• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39290000-1 Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа»)

Завершена

2 544 847.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 448.47 UAH
Період оскарження: 23.06.2021 15:39 - 05.07.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження дискримінаційних умов закупівлі

Номер: 28ecf67d7f6b4afc95a0c6b5ed22545c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-011514-c.a4
Назва: Оскарження дискримінаційних умов закупівлі
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.07.2021 13:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТБІНД УКРАЇНА", Анна Казанська +380672366295 fastarosvita@gmail.com
Вимога
Відхилено

крадії бюджетних коштів

Номер: b6ba1f54e79449b2aa563fe0df76a87e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-011514-c.c3
Назва: крадії бюджетних коштів
Вимога:
Шановний Замовнику,товариші, які Вам надали готову документацію,мабуть забули Вас попередити,що ТУ на данний час не погоджуються і данний лист немає ніякої юридичної сили. Приберіть дискримінаційні вимоги або одразу напишіть,що ви домовились і приймати участь у закупівлі більше нікому не потрібно.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник при проведенні процедури закупівлі керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та нормативно-правовими актами України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості дидактичних матеріалів для комплектування кабінетів початкових класів, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує законну мету придбання дидактичних матеріалів для комплектування кабінетів початкових класів, які будуть безпечними у використанні учнями та вчителями, кращими в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість на відповідність вимогам державному стандарту. Вимога щодо необхідності погодження ТУ виробника відповідним органом МОН України, включена до документації на підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження того, що виробник дидактичних матеріалів виготовляє якісну продукцію, у відповідності з Технічними умовами, які перевірено та погоджено профільним міністерством. Замовник не є профільною установою, щодо визначення відповідності чи невідповідності технічних умов та виготовленої згідно цих технічних умов продукції нормативно-правовим документам України, з цією метою і встановлені вимоги, щодо надання погодження ТУ в цілому установою, на яку покладені такі функції. Крім того, замовник дослідив питання наявності погодження ТУ виробника відповідним органом МОН України та встановив, що багато виробників (учасників) мають погоджені технічні умови, а відтак, дана вимога документації не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Отже, Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону, та неухильно дотримується вимог чинного законодавства. Сподіваємось на порозуміння та участь у торгах для більш конкурентного середовища!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо відповіді

Номер: be5dec35abee4f99b9e81df64ee4b823
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-011514-c.c2
Назва: щодо відповіді
Вимога:
Не бачите? Показую Вашу вимогу:"копія Титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, виданих на виробника товару (Технічні умови мають бути погоджені відповідним органом Міністерства освіти і науки України, на підтвердження надати документ про погодження);" У листі чітко написано,що на данний час порядок погодження ТУ скасовано. ТУ не погоджуються,тому данна вимога є дискримінаційною до інших учасників. Ваше бажання "розпилити" 2,5 млн з потрібним учасником зрозуміло! Вигадайте щось краще ніж прописувати в ТД те ,що порушує Закон.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник при проведенні процедури закупівлі керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та нормативно-правовими актами України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості дидактичних матеріалів для комплектування кабінетів початкових класів, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує законну мету придбання дидактичних матеріалів для комплектування кабінетів початкових класів, які будуть безпечними у використанні учнями та вчителями, кращими в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість на відповідність вимогам державному стандарту. Вимога щодо необхідності погодження ТУ виробника відповідним органом МОН України, включена до документації на підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження того, що виробник дидактичних матеріалів виготовляє якісну продукцію, у відповідності з Технічними умовами, які перевірено та погоджено профільним міністерством. Замовник не є профільною установою, щодо визначення відповідності чи невідповідності технічних умов та виготовленої згідно цих технічних умов продукції нормативно-правовим документам України, з цією метою і встановлені вимоги, щодо надання погодження ТУ в цілому установою, на яку покладені такі функції. Крім того, замовник дослідив питання наявності погодження ТУ виробника відповідним органом МОН України та встановив, що багато виробників (учасників) мають погоджені технічні умови, а відтак, дана вимога документації не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Отже, Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону, та неухильно дотримується вимог чинного законодавства. Сподіваємось на порозуміння та участь у торгах для більш конкурентного середовища!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: d152ce956ad74a3286a673d560f54d9c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-23-011514-c.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомтесь будь ласка з доданими листами та приберіть дискримІнаційні вимоги з ТД
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу та листи що були надані повідомляємо, що вимогами тендерної документації не передбачено надання тих документів, щодо яких йде мова у вашому зверненні. У зв’язку із чим ваше твердження щодо наявності дискримінаційних вимог у нашій тендерній документації є необґрунтованим. Крім того, Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник самостійно визначає якісні, кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено