-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби поліетиленові водопровідні, муфти з'єднання)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
24.06.2021 15:08 - 09.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення та дії Замовника
Номер:
2b920727434342af979ff6a198b38ad2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-008100-c.a2
Назва:
Скарга на рішення та дії Замовника
Скарга:
Замовником неправомірно відхилено пропозицію учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Інвестбуд на рішення Первомайської селищної ради.pdf 29.07.2021 09:36
- рішення від 30.07.2021 №17511.pdf 02.08.2021 11:51
- Інформація про перенесееня розгляду скарги від 11.08.2021 №13725.pdf 13.08.2021 13:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2021 №19215.pdf 26.08.2021 16:03
- рішення від 25.08.2021 №19215.pdf 28.08.2021 15:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2021 13:39
Дата розгляду скарги:
11.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2021 11:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2021 15:29
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2021 09:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня!Порушення були усунені!Замовником виконано всі вимоги!
Вимога
Вирішена
Про усунення невідповідностей в інформації
Номер:
964388726f0c4f7ca413480651128d92
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-008100-c.a1
Назва:
Про усунення невідповідностей в інформації
Вимога:
Про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
У пункті 4.4 Розділ I вказується: «Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника з відтермінуванням оплати до 120 банківських днів з дати поставки Товару. Надати гарантійний лист про можливість роботи без авансу та з відтермінуванням платежу на 120 банківських днів з дня поставки товару.»
У пункті 4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю Розділ VI зазначено: «Учасник процедури закупівлі погоджується, що оплата за виконані (частково або повністю) роботи має бути здійснена замовником у строк, що не перевищує 90 (дев’яносто) днів з моменту підписання відповідного акту виконаних робіт, що підтверджується відповідним гарантійним листом, складеним у довільній формі. Також учасник окремо надає лист – інформацію щодо згоди включення цієї умови до договору, який укладається за результатами процедури закупівлі та лист- згоду щодо виконання робіт без авансового платежу на матеріали.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2021 15:30
Вирішення:
Доброго дня, шановний постачальнику!Приносимо вибачення та задовольняємо Вашу вимогу. Всі невідповідності в інформації буде виправлено.
Статус вимоги:
Задоволено