-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань ДК 021:2015 "71630000-3" (послуги з технічного обстеження стану будівельних конструкцій будівлі)
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2021 15:52 - 30.06.2021 09:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунень порушень закону.
Номер:
78e1b571e4434a6aa7c2a51dd2a288d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-011933-c.c3
Назва:
Вимога щодо усунень порушень закону.
Вимога:
ВИМОГА № 1
У складі тенедерної пропозиціі ПАТ " Херсон-Дніпроміст" є довідка щодо вимірювальної техніки , з посиланням на Постанову КМУ № 374 від 4 червня 2015р. В якої зазначено що, ті наявні інструменти вимірювання ,які були заявлені ПАТ " Херсон -Дніпроміст" начебто не треба переодично перевіряти.
Ця інформація є абсолютно хибною ,помилковою та не відповідає дійсності.
Згідно з Постоновою КМУ № 374 від 4 червня 2015р. " Про затвердження переліку категорій законодавчорегульованних засобів вимірбвальної техніки , що підлягають переодичній перевірці " , встановлен перелік вимірювальної техніки яку треба переодично перевіряти , а саме є такі пункти як:
-29( Дефектоскопи)
-44( Матеріальні міри довжини)
Данні терміни конкретезуються та пояснюються у Наказі Міністерства економічного розвідку та торгівлі України № 1719 від 21.12.2015 р. " Про затвердження Норм часу необхідного для проведення повірки законодавчо регульованних засобів вимірювальної техніки , що перебувають в експлуатаціі".
Згідно з цим наказом , та маючи порядковий номер №303, код ЗВТ 01032 - Дефектоскоп ультрозвуковий, та маючи порядковий номер №453 ,код ЗВТ 01320 - РУЛЕТКА вимірювальна довжиною до 20 м.( та аналогічгні за кодом 454,455,456,457...),
тобто , рулетки та ультразвукові вимірювальні прилади перевіряти - ТРЕБА!
Згідно законодавчих норм України , заявлені ПАТ " Херсон-Дніпроміст" вимірювальні засоби мали проходити періодичну перевірку та мати чинне свідотство про повірку.
Ці документи ПАТ" Херсон-Дніпроміст" не надало, вимога замовника не виконана.
ВИМОГА№2
Згідно з квалівікаційними крітеріями та іншими вимогами до Учасників процедури закупівлі , ПАТ " Херсон -Дніпроміст" повинен був у складі інших документів ,надати окрему довідку зазначену у п.9, а саме:
- Довідку про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору .
Така довідка ПАТ "Херсон-Дніпроміст" надана не була.
Виходячи з вищевказанного ПАТ" Херсон-Дніпроміст" не виконало всіх вимог встановлених замовником, тому рішення про призначення переможцем ПАТ" Херсон -Дніпроміст" суперечить Закону, та має бути анульованим.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 62 відповідь на вимогу .pdf 14.07.2021 17:46
Дата подачі:
13.07.2021 21:02
Вирішення:
Відповідь щодо відхилення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо технічного звіту, сертифікатів та можливості дозавантажувати документи протягом 1 робочого дня
Номер:
f736dba7df1a4fd7b23912688a1ae954
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-011933-c.c2
Назва:
Вимога щодо технічного звіту, сертифікатів та можливості дозавантажувати документи протягом 1 робочого дня
Вимога:
ТЕХНІЧНИЙ ЗВІТ
Замовник вимагає: «11) довідка у довільній формі про наявність досвіду надання послуг з обстеження будівельних конструкцій та неруйнівного контролю на підприємствах. Для підтвердження Учасник надає Технічний звіт.» Вимога щодо надання Учасником технічного звіту по раніше виконаному договору є неправомірною, надмірною та такою, що порушує принципи закупівель вимогою. Технічний звіт не може бути оприлюднений в електронній системі так, як містить зокрема і конфіденційну інформацію розміщувати, яку вправі лише сам Замовник даного технічного звіту (на свій страх і ризик) Ви б хотіли щоб технічний звіт по Вашому об’єкту був оприлюднений в мережі інтернет??? Просимо внести відповідні зміни та прибрати вимогу щодо надання Технічного звіту згідно п.11. Додатково повідомляємо, що підтвердженням виконання аналогічного договору може бути сам договір з актом виконаних робіт та за потреби лист відгук від Замовника.
Сертифіковані виконавці
Замовник вимагає: «12) копія(-ї) кваліфікаційного(-их) сертифіката(-ів), виданого(-их) атестаційною архітектурно-будівельною комісією, відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури: Експерт - Технічне обстеження будівель і споруд та/або Експерт будівельний 1 категорії - Технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та/або Провідний експерт будівельний - Технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).»
Доводимо до Вашого відома, наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі – Зміна №8). Згідно з п.4 цього наказу з 1 січня 2016 року введено категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. З введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) "…За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії." Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати обстеження чи розробку проектно-кошторисної документації об’єктів СС1-СС3. Просимо внести зміни до документації та передбачити можливість надання безкатегорійних сертифікатів, які видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців
Щодо 1 робочого дня
Замовник зазначає: «У випадку, якщо документи, що вимагаються замовником даною документацією, не будуть додані до пропозиції учасника протягом 1 робочого дня з дня присвоєння їй електронною системою закупівель статусу кваліфікації учасника «На розгляді» або «Очікує рішення» (в залежності від електронного майданчика, на якому працює учасник), замовник відхиляє пропозицію такого учасника.». Доводимо до Вашого відома, що закупівля оголошена за процедурою спрощеною закупівля. В спрощених закупівлях відсутня можливість для Учасника дозавантажувати будь-який документ чи документи після завершення періоду подачі пропозицій. Отже, оскаржуване твердження Замовника є неприпустимим та таким, що не підлягає виконанню. Отже, просимо виключити оскаржуване.
Пов'язані документи:
Учасник
- СБУ в Херсонській області.pdf 29.06.2021 21:53
- перелік змін на вимогу 2 06.2021.docx 30.06.2021 12:37
- вимоги для процедури_ТЕХобстеження Інженерне зі змінами 06.21зміни.doc 30.06.2021 12:37
Дата подачі:
29.06.2021 21:53
Вирішення:
Щодо внесення змін до документації спрощенної закупівлі по предмету Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження стану будівельних конструкцій будівлі) ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «71630000-3»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо не відповідностей вимог тендерної документації
Номер:
641157ceb9a3486d8ae18edc0a52bced
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-011933-c.a1
Назва:
щодо не відповідностей вимог тендерної документації
Вимога:
1. В «Оголошені» п.5 зазначена «Термін розробки проектної документації…» Разом з тим закупівлі здійснюються з надання послуг з технічного нагляду та випробувань. А отже проектна документація в такому випадку не розробляється, а розробляється технічна документація до якої зовсім інші вимоги. Пропонуємо замінити термін «проектна документація» на термін «технічна документація».
2. В додатку №1 в «Технічних вимогах» передбачено у розділах «Зміст матеріалів» та «Склад документації…». «За результатами обстеження видається: - технічний звіт – 1 екз.; - інструкція з технічної експлуатації будівлі – 1 екз. Одночасно у «Договорі» (проект) п.7.3.4. передбачено «Надати Замовнику звіт щодо технічного стану будівлі у кількості 3 примірників…а також «Паспорт технічного стану будівлі» разом з тим «Інструкція з технічної експлуатації будівлі» не може бути розроблена оскільки будівлі не ведені в експлуатацію, окрім цього згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель та споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» не існує такого документу як «Паспорт технічного стану будівлі», а існує «Паспорт об’єкта будівництва», який складається на будівлі вже ведений в експлуатацію. А отже такий паспорт у даному випадку складений бути не можний.
Пропонуємо привести у відповідність до законодавства умови закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- вимоги для процедури_ТЕХобстеження Інженерне зі змінами 06.21зміни.doc 30.06.2021 09:32
- перелік змін 06.2021.docx 30.06.2021 09:32
- оголошення для закупівлі 06.2021 зміни.docx 30.06.2021 09:32
Дата подачі:
29.06.2021 13:41
Вирішення:
Зміни до документації спрощеної закупівлі по предмету Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з технічного обстеження стану будівельних конструкцій будівлі) ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «71630000-3»
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так