-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт східців та прибудинкової території житлової забудови по вул. Тарасівська, 16
Капітальний ремонт східців та прибудинкової території житлової забудови по вул. Тарасівська, 16 згідно додатків №1,2 документації закупівлі
Завершена
242 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 210.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2017 15:29 - 07.06.2017 16:00
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
2a62b9bc0665405c99e7f11eeba32f65
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-02-001049-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до протоколу розкриття пропозиції
22.06.2017 року було оприлюднено Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від 22.06.2017 року (далі – Протокол).
Зазначеним Протоколом була відхилена пропозиція ТОВ «ДОСТАТОК УЛЬТРА ПЛЮС» посилаючись на суцільно формальні підстави викладені у п.8 Протоколу, а саме:
1. Додаток 1 Пункт 2.2 Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).
«Те, що було надано Учасником не можна вважати як Наказ про прийняття на роботу відповідно до Трудового Кодексу України (в документі Учасника він звучить як: «У зв’язку із збільшенням обсягів виробництва підприємства»). Якщо в учасника підписані трудові договори, то вони повинні були бути надані.
2. Відповідно до Проекту Договору Підряду, а саме:
XIV. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
Невід’ємною частиною цього договору є :
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2- Договірна ціна на виконання робіт на базі локального кошторису.
Додаток №3 – Календарний графік виконання робіт.
«Учасником не надано Додаток №2 та Додаток №3.»
3. Відповідно до тендерної документації, а саме:
Технічні вимоги до виконання робіт:
Кошторисна документація надається Учасником за підписом та печаткою ліцензованого інженера-проектувальника-кошторисника. Надається копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника - кошторисника завірена його підписом та печаткою.
«На сертифікаті кошторисника відсутній підпис, а вся кошторисна документація подана без офіційної мастичної печатки підприємства та підпису директора.»
Враховуючи вище наведене вважаємо необхідним зазначити наступне щодо необґрунтованості та упередженості зроблених висновків посадовими особами тендерного комітету які готували Протокол:
– пункт 2.2 Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування) Додатку 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ є виключним, а саме «копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування», отже учасник мав надати копію наказів або копію окремої частини трудової книжки. Саме копію Наказу наше підприємство і надало. Твердження, що учасник мав надати трудові договори є безпідставним оскільки п. 2.2 Додатку 1 цього не вимагає. Також, на нашу думку кваліфікація співробітника який робив висновки стосовно формулювань у наказах нашого підприємства та безпідставного посилання на Трудовий кодекс України без зазначення відповідних статей є непрофесійним, неґрунтовним та упередженим.
– До пункту 2 – го в обґрунтуваннях відхилення пропозиції нашого підприємства, слід зазначити, що на нашу думку у Документ який називається, як «Додаток №4 Договір підряду (проект)» уповноважена особа по підготовці кваліфікаційної конкурсної документації не може вносити будь які зміни окрім реквізитів, уповноваженої особи нашого підприємства та ціни договору. На нашу думку внесення змін у проект Договору який наданий Замовником як зразковий без погодження форми Додатків які є невід’ємною частиною до Договору має відбуватися у відповідності із нормами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу Україна, наказу №3 від 27.10.2005 року Державний Комітет України з будівництва та архітектури «Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві» та інших нормативно-правових актів. Тому ми вважаємо дану підставу необґрунтованою і суто формальною.
– Стосовно п.п. 3 – го п. 8 Протоколу, вважаємо за необхідне зазначити, що вимога по залученню копії Кваліфікаційного сертифікату інженеру–проектувальника є необґрунтованою оскільки дана інформація знаходиться у відкритому реєстрі який веде уповноважений орган.
Реєстр веде Атестаційна архітектурно-будівельна комісія яка з метою реалізації вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», передбачено проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, з отриманням відповідного кваліфікаційного сертифіката. Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, здійснюється Атестаційною архітектурно-будівельною комісією.
Атестаційна архітектурно-будівельна комісія (далі - Комісія) є органом, спеціально створеним з метою здійснення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, на виконання Закону України "Про архітектурну діяльність"( Наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України 25.06.2011 N 93) Комісія утворюється Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства. Основним завданням Комісії є здійснення в установленому порядку професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (далі - виконавці), у тому числі ведення реєстру атестованих осіб. Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Реєстр атестованих осіб (далі - Реєстр) - інформаційна система збирання та накопичення інформації про відповідальних виконавців, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат (його дублікат) або позбавлені кваліфікаційного сертифіката.
Реєстр ведеться Комісією на електронних та паперових носіях у вигляді окремих розділів за видами робіт (послуг) та професійної спеціалізації.
Реєстр підлягає державній реєстрації шляхом внесення відповідного запису уповноваженим державним органом з питань захисту персональних даних до Державного реєстру баз персональних даних.
Щодо подана без офіційної мастичної печатки підприємства та підпису директора кошторисної документації необхідно зазначити, що даної вимоги у Додатку 2 Технічні вимоги до виконання робіт та Підтвердження цінової пропозиції взагалі не зазначено. (надаємо копію Додатку 2 розміщеного Замовником на електронному майданчику – Додаток 1).
Додатково повідомляємо, що від 19.07.2017 року обов’язковість наявності печатки не обов’язкова. Зокрема в Господарському кодексі прописується, що печатка не може бути обов'язковим реквізитом документа, що подається від імені суб'єкта господарювання органа державної влади.
Державним органам забороняється вимагати наявності печатки на документах.
Передбачається, що наявність або відсутність печатки не створює жодних юридичних наслідків.
Крім того, уводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставляння печатки на документі. Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850 – 1700 гривень).
Узагальнюючи вище зазначені підстави на які посилаються співробітники та члени тендерного комітету у Протоколі (рішенні) ми вважаємо «формальними», які аналогічно до Цивільно процесуального кодексу України не являються ґрунтовними та беззаперечними для відхилення тендерної пропозиції. Разом з тим у кваліфікаційних закупівельних Додатках відсутні опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
В разі залишення без розгляду та ненадання відповіді на наші Заперечення, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу оскарження, а саме до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- 6.pdf 27.06.2017 14:43
Дата подачі:
26.06.2017 13:30
Вирішення:
Відповідь на надану Вимогу
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.06.2017 14:44
Підтвердження вирішення:
- По суті наголошеного Вами питання щодо не надання Вами документів, які б підтверджували наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування) доводимо до вашого відома, що Вашою організацією дійсно не було надано таких документів. Натомість Ви вирішили, що буде достатньо надати копії наказу про Ваш намір укласти трудові договори з деякими із зазначених Вами працівників (Наказ від 06.06.2017 № 5к) без будь якого підтвердження факту укладання таких трудових договорів. Крім того, у поданій Вами довідці про наявність працівників відповідальних за організацію робіт та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами зазначено, більшість працівників вказаних у довідці мають досвід роботи на вказаній посаді 2 роки, деякі 1 рік проте наказ, який свідчить про намір Вашої організації укласти трудову угоду з вказаними робітниками від 06.06.2017 № 5к датований 06 червня 2017 року, що не може свідчити про відповідність досвіду роботи на займаній посаді вказаному у вашій довідці. Також інженер з проектно-кошторисної документації РАМЕНСЬКА Н.Д. має досвід роботи на займаній посаді 1 рік, проте Вашою організацією не подано документа про її будь-яку приналежність до Вашої організації. Крім того ваша організація лише вказала у довідці про наявність працівників у підприємства інженера з проектно-кошторисної документації РАМЕНСЬКУ Н.Д., яка складала кошторисну документацію та не надали документального підтвердження щодо її будь-якої співпраці з Вашою організацією. Тому, вважаємо відповідне зауваження не формальним, а також однією з інших вагомих підстав для відхилення вашої пропозиції.
- По суті наголошеного Вами питання щодо не подання Вами проекту договору-підряду з усіма вказаними додатками, доводимо до Вашого відома, що КП «Голосіїво-будінвест» під час проведення закупівлі оприлюднило проект договору, який ми маємо намір укласти з переможцем закупівлі, в якому в п. XIV. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» вказано наступне: «Невід’ємною частиною цього договору є :
Додаток №1 – Дефектний акт
Додаток №2 – Договірна ціна на виконання робіт на базі локального кошторису.
Додаток №3 – Календарний графік виконання робіт»
Серед поданих у Вашій пропозиції документів відсутній додаток №2 до договору-підряду (Договірна ціна на виконання робіт на базі локального кошторису), який в повній мірі висвітлює інформацію про розрахунок вартості робіт вказаний у вашій пропозиції, а також кількість та асортимент матеріалів які будуть використовуватись Вами під час виконання робіт. КП «Голосіїво-будінвест» як замовник виконання робіт має слідкувати за якістю, кількістю та ціною використовуваних матеріалів під час виконання робіт на наших об’єктах. Також серед поданих у Вашій пропозиції документів відсутній додаток №3 до договору-підряду (Календарний графік виконання робіт), який свідчить про час необхідний вашій організації для виконання робіт. Даний документ необхідний для нашої організації так як для розрахунку за підрядні роботи залучені бюджетні кошти виділені місцевим бюджетом міста Києві на 2017 рік, а нашому підприємству необхідно формувати плани щодо використання відповідних коштів.
- По суті наголошеного Вами питання щодо подання у Вашій пропозиції деяких копій документів не завірених підписом директора підприємства та скріплених офіційною мастичною печаткою підприємства доводимо до відома, що дійсно Закон, що передбачає скасування вимоги обов'язкового використання печаток на документах, набуде чинності 19 липня 2017 року. Державним органам забороняється вимагати наявності печатки на документах. Про те ці зміни набудуть чинності лише з 19.07.2017. До вказаного терміну КП «Голосіїво-будінвест» планує завершити закупівлю та розпочати виконання робіт на об’єкті. Також, КП «Голосіїво-будінвест» не є органом державної влади, а є Комунальним підприємством, створене з метою отримання прибутку на яке покладено функції замовника під час виконання робіт з капітального ремонту деяких об’єктів територіальної громади Голосіївського району міста Києва у 2017 році, тому під час виконання таких функцій ми вважаємо за необхідне вимагати від наших підрядних організацій закріплення копій наданих документів підписом директора підприємства та скріплених офіційною мастичною печаткою підприємства після 19 липня 2017 року.
КП «Голосіїво-будінвест» щиро дякує Вашій організації за участь у проведеному тендері та зичить успіхів у подальшій діяльності.
В.о. директора
КП «Голосіїво-будінвест» Шосталь В.М.