-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі по вул. Таганська, 8 під соціальний готель в м. Запоріжжя
Торги відмінено
593 965.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2017 15:03 - 20.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
7334a80a5e9b4958a6609be9ade7d7f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-06-001186-b.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Тендерним комітетом КП «Управління капітального будівництва» прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі по вул. Таганська, 8 під соціальний готель в м.Запоріжжя» (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-06-001186-b) учасника - ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" (код ЄДРПОУ 40084018) (повідомлення про намір укласти договір опубліковано на сайті Уповноваженого органу 03 серпня 2017 року).
Детально вивчивши подану учасником-переможцем ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС – ЗАПОРІЖЖЯ» тендерну пропозицію, ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» вважає, що прийняте тендерним комітетом рішення про визначення переможця процедури закупівлі має бути переглянуто, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС – ЗАПОРІЖЖЯ» підлягає відхиленню за наявності наступних підстав.
Відповідно до пп.10) п.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції надають проект договору БМР з додатками (Додаток 6 до тендерної документації) та графік виконання робіт (Додаток 11 до тендерної документації).
В п.3 розділу VI тендерної документації зазначено, що разом з тендерною пропозицією, учасником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з наданням графіку виконання робіт (Додаток 11 до тендерної документації) з урахуванням вимог замовника щодо терміну виконання робіт.
В пп.4.3. п.4 Розділу І тендерної документації зазначено строк виконання робіт – 90 календарних днів. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, що відповідно до ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» заповнюється в екранних формах електронної системи закупівель, замовником визначено строк виконання робіт 07 серпня 2017 – 30 листопада 2017. Інформація, зазначена в екранних формах та тендерній документації має бути ідентичною. За наявності розбіжностей пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах електронної системи закупівель. Отже, строк виконання робіт за предметом закупівлі чітко визначений - з 07 серпня 2017 по 30 листопада 2017, а графік виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору та надається в складі пропозиції, повинен відповідати зазначеному строку.
Учасник ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" надав в складі своєї тендерної пропозиції графік виконання робіт, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) графік містить єдине найменування робіт «загальнобудівельні роботи», а не деталізований перелік видів робіт, як передбачено Додатком 11 до тендерної документації. Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» графік виконання робіт (як додаток до договору підряду) конкретизує зобов'язання підрядника, визначені умовами договору. Очевидно, що замовник вимагав від учасників надання графіку виконання робіт не просто для «кількості», а з метою визначення відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі щодо строку виконання робіт. Учасник повинен був зазначити види робіт і терміни їх виконання хоча б відповідно до розділених груп робіт, за якими складались окремі локальні кошториси.
2) зазначені в графіку дата початку (10.07.2017) та дата закінчення робіт (08.10.2017) суттєво відхиляються від вимоги замовника щодо терміну виконання робіт, визначеній в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Учасником не може бути зазначена дата початку виконання робіт раніше ніж 07 серпня 2017 року. Крім того, роботи, віднесені до ІІІ категорії складності (клас наслідків СС2), розпочинаються тільки після отримання дозволу на виконання будівельних робіт, виданого відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю. Процедура отримання такого дозволу триває від десяти до двадцяти робочих днів і цей факт необхідно враховувати при зазначенні в графіку строків виконання робіт. Ще раз наголошуємо, що замовник вимагав від учасників надання графіку виконання робіт з метою визначення відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі щодо строку виконання робіт, а наданий ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" графік повністю не відповідає умовам тендерої документації.
Окрім невідповідності графіку виконання робіт, ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" не надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Відповідно до пп.8.3.) п.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції надають копію Дозволу Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на види робіт підвищеної небезпеки, які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. В Примітках до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено: у разі, якщо учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник надає лист – роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Згідно п.12 Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, до робіт підвищеної небезпеки віднесено роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
Технічне завдання за предметом закупівлі (Додаток 3) передбачає виконання робіт з інженерного забезпечення (електропостачання), які є роботами підвищеної небезпеки, а саме: монтаж трансформаторів та лічильників.
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" надав в складі своєї тендерної пропозиції дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», якого учасник планує залучати як субпідрядну організацію для виконання загальнобудівельних робіт за предметом закупівлі. Надання дозволу, виданого ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», не відповідає умовам тендерної документації, так як вимога пп.8.3.) щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки стосується учасника, а не субпідрядника. Також слід зазначити, що в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданому ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», перелік робіт не включає роботи в діючих електроустановках з напругою та в зонах дії струму високої частоти.
Крім того, погоджений учасником проекту договору підряду (п.10.1.1.) зобов’язує підрядника мати оригінали та надати замовнику засвідчені копії відповідних ліцензій та дозволів органів Держгірпромнагляду України на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію об'єктів, машин та устаткування підвищеної небезпеки у разі, якщо такі роботи передбачені Договором.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" не завантажив жодного роз’яснення про причини ненадання ним як учасником дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого уповноваженим органом.
За даними Інформаційної системи «Реєстр дозволів» (сайт Держгірпромнагляду України за посиланням http://dozvil.dnop.gov.ua/) ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" видано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №0065.16.23. від 29.02.2016 р. В переліку робіт за дозволом відсутні роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
Враховуючи вищевикладене, наявні аргументовані факти невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" умовам тендерної документації, що є вагомою підставою для відміни рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі.
Тендерний комітет КП «Управління капітального будівництва» прийняв поспішне рішення про визначення переможця процедури закупівлі. При цьому має місце застосування замовником подвійних стандартів оцінки пропозицій учасників, що заключається у відхиленні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» через наявність тільки формальних (несуттєвих) помилок і акцепт пропозиції ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ", що містить суттєві невідповідності. Ціна тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ", якого безпідставно визначено переможцем процедури закупівлі, значно перевищує ціну пропозиції учасника-переможця аукціону ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ». Таке перевищення складає 22 760,69 грн.
ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» вважає прийняття рішення про визначення ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" переможцем процедури закупівлі необгрунтованим і таким, що порушує та нівелює принципи здійснення публічних закупівель, особливо такий як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З огляду на вище зазначене, ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» вимагає
1. Відповідно до абз.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», надати нам додаткову (обгрунтовану) інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з нашою пропозицією.
2. Відмінити рішення про визначення ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі по вул. Таганська, 8 під соціальний готель в м. Запоріжжя» (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-06-001186-b), як таке, що прийняте всупереч вимогам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Визначити ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» - учасника з найменшою ціновою пропозицію за результатами аукціону, переможцем процедури закупівлі.
Нагадуємо, що на наше звернення в системі, відповідно до абз.2 ч.1 ст.20 Закону, замовник зобов'язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
З метою усунення порушень , зумовлених неправильним тлумаченням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель, незаконними діями Замовника і прийняттям ним необґрунтованого, безпідставного, упередженого рішення щодо визначення учасника ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" переможцем процедури закупівлі, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі, вимушені надіслати копію даної вимоги до Запорізької міської ради, органу державного фінансового контролю - Управління Східного офісу Державної аудиторської служби України в Запорізькій області та подати відповідну Скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.PDF 09.08.2017 14:42
Дата подачі:
05.08.2017 14:37
Вирішення:
Відповідь надана в окремому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
e3308bfd9f914e018d54b33176fc0260
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-06-001186-b.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Тендерним комітетом КП «Управління капітального будівництва» прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запорожпроект» (код ЄДРПОУ 33175792), поданої за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі по вул. Таганська, 8 під соціальний готель в м.Запоріжжя» (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-06-001186-b). Протокол розгляду тендерних пропозицій (без номеру та інформації про місце та час проведення засідання тендерного комітету), опубліковано на сайті Уповноваженого органу 27 липня 2017 року.
В протоколі розгляду зазначені наступні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запорожпроект»:
1) пункт 4 частини першої статті 30 - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- відсутні копії 4-6 сторінок паспорту уповноваженої особи, які мають підтвердити дійсність паспорту на момент розкриття пропозицій;
- невідповідність в пропозиції учасника в п.54 локального кошторису 2-1-1, згідно з вимогами технічного завдання тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації).
ТОВ «Запорожпроект» вважає, що рішення тендерного комітету про його дискваліфікацію є безпідставним, необгрунтованим та надмірно формалізованим. Стосовно прийнятого замовником рішення повідомляємо наступне:
1) в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» надано завірену копію паспорту(стор. 1-3, 10-13) уповноваженої особи, директора – Юрченка Геннадія Олександровича, який працює на посаді директора ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» з 11.08.2014 року. Сьомого квітня 2017 року Юрченку Г.О. виповнилось 45 років. Відповідно до чинного законодавства до паспорту при досягненні громадянином 45-річного віку вклеюється нова фотографія (стор. 5-6), що відповідає її віку. 14.04.2017 року до паспорту Юрченка Г.О. вклеєно відповідну фотокартку (стор. 5-6). Паспорт серії СВ 148296 Юрченка Г.О. є діючим документом, що посвідчує особу директора ТОВ «Запорожпроект».
Під час подання тендерної пропозиції відскановані стор. 5-6 паспорту містились в окремому файлі та були випадково втрачені під час завантаження до електронної системи. Фактично, паспорт директора ТОВ «Запорожпроект» Юрченка Г.О. є діючим документом, що посвідчує особу, в т.ч. на момент розкриття тендерної пропозиції, що повністю відповідає умовам, визначеним Додатком №5 до тендерної документації. Відсутність в складі пропозиції стор.5-6 паспорту є несуттєвою технічною помилкою учасника та не несе за собою жодних правових наслідків відносно проведення процедури закупівлі.
Більш того, відповідно до п. 1.6. Розділу ІІІ тендерної документації тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та суть пропозиції, а саме: технічні помилки та описки; не завірення окремої сторінки (сторінок) власноручним підписом уповноваженої посадової особи та/або печаткою (у разі наявності) учасника торгів; орфографічні помилки; технічні (механічні) помилки та описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції; застосування русизмів або сленгових слів; відсутність нумерації сторінок та інше. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Виходячи із умов тендерної документації, ненадання ТОВ«Запорожпроект» в складі тендерної пропозиції копій стор. 5-6 паспорту (при фактичному наданні всіх інших витребуваних сторінок вищезазначеного документу) є формальною (несуттєвою) технічною помилкою, що не свідчить про недійсність документу , що посвідчує особу, ніяким чином не впливає на зміст пропозиції Учасника та не порушує принципів здійснення публічних закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Біль того, нформація щодо особи директора може бути отримана замовником із відкритого державного реєстра, доступ до якого є вільним - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Інформація стосовно дійсності паспорту може бути перевірена за допомогою онлайн-сервісу з перевірки недісних документів Державної міграційної служби України, який працює з 06.04.2017 року (http://nd.dmsu.gov.ua/) за серією та номером паспорту, інформація про які містилася у тендерній пропозиції ТОВ «Запорожпроект».
Вважаємо, що допущення Учасником вищеописаної формальної (несуттєвої) технічної помилки незначного характеру, яка ніяким чином не впливає на зміст пропозиції Учасника та не порушує принципів здійснення публічних закупівель, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2)В Додатку №3 «Технічне завдання» до тендерної документації зазначено наступну характеристику за предметом закупівлі: «п.54 Плитки керамические для полов "ГРЭС" 300х300 - 2,0094 м2». Всього по Технічному завданню кількість плитки «ГРЭС» 300х300 складає 17,5804 м2.
Для підтвердження ціни тендерної пропозиції та відповідності пропозиції вимогам закупівлі ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» надано:
- локальний кошторис №2-1-1/2-1-1/Д, в п.54 якого зазначено «Плитки керамические для полов "ГРЭС" 300х300 - 0,020094 м2»;
- підсумкова відомість ресурсів № 2-1-1/2-1-1/Д, в п.83 якої зазначено «Плитки керамические для полов "ГРЭС" 300х300 (всього) – 15,591094 м2».
Учасник в локальному кошторисі допустив технічну помилку, зазначивши вимірник «м2» замість «100 м2», що відповідно вплинуло на загальну кількість матеріалу в підсумковій відомості ресурсів. Різниця між пропозицією та технічним завданням складає 1,989306 м2, ціна Учасника за 1 м2 - 132,72 грн. За відсутності технічної помилки щодо кількості плитки ціна пропозиції ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» була б вищою всього на 264,02 грн. та ніяким чином не вплинула б на результати аукціону.
У разі визначення ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» переможцем процедури закупівлі під час підписання договору підряду технічна помилка була б виправлена (без зміни ціни пропозиції), а роботи виконані в повному обсязі. Слід зауважити, що в розрахунку ціни пропозиції інші матеріали, необхідні для укладання плитки, враховані в повному обсязі.
Відповідно до п. 1.6. Розділу ІІІ тендерної документації тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та суть пропозиції, а саме: технічні помилки та описки; не завірення окремої сторінки (сторінок) власноручним підписом уповноваженої посадової особи та/або печаткою (у разі наявності) учасника торгів; орфографічні помилки; технічні (механічні) помилки та описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції; застосування русизмів або сленгових слів; відсутність нумерації сторінок та інше. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
Враховуючи умови тендерної документації помилкове зазначення ТОВ «Запорожпроект» вимірника матеріалу «м2» замість «100 м2» є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції Учасника та не порушує принципів здійснення публічних закупівель згідно стор. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Допущення Учасником формальної (несуттєвої) помилки незначного характеру не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Той факт, що тендерний комітет КП «Управління капітального будівництва» прийняв поспішне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запорожпроект», яка повністю відповідає умовам закупівлі, через наявність тільки формальних (несуттєвих) помилок, вважаємо необгрунтованим та таким, що порушує та нівелює принципи здійснення публічних закупівель, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також максимальна економія та ефективність. Ціна тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ", якого наразі в досить сумнівний спосіб визначено переможцем процедури закупівлі, значно перевищує ціну пропозиції учасника-переможця аукціону ТОВ «Запорожпроект». Таке перевищення складає 22 760,69 грн., що у разі підписання договору з ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ", спричинить зменшення можливої економії бюджетних коштів, а відтак – завдасть прямої фінансової шкоди міському бюджету.
Хочемо наголосити на тому, що тендерна пропозиція ТОВ «Запорожпроект» повністю відповідає умовам закупівлі. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність умовам тендерної документації, Замовник мав керуватися такими принципами, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також максимальна економія та ефективність.
Учасник процедури закупівлі або має достатню кваліфікацію для обрання його переможцем закупівлі, або ні. Рішення тендерного комітету дискваліфікувати учасника з найменшою ціновою пропозицію за результатами аукціону, керуючись тільки і виключно формальними (несуттєвими), а у даному випадку – технічними, помилками учасника під час підготовки та подання (завантаження) тендерної пропозиції, повністю зневажаючи на повну і вичерпну кваліфікаційну відповідність учасника (в тому числі, власний попередній договірний досвід роботи з цим учасником, що має Замовник), а також суттєву економію бюджетних коштів, викликає значні сумніви в об’єктивності та неупередженості членів тендерного комітету Замовника під час проведення кваліфікації учасника з найменшою ціновою пропозицію. Більше того, такі дії свідчать про ознаки упередженого, необ’єктивного проведення кваліфікації.
Вважаємо аргументацію тендерного комітету в протоколі щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції занадто поверхневою, недостатньою, необґрунтованою та такою, що потребує повного перегляду.
З огляду на вище зазначене, ТОВ «Запорожпроект» вимагає
1. Відповідно до ч.3 ст.30 Закону, надати нам додаткову (обгрунтовану) інформацію стосовно причин невідповідності (на думку тендерного комітету Замовника) нашої пропозиції умовам тендерної документації.
2. Відмінити рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ» за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі по вул. Таганська, 8 під соціальний готель в м. Запоріжжя» (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-06-001186-b), як таке, що прийняте всупереч вимогам тендерної документації та нормам Закону.
3. Прийняти рішення про віднесення допущених в складі тендерної пропозиції ТОВ «Запорожпроект», учасника з найменшою ціновою пропозицію за результатами аукціону, та описаних вище технічних помилок до формальних (несуттєвих).
4. Визначити ТОВ «Запорожпроект» - учасника з найменшою ціновою пропозицію за результатами аукціону, переможцем процедури закупівлі.
Нагадуємо, що на наше звернення в системі, відповідно до ч.3 ст.30 Закону, замовник зобов'язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
З метою усунення порушень , зумовлених неправильним тлумаченням норм Закону та принципів здійснення закупівель, незаконними діями Замовника і прийняттям ним необґрунтованого, безпідставного, упередженого рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Запорожпроект», пропозиція якого повністю відповідає умовам закупівлі, вимушені надіслати копію даної вимоги до Запорізької міської ради та органу державного фінансового контролю - Управління Східного офісу Державної аудиторської служби України в Запорізькій області.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.PDF 08.08.2017 16:35
Дата подачі:
04.08.2017 14:53
Вирішення:
Відповідь надана в окремому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено