-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу турбінні)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-04-28-000253-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
5 254 070.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 52 540.70 UAH
мін. крок: 1% або 52 540.70 UAH
Період оскарження:
23.06.2021 19:11 - 29.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення антиконкурентних та дискримінаційних вимог
Номер:
4f181a0e1f354194b5ff3d8181cd85f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-003371-a.c1
Назва:
Усунення антиконкурентних та дискримінаційних вимог
Вимога:
У Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», у Розділ 1.2. «Технічні характеристики» передбачено наявність вбудованого струменевипрямляча потоку у виконанні виключно із алюмінію. Вважаємо цю вимогу антиконкурентною, так як вона суттєво обмежує перелік приладів, що можуть бути запропоновані для участі у тендері та надає перевагу одному із брендів. Натомість ця вимога не надає предмету закупівлі технологічних чи метрологічних переваг. Струменевипрямлячі потоку виконані з різноманітних пластиків та/або з композитних матеріалів мають експлуатаційні характеристики, що не поступаються алюмінієвим. Метрологічні характеристики таких приладів відповідають вимогам державних стандартів, що підтверджено сертифікатами відповідності.
Крім того, дана норма, відкидає багаторічний позитивний досвід використання турбінних лічильників з пластиковими струменевипрямлячами на об'єктах Замовника.
Просимо скасувати дану вимоги в тендерній документації, як дискримінаційну та антиконкурентну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2021 19:10
Вирішення:
Дякуємо за Ваше питання. Воно буде опрацьоване технічними спеціалістами у найкоротший термін. За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ "Івано-Франківський завод "Промприлад"
Номер:
a48f3d702e534011bf3bf9217904e225
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-003371-a.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ "Івано-Франківський завод "Промприлад"
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (надалі – «Замовник») повторно відхилило тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Івано-Франківський завод «Промприлад» (надалі – «Учасник», «Промприлад») по закупівлі № UA-2021-06-23-003371-а.
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, сформованим 31.08.2021, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника з тих мотивів, що запропонований Промприладом лічильник газу типорозміру G160 з номінальним діаметром DN 80 не відповідав, за позицією Замовника, визначеним ним технічним характеристикам, оскільки має динамічний діапазон 1:20 та мінімальну витрату за робочих умов Qmin не більше 13 м3/год, в той час як Замовником визнано зазначені технічні характеристики на рівні 1:30 та 8 м3/год відповідно. Вказане рішення було оскаржено Учасником, який спростував доводи Замовника та підтвердив відповідність запропонованих ним лічильників газу визначеним Замовником вимогам. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – «Колегія») № 21139-р/пк-пз від 16.09.2021 скаргу Учасника було задоволено та зобов’язано Замовника скасувати вищевказане рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Однак, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, сформованим Замовником 04.11.2021, тендерну пропозицію Учасника вдруге відхилено Замовником з мотивів, за позицією останнього, невідповідності запропонованих Промприладом фланців вказаним у тендерній документації технічним вимогам. Невідповідність, на думку представників Замовника, полягає у тому, що лічильник газу турбінний G160 номінального діаметру DN 80 при максимальному розрахунковому тиску 1,0 та 1,6 МПа має 8 болтових отворів у фланці, в той час як відповідно до технічних вимог (іноземного стандарту, який не вказаний в жодній частині технічної документації та не визначений державними органами стандартизації як такий, що підлягає застосуванню на території України) на фланцях має бути 4 отвори.
Учасник вважає рішення Замовника про повторне відхилення його тендерної пропозиції протиправним, безпідставним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
1. Повна відповідність тендерної пропозиція Промприладу вимогам тендерної документації, а запропонованої ним продукції (лічильників газу) – вимогам ДСТУ
У додатку № 1 (файл «11-1105_Додаток 1 ТЗ.docx») до тендерної документації Замовником, зокрема, щодо позиції 5 «Лічильник газу турбінний (Turbine gas meters) DN80 G160 ANSI 150/ Код згідно ЄЗС ДК 021-2015-38421000-2» вказано «ДСТУ OIML R137-1 (OIML R137-1), ДСТУ EN 12261 (EN 12261)». Наголошуємо, що жодних посилань на стандарт ASME B16.5-2013 (довідково: Американське товариство інженерів-механіків - англ. American Society of Mechanical Engineers, ASME) тендерна документація не містить, зазначений стандарт не підлягає обов’язковому застосуванню на території України.
У п. 2.1. проекту договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) (файл: «11-1105_Додаток 4 Проект договору.docx»), що міститься у тендерній документації, зазначено: «Якість та комплектність Товарів повинні відповідати ГОСТам, ДСТУ, технічним умовам, технічній або іншій документації, яка зазначається у Специфікації до цього Договору і містить вимоги до якості та комплектності Товарів. (у разі необхідності, вимоги до якості Товарів можуть зазначатися в окремих додатках до цього Договору)».
У проекті специфікації (додаток 1 до договору про закупівлю товарів) (файл той самий) щодо усіх позицій у графі «Технічні, якісні та кількісні характеристики Товарів» зазначено «відповідно до додатку № 2 цього Договору».
У проекті додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики товару*» до договору про закупівлю товарів (файл той самий) жодна з позицій не заповнена (тобто проектом додатку визначено лише форму документу), з назви додатку та поля «Характеристики*» є посилання на примітку наступного змісту: «* Зазначається інформація згідно Гарантійного листа відповідно до Додатку 1.1, наданого переможцем торгів у складі своєї тендерної пропозиції, та згідно Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу турбінні) до тендерної документації».
Учасник у складі його тендерної пропозиції надав гарантійний лист № 79-438 від 27.07.2021 (файл «Гарантійний лист.pdf»), в якому вказав, зокрема, у графі «Повна назва» найменування товару щодо позиції 5 «Лічильник газу турбінний G160 ЛГ-К-80-Ех з комплектом фланців ANSI 150», тобто у повній відповідності до технічної специфікації Замовника.
Лічильники газу, запропоновані Промприладом, повністю відповідають вимогам ДСТУ (як цього його вимагає Замовник у вищезгаданих проекті договору, додатку № 1 до тендерної документації), що підтверджується, зокрема, наданим Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатом перевірки типу № UA.055.ST.014-17 версія 3, виданого ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (файл: «Сертифікат перевірки типу ЛГК.pdf»).
Наголошуємо, що у протоколі про повторне відхилення пропозиції Учасника Замовником не наведено жодних висновків про невідповідність запропонованих Учасником лічильників газу саме вимогам конкретних ДСТУ, посилання на які чітко вказані у тендерній документації.
Вимоги щодо сталевих фланців визначені окремими ДСТУ, а саме ДСТУ ISO 7005-1:2005 «Металеві фланці. Частина 1. Сталеві фланці (ISO 7005-1:1992, IDT)», ДСТУ EN 1092-1:2018 (EN 1092-1:2018, IDT) «Фланці та їхні з’єднання. Круглі фланці для труб, клапанів, з’єднувальної арматури та допоміжних деталей з позначеним номінальним тиском PN. Частина 1. Сталеві фланці», згідно з якими для сталевих фланців номінальним діаметром DN 80, розрахованих на максимальний робочий тиск PN 10 та PN 16 (1,0 МПа та 1,6 МПа відповідно), кількість болтів (отворів) становить 8 (вісім).
Характеристики фланців мають відповідати характеристикам лічильника газу, з яким вони застосовуються, а не навпаки, тобто для лічильників газу, розрахованих на максимальний робочий тиск PN 10 та PN 16 (1,0 МПа та 1,6 МПа відповідно), мають застосовуватися фланці, розраховані на аналогічний максимальний робочий тиск.
Наведене підтверджується листом ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (копія додається, додаток № 1).
У додатку № 1 до тендерної документації щодо позиції 5 Замовником, зокрема, вказано «Максимальний робочий тиск газу у газопроводі, МПа: 1,2».
Із вищенаведеного посилання на чинні в Україні державні стандарти вбачається, що навіть на газопроводах з максимальним робочим тиском 1,6 МПа (16 PN), тобто на тиск більший від вказаного Замовником у додатку № 1 до тендерної документації (1,2 МПа), на сталевих фланцях номінальним діаметром DN 80 має бути 8 отворів.
Додатково звертаємо увагу Колегії на те, що у протоколі про повторне відхилення тендерної пропозиції Промприладу (як і в попередньому протоколі) Замовник вказує на невідповідність технічних характеристик з посиланням на долучений Учасником зразок настанови з експлуатації. Однак, долучення настанови з експлуатації не було визначено як обов’язкове вимогами тендерної документації. Так, у вищевказаному рішенні Колегія зазначила, що документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у складі пропозиції, зокрема, зразків паспортів, настанов з експлуатації.
2. Неправильне (неоднозначне) визначення Замовником технічних вимог предмету закупівлі, що унеможливлює їх однозначне розуміння
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Однак, зазначення Замовником у додатку № 1 до тендерної документації «Тип фланців: ANSI 150» не дозволяє однозначно розуміти їхні характеристики та не відповідає вимогам ДСТУ, який застосовується до сталевих фланців.
Пунктом 2.10 ОФОРМЛЮВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ державного стандарту ДСТУ ISO 7005-1:2005 «Металеві фланці. Частина 1. Сталеві фланці (ISO 7005-1:1992, IDT)» передбачено, що у запиті і (або) замовленні треба зазначати таку інформацію:
a) позначення цієї частини стандарту ДСТУ ISO 7005 (ДСТУ ISO 7005-1);
b) номінальний діаметр – DN та відповідне число (див. 1.3);
c) позначення номінального тиску – PN та відповідне число (див. 1.3);
d) номер типу фланця (див. 1.4) разом із посиланням на номер типу допоміжного компонента (якщо це потрібно);
e) тип приєднувальної поверхні (див. 1.4);
f) назва (позначка) матеріалу у вигляді посилання на національний або міжнародний стандарт та марка сталі (див. 2.8.2) (якщо це потрібно);
g) позначення внутрішньої нарізі (див. 2.4.3);
h) зовнішній діаметр та товщина стінки труби;
i) вимоги до сертифікації матеріалу;
j) деталі зі спеціальним покривом (див. 2.5.5.2);
k) товщина горловини S, якщо потрібно;
l) діаметр отвору B, якщо потрібно;
m) діаметр отвору під приварну горловину (тип 11) або гнізда під приварювання (тип 14) фланця, якщо вони відрізняються від визначеного у цьому стандарті;
n) для фланців трубопроводу – товщину стінки, межу міцності труби (див. 2.4.5.1.3) та вказівки щодо підготовки кромок (згідно з додатком R);
o) матеріал кріпильних деталей, якщо їх замовляють разом із фланцями.
Визначені Замовником у додатку 1.1. до тендерної документації вимоги до фланців не відповідають вимогам п. 2.10 ДСТУ ISO 7005-1:2005 (не зазначено жодної наведено жодної з перелічених стандартом характеристик), а також взагалі не дозволяють однозначно визначити (ідентифікувати) стандарт, який слід застосовувати в даному випадку.
Виходячи з вимог п. 2.10 ДСТУ ISO 7005-1:2005 при здійсненні запиту і (або) замовлення слід вказувати, зокрема, позначення номінального тиску – PN та відповідне число. Тобто навіть за умови зазначення у технічних характеристиках фланців лише значення номінального тиску (хоча, як зазначено вище, цього недостатньо) Замовник мав вказувати позначення тиску PN, а не ANSI.
Замовником у додатку № 1 до тендерної документації було вказано максимальний робочий тиск у газопроводі (1,2 МПа), а також вказані основні технічні характеристики лічильників газу, що дозволило Учаснику запропонувати конкретні товари (лічильники), які відповідають вимогам ДСТУ, при цьому характеристики фланців визначалися як похідні від характеристик лічильників.
Разом з тим, допущена Замовником неоднозначність щодо технічних характеристик фланців, зазначення якої у технічних вимогах до предмета закупівлі не відповідає вимогам ДСТУ, була використана ним для надуманого та безпідставного відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3. Дискримінація Учасника
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Частиною 3 вищевказаної статті Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, у даній публічній закупівлі дії Замовника щодо повторного відхилення тендерної пропозиції Промприладу мають ознаки дискримінації.
Так, із сертифікату перевірки типу UR.TR.055.ST.048-19, версія 1 (файл «Certificate_TZ_Module_B_UA_Full (1).pdf»), долученого іншим учасником закупівлі (Товариством з обмеженою відповідальністю «АЙМЕТЕР СЕРВІС») до його тендерного пропозиції із наведеного креслення (див. сторінку 6, копія додається, додаток № 2) вбачається, що запропоновані ним лічильники газу також мають 8 (не 4) отворів на фланцях. В той час як названий учасник допущений Замовником до участі в аукціоні, що має явні ознаки дискримінаційний дій Замовника саме щодо Промприладу.
Повторне відхилення тендерної пропозиції Промприладу здійснене Замовником вже з інших підстав, аніж перше відхилення пропозиції. Невідповідність, за позицією представників Замовника, кількості отворів у фланцях не була підставою відхилення та жодним чином не була згадана в обґрунтуванні першого відхилення пропозиції Промприладу, що також вказує на додаткові ознаки дискримінації саме щодо цього Учасника.
Враховуючи вищенаведене,
просимо Колегію:
- визнати протиправним рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, викладене у протоколі від 04.11.2021, та зобов’язати його скасувати таке рішення.
Перелік документів (доказів), що додаються:
1. Копія листа ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
2. Копія стор. 6 сертифікату UR.TR.055.ST.048-19.
3. Заява про намір взяти участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.11.2021 14:15
- Заява на участь в режимі відеоконференції.pdf 09.11.2021 14:15
- Certificate_TZ_Module_B_UA_Full (1) (1)-6_page-0001.pdf 09.11.2021 14:15
- ЦСМ щодо надання інформації.PDF 09.11.2021 16:32
- рішення від 11.11.2021 № 25390.pdf 11.11.2021 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2021 № 26081.pdf 23.11.2021 12:58
- рішення від 22.11.2021 № 26081.pdf 25.11.2021 10:27
- Пояснення на скаргу_ПРОМПРИЛАД_16_11.DOCX 16.11.2021 16:27
- Пояснення по скарзі Промприлад.pdf 16.11.2021 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2021 17:34
Дата розгляду скарги:
22.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2021 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.11.2021 10:27
Дата виконання рішення Замовником:
02.12.2021 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства
"ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД" за процедурою закупівлі — "Прилади для
вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу турбінні)", оголошення про
проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-23-003371-a.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ "Івано-Франківський завод "Промприлад"
Номер:
114b864847eb43aab1a595e1b19292a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-003371-a.c4
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ "Івано-Франківський завод "Промприлад"
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (надалі – «Замовник») відхилено тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Івано-Франківський завод «Промприлад» (надалі – «Учасник») по закупівлі № UA-2021-06-23-003371-а. У протоколі розгляду тендерних пропозицій, сформованому 31.08.2021, Замовником не зазначено посилання на конкретну норму Закону України «Про публічні закупівлі», вказано лише загальне посилання на ст. 31 Закону, однак з контексту вбачається, що Замовник відхилив тендерну пропозицію на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Із аргументації Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції вбачається, що запропонований Учасником лічильник газу типорозміру G160 з номінальним діаметром DN 80 не відповідає визначеним Замовником технічним характеристикам, оскільки має динамічний діапазон 1:20 та мінімальну витрату за робочих умов Qmin не більше 13 м3/год, в той час як Замовником визнано зазначені технічні характеристики на рівні 1:30 та 8 м3/год відповідно.
Учасник наголошує, що ним у складі тендерної пропозиції було подано належним чином складений гарантійний лист. У графі «Повна назва» гарантійного листа Учасника від 27.07.2021 № 79-438, складеного у повій відповідності до визначеної Замовником форми (додаток 1.1 тендерної документації), в першій позиції зазначено «Лічильник газу турбінний G160 ЛГ-К-80-Ех з комплектом фланців ANSI 600».
Форма гарантійного листа та інша тендерна документація не передбачають необхідності зазначення Учасником деталізованих технічних характеристик пропонованих ним товарів.
Із змісту гарантійного листа вбачається, що він є достатнім та належним документом, який підтверджує (гарантує) відповідність запропонованих товарів (лічильників газу) технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам, викладених Замовником в додатку № 1 до тендерної документації.
Учасник є виробником лічильників газу турбінних ЛГ-К-Ех декількох типорозмірів, в тому числі типорозміру G160 номінальним діаметром DN 80 з динамічним діапазоном 1:30 та мінімальною витратою за робочих умов Qmin не більше 8 м3/год (тобто одного із лічильників газу, яких входить до предмету закупівлі), що підтверджується сертифікатом перевірки типу № UA.055.ST.014-17 версія 3 (стор. 9), виданого ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (копія додається).
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» призначені органи з оцінки відповідності повідомляють науковому метрологічному центру, уповноваженому центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності, на ведення реєстру затверджених типів засобів вимірювальної техніки, про видані ними сертифікати перевірки типу засобів вимірювальної техніки.
Сертифікат перевірки типу засобу вимірювальної техніки є документом, який засвідчує, що тип засобу вимірювальної техніки затверджено (абз. 2 ч. 2 ст. 16 зазначеного Закону).
Долучені Учасником (з власної ініціативи, тобто як такі, обов’язковість подання яких не була встановлена Замовником) до тендерної пропозиції зразок загальної настанови з експлуатації лічильників газу турбінних ЛГ-К-Ех та зразок паспорту не можуть бути документами, які підтверджують технічні характеристики таких лічильників. Настанова є загальним (тобто стосується усього ряду типорозмірів) документом, який застосовується при експлуатації вказаних лічильників, а зразок паспорту – є лише формою (бланком) паспорту, який видається на конкретний лічильник газу. Долучені зразки настанови та паспорту не викликають сумнівів як такі, що є саме зразками (прикладами, формами документів), оскільки на обидва документи нанесено чіткі позначення «Зразок», у зразку паспорта не зазначено заводського номера реального лічильника газу, відсутні записи про повірку. Наголошуємо, що «зразок паспорту» та «копія паспорту» - є різними поняттями, оскільки «зразок паспорту» - є взірцем форми (бланку) документа, а не самим документом. Учасником долучено «зразок настанови/паспорту», а не «копію настанови/паспорту», як це помилково трактує Замовник.
Отже, згадані документи (зразки настанови з експлуатації та паспорту), долучені Учасником з власної ініціативи (без обов’язкової вимоги щодо їх подання), не могли братися до уваги Замовником для визначення технічних характеристик запропонованих Учасником лічильників газу. В той час Учасник є виробником необхідного Замовнику, в тому числі, лічильника газу типорозміру G160 номінальним діаметром DN 80 з динамічним діапазоном 1:30 та мінімальною витратою за робочих умов Qmin не більше 8 м3/год, який і був належним чином запропонований Учасником у першій позиції гарантійного листа.
Враховуючи вищенаведене, просимо:
- визнати протиправним рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника та зобов’язати його скасувати таке рішення;
- зобов’язати Замовника прийняти нове рішення яким допустити тендерну пропозицію Учасника до аукціону.
Документи, які додаються:
1. Копія сертифікату перевірки типу № UA.055.ST.014-17 версія 3, виданий ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
2. Копія гарантійного листа, що складений за формою, яку наведено у додатку 1.1 до тендерної документації.
3. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформований 31.08.2021.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат перевірки типу - ЛГК.pdf 03.09.2021 18:10
- Скарга - ПрАТ Промприлад.docx 03.09.2021 18:10
- Скарга - ПрАТ Промприлад.pdf 03.09.2021 18:10
- Гарантійний лист.pdf 03.09.2021 18:10
- Протокол розгляду тендерних пропозицій.pdf 03.09.2021 18:10
- рішення від 07.09.2021 №20292.pdf 08.09.2021 10:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2021 №21139.pdf 17.09.2021 15:40
- рішення від 16.09.2021 №21139.pdf 21.09.2021 11:32
- Пояснення на скаргу_UA-2021-06-23-003371-a.c4_ПРОМПРИЛАД.DOCX 13.09.2021 16:54
- Пояснення на скаргу_UA-2021-06-23-003371-a.c4_ПРОМПРИЛАД.pdf 13.09.2021 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2021 19:02
Дата розгляду скарги:
16.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2021 10:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.09.2021 11:32
Дата виконання рішення Замовником:
06.10.2021 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства
"ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЗАВОД "ПРОМПРИЛАД" за процедурою закупівлі — "Прилади для
вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники газу турбінні)", оголошення про
проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-23-003371-a .
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a1a52c9b089d4a8d854fff1bbd4e8bfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-003371-a.c2
Назва:
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, ТОВ «АВГЕЛІТ» вимагає скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-23-003371-a.
Відповідно додатку 1.2. Замовником вимагалось надання оригіналу та/або електронна копія та/або сканована копія Сертифікатів перевірки (експертизи) типу або Повідомлень про схвалення системи управління якістю, що підтверджують відповідність Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі (постанова КМУ від 28.12.2016р. №1055) в якому немає твердження про те що він повинен надаватись на весь тип лічильників.
Відповідно до інформації, що наведена організацією яка відповідає за видачу сертифікатів по ТР 1055 (надаємо посилання на сайт ТОВ «СЕРТІС-ЦЕНТР» https://www.sertis.com.ua/ua/ocinka_vidpovidnosti_za_tr_898/),оцінка відповідності може відбуватися в декілька етапів або в деяких випадках для оцінки унікального або дрібносерійного виробництва, в яких продукція випускається в дуже обмеженій кількості, і розробляється під певне специфічне призначення і/або умови експлуатації застосовується
Модуль G (відповідність на основі перевірки одиниці продукції) згідно із Додатком 9 до ТР 1055, який застосовується самостійно, без попереднього проведення процедури оцінки за Модулем В.
Отже Сертифікат відповідності наданий нашим підприємством відповідає вимогам тендерної документації та підтверджує відповідність Турбінних лічильників газу постанова КМУ від 28.12.2016р. №1055!!!
В разі відмови, наше підприємство вимушене буде звертатись до постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.2.IGTM-CT_Сертификат 1055.PDF 01.09.2021 12:37
Дата подачі:
01.09.2021 12:37
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на вимогу повідомляємо, що Учасник торгів у складі Тендерної пропозиції для підтвердження відповідності обладнання Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (постанова КМУ від 28 грудня 2016 року №1055) надав копію Сертифікату відповідності одиниці продукції для партії лічильників газу типу IGTM-CT в кількості 40 шт. з заводськими номерами 164521-164558, 162775, 162776.
Натомість, відповідно до п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Сертифікатів перевірки (експертизи) типу або Повідомлень про схвалення системи управління якістю, що підтверджують відповідність Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі (постанова КМУ від 28.12.2016р. №1055)
В зв"язку з цим вважаємо рішення Замовника правомірним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
іавіва
Номер:
67562effc1514b5d99096f68a30f6894
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-003371-a.a3
Назва:
іавіва
Скарга:
іваіваіваі
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка щодо банківського рахунку - Промприлад.pdf 03.09.2021 13:34
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.09.2021 13:35