• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

114 398.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 571.99 UAH
Період оскарження: 23.06.2021 17:46 - 30.06.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Переможцем визнано Учасника, документація якого не відповідає технічним та якісним вимогам предмета закупівлі

Номер: 44f4e98bee864c04b17a2160be63445f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-003279-a.a2
Назва: Переможцем визнано Учасника, документація якого не відповідає технічним та якісним вимогам предмета закупівлі
Вимога:
Заперечення на протокол №232 від 06.07.2021 р. засідання тендерного комітету КП «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Супутник» про визнання переможцем ФОП Красніков Ю.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасник ФОП КРАСНІКОВ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ надав у складі своєї пропозиції всі документи які вимагалися замовником відповідно до оголошення та додатків до нього. Запропонований учасником товар відповідає вимогам замовника, таким чином, у замовника немає підстав відхиляти пропозицію учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.07.2021 12:56
Вимога
Відхилено

Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)

Номер: 3edf9e910c864a8f8a46a6c47d6a7c3b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-003279-a.c1
Назва: Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вище викладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Також Законом України №77 І «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено обов’язковість розроблення,введення в дію та застосування постійно діючих процедур,що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Відповідно до статті 20 Закону України №771 оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють. Враховуючи вищезазначене, оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в діють та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Слід зазначити , що згідно зі ст. 22 ЗУ №771 сертифікація постійно діючих процедур системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках , не є обов’язковою .Законодавством прописана лише вимога щодо запровадження НАССР на підприємстві, але немає вимоги щодо отримання сертифікату НАССР. На цьому наголошує Департамент безпечності харчових продуктів т а ветеринарної медицини. Ці настанови розроблені відповідно до ст. 33 ЗаконуУкраїни №771 від 22.07.2014 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України в ід 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР. Обовязкова сертифікація законодавством не вимагається. Отже, враховуючи вищевикладене, просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі відповідно до Закону!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Замовник має право вимагати ті документи, які вважає необхідними.
Статус вимоги: Відхилено