• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Сортувальники банкнот, банкнотно-лічильні машини, калькулятори з функцією друку

Торги відмінено

12 245 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 300.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2017 14:45 - 06.06.2017 16:00
Вимога
Без відповіді

Скарга На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 56148bc9f48b4e508a566ac20637cecd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-31-000838-b.b3
Назва: Скарга На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
СКАРГА На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Цим листом висловлюємо подяку за розгляд скарги та надану відповідь на розміщену на сайті zakupki.prom.ua. На тому ж сайті ми повідомили АБ «УКРГАЗБАНК» про невдоволеність відповіддю. Цим листом повідомляємо про свій намір подати Заяву до правоохоронних органів України. Також ми плануємо звернутися до засобів масової інформації з метою висвітлити організацію закупівлі за державний кошт обладнання, що не відповідає тендерній документації. Також ми плануємо розгорнути обговорення по даному питанню в соціальних мережах (Facebook та ін.).
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Оскарження визначеного переможця

Номер: 95a4d6863ee8404897012d42331d675c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-31-000838-b.b2
Назва: Оскарження визначеного переможця
Вимога:
СКАРГА По Лоту №1 – Сортувальники банкнот – 116 шт. На невідповідність конкурсних торгів ПАТ АБ «Укргазбанк» ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники надають підтверджено документально інформацію про їх відповідність технічним вимогам замовника та кваліфікаційним критеріям учасників. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: п. 1 учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; п. 4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Акцептована ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК» пропозиція учасника ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» «Лот № 1 – Сортувальники банкнот» не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме: - Сертифікат дистриб’ютора ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» не відповідає оригіналу; - Сертифікати відповідності на вимоги «Декларації відповідності Обладнання ЄС/EU/Declaration of Conformity» до «Лот № 1 – Сортувальники банкнот», а саме не відповідає запропонованому предмету закупівлі тому що наданий на тип обладнання «Лічильник валютної дискримінації». Акцептована ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК» пропозиція учасника ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» «Лот № 1 – Сортувальники банкнот» не відповідає технічним вимогам Тендерної документації. Технічні характеристики запропонованого ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» обладнання, а саме ресурс обладнання в різних документах заявлений по різному, т.ч. – надана інформація являється недостовірною: Не підтверджена відповідність вимогам Замовника щодо Технічних характеристик запропонованого ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» обладнання: В технічних вимогах Банку до сортувальників банкнот Тип 1 зазначена вимога - «Продуктивність у всіх режимах, банкнот/хв, не менше» «650» Учасник у листі № 1907/7 п.2 таблиці відповідності вимогам зазначає для Сортувальник банкнот МІВ SB-2000S - «1000». Для підтвердження наведених даних Учасник в інструкції з експлуатації розділ 9 «Технічні характеристики» вказує «Швидкість перерахунку банкнот 1000/1200/1500», т.ч. – надана інформація являється недостовірною. Також вважаємо за доцільне оскаржити подання ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» в представленій документації (Інструкціях з експлуатації) технічної інформації російською мовою, що порушує тендерні вимоги ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК». Сподіваємося, що об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій буде відповідною Закону України "Про публічні закупівлі", та правомірною з використання бюджетних коштів на закупівлю Обладнання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що згідно з частиною 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) АБ «УКРГАЗБАНК» - не є замовником в розумінні Закону. Під час здійснення закупівель АБ «УКРГАЗБАНК» керується виключно внутрішніми нормативними документами. Отже, посилання які містяться у поданій Вами вимозі на норми Закону не є коректними та не містять законних підстав.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Cкарга

Номер: 18523b6d71d64ff086a71e7afb0b46e1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-31-000838-b.b1
Назва: Cкарга
Вимога:
ТОВ «ДОРС Україна» звертає увагу Замовника та Організатора Тендерної закупівлі на наступні помилки, що викладені в Пропозиції ТОВ «Гамма-Дніпро» 1. Копія Сертифікату офіційного представника В англомовній версії зазначено назву та адреса Представника: Gamma-Dnipro LLC 16/13А, Panas Mirny str 01011 Kiev Ukraine В україномовному перекладі зазначено назву та адреса Представника: Компанія «DoCash GmbH» Глюкштрассе 57 D-22081 Гамбург Німеччина Крім того відрізняються дати видачі на англомовній копії – 02/01/2017 та на україномовній копії – 09/06/2017 Вищевказані фактори свідчать про недостовірність поданої інформації від ТОВ «Гамма Дніпро». Відповідно документи надані та завірені Учасником - ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» - в складі тендерної пропозиції, а саме: - лист про приналежність запропонованого Обладнання до банківського класу (Вих. № 1907/3 від 19.07.2017); - лист про відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого Обладнання вимогам Документації конкурсних торгів (Вих. № 1907/5 від 19.07.2017); - копія Інструкції з експлуатації для моделі МІВ SB-2000S; - копія Інструкції з експлуатації для моделі МІВ SB-2000Е; - копія Інструкції з експлуатації для моделі МІВ SB-3000; - витяг з технічної документації про ресурс експлуатації обладнання (Вих. №1907/57 від 19.07.2017) не можуть бути прийняті до уваги 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікати відповідності на вимогу до предмету закупівлі «Декларації відповідності Обладнання ЄС/EU/Declaration of Conformity». На запропоноване Обладнання по Лоту № 1 – Сортувальники банкнот надано відповідно декларації на обладнання в яких позначено тип обладнання «Лічильник валютної дискримінації», що не відповідає запропонованому предмету закупівлі «Сортувальники банкнот». 3. Учасником надано у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю технічних вимог до предмету закупівлі, яка містить недостовірну інформацію щодо технічних характеристик запропонованого Учасником Обладнання, а саме: - У п.29 (Сортувальник банкнот Тип 1 – Сортувальник банкнот МІВ SB-2000S) «Ресурс документально підтверджений виробником Обладнання або його офіційним представником, не менше, млн. банкнот – 7» Учасник зазначає «7», хоча відповідно до Витягу з технічної документації про ресурс експлуатації обладнання (Вих. № 1907/57 від 19.07.2017) наданого Учасником, Учасник надає «Для моделі МІВ SB-2000S – не менше, ніж 10 млн. банкнот»; - У п.31 (Сортувальник банкнот Тип 2- Сортувальник банкнот МІВ SB-2000Е) «Ресурс документально підтверджений виробником Обладнання або його офіційним представником, не менше , млн. банкнот – 7» Учасник зазначає «7» , хоча відповідно до Витягу з технічної документації про ресурс експлуатації обладнання (Вих. № 1907/57 від 19.07.2017) наданого Учасником, Учасник надає «Для моделі МІВ SB-2000Е – не менше, ніж 15 млн. банкнот». 4. Учасником надано у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю (Вих. 1907/9 від 19.07.2017) технічних вимог до предмету закупівлі, яка в таблиці «Сортувальник банкнот Тип 3» містить «Характеристики Сортувальника банкнот МІВ SB-2000Е заявлені ТОВ «ГАММА-ДНІПРО», а в пропозиції ТОВ «ГАММА-ДНІПРО» в торгах на «Сортувальник банкнот Тип 3» надана на модель Сортувальник банкнот МІВ SB-3000. Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: п. 1 учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; п. 4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з наданої вище інформації, тендерна пропозиція ТОВ "ГАММА-ДНІПРО" підлягає обов'язковому відхиленню замовником тендера АБ «УКРГАЗБАНК».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що згідно з частиною 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) АБ «УКРГАЗБАНК» - не є замовником в розумінні Закону. Під час здійснення закупівель АБ «УКРГАЗБАНК» керується виключно внутрішніми нормативними документами. Отже, посилання які містяться у поданій Вами вимозі на норми Закону не є коректними та не містять законних підстав.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні