• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги

Кейтерингові послуги ( послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області )

Завершена

25 412 653.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 100.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2017 12:03 - 01.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рышення Замовника

Номер: 565819fe116d45bdb89055c451b726ce
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-000900-b.a2
Назва: Скасування рышення Замовника
Вимога:
Згідно пп 1.1 пункту 1 розділу ІV тендерної документації НА ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ щодо закупівлі ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи,у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області) встановлено , що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 01.04.2017 р. 10:00.Натомість учасники подали свої пропозиції з порушенням терміну, який встановлено в тендерній документації, а саме: ТОВ "Час мрій" - 04.06.2017 року о 13:35 Маневицька районна спілка споживчих товариств - 05.06.2017 року о 13:37 ТОВ "Транс Логістик Центр" - 05.06.2017 року о 15:33. Таким чином пропозиції Учасників не відповідають вимогам Замовника, що встановлені в тендерній документації та повинні бути відхилені.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Не задоволено у зв'язку з відсутністю підстав для відхилення пропозицій учасників
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2017 16:05
Підтвердження вирішення: В тендерній документації пп 1.1 п.1 Р IV описка щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Процедура закупівлі ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи,у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області) за № UA-2017-05-05-000900-b була оголошена 05.05.2017 відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 3 ст. 21 Закону встановлено, що «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення». В електронній системі закупівель було встановлено строк подачі пропозицій до 05.06.2017, що відповідає ч. 3 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та був визначений в електронній системі закупівель, а описка в тендерній документації не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників, не впливає на зміст та ціну тендерних пропозицій учасників, то не має правових підстав для їх відхилення. В період уточнень до 26.05.2017 учасники не звертатися до замовника з питаннями або вимогами про усунення порушень. Пропозиції учасників в цій частині відповідають вимогам замовника.
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника

Номер: de776e2998094a4ebfde783e2a4d8287
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-05-000900-b.a1
Назва: Скасування рішення Замовника
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №15 від 03.07.2017 року пропозицію ТОВ “Віртуоз ЛТД” було відхилено,як таку,що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. ТОВ “Віртуоз ЛТД” не погоджується з даним рішенням з огляду на наступне: -згідно пункту 2 статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.Згідно абзацу 3 пункту 3 статті 283 Господарського кодексу України об'єктом оренди можуть бути інше окреме індивідуально визначене майно виробничо-технічного призначення, що належить суб'єктам господарювання.Згідно пункту 2 статті 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання є в тому числі громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці.в складі пропозиції ТОВ “Віртуоз ЛТД” надано договір оренди транспортного засобу від 01.03.2017 року укладений між Товариством та ФОП Кучеренко О.В., тобто пропозиція ТОВ “Віртуоз ЛТД” в цій частині відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерній документації; -основними документами, які регулюють надання послуг з організації харчування на забруднених територіях, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи є Постанова Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та Постанова Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість». Перспективне двотижневе меню, яке надане Товариством в складі своєї пропозиції повністтю відповідає цим нормативно-правововим актам, а стосовно посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 03.11.1997 р. №1200, то вона регулює лише порядок надання послуг з харчування учнів у професійно-технічних училищах та середніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість, але дане меню відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість». Тендерною документацією не було встановлено вимоги стосовно погодження перспективного двотижневого меню Держпродспоживслужбою України.Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ “Віртуоз ЛТД” повністтю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині; -в пропозиції ТОВ “Віртуоз ЛТД” надано довідку, якою Товариство заявляє про застосування, під час надання послуг з харчування дітей,санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР та інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, у разі визначення Товариства переможцем.Слід зазначити, що пунктом 81 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів.Статтею 21 даного Закону передбачено, що Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Згідно розділу ІІ Наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 №590) програми-передумови є обов’язковими та призначені для ефективного функціонування системи безпечності харчових продуктів та контролю за небезпечними факторами і повинні бути розроблені, задокументовані і повністю впроваджені операторами ринку перед застосуванням системи НАССР. Сфера застосування програм-передумов повинна охоплювати усі потенційні загрози безпечності.Оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності. Програми-передумови системи НАССР мають охоплювати такі процеси:  Належне планування виробничих, допоміжних та побутових приміщень для уникнення перехресного забруднення; вимоги до стану приміщень, обладнання, проведення ремонтних робіт, технічного обслуговування обладнання, калібрування тощо, а також заходи щодо захисту харчових продуктів від забруднення та сторонніх домішок; вимоги до планування та стану комунікацій - вентиляції, водопроводів, електро- та газопостачання, освітлення тощо;безпечність води, льоду, пари, допоміжних матеріалів для переробки (обробки) харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами;чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь); здоров’я та гігієна персоналу;захист продуктів від сторонніх домішок; поводження з відходами виробництва та сміттям, їх збір та видалення з потужності; контроль за шкідниками, визначення виду, запобігання їх появі, засоби профілактики та боротьби; зберігання та використання токсичних сполук і речовин; специфікації (вимоги) до сировини та контроль за постачальниками; зберігання та транспортування; контроль за технологічними процесами; маркування харчових продуктів та поінформованість споживачів. Таким чином розробити систему НАССР можливо лише маючи в користуванні кожну окрему потужність, в якій буде здійснюватись харчування дітей. На даний момент жоден Учасник не має правової можливості доступу до навчальних закладів Маневицького району Волинської області та таким чином не може розробити Програми-передумови системи НАССР. Крім того, пунктом 7 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР передбачено, що Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Відповідно Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом “НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП” національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 “Системи управління якістю.Вимоги” цей стандарт рекомендовано застосовувати до сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Таким чином пропозиція ТОВ “Віртуоз ЛТД” в цій частині повністтю відповідає вимогам тендерної документації та Законам України. Таким чином, відхиливши пропозицію ТОВ “Віртуоз ЛТД” Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та повинен скасувати своє рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Товариства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу не задоволено у зв'зку з неподанням учасником публічної закупівлі у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2017 10:41
Підтвердження вирішення: Товариством з обмеженою відповідальністю «Віртуоз ЛТД» у складі тендерної пропозиції, яка надана в електронному вигляді, не надано документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договір оренди транспортного засобу нотаріально не посвідчений. Відповідно до п. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України «договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню»; - перспективне двотижневе меню розроблено без вимог замовника, не відповідає постанові Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», не погоджено з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. Товариство з обмеженою відповідальністю «Віртуоз ЛТД» в перспективному двотижневому меню посилається на нормативно-правові акти, що є нечинними, а саме постанову Кабінету Міністрів України від 03.11.1997 № 1200; - не надано наказів, програм, сертифікатів, що підтверджують застосування санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів. Таким чином, замовник, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Віртуоз ЛТД" за відсутності документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, діяв правомірно, у межах повноважень. На підставі наведеного спростовується факт порушення замовником основних принципів здійснення державних закупівель.