мовою, що порушує тендерні вимоги ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК».
Сподіваємося, що об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій буде відповідною Закону України "Про публічні закупівлі", та правомірною з використання бюджетних коштів на закупівлю Обладнання.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 07.08.2017 12:41
Дата подачі:
07.08.2017 12:41
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що згідно з частиною 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) АБ «УКРГАЗБАНК» - не є замовником в розумінні Закону. Під час здійснення закупівель АБ «УКРГАЗБАНК» керується виключно внутрішніми нормативними документами. Отже, посилання які містяться у поданій Вами вимозі на норми Закону не є коректними та не містять законних підстав.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Cкарга
Номер:
18523b6d71d64ff086a71e7afb0b46e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-31-000838-b.b1
Назва:
Cкарга
Вимога:
ТОВ «ДОРС Україна» звертає увагу Замовника та Організатора Тендерної закупівлі на наступні помилки, що викладені в Пропозиції ТОВ «Гамма-Дніпро»
1. Копія Сертифікату офіційного представника
В англомовній версії зазначено назву та адреса Представника:
Gamma-Dnipro LLC
16/13А, Panas Mirny str
01011 Kiev
Ukraine
В україномовному перекладі зазначено назву та адреса Представника:
Компанія «DoCash GmbH»
Глюкштрассе 57
D-22081 Гамбург
Німеччина
Крім того відрізняються дати видачі на англомовній копії – 02/01/2017 та на україномовній копії – 09/06/2017
Вищевказані фактори свідчать про недостовірність поданої інформації від ТОВ «Гамма Дніпро».
Відповідно документи надані та завірені Учасником - ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» - в складі тендерної пропозиції, а саме:
- лист про приналежність запропонованого Обладнання до банківського класу (Вих. № 1907/3 від 19.07.2017);
- лист про відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого Обладнання вимогам Документації конкурсних торгів (Вих. № 1907/5 від 19.07.2017);
- копія Інструкції з експлуатації для моделі МІВ SB-2000S;
- копія Інструкції з експлуатації для моделі МІВ SB-2000Е;
- копія Інструкції з експлуатації для моделі МІВ SB-3000;
- витяг з технічної документації про ресурс експлуатації обладнання (Вих. №1907/57 від 19.07.2017)
не можуть бути прийняті до уваги
2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікати відповідності на вимогу до предмету закупівлі «Декларації відповідності Обладнання ЄС/EU/Declaration of Conformity». На запропоноване Обладнання по Лоту № 1 – Сортувальники банкнот надано відповідно декларації на обладнання в яких позначено тип обладнання «Лічильник валютної дискримінації», що не відповідає запропонованому предмету закупівлі «Сортувальники банкнот».
3. Учасником надано у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю технічних вимог до предмету закупівлі, яка містить недостовірну інформацію щодо технічних характеристик запропонованого Учасником Обладнання, а саме:
- У п.29 (Сортувальник банкнот Тип 1 – Сортувальник банкнот МІВ SB-2000S) «Ресурс документально підтверджений виробником Обладнання або його офіційним представником, не менше, млн. банкнот – 7» Учасник зазначає «7», хоча відповідно до Витягу з технічної документації про ресурс експлуатації обладнання (Вих. № 1907/57 від 19.07.2017) наданого Учасником, Учасник надає «Для моделі МІВ SB-2000S – не менше, ніж 10 млн. банкнот»;
- У п.31 (Сортувальник банкнот Тип 2- Сортувальник банкнот МІВ SB-2000Е) «Ресурс документально підтверджений виробником Обладнання або його офіційним представником, не менше , млн. банкнот – 7» Учасник зазначає «7» , хоча відповідно до Витягу з технічної документації про ресурс експлуатації обладнання (Вих. № 1907/57 від 19.07.2017) наданого Учасником, Учасник надає «Для моделі МІВ SB-2000Е – не менше, ніж 15 млн. банкнот».
4. Учасником надано у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю (Вих. 1907/9 від 19.07.2017) технічних вимог до предмету закупівлі, яка в таблиці «Сортувальник банкнот Тип 3» містить «Характеристики Сортувальника банкнот МІВ SB-2000Е заявлені ТОВ «ГАММА-ДНІПРО», а в пропозиції ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» в торгах на «Сортувальник банкнот Тип 3» надана на модель Сортувальник банкнот МІВ SB-3000.
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
п. 1 учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
п. 4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з наданої вище інформації, тендерна пропозиція ТОВ "ГАММА-ДНІПРО" підлягає обов'язковому відхиленню замовником тендера АБ «УКРГАЗБАНК».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 07.08.2017 09:56
Дата подачі:
07.08.2017 09:56
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що згідно з частиною 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) АБ «УКРГАЗБАНК» - не є замовником в розумінні Закону.
Під час здійснення закупівель АБ «УКРГАЗБАНК» керується виключно внутрішніми нормативними документами. Отже, посилання які містяться у поданій Вами вимозі на норми Закону не є коректними та не містять законних підстав.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні