-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Поточний ремонт коридору IV поверху та сходової клітки КЗ ЛОР "Самбірський фаховий медичний коледж"
Завершена
475 795.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
24.06.2021 11:45 - 09.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Уточнення на отриману відповідь
Номер:
a61aa02c85894a07808a3e1dabcd88cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-001736-b.b2
Назва:
Уточнення на отриману відповідь
Вимога:
На відповідь ЗАМОВНИКА : "Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2021 00:00, в даний період скарг чи уточнень з боку учасників не було відповідно на даному етапі проведення процедури закупівлі тендерна документація не може бути предметом розгляду." уточнюємо , що власне НЕ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ оскаржуються , а дії уповноваженої особи щодо виконання ОГОЛОШЕНИХ УМОВ ЗАКУПІВЛІ та дотримання уповноваженою особою викладеного у відповіді : - "В свою чергу інформуємо, що Уповноважена особа Замовника діє на підставі частини першої статті 11 Закону з дотриманням принципів Статті 5. ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника."
Виходячи з вищенаведеного чомусь??? дії УО ЗАМОВНИКА розходяться зі змістом викладеного ЗАКОНУ !!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2021 09:22
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне, що відповідно до статті 31. Закону України "Про публічні закупівлі"
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою , згідно ПРОТОКОЛУ № 19/07-1 від 19.07.2021 року
Номер:
c55f2afdbf404e79a037907492acf007
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-001736-b.b1
Назва:
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою , згідно ПРОТОКОЛУ № 19/07-1 від 19.07.2021 року
Вимога:
На Рішення Уповноваженої особи винесене у ПРОТОКОЛІ № 19/07-1 від 19.07.2021 року, керівник Учасника ПП РБК "КРАЩА-ІДЕЯ" доводить наступне :
1. Щодо використання електронного підпису і печатки юридичних осіб і їх представників , додаємо Лист Міністерства цифрової трансформації України в якому надані роз"яснення відмінні від тлумачення уповноваженої особи прописаного пунктом 1 вищевказаного ПРОТОКОЛУ .
2. Враховуючи процедуру оголошеної закупівлі - "відкриті торги" що не відноситься до спрощеної закупівлі відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" в діючій редакції З 19 квітня 2020 року проводити спрощені закупівлі в електронній системі PROZORRO може тільки Уповноважена особа. А з 1 січня 2022 року Уповноважена особа буде проводити всі закупівлі. Згідно з 2 абзацом частини восьмої статті 11 нової редакції Закону, проходження тестування на веб-порталі для уповноваженої особи з метою підтвердження свого рівня володіння необхідними знаннями у сфері публічних закупівель буде обов'язковим із 1 січня 2022 року. Відповідно, з 1 січня 2022 року УО, яка не пройшла тестування не може виконувати функції УО. Тестування, власне, можна буде пройти, як тільки буде розроблена методика і саме тестування, але у будь-якому разі до 01.01.2022 року враховуючи вищенаведене постає питання Чи ПРОТОКОЛ № 19/07-1 від 19.07.2021 року винесений уповноваженою особою є ЗАКОННИЙ ???
3. Посилаючись на ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Уповноваженої особи №1 від «27» травня 2021 року розділ • Оцінка тендерної пропозиції - 1.Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - • Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. та норми Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ пункт 3 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" в поточній редакції , чи дотримано УО ЗАМОВНИКА норм оголошених в інструкції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ???
Пов'язані документи:
Учасник
- Розяснення Мінцифри для АМКУ.pdf 20.07.2021 11:32
- ВІДПОВІДЬ 21.07.2021 07:25
Дата подачі:
20.07.2021 11:33
Вирішення:
Шановний Учаснику дякуємо за звернення!
Інформація щодо відхилення тендерної пропозиції ПП РБК "КРАЩА-ІДЕЯ" міститься в протоколі №19/07-1 від 19 липня 2021 року. Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2021 00:00, в даний період скарг чи уточнень з боку учасників не було відповідно на даному етапі проведення процедури закупівлі тендерна документація не може бути предметои розгляду. В свою чергу інформуємо, що Уповноважена особа Замовника діє на підставі частини першої статті 11 Закону з дотриманням принципів Статті 5. ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено