• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

АВТОБУС МАЗ-257030

Найменування та марку техніки вказано на виконання вимог ч. 1 ст. 1 та пп. 1-2 ч. 1 ст. 21 Закону України «Про фінансовий лізинг» або еквівалент

Завершена

2 251 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 56 275.00 UAH
Період оскарження: 24.06.2021 16:45 - 08.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 111a281081564e77a6eb109f40f58604
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-24-010511-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! 1. Згідно практики оскарження умов закупівель до Антимонопольного комітету України вимога Тендерної документації щодо надання учасниками сертифікатів ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)– не є дискримінаційною вимогою. Згідно ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.А отже, Ваша вимога не підлягає задоволенню. 2. Щодо вимоги про надання листа від офіційного імпортера заводу-виробника, який підтверджує можливість поставки Товару в кількості та строки встановлені тендерною документацією – така вимога обумовлена необхідністю підтвердження правовідносин постачальника з виробником товару, який закуповується. Отже, вказана вимога не є дискримінаційною для потенційних учасників з пропозиціями автобусів вироблених на території України. Учасники які не надають лист від офіційного імпортера, мають надати лише лист роз’яснення про не надання такого документа, та надати лист від виробника товару. Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону – У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; Відповідно до ст.5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч.1 ст.23 Закону - Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до ч.3 ст.23 Закону - Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". На виконання вимог наведених вище вимог Закону, при складанні Тендерної документації, Замовником було проаналізовано нішу товарів які відповідають предмету закупівлі та зроблено висновок про наявність на ринку не одного, а декількох виробників товару, що за своїми характеристиками відповідає предмету закупівлі. Тому, з урахування вимог Закону, Замовником, у Технічному завданні до предмета закупівлі, наведено вимоги до предмету закупівлі без посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Вказано лише назву предмета закупівлі у відповідності до потреби замовника. Таким чином, вважаємо що заявник не довів необхідності виключення даних вимог з Тендерної документації. 3. Щодо вимоги параметрів дорожнього просвіту (кліренс) -не менше, 200 мм. Звертаємо вашу увагу, що дорожній просвіт, це відстань від поверхні землі до найнижчої точки центральної частини автомобіля, автобуса, тощо. Необхідність обов’язкової наявності саме такого параметру в закуповуваному автомобілі обґрунтовується необхідністю його високої прохідності в умовах поза межами міста та на ґрунтових дорогах. Зокрема, повідомляємо, що згідно пункту 6.8. ДБН В. 2.3-5-2001Для влаштування водовідвідного лотка використовуються збірні або монолітні бортові камені. Висота борту на прямолінійних ділянках вулиці повинна бути не менше 15 см, в понижених місцях збору води при великих витратах - можливе її збільшення до 45 см. Таким чином, з метою забезпечення прохідності та збереження цілісності товару що закуповується в умовах експлуатації, включення даної вимоги у Тендерну документацію є необхідним та обґрунтованим. З огляду на вищенаведене, вважаємо що вами жодним чином не доведено та не підтверджено наявність дискримінаційних вимог у Тендерній документації. Таким чином вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.07.2021 10:02