-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-04-28-000439-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Торги не відбулися
3 440 555.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 405.55 UAH
мін. крок: 1% або 34 405.55 UAH
Період оскарження:
23.06.2021 15:24 - 22.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Номер:
612a48661e184f14bd3ea10fd88e99c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.b11
Назва:
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКУРС»
Код ЕДРПОУ 32948563
IBAN UA043808050000000026001506181
SWIFT code AVALUAUK
В ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Київ
МФО 380805
м.Харків, Вул. Матюшенко,3/87
Вих.№14/07-21/1
Від 14.07.2021р.
Уповноваженій особі
ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
КОД ЄДРПОУ 42795490
ТОВ «РЕКУРС»
Код ЄДРПОУ 32948563
Вул. Матюшенка, буд.3,кв.87, м. Харків, Україна, 61013,
ВИМОГА
До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ТОВ «Рекурс» є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та має на меті прийняти участь у закупівлі.
Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі.
Підстава для подання вимоги.
Ознайомившись з технічним завданням, проаналізувавши параметри вказані у ньому, ми, як розробники та виробники цієї продукції маємо заявити, про те що пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 містить конструктивні параметри, які обмежують перш за все вибір Замовника та також обмежують кількість пристроїв, які могли би бути запропоновані Замовнику в якості еквіваленту.
ВАЖЛИВО: ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ - ГОТОВИЙ ВИРІБ, а не розробка.
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внести наступні зміни в умови закупівлі, а саме:
Надати відповідні креслення та малюнки у додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 наступні технічні, якісні та кількісні характеристики пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів:
Конструкція
Джерело струму повинно бути обладнано транспортними коліщатами та ручками для переносу
Вага джерела струму ( не більше), 45 кг
Або надати відповідні креслення та малюнки.
Обгрунтування порушених прав:
Наявність вищевказаних характеристик не дає можливості будь –якому іншому Учаснику прийняти участь у тендерній процедурі по предмету закупівлі.
За джерело струму: у документації вказано, що джерело струму має бути обладнане транспортними коліщатами та ручками для переносу, але при цьому Замовник не надає креслення, малюнки або опис цих коліщат.
Замовник чомусь не вказує, розмір перешкод, які має долати вказане джерело струму на коліщатах при виконанні робіт (наприклад: пороги приміщень, вибоїни, тощо).
Зауважимо, що при цьому в перелік до тендерної документації, в розділі «комплектаця», уже включений транспортувальний візок з спеціально передбаченими місцями установки джерела струму, БУ, кабелів, тощо)
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Директор
ТОВ «РЕКУРС» В.О. Андрєєва
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_07_14_1_Вимога_.pdf 14.07.2021 16:10
- 2021_07_д1_11-1025_Додаток_1_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 14.07.2021 16:10
Дата подачі:
14.07.2021 16:10
Вирішення:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Зазначені технічні характеристики по позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів Замовник вважає достатніми.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Вирішена
Організатор не вніс обіцяні зміни до тендерної документації
Номер:
b468e7a52b0d4cf9882ef8b27a526ce8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.b10
Назва:
Організатор не вніс обіцяні зміни до тендерної документації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКУРС»
Код ЕДРПОУ 32948563
IBAN UA043808050000000026001506181
SWIFT code AVALUAUK
В ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Київ
МФО 380805
м.Харків, Вул. Матюшенко,3/87
Вих.№12/07-21/1
Від 12.07.2021р.
Уповноваженій особі
ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
КОД ЄДРПОУ 42795490
ТОВ «РЕКУРС»
Код ЄДРПОУ 32948563
Вул. Матюшенка, буд.3,кв.87, м. Харків, Україна, 61013,
ВИМОГА
До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ТОВ «Рекурс» є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та має на меті прийняти участь у закупівлі.
Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі.
Підстава для подання вимоги.
ТОВ «РЕКУРС» подало вимогу 01.07.2021р. вих. № №01/07-21/1 до Замовника про внесення змін до додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000-0).
Замовник частково задовольнив вимогу ТОВ «РЕКУРС», а саме:
06.07.2021 12:02
Відповідь організатора закупівлі
Опис:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до п.2 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На підставі вищенаведеного зазначаємо, що в зв’язку з тим що Замовник формує технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі та формує тендерну документацію на закупівлю, замовник самостійно приймає рішення щодо формування вимог тендерної документації щодо закупівлі (з розділенням на чи без розділення на лоти). Відповідно обладнання, що планується закупити, відноситься до одного коду класифікатора 38340000-0 – в зв’язку з чим Замовник вважає недоцільним розбиття тендерної процедури на лоти. Стосовно вимоги щодо потужності повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
На сьогодні,12.07.2021р., зміни до тендерної вимоги Замовником не внесені.
Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внести наступні зміни в умови закупівлі.
2.1.Параметри мережі живлення та споживання.
- Споживана потужність (не більше) 30 кВА викласти як:
-надати розрахунок споживаної потужності пристрою прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів при максимальному вихідному струмі 10 кА для навантаження 0,27х10-3 Ом
Обгрунтування порушених прав:
Замовник вносить плутанину у технічні характеристики пристрою, бо з однієї сторони – вказує, що максимальний вихідний струм має бути 10кА, а з другої сторони обмежує максимальний вихідний струм, вказуючи потужність у 30 кВА.
Отримати максимальний вихідний струм у 10 кА при потужності 30кВА можливо тільки одним способом – це замкнути гнучкі шини між собою БЕЗ навантаження (накоротко).
Відсутність розрахунку не дає можливості достовірно визначити потрібну характеристику, а саме потужність, необхідну для використання пристрою на максимальному вихідному струмі 10кА для перевірки автоматичного вимикача.
Вважаємо, що має місце порушення частини 1., 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII«Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики
Згідно загально відомих характеристик для автоматичних вимикачів, наведених у довідниках або паспортах виробників автоматичних вимикачів, вказується активний та реактивний опір полюсів АВ на різні номінальні струми.
Для полюсу вимикача номінального струму 1 кА (перевірка розчеплювача проводиться при 10кА), а повний опір полюсу може скаладати до 0,27х10-3 Ом.
При 10 кА напруга на вимикачі буде становити 2,7 В (згідно закону Ома). Для узгодженого джерела струму (коли передається максимальна потужність- опір джерела стуму дорівнює опору навантаження) повна напруга у колі випробувань складатиме, як мінімум, 2х2,7В=5,4В.
Повна потужність складе 5,4В х 10кА= 54 кВА.
Але під час кількох випробувань відбувається нагрів випробувального кола від 20°С до 70°С. Під час нагріву відбувається підвищення електричного опору.
Тобто, додатково ще потрібно приблизно до 6 кВА потужності для отримання струму в 10кА.
З цього простого розрахунку добре видно, що мінімальна потужність для навантаження вихідним максимальним струмом 10 кА, потрібно не менше 60 кВА.
Для стабільної роботи по перевірці АВ має бути ще додаткова величина потужності.
Директор
ТОВ «РЕКУРС» В.О. Андрєєва
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_07_12_1_Вимога_.pdf 12.07.2021 12:17
- 2021_07_01_1_Вимога_.pdf 12.07.2021 12:17
- 2021_07_12_1_опис відповіді Організатора на вимогу _.pdf 12.07.2021 12:17
- 2021_07_д1_11-1025_Додаток_1_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 12.07.2021 12:17
Дата подачі:
12.07.2021 12:17
Вирішення:
Вимога задовільнена частково. Замовником готуються зміни до тендерної документації. Зміни будуть оприлюднені відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
стосовно атестату
Номер:
66890742fc344d83bd54cb6c1cf7ba87
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.b9
Назва:
стосовно атестату
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКУРС»
Код ЕДРПОУ 32948563
IBAN UA043808050000000026001506181
SWIFT code AVALUAUK
В ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Київ
МФО 380805
м.Харків, Вул. Матюшенко,3/87
Вих.№09/07-21/4
Від 09.07.2021р.
Уповноваженій особі
ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
КОД ЄДРПОУ 42795490
ТОВ «РЕКУРС»
Код ЄДРПОУ 32948563
Вул. Матюшенка, буд.3,кв.87, м. Харків, Україна, 61013,
ВИМОГА
До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ТОВ «Рекурс» є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та має на меті прийняти участь у закупівлі.
Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі.
Підстава для подання вимоги.
Ознайомившись з технічним завданням, проаналізувавши параметри вказані у ньому, ми, як розробники та виробники цієї продукції маємо заявити, про те що у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 містить вимогу про надання свідоцтва про калібрування (або атестат), але не вказана назва атестату.
01.01.2016р набрав чинності Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність»., який регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності.
Згідно пункту 6, розділу X Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме:
«6. Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом.»
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»);
-частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»);
Виходячи з цього ПРОСИМО Вас вказати в тендерній документації повну назву атестату, який вимагається та яким законом України вказаний атестат регламентується.
Обгрунтування порушених прав:
З 01.01.2016р набрав чинності Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність», яким не передбачено такий документ як атестат.
Більш того, згідно пункту 6, розділу X Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме:
«6. Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом.»
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»);
-частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Директор
ТОВ «РЕКУРС» В.О. Андрєєва
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_07_д1_11-1025_Додаток_1_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 10.07.2021 17:25
- 2021_07_09_4_Вимога_.pdf 10.07.2021 17:25
Дата подачі:
10.07.2021 17:25
Вирішення:
Основною вимогою замовника є надання під час поставки свідоцтва про калібрування для позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів - Учасник має надати документ відповідно до вимог Замовника.
Вимога по позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів (Чинне свідоцтво про калібрування (або атестат)) Додатку 1 тендерної документації - стосується чинного документу виданого у відповідності вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ VI, стаття 27) який визначає дійсні значення метрологічних характеристик засобу вимірювання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
конструктивні обмеження у закупівлі
Номер:
20ba5416bc434eefaa28d296a3bc3e10
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.b8
Назва:
конструктивні обмеження у закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКУРС»
Код ЕДРПОУ 32948563
IBAN UA043808050000000026001506181
SWIFT code AVALUAUK
В ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Київ
МФО 380805
м.Харків, Вул. Матюшенко,3/87
Вих.№09/07-21/3
Від 09.07.2021р.
Уповноваженій особі
ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
КОД ЄДРПОУ 42795490
ТОВ «РЕКУРС»
Код ЄДРПОУ 32948563
Вул. Матюшенка, буд.3,кв.87, м. Харків, Україна, 61013,
ВИМОГА
До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ТОВ «Рекурс» є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та має на меті прийняти участь у закупівлі.
Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі.
Підстава для подання вимоги.
Ознайомившись з технічним завданням, проаналізувавши параметри вказані у ньому, ми, як розробники та виробники цієї продукції маємо заявити, про те що Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 містить конструктивні характеристики предмета закупівлі, які обмежують перш за все вибір Замовника та також обмежують кількість пристроїв (Учасників), які могли би бути запропоновані Замовнику в якості еквіваленту у процедурі закупівлі.
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внести наступні зміни в умови закупівлі, а
саме:
Вилучити із додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади длявимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 наступні технічні, якісні такількісні характеристики пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів:
Комплектація
Транспортувальний візок з спеціально передбаченими місцями установки джерела
струму, БУ, кабелів , тощо – 1 шт.
Регулятор напруги однофазний (номінальний струм не менше 80А)
Транспортувальний візок з спеціально передбаченими місцем установки
регулятора напруги однофазного – 1 шт.
Вказати:- Конструкція, тип (роздільна/ інтегрована)
- Транспортувальний візок для транспортування пристрою прогрузки автоматичних вимикачів та деталей, які входять в комплект.
- Регулятор напруги однофазний для всього діапазону випробувань( згідно
рекомендацій виробника)
Обгрунтування порушених прав:
Пристрої різних виробників мають різний вигляд, вагу та комплектність.
( Умовно вважаємо, що технічні характеристики одинакові)
Наприклад, ТОВ «РЕКУРС» здійснило розробку та виготовляє пристрій прогрузки (навантаження)автоматичних вимикачів інтегрований в одному корпусі (Блок управління, навантажувальний трансформатор(джерело струму), датчик струму, перемикач узгодження з навантаженням), який є зручним у використанні.
Додатково в комплект входять гнучкі шини 8 шт., кабель захисного заземлення, кабель живлення та регулятор напруги однофазний 20А/240В.
Вага пристрою прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів – 47 кг
Вага РНО 20А/240В (200х200х220)мм – 16 кг
ЗАГАЛЬНА ВАГА – 63 кг.( без гнучких шин)
Така конфігурація комплекту дозволяє зручну експлуатацію в умовах як стаціонарної лабораторії так і при транспортуванні обмеженою кількістю персоналу ( 2 люд.) в розподільчих мереж станцій та підстанцій.
Комплектація, що заявлена в тендерній документації закупівлі має у складі:
Блок управління – 1шт. , вагою 6 кг
Джерело струму – 1 шт., вагою 45 кг
РНО 80А (590х420х350)мм – 1 шт., вагою близько 54 кг (згідно відкритих джерел інформації)
ЗАГАЛЬНА ВАГА – 105 кг ( без гнучких шин).
Додатково: вага розміри двох транспортувальних візків та гнучких шин
З вищевикладеного очевидно, що конструкція може бути різною, а наявність в тендерній документації опису комплектації окремо взятого виробника не дає можливості іншому Учаснику прийняти участь у закупівлі.
Тобто любий другий еквівалент пристрою не має шансу, бо не відповідатиме:
-виглядом ( у нашому випадку один елемент конструкції, а вимагається три)
- пластиком ( у нашому випадку металевий корпус інтегрованої конструкції, а вимагається пластиковий для окремого БУ)
- відсутністю коліщат( у нашому випадку вони не потрібні)
- відсутністю необхідності мати два транспортувальних візка ( у нашому випадку можна з надлишком обійтися одним)
- меншою вагою РНО ( у нашому випадку полегшує навантаження на персонал та збільшує ефективність праці)
СТОСОВНО РЕГУЛЯТОРА НАПРУГИ ОДНОФАЗНОГО:
Регулятор напруги однофазний (далі РНО) є окремим додатковим елементом до пристрою прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів, який використовується для подачі синусоїдального струму.
Різні виробники пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів вказують у комплектації ті РНО, які є найбільш зручними для обслуговування персоналом (наприклад, велике значення має вага).
Якщо Замовник планує закупівлю конкретного РНО на 80А, то може вказати його окремою позицією чи лотом.
А вимоги в тендерній документації про конкретний РНО до пристрою автоматичних вимикачів є не обгрунтованою. Наприклад, для пристрою прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів на 10 кА виробництва ТОВ «РЕКУРС» достатньо РНО 20А/240В (200х200х220)мм, вагою лише 16 кг.
А РНО 80А , вказаний у Додатоку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000
має розміри –(590х420х350)мм та вагу близько 54 кг, що ніяк не полегшує працю персоналу.
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Директор
ТОВ «РЕКУРС» В.О. Андрєєва
www.recurs.com.ua тел/факс +38 057 714 27 35 м.Харків-13
mailto:sila@recurs.com.ua +38 050 300 47 90 вул. Матюшенка,3/87
mailto:recurs.company@gmail.com +38 098 236 06 34
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_07_д1_11-1025_Додаток_1_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 10.07.2021 17:23
- 2021_07_09_3_Вимога_.pdf 10.07.2021 17:23
Дата подачі:
10.07.2021 17:23
Вирішення:
Вимоги зазначені замовником для позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів:
- Транспортувальний візок з спеціально передбаченими місцями установки джерела струму, БУ, кабелів, тощо – 1 шт. – зазначена для зручності переміщення приладів персоналом електротехнічних лабораторій.
- Регулятор напруги однофазний (номінальний струм не менше 80А) – РНО є складовою частиною процесу прогрузки автоматичних вимикачів. Виключати даний елемент з вимог Замовника неприпустимо. Учасник для відповідності вимогам Замовника має укомплектувати прилад зазначеним РНО. Електротехнічні лабораторії Замовника укомплектовані однотипними РНО (відповідно до зазначеної характеристики), що полегшує обслуговування та ремонт даного обладнання та зменшує витрати Замовника на їх експлуатацію.
- Транспортувальний візок з спеціально передбаченими місцем установки
регулятора напруги однофазного – 1 шт. зазначена для зручності переміщення приладів персоналом електротехнічних лабораторій.
Зазначені технічні характеристики по позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів Замовник вважає достатніми. Учасник має надати пропозицію що відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
параметри, які обмежують участь
Номер:
68dbc861e74a4f268051a62e1d99a19f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.b7
Назва:
параметри, які обмежують участь
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКУРС»
Код ЕДРПОУ 32948563
IBAN UA043808050000000026001506181
SWIFT code AVALUAUK
В ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Київ
МФО 380805
м.Харків, Вул. Матюшенко,3/87
Вих.№09/07-21/2
Від 09.07.2021р.
Уповноваженій особі
ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
КОД ЄДРПОУ 42795490
ТОВ «РЕКУРС»
Код ЄДРПОУ 32948563
Вул. Матюшенка, буд.3,кв.87, м. Харків, Україна, 61013,
ВИМОГА
До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ТОВ «Рекурс» є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та має на меті прийняти участь у закупівлі.
Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі.
Підстава для подання вимоги.
Ознайомившись з технічним завданням, проаналізувавши параметри вказані у ньому, ми, як розробники та виробники цієї продукції маємо заявити, про те що пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 містить конструктивні параметри, які обмежують перш за все вибір Замовника та також обмежують кількість пристроїв, які могли би бути запропоновані Замовнику в якості еквіваленту.
ВАЖЛИВО: ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ - ГОТОВИЙ ВИРІБ, а не розробка.
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внести наступні зміни в умови закупівлі, а саме:
Вилучити із додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 наступні технічні, якісні та кількісні характеристики пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів:
Конструкція
Блок управління (далі-БУ) повинен бути виконаний в пластиковому кейсі з захисною кришкою;
Наявність дисплею в БУ
Вага БУ (не більше) 6 кг
Джерело струму повинно бути обладнано транспортними коліщатами та ручками для переносу
Вага джерела струму ( не більше), 45 кг
Або надати відповідні креслення та малюнки.
Обгрунтування порушених прав:
Наявність вищевказаних характеристик не дає можливості будь –якому іншому Учаснику прийняти участь у тендерній процедурі по предмету закупівлі.
Так як Замовник прямо вказує, що блок управління має бути в пластиковому кейсі з кришкою, та мати дисплей, вказуючи на конкретну продукцію, що не дає можливості взяти участь у тендерній процедурі іншому Учаснику та запропонувати еквівалент.
На наше глибоке переконання виробники пристроїв прогрузки автоматичних вимикачів мають повне право (згідно технічного завдання, яке й привело до розробки та виготовлення пристрою прогрузки автоматичних вимикачів, як готового виробу) самостійно вирішувати які корпусні деталі необхідні для виготовлення пристрою, а тому така не обгрунтована вимога не має бути перепоною для участі у тендерній процедурі.
Пластиковий кейс є просто аксесуар конструкції, який не несе ніякої технічної складової.
За джерело струму: у документації вказано, що джерело струму має бути обладнане транспортними коліщатами та ручками для переносу, але при цьому Замовник не надає креслення, малюнки або опис цих коліщат.
Замовник чомусь не вказує, розмір перешкод, які має долати вказане джерело струму на коліщатах при виконанні робіт (наприклад: пороги приміщень, вибоїни, тощо).
Зауважимо, що при цьому в перелік до тендерної документації, в розділі «комплектаця», уже включений транспортувальний візок з спеціально передбаченими місцями установки джерела струму, БУ, кабелів, тощо)
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Директор
ТОВ «РЕКУРС» В.О. Андрєєва
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_07_09_2_Вимога_.pdf 10.07.2021 17:10
- 2021_07_д1_11-1025_Додаток_1_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 10.07.2021 17:10
Дата подачі:
10.07.2021 17:10
Вирішення:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо вимог для позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів:
- Блок управління (далі-БУ) повинен бути виконаний в пластиковому кейсі з захисною кришкою –характер роботи електротехнічних лабораторій є мобільний. В зв'язку з тим є потреба в постійному переміщенні приладів. Відповідно була вибраний матеріал захисного боксу – пластик, що має меншу вагу але має достатні характеристики міцності захисної оболонки приладу. Відповідно зазначена відповідна вимога по вазі (не більше 6 кг) для зменшення навантаження на персонал, що буде переміщати прилад. Вимога щодо - джерело струму повинно бути обладнано транспортними коліщатами та ручками для переносу – зазначена для зручності переміщення обладання перлоналом. Щодо ваги джерела струму вимога встановлена відповідно до вищенаведеного та статестичних даних з мережі інтернет на технічних характеристик джерела струму.
Зазначені технічні характеристики по позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів Замовник вважає достатніми.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
Не вказані важливі технічні характеристики
Номер:
9f45f664563a49a581a7f70120ce6e31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.b6
Назва:
Не вказані важливі технічні характеристики
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКУРС»
Код ЕДРПОУ 32948563
IBAN UA043808050000000026001506181
SWIFT code AVALUAUK
В ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Київ
МФО 380805
м.Харків, Вул. Матюшенко,3/87
Вих.№09/07-21/1
Від 09.07.2021р.
Уповноваженій особі
ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
КОД ЄДРПОУ 42795490
ТОВ «РЕКУРС»
Код ЄДРПОУ 32948563
Вул. Матюшенка, буд.3,кв.87, м. Харків, Україна, 61013,
ВИМОГА
До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ТОВ «Рекурс» є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та має на меті прийняти участь у закупівлі.
Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі.
Підстава для подання вимоги.
Ознайомившись з технічним завданням, проаналізувавши параметри вказані у ньому, ми, як розробники та виробники цієї продукції маємо заявити, про те, що у Додатоку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 Замовником не вказані надзвичайно важливі технічні характеристики, відсутність яких не дає можливості самому Замовнику та всім зацікавленим сторонам оцінити працездатність пристрою прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів, тобто саму можливість(призначення) - здійснювати перевірку автоматичних вимикачів.
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внести наступні зміни в умови закупівлі, а саме:
Додати до додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 наступні технічні, якісні та кількісні характеристики пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів:
1. Навантаження (Ом) при якому пристрій буде генерувати максимальний струм 10 кА
2. Напругу холостого ходу (В) – для кожного діапазону навантаження ( вихідного струму)
Обгрунтування порушених прав:
1. Маємо зазначити, що відсутність вказаного навантаження (Ом) при при якому
пристрій буде генерувати максимальний струм 10 кА не дає можливості технічним спеціалістам Замовника та любій зацікавленій стороні побудувати вихідну (навантажувальну) характеристику і побачити яким буде вихідний струм при різних навантаженнях в процесі випробувань. Ця характеристика є основною для пристрою прогрузки автоматичних вимикачів.
2. Відсутність значення напруги холостого ходу (В), що є основним параметром,
який надає можливість вирахувати споживану потужність, та в порівнянні, з вихідною (навантажувальною) характеристикою зрозуміти:
чи є можливість отримати заявлений мінімальний та максимальний вихідний струм.
Відсутність цих параметрів (характеристик) не дає змоги Замовнику та Учаснику оцінити працездатність пристрою прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів того чи іншого Учасника (виробника).
Таким чином відсутня можливість оцінки характеристик того чи іншого приладу.
Вважаємо, що має місце порушення:
-частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»);
-частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»);
-частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Директор
ТОВ «РЕКУРС» В.О. Андрєєва
www.recurs.com.ua тел/факс +38 057 714 27 35 м.Харків-13
mailto:sila@recurs.com.ua +38 050 300 47 90 вул. Матюшенка,3/87
mailto:recurs.company@gmail.com +38 098 236 06 34
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_07_09_1_Вимога_.pdf 10.07.2021 17:08
- 2021_07_д1_11-1025_Додаток_1_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 10.07.2021 17:08
Дата подачі:
10.07.2021 17:08
Вирішення:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначені технічні характеристики по позиції 2 Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів Замовник вважає достатніми.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів
Номер:
7573baf29ddb484891ae4bf82595f8a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.b5
Назва:
Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів
Вимога:
Вказана у додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 технічна характеристика, а саме:
«Регулятор напруги однофазний ( номінальний струм не менше 80А)»,
є «дискримінаційною та такою яка вказує на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання».
Наприклад, обладнання іншого виробника( еквівалент) може використовувати регулятор напруги однофазний з іншими параметрами, відповідно до технічних параметрів іншого пристрою та їх спільного застосування .
Тобто ця вимога не відповідає пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2021 15:42
Вирішення:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником. Відповідно до вимог Замовника Учасник має укомплектувати Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів складовою частиною схеми випробування, - «Регулятором напруги однофазним (номінальний струм не менше 80А)».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Номер:
de3787d0257b44b2be2924907a469691
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.c4
Назва:
ВИМОГА До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
Уповноваженій особі
ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
КОД ЄДРПОУ 42795490
ТОВ «РЕКУРС»
Код ЄДРПОУ 32948563
Вул. Матюшенка, буд.3,кв.87, м. Харків, Україна, 61013,
ВИМОГА
До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ТОВ «Рекурс» є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та має на меті прийняти участь у закупівлі.
Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі.
Підстава для подання вимоги.
Нами було встановлено, що тендерна документація містить ряд дискримінаційних вимог до учасників, що порушують наші права та законні інтереси, а саме, є порушення статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII:
1. Замовник прийняв рішення, що Закупівля здійснюється без поділу на окремі частини та вказав його у тендерній документації, а саме у п.4.3 додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000-0).
2. Замовник встановив ряд вимог щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі (пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів)), для конкретного виробу конкретного виробника.
Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внести наступні зміни в умови закупівлі:
1. Виділити окремим лотом позицію №2 (додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000-0), а саме_
- Пристрій прогрузки автоматичних вимикачів у кількості 7 (сім) шт.
Обгрунтування порушених прав:
Тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги по предмету закупівлі «Прилади для вимірювання величин», а саме, додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000-0) містить 7 (сім) найменувань предмету закупівлі, які є єдиною закупівлею.
ТОВ «РЕКУРС», є розробником та виробником пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів та могло б прийняти участь у закупівлі, як безпосередній виробник цього обладнання.
Але так як ця позиція (позиція №2 додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000-0) міститься у загальній закупівлі та не виділена окремим лотом, а ТОВ «РЕКУРС» не займається посередницькою діяльністю та торгівлею обладнанням інших виробників , то ТОВ «РЕКУРС» не має змоги запропонувати обладнання самостійно, по конкурентній ціні.
Саме тому ТОВ «РЕКУРС» вбачає порушення частини 1 пункту 4) та частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, як порушення принципу здійснення публічних закупівель, а саме ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників та рівного ставлення до них.
2. Викласти у додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 наступні технічні, якісні та кількісні характеристики пристроїв прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів у такій редакції:
2.1.Параметри мережі живлення та споживання.
- Споживана потужність (не більше) 30 кВА викласти як:
-надати розрахунок споживаної потужності пристрою прогрузки (навантаження) автоматичних вимикачів при максимальному вихідному струмі 10 кА для навантаження 0,27х10-3 Ом
Обгрунтування порушених прав:
Замовник вносить плутанину у технічні характеристики пристрою, бо з однієї сторони – вказує, що максимальний вихідний струм має бути 10кА, а з другої сторони обмежує максимальний вихідний струм, вказуючи потужність у 30 кВА.
Отримати максимальний вихідний струм у 10 кА при потужності 30кВА можливо тільки одним способом – це замкнути гнучкі шини між собою БЕЗ навантаження (накоротко).
Відсутність розрахунку не дає можливості достовірно визначити потрібну характеристику, а саме потужність, необхідну для використання пристрою на максимальному вихідному струмі 10кА для перевірки автоматичного вимикача.
Вважаємо, що має місце порушення частини 1., 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII«Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики
Згідно загально відомих характеристик для автоматичних вимикачів, наведених у довідниках або паспортах виробників автоматичних вимикачів, вказується активний та реактивний опір полюсів АВ на різні номінальні струми.
Для полюсу вимикача номінального струму 1 кА (перевірка розчеплювача проводиться при 10кА), а повний опір полюсу може скаладати до 0,27х10-3 Ом.
При 10 кА напруга на вимикачі буде становити 2,7 В (згідно закону Ома). Для узгодженого джерела струму (коли передається максимальна потужність- опір джерела стуму дорівнює опору навантаження) повна напруга у колі випробувань складатиме, як мінімум, 2х2,7В=5,4В.
Повна потужність складе 5,4В х 10кА= 54 кВА.
Але під час кількох випробувань відбувається нагрів випробувального кола від 20°С до 70°С. Під час нагріву відбувається підвищення електричного опору.
Тобто, додатково ще потрібно приблизно до 6 кВА потужності для отримання струму в 10кА.
З цього простого розрахунку добре видно, що мінімальна потужність для навантаження вихідним максимальним струмом 10 кА, потрібно не менше 60 кВА.
Для стабільної роботи по перевірці АВ має бути ще додаткова величина потужності.
2.2. Регулятор напруги однофазний (номінальний струм не менше 80А) викласти як: - Регулятор напруги однофазний відповідно до рекомендацій виробника для регулювання синусоїдального струму у всьому діапазоні живлення навантажувального трансформатора (від 0 до 400В).
Обгрунтування порушених прав:
Вказана у додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 технічна характеристика, а саме:
«Регулятор напруги однофазний ( номінальний струм не менше 80А)»,
є «дискримінаційною та такою яка вказує на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання».
Наприклад, обладнання іншого виробника( еквівалент) може використовувати регулятор напруги однофазний з іншими параметрами, відповідно до технічних параметрів іншого пристрою та їх спільного застосування .
Тобто ця вимога не відповідає пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент».
Директор
ТОВ «РЕКУРС» В.О. Андрєєва
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021_07_01_1_Вимога_.docx 01.07.2021 21:41
Дата подачі:
01.07.2021 21:41
Вирішення:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
На підставі вищенаведеного зазначаємо, що в зв’язку з тим що Замовник формує технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі та формує тендерну документацію на закупівлю, замовник самостійно приймає рішення щодо формування вимог тендерної документації щодо закупівлі (з розділенням на чи без розділення на лоти).
Відповідно обладнання, що планується закупити, відноситься до одного коду класифікатора 38340000-0 – в зв’язку з чим Замовник вважає недоцільним розбиття тендерної процедури на лоти.
Стосовно вимоги щодо потужності повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Сертифікати відповідності за модулем B+F або B+D)
Номер:
024928f83c904c34bada0e8f40a2eda4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.c3
Назва:
Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Сертифікати відповідності за модулем B+F або B+D)
Вимога:
У відповідності до п. 10 Загальної частини Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений Постановою Кабінету міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Водночас згідно п 18 додатку до Постанови Кабінету міністрів України № 374 від 4 червня 2015 р. вимірювачі повного опору петлі фаза-нуль або струму в електричній мережі віднесені до переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Таким чином, надання вимірювачів повного опору петлі фаза-нуль або струму в електричній мережі можливе виключно за наявності оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих ЗВТ, що підтверджується Декларацією виробника, або його уповноваженого представника, що складена на підставі проведення оцінки відповідності в призначеному органі (модулі B+F, або B+D).
Згідно Технічних вимог Додатку 1 до тендерної документації «6. Вимірювач (тип 2)» являє собою вимірювач повного опору петлі фаза-нуль або струму в електричній мережі, цим самим це означає необхідність надання при поставці Декларації відповідності та копій Сертифікатів відповідності за модулем B+F або B+D. Просимо доповнити вимоги до Комплектації на «6. Вимірювач (тип 2)» наданням підтверджувальних документів відповідно до Технічного регламента законодавчо регульованих ЗВТ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 11:12
Вирішення:
Щодо позиції «6. Вимірювач (тип 2)» - Замовником зазначено вимогу щодо відповідності данного обладання «Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», підтвердження вимагається на етапі поставки згідно Договору (а саме Додаток 2 Інші вимоги п.3) Додатку 4 до тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду
Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Сертифікати відповідності за модулем B+F або B+D)
Номер:
bc8d5c3544df454cbac539969906a596
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-23-002460-a.c2
Назва:
Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Сертифікати відповідності за модулем B+F або B+D)
Вимога:
У відповідності до п. 10 Загальної частини Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що затверджений Постановою Кабінету міністрів України від 13 січня 2016 року № 94 засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Водночас згідно п 18 додатку до Постанови Кабінету міністрів України № 374 від 4 червня 2015 р. вимірювачі опору ізоляції віднесені до переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Таким чином, надання вимірювачів опору ізоляції можливе виключно за наявності оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих ЗВТ, що підтверджується Декларацією виробника, або його уповноваженого представника, що складена на підставі проведення оцінки відповідності в призначеному органі (модулі B+F, або B+D).
Згідно Технічних вимог Додатку 1 до тендерної документації «5. Вимірювач (тип 1)» являє собою вимірювач опору ізоляції, цим самим це означає необхідність надання при поставці Декларації відповідності та копій Сертифікатів відповідності за модулем B+F або B+D. Просимо доповнити вимоги до Комплектації на «5. Вимірювач (тип 1)» наданням підтверджувальних документів відповідно до Технічного регламента законодавчо регульованих ЗВТ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 11:11
Вирішення:
Щодо позиції «5. Вимірювач (тип 1)» - Замовником зазначено вимогу щодо відповідності данного обладання «Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», підтвердження вимагається на етапі поставки згідно Договору (а саме Додаток 2 Інші вимоги п.3) Додатку 4 до тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 18:04